Mike kuntoon 10 viikossa thread.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Paljos on mikellä painoa nyt? Ei ainakaan huomannut, että ois mainittu tässä missään.

Re: ??1

Originally posted by ZeiZei
voitteko kertoa miten lantion koko liittyy kyykkäämiseen tai maastavetoon???

Kraftwerk taisi tarkoittaa tuolla sitä, ettei Miken keskivartalon tukilihakset olis kyllin kovassa kunnossa rankkoihin kyykkyihin ja vetoihin (siis kun on niin kaponen lantio). Mutta kyllä mun mielestä 220 x 5 ilman siteitä on hyvä tulos bodityyliin treenaavalle. :kippis1:

joo kyllä tässä itseä ihan hävettää...mahtava selkä mikellä:rolleyes:

Harkitse oliiviöljyn tilalla rypsiöljyä, jolla erittäin hyvä Omega-6/Omega-3 suhde 2:1 verrattuna oliiviöljyn 20:1.
Leveä takaa on hyvä, kun ei kainaloista juuri valo paista.

"Mike kuntoon 10 viikossa thread" siis LOL, etköhän sä oo jo ihan kunnossa, kyl ainaskin mulle toi sun selkäs kelpais :)

:kippis1:

niin, ja pistäs vähän kuvii edestäpäin kans..:cool:

Hienolta näyttää Mike, seuraan mielenkiinnolla!

Ja kuvista, olis mukava nähdä millanen tuo sun "alaosasto" on, ei oo tainnu missään kuvassa vilahtaa.
Ja tarkoitan tietysti jalkoja :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo minäkin haluaisin tietää että mikä on Mike sulla toi hauiksen ympärys on kyllä tosi komeen näköset noi sun kädet:kippis1:

Itsekin kun joskus saisi omat kädet tollaseen kuntoon niin olisin erittäin onnellinen mutta se onkin sitten pieni ikuisuus projekti...
No aina kun meinaa motivaatio loppua niin tulen tänne katsomaan sun hanska kuvia niin taas muistaa minkä takia siellä salilla pitää käydä:kippis1:

Originally posted by Mike
tässä oli nyt tarkoitus mennä ammattilaisen tekemän ruokavalion mukaan, en mä nyt ala itse säätämään, eiköhän Jari tarkoituksella ole tuota oliiviöljyä laittanut.

Mikä on peruste sille, että ruokavalion rasva on pelkästään oliiviöljyä eikä esim. myöskin rypsiöljyä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom