Joo, no ei sitä luottoa kamalasti ole omaan tekemiseen, jos vasta noita perusliikkeitä harjoittelee :D Mulla on kuitenkin oma kaveri siinä kyyläämässä ihan sitä, että menee tekniikka ok, ja on myös varmistamassa, joten ei siihen muita pällistelijöitä oikeastaan tarvitse. Nykysellä salilla ei onneksi tuota ongelmaa ole, niin on päässyt jo kivasti näiden liikkeiden makuun
Tokihan joku saattaa vilkaista, mutta se ei ole sellaista kyyläämällä kyyläämistä.
Tokihan moinen on hyvin sali/ihmiskohtaista kyllä, eivät kaikki sitä tee, ainakaan sillä lailla häiritsevästi. En ole luonteeltani mitenkään ujo, mutta jostain syystä treenaaminen on mulle jokseenkin "intiimi" asia, varsinkin uuden opettelu. Tottumiskysymys varmastikin.
Keskityn kyllä täysillä siihen treeniini, enkä silloin kylläkään huomaa, jos joku katsoo, mutta palautustauoilla sitten kyllä näen, jos sillonkin jonkun on vielä pällisteltävä... Tai kuten eräskin kerta vanhalla salilla jonkun äijän oli pakko päästä siihen taakse about metrin päähän venyttelemään, kun tein kulmasoutua käsipainoilla, vaikka muuallakin olis ollut hyvin tilaa :wtf: Poikakaverin kanssa katseita vähän vaihdettiin, kun hän toisella puolella salia kattoo että MITÄH
Siskokaan ei ole halunnut tolle salille mun kanssa lähteä muutamaa kertaa enempää :hyvä:
Tokihan joku saattaa vilkaista, mutta se ei ole sellaista kyyläämällä kyyläämistä.Tokihan moinen on hyvin sali/ihmiskohtaista kyllä, eivät kaikki sitä tee, ainakaan sillä lailla häiritsevästi. En ole luonteeltani mitenkään ujo, mutta jostain syystä treenaaminen on mulle jokseenkin "intiimi" asia, varsinkin uuden opettelu. Tottumiskysymys varmastikin.
Keskityn kyllä täysillä siihen treeniini, enkä silloin kylläkään huomaa, jos joku katsoo, mutta palautustauoilla sitten kyllä näen, jos sillonkin jonkun on vielä pällisteltävä... Tai kuten eräskin kerta vanhalla salilla jonkun äijän oli pakko päästä siihen taakse about metrin päähän venyttelemään, kun tein kulmasoutua käsipainoilla, vaikka muuallakin olis ollut hyvin tilaa :wtf: Poikakaverin kanssa katseita vähän vaihdettiin, kun hän toisella puolella salia kattoo että MITÄH

Siskokaan ei ole halunnut tolle salille mun kanssa lähteä muutamaa kertaa enempää :hyvä:

. Itselläkin oli projektia aikoinaan saada oma vaimo tarttumaan painoihin (yyyy, tulee isot lihakset yms. perushuttua).