Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, varsinkin se nyppii että usein nää tuijottajat on itseä nuorempia ja parempikuntosia miehiä/naisia joilla itsellä ei kauheesti hiki näy virtaavan. Viimeksi tällä vkolla kaks +20v. narunpuoleista tyttöö näytti toljottelevan yhteistuumin mun suuntaan ja tuli vähän sellanen kutina et päivän aiheena oli "kato tota puhisevaa possuu". Niiden treenaaminenkin näytti pääasiassa olevan lörpöttelyä ja välillä vähän jotai lyhyitä kokeiluhenkisiä sarjoja taljassa. Eipä sillä että jaksaisin kauheesti kiinnostua tuijottaako joku esim. mun hehtolaardipersettä ku kyykkään mut kannattais ehkä keskittyä siihen omaan harjotteluun jos salille asti on vaivautunu.
Mua vituttaa että itse ei huomaa kehitystä lähes ollenkaan. Johtuu kai siitä että posettelee peilin eessä melkein joka päivä. :D
Olen tällä hetkellä 170/81kg 16-vuotias jannu ja tuntuu että olen paljon kyniksempi kuin kaverini vaikka he ovat tyyliin 185/65kg. Mua vituttaa tää. vittu
Mua vituttaa että itse ei huomaa kehitystä lähes ollenkaan. Johtuu kai siitä että posettelee peilin eessä melkein joka päivä. :D
Olen tällä hetkellä 170/81kg 16-vuotias jannu ja tuntuu että olen paljon kyniksempi kuin kaverini vaikka he ovat tyyliin 185/65kg. Mua vituttaa tää. vittu
Kyykky. Ei sitä ole yhtään mukava tehdä – tuntuu vaan huonolta – eikä maksimiykkönen ole puoleen vuoteen kehittynyt grammaakaan, vaikka sarjapainot ovat nousseet jonkun verran. Boksille, ketjujen kanssa, cambered barilla, paussilla tai jotenkin muuten "epänormaalisti" se on hauskaa ja menee hyvin, mutta en mä pelkästään niitäkään voi tehdä.
Se on ihan sama kuinka paljon nousee vyöllä, jos ei ilman vyötä pysty esim. mavea tekemään, niin keskivartalo on liian heikko kyseisille painoille. Eli vähemmän painoja ja lisää treeniä keskivartalolle ni ei oo tarvetta vyölle.
Samaan kastiin menee ku jengi käyttää polvisiteit kyykyis, ja kaiken maailman muita tukia ku on omat paikat liian heikot niille painoille millä on pakko tehä.
Varmistaja mukaan ja laitat jotkut isommat raudat ja teet. Jos jää alas, niin apu on lähellä. Kyykky on psykologisesti helvetin paha liike, jossa helposti jättää toiston tekemättä tai toiston vajaaksi. Itse jätän liian helposti vajaaksi, mutta nyt ehkä olen oppinut, että sitten jää sarja kesken, jos ei tule ylös. Olkoot kuka mieltä vain, niin omasta mielestäni on ainakin raskaampaa ottaa se kyykky pohjasta kuin mistää ysikymppikulmasta. Sitten kun vielä paskahousuna jättää sen ysikympinkin vajaaksi, niin ei paljon ole iloa.