Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Siiis koitan nyt vaihtaa normipenkkiä sotilaspenkkiin ja siitä ei tule mitään. Hirveää epätasapainoilua ja koko paska menee olkapäille...

Fustraajat -kele!! Voisivat mennä keppeineen heilumaan muualle kuin laitteiden/penkkien välittömään läheisyyteen kun eivät niitä kerran tarvitse - salilla riittää kyllä tilaa muuallakin kuin just niiden peilien edessä, menisivät vaikka venyttelytilaan missä on kanssa peilejä. :curs: Viimeksikin erään eukon piti änkeä metrin säteelle musta heiluttamaan keppiä vaikka olin alottamassa vinopenkissä punttisarjaa, ymmärsi sentään aika äkkiä siirtyä kauemmas, liekö mun kiukkunen perustreeni-ilme avittanut asiaa. Mut siinäpä ne oppii pyörimään aina siinä huonoimmassa mahdollisessa paikassa kun fustra-ohjaajat aina pitää kyseisessä kohtaa omat ohjaustunnit. Kiva väistellä 20kg tangon ja levyjen kanssa näitä sitten.

Se kun vedät itse kovaa treeniä ja joku tuijottaa sinua peilin kautta, vilkaistuasi katse kääntyy oitis poispäin, eli tuijottajat ärsyttää.

girlinthegym.webp

Joo, varsinkin se nyppii että usein nää tuijottajat on itseä nuorempia ja parempikuntosia miehiä/naisia joilla itsellä ei kauheesti hiki näy virtaavan. Viimeksi tällä vkolla kaks +20v. narunpuoleista tyttöö näytti toljottelevan yhteistuumin mun suuntaan ja tuli vähän sellanen kutina et päivän aiheena oli "kato tota puhisevaa possuu". Niiden treenaaminenkin näytti pääasiassa olevan lörpöttelyä ja välillä vähän jotai lyhyitä kokeiluhenkisiä sarjoja taljassa. Eipä sillä että jaksaisin kauheesti kiinnostua tuijottaako joku esim. mun hehtolaardipersettä ku kyykkään mut kannattais ehkä keskittyä siihen omaan harjotteluun jos salille asti on vaivautunu.

Joo, varsinkin se nyppii että usein nää tuijottajat on itseä nuorempia ja parempikuntosia miehiä/naisia joilla itsellä ei kauheesti hiki näy virtaavan. Viimeksi tällä vkolla kaks +20v. narunpuoleista tyttöö näytti toljottelevan yhteistuumin mun suuntaan ja tuli vähän sellanen kutina et päivän aiheena oli "kato tota puhisevaa possuu". Niiden treenaaminenkin näytti pääasiassa olevan lörpöttelyä ja välillä vähän jotai lyhyitä kokeiluhenkisiä sarjoja taljassa. Eipä sillä että jaksaisin kauheesti kiinnostua tuijottaako joku esim. mun hehtolaardipersettä ku kyykkään mut kannattais ehkä keskittyä siihen omaan harjotteluun jos salille asti on vaivautunu.

On teillä murheet. Itseäni ei juuri vähempää voisi kiinnostaa jos joku tuijottaa. Kunhan miehet tuijottaa kadehtien ja naiset himoiten ;)

Mua vituttaa että itse ei huomaa kehitystä lähes ollenkaan. Johtuu kai siitä että posettelee peilin eessä melkein joka päivä. :D
Olen tällä hetkellä 170/81kg 16-vuotias jannu ja tuntuu että olen paljon kyniksempi kuin kaverini vaikka he ovat tyyliin 185/65kg. Mua vituttaa tää. vittu

Mua vituttaa että itse ei huomaa kehitystä lähes ollenkaan. Johtuu kai siitä että posettelee peilin eessä melkein joka päivä. :D
Olen tällä hetkellä 170/81kg 16-vuotias jannu ja tuntuu että olen paljon kyniksempi kuin kaverini vaikka he ovat tyyliin 185/65kg. Mua vituttaa tää. vittu

Ota kuvia. Joskus tulee kuvista suoraan sellainen "onko toi minä, mähän oon iso" - ilmiö. Vaikka ei tulis, kuvista näkee kehityksen paremmin kuin peilistä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Jos noilla mitoilla oot suht kiree niin oot kyl hyvässä kunnossa. Pistä kuvia vaikka tänne niin saat pakkislaisten vittuilua ja/tai mirrausta.

Juu rasvat oli tossa talvemmalla inbodyn mukaan 10.4 ja ei ne siitä ole paljoa liikkunut. Aattelin tosiaan hommata Vipit tässä kohta puoliin ja tykittää jotakin kuvia sinne puolelle ;)

Kyykky. Ei sitä ole yhtään mukava tehdä – tuntuu vaan huonolta – eikä maksimiykkönen ole puoleen vuoteen kehittynyt grammaakaan, vaikka sarjapainot ovat nousseet jonkun verran. Boksille, ketjujen kanssa, cambered barilla, paussilla tai jotenkin muuten "epänormaalisti" se on hauskaa ja menee hyvin, mutta en mä pelkästään niitäkään voi tehdä.

Kyykky. Ei sitä ole yhtään mukava tehdä – tuntuu vaan huonolta – eikä maksimiykkönen ole puoleen vuoteen kehittynyt grammaakaan, vaikka sarjapainot ovat nousseet jonkun verran. Boksille, ketjujen kanssa, cambered barilla, paussilla tai jotenkin muuten "epänormaalisti" se on hauskaa ja menee hyvin, mutta en mä pelkästään niitäkään voi tehdä.

Varmistaja mukaan ja laitat jotkut isommat raudat ja teet. Jos jää alas, niin apu on lähellä. Kyykky on psykologisesti helvetin paha liike, jossa helposti jättää toiston tekemättä tai toiston vajaaksi. Itse jätän liian helposti vajaaksi, mutta nyt ehkä olen oppinut, että sitten jää sarja kesken, jos ei tule ylös. Olkoot kuka mieltä vain, niin omasta mielestäni on ainakin raskaampaa ottaa se kyykky pohjasta kuin mistää ysikymppikulmasta. Sitten kun vielä paskahousuna jättää sen ysikympinkin vajaaksi, niin ei paljon ole iloa.

Se on ihan sama kuinka paljon nousee vyöllä, jos ei ilman vyötä pysty esim. mavea tekemään, niin keskivartalo on liian heikko kyseisille painoille. Eli vähemmän painoja ja lisää treeniä keskivartalolle ni ei oo tarvetta vyölle.

Samaan kastiin menee ku jengi käyttää polvisiteit kyykyis, ja kaiken maailman muita tukia ku on omat paikat liian heikot niille painoille millä on pakko tehä.

ootko varma että on polvisiteet? jos ne onkin ihan vaan lämppärit; loukkaantumis riskiä pienentämään?

Tänään nousi kyrpä otsaan, kun marssin salille ja menin kyykkytelineen luo. Heitin kassin siihen viereen ja lämmittelin yhden setin tangolla. Sitten siirryin siitä vähän sivuun lämmittelemään jalkoja ja polvia, niin jannu joka oli siinä vieressä penkissä tekemässä rannekääntöjä päättää tulla siihen kyykkypaikalle tekemään pystäriä jollain 25kg, vaikka aivan varmasti huomasi että toi alkaa kyykkäämään.

Siinä hetken ihmeteltyäni päätin kohteliaasti kysyä, että kauan äijä tekee siinä ja voinko tehdä välissä. Laitoin oman kyykkytangon paikalleen ja nostin kaverin tangon ylemmälle pidikkeelle, ettei se ole mun tiellä. Sarjan jälkeen tää idiootti päättääkin että että on "parempi että teen nämä mun setit loppuun niin odota sä sen aikaa" ja nappaa mun painot ja tangon pois häkistä. Kehotin kaveria menemään mavepaikalle tekemään sarjansa loppuun, kerta kyykkyä ei voi muualla tehdä kuin tässä mutta ei kelvannut. Lopulta odotin sitten että kyykkyhäkki vapautuu ja mulkoilin kaveria vihaisesti.

Muutenkin sen äijän treenejä välillä sivusilmällä seuranneena voin sanoa ettei ole kaikki ihan kotona.

Tänään potutti se kun kaksi edellistä päivää on mennyt matkustaessa ja aamulla kävin vetämässä kevyen jalkajumpan niin eihän siitä meinannut mitään tulla kun joka paikka tukossa parin päivän toimettomuuden jäljiltä. Tosi voimaton ja tukkoinen treeni. No tänään kävelyä sekä venyttelyä niin jos sitä vähän vertyisi.

Perjantaina kävin jossain 5-6 illalla salilla ja ajattelin lähtiessä että eihän siellä paljoa porukkaa voi olla. Eipä siellä hirveämmin ensin ollut mutta sitten, vartin päästä ilmestyy älytön teinilauma valtaamaan laitteet ja kikattelemaan ja puhumaan vaikka ja mitä. Onneksi olin itse ehtinyt jo tehdä niillä laitteilla

Varmistaja mukaan ja laitat jotkut isommat raudat ja teet. Jos jää alas, niin apu on lähellä. Kyykky on psykologisesti helvetin paha liike, jossa helposti jättää toiston tekemättä tai toiston vajaaksi. Itse jätän liian helposti vajaaksi, mutta nyt ehkä olen oppinut, että sitten jää sarja kesken, jos ei tule ylös. Olkoot kuka mieltä vain, niin omasta mielestäni on ainakin raskaampaa ottaa se kyykky pohjasta kuin mistää ysikymppikulmasta. Sitten kun vielä paskahousuna jättää sen ysikympinkin vajaaksi, niin ei paljon ole iloa.

Toki olen varmistajan kanssa tehnyt monesti ja varmistinraudat mulla on aina käytössä. Ihan tahallani olen tehnyt sarjoja failureen välillä niin, että oppisin oikeesti tekemään täysillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom