Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ilmeeni, kun laitan applen omat napit korviin ja ne irtoaa keskimäärin joka kolmas sekunti. Oli hyvin lähellä, etten heittänyt koko vitun paskaa seinään

Hieman rupesi ärsyttämään kun treeniä tehdessä salille astelee n. 60v mies jonkun romaani kirjansa kanssa ja toisessa kädessä 2 pulloa pepsiä. Ei siinä sinällään mitään, mutta kerkesi olemaan salilla muutaman minuutin ja alkoi kyselemään mistä saa musiikkia hiljemmalle (sattui olemaan sillä hetkellä vielä normaalia hiljemmalla kuin yleensä). Sanoin etten tiedä ja mies lähti kyselemään joltain toiselta apua, takaisin tultuaan laittoi musiikit niin hiljaiselle ettei sitä kuullut lainkaan ja rupesi itse tyytyväisenä juomaan pepsiä, lukemaan kirjaa ja polki kuntopyörällä... :down::face:

Ei mee onnenlahjat tasan. Pohkeita ei tule ite treenattua edes erityisen kovaa, ja silti tulee kehitystä ja ne on 6cm käsiä isommat :(

Piti oikein mittailla jos ois päässyt nokittamaan. En edes pohkeita juuri jumppaile, kuin joskus satunnaisesti.
5cm oli pohjes isompi, tosin 1,5v ennen harrastuksen aloittamista ero oli varmaan isompi.

Ja aiheeseen liittyen potuttaa juurikin se, että navasta ylöspäin kehitys on tuskaisen hidasta kun taas perse ja reidet alkaa olemaan jos suhteettoman isot yläkroppaan nähden. Sama epäsuhde on voimatasoissa.

Taas joku teki hauiskääntöjä kyykkytelineessä. Onko tää jotain huonoa pilaa? Jos sitä tankoa ei jaksa nostaa lattialta sarjaa aloittaessa, voi käyttää vaikka scottia, joka on suunniteltu nimenomaan tähän tarkoitukseen. Jouduin taas tekemään jotain epäsosiaaliselle suomalaismiehelle niin vaikeaa ja mennä kysymään: "Voisinko mä tulla tähän tekemään kyykkyä?"

406121_532884786736344_1610709227_n.jpg

Teen joka kerta telineestä hauiskäännöt jos siinä ei muita ole. Sama kulmasouduissa jne. Jos haluaa tulla siihen tekemään jotain tähdellisempää niin sanoo. Varmasti teen tilaa ihan ilomielin.

Näitä peilien kautta suu mutrussa kurkkijoita on joka kerta. Saavat vittuuntuakin jos ei uskalla tulla suutaan avaamaan.

Opetelkaa hyvät ihmiset avaamaan se suunne ja mokeltakaa jompaakumpaa kotimaista sille vastapelurille. Helpottuu omat ja muiden verenpaineongelmat tosi näppärästi!

Suunnatonta vitutusta aiheuttaa eräs espoolainen Elixia (SELLO), kun yli kk mennyt, eikä uutta lisäpainovyötä ole saanut hankittua. Aina vaan muka tilauksessa. Kohta pitää ostaa itse lisäpainovyö että pääsee dippailee.

Teen joka kerta telineestä hauiskäännöt jos siinä ei muita ole. Sama kulmasouduissa jne. Jos haluaa tulla siihen tekemään jotain tähdellisempää niin sanoo. Varmasti teen tilaa ihan ilomielin.

Näitä peilien kautta suu mutrussa kurkkijoita on joka kerta. Saavat vittuuntuakin jos ei uskalla tulla suutaan avaamaan.

Opetelkaa hyvät ihmiset avaamaan se suunne ja mokeltakaa jompaakumpaa kotimaista sille vastapelurille. Helpottuu omat ja muiden verenpaineongelmat tosi näppärästi!

Aamen! Tämä on juuri näin.

- - - Updated - - -

Aamen! Tämä on juuri näin.

Tästä aina valitetaan, mutta ne perkeleen pohkeet. Niitä voi treenata kymmenen kiimaisen apinalauman päättäväisyydellä ja silti niiden kasvu on hitaampaa kuin kilpikonnan kuolema. Kaikkea on kokeiltu lyhyistä sarjoista pitkiin, mutta ei tunnu auttavan. Jospa sitä jotain keksisi...

Tästä aina valitetaan, mutta ne perkeleen pohkeet. Niitä voi treenata kymmenen kiimaisen apinalauman päättäväisyydellä ja silti niiden kasvu on hitaampaa kuin kilpikonnan kuolema. Kaikkea on kokeiltu lyhyistä sarjoista pitkiin, mutta ei tunnu auttavan. Jospa sitä jotain keksisi...
Toi on kyllä totta. Olin jo luullut hetken, että painojen laitteisiin jättämisen aikakausi on ohi, NO VITTU EI. Joku sankari oli taas jättänyt neljään laitteeseen painoja, ja käytävällä oli levypainoja jätettyinä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Samalla logiikalla voit kusta sinne kyykkyräkkiin ja jos kukaan ei osaa avata suutaan, siinäpä sitten ovat hiljaa...kun eivät osaa avata suutaan.

Voi olla myös, että pitävät pöntölle puhumista alentavana hommana, mene ja tiedä...

Salilla ärsyttää... Ehkä se, ettei pysty jonku vamman tm. vuoksi tekemään niin kovaa, kuin haluaisi tai kunto antaisi myöten.
Muuten en nyt äkkiä keksi suurempaa valittamisen aihetta :D

Tänään pisti ainakin se potuttamaan, että treeni meni aivan penkin alle. Rauta vaan painoi niin saatanasti. Luultavasti johtui siitä, että tämän päivän ruokailut meni miten meni (iltapäivä treeni, saldona leipä).

Olin jo luullut hetken, että painojen laitteisiin jättämisen aikakausi on ohi, NO VITTU EI. Joku sankari oli taas jättänyt neljään laitteeseen painoja, ja käytävällä oli levypainoja jätettyinä.

Meikäläinen ilahtuu aina positiivisesti, kun joku on jättänyt minulle painot valmiiksi esimerkiksi jalkaprässiin. Mun mielestä salilla pitäisi olla sääntönä, että prässiin pitää aina jättää 100kg pohjille. Ottaa päähän aina kun edellinen on tehnyt kiusaa, ja ottanut painot kokonaan pois. Eikai kukaan sitä prässiä tyhjänäkään polje?

Helteellä pysty syömäänkään mitään. Mut salivoimailussa ärsyttävää on, että sinne ei aina pysty lähtemään, kun pitäisi palautellakin välillä. Keho ei pysy innon mukana.

Meikäläinen ilahtuu aina positiivisesti, kun joku on jättänyt minulle painot valmiiksi esimerkiksi jalkaprässiin. Mun mielestä salilla pitäisi olla sääntönä, että prässiin pitää aina jättää 100kg pohjille. Ottaa päähän aina kun edellinen on tehnyt kiusaa, ja ottanut painot kokonaan pois. Eikai kukaan sitä prässiä tyhjänäkään polje?

Meidän salilla on tyttöjen prässi mistä puretaan painot pois, ja poikien prässi jossa on erikseen hitsattu päälle pystytanko jossa on aina 100kg valmiina.

Kyllä meidän salilla näkee noita kananjalka tapauksia jotka silloin harvoin kun treenaavat jalkoja niin prässiä väännetään alle 100 kilolla.

Ei sinänsä salilla, mutta se kun pitää olla koko ajan kantamassa ruokaa kotiin.

Koita tehdä niinko se tarinan kansallispukuinen, joka opetti hevostaan olemaan syömättä. Tosin just ko se oppi olemaan syömättä, se kuoli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom