Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mee onnenlahjat tasan. Pohkeita ei tule ite treenattua edes erityisen kovaa, ja silti tulee kehitystä ja ne on 6cm käsiä isommat :(
Teen joka kerta telineestä hauiskäännöt jos siinä ei muita ole. Sama kulmasouduissa jne. Jos haluaa tulla siihen tekemään jotain tähdellisempää niin sanoo. Varmasti teen tilaa ihan ilomielin.
Näitä peilien kautta suu mutrussa kurkkijoita on joka kerta. Saavat vittuuntuakin jos ei uskalla tulla suutaan avaamaan.
Opetelkaa hyvät ihmiset avaamaan se suunne ja mokeltakaa jompaakumpaa kotimaista sille vastapelurille. Helpottuu omat ja muiden verenpaineongelmat tosi näppärästi!
Teen joka kerta telineestä hauiskäännöt jos siinä ei muita ole. Sama kulmasouduissa jne. Jos haluaa tulla siihen tekemään jotain tähdellisempää niin sanoo. Varmasti teen tilaa ihan ilomielin.
Näitä peilien kautta suu mutrussa kurkkijoita on joka kerta. Saavat vittuuntuakin jos ei uskalla tulla suutaan avaamaan.
Opetelkaa hyvät ihmiset avaamaan se suunne ja mokeltakaa jompaakumpaa kotimaista sille vastapelurille. Helpottuu omat ja muiden verenpaineongelmat tosi näppärästi!
Toi on kyllä totta. Olin jo luullut hetken, että painojen laitteisiin jättämisen aikakausi on ohi, NO VITTU EI. Joku sankari oli taas jättänyt neljään laitteeseen painoja, ja käytävällä oli levypainoja jätettyinä.Tästä aina valitetaan, mutta ne perkeleen pohkeet. Niitä voi treenata kymmenen kiimaisen apinalauman päättäväisyydellä ja silti niiden kasvu on hitaampaa kuin kilpikonnan kuolema. Kaikkea on kokeiltu lyhyistä sarjoista pitkiin, mutta ei tunnu auttavan. Jospa sitä jotain keksisi...
Olin jo luullut hetken, että painojen laitteisiin jättämisen aikakausi on ohi, NO VITTU EI. Joku sankari oli taas jättänyt neljään laitteeseen painoja, ja käytävällä oli levypainoja jätettyinä.
Meikäläinen ilahtuu aina positiivisesti, kun joku on jättänyt minulle painot valmiiksi esimerkiksi jalkaprässiin. Mun mielestä salilla pitäisi olla sääntönä, että prässiin pitää aina jättää 100kg pohjille. Ottaa päähän aina kun edellinen on tehnyt kiusaa, ja ottanut painot kokonaan pois. Eikai kukaan sitä prässiä tyhjänäkään polje?
Meikäläinen ilahtuu aina positiivisesti, kun joku on jättänyt minulle painot valmiiksi esimerkiksi jalkaprässiin. Mun mielestä salilla pitäisi olla sääntönä, että prässiin pitää aina jättää 100kg pohjille. Ottaa päähän aina kun edellinen on tehnyt kiusaa, ja ottanut painot kokonaan pois. Eikai kukaan sitä prässiä tyhjänäkään polje?
Kyllä meidän salilla näkee noita kananjalka tapauksia jotka silloin harvoin kun treenaavat jalkoja niin prässiä väännetään alle 100 kilolla.
Ei sinänsä salilla, mutta se kun pitää olla koko ajan kantamassa ruokaa kotiin.