Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Respan asiakaspalvelun puute ja yksinkertaiset työntekijät. Pulju oli veloittanut minulta liikaa kuukausimaksuja ja jouduin kolmeen kertaan selittämään ennen kuin edes uskoivat että näin on päässyt käymään. Rahan palauttaminen ei onnistunut eivätkä edes ymmärtäneet miksi asiassa pitäisi jotenkin hyvittää minua. Toki minä mielelläni säilytän rahojani heidän hallussaan... Noh, vaihtoehtoina oli tyytyväinen asiakas esim. kahvikupin hinnalla, nyt kerron huonot kokemukseni ja tarpeen vaatiessa vien asian rosikseen asti.

Koomista sinällään, asia olisi mennyt minulta läpi ellei edeltävänä päivänä joku toinen asiakas olisi samasta asiasta valittanut. Ikävää ko. asiakkaan kannalta, mutta eivät uskoneet hänen kertomustaan... Tosi Fressi olo.

1. Peilailijat, kiiltokuvapojat, kyttääjät, omahyväiset paskiaiset.

2. Kolistelijat, huutajat wnb karjut, ollaan kuitenkin ihmisiä ei eläimiä.

3. Teinikakarat penkkihaukka-tyypit ja heidän tiellä olevat kaverinsa (yleensä hihittäviä tyttöjä, usein kuitenkin kiimasennäkösiä=silmän ruokaa, mut tieto siitä että meikin takana on 15v ipana, niin perkele että vituttaa), ja 2 gainomax trippiä treenin päälle.

4. Ulkomaalaset; käyttäytyvät suomalaisia verrattuna usein törkeämmin. Eikä tajua vaikka englanniksi kuin yrittää vääntää, että hei kaveri mulla on siinä sarja kesken!!

Omasta mielestä toi, että joku päästelee huutoo tai mylvintää, vaikka jossain rankassa failure-sarjassa ei ole ärsyttävää, vaan siitä saa vaa lisää reenibuustausta omaaki reenii ja kyllä tuli muuten mylvittyy itekki tänää ku tein pakkotoistoi jalkaprässis. Eipä siinä pahemmin kiinnosta mitä muut ajattelee, jos haluu tuloksii pitää reenata kovaa, eikä miettii mitä joku hienohelmakukkahattumartta ajattelee. Tosin tullut sellaseen turhaan kiroiluun törmättyä ja se on kyllä aika hölmöä, että sitä vittua huuetaa vielä 2 min sen sarjan jälkeeki.

Lapset salilla. Vittuako ne siellä tekee, ellei nätisti istu nurkassa ja raapustele päiväkirjaansa.

Ne pikkunilviäiset, jotka jättää painot aina tankoon tai laitteisiin (pienetkin painot VOI laittaa takaisin paikalleen) tai hukkaa kahvoja tai jopa painoja.

Ihmiset, jotka tulee kattoon Täydellisiä naisia tai Ylen Prismaa salille, kun ei kotona voi/kehtaa kattoa.

Ne, jotka yrittää olla hauskoja, kyselee tai muuten vaan yrittää kehittää keskustelua.

Mut muakaan ei häiritte ihmiset, jotka mylvii kuin parittelevat merimursut treenin aikana. Paitsi jos ne on oikeesti parittelevia merimursuja. Tosin semmosia ei oo tullut vielä vastaan, joten en voi varmaksikaan sanoa.

Ajatteleekohan kukaan lihaksikas ja kovaa treenaava noin kuin sinä? En tiedä millainen olet, mutta yleensä ne jotka eivät ymmärrä karjahtelua ja kolinaa, ovat kynäniskoja, naisia, vanhuksia tai aloittelijoita.

Joku biatch tuli valittamaan muutama päivä sitten, miten painoni kolahtivat kuin tein maastavetoa failureen. Naurettavaa tulla valittamaan kolahtavista painoista, kun joku tekee failureen. Kertoo vain valittajan omasta asiantuntemattomuudesta ja tyhmyydestä. Myöskin jos se karjahdus tai örähdys pääsee, kyse ei useissa tapauksissa ole mistään esittämisestä tai showsta, vaan aidosta tuskasta ja itsensä psyykkaamisesta. Esim. herra Utti Hietala taitaa ihan normitreeneissä päästää jonkin urahduksen tai ärähdyksen melkein joka sarjassa. Pumping Ironin treeniosuuksissa Arska myös karjahtelee joka toistolla joissakin liikkeissä. Itse saan ainakin viimeisen toiston paremmin irti, kun ärähdän vähäsen. Kyllähän tennispelaajat ja keihäänheittäjätkin karjuvat huipputasolla, pitäisikö heiltä kieltää tämä?

Tuo painojen kolinasta vikiseminen nyt ainakin on niin vammaista, että huh huh. Failure on failure, silloin paino tulee painovoiman vaikutuksesta alas, kun lihas niin sanotusti feilaa. Vähän voi yrittää jarrutella viimeisillä voimilla, mutta joskus vähän pamahtaa, se kuuluu salille. Eri asia on esim. hantteleiden tahallinen paiskominen tai korkealta pudottelu, koska ne voivat vääntyä.

Itse ainakin saan vaan virtaa siitä jos joku pamauttelee painoja ja karjahtelee vähän ja hevi pauhaa salilla. Tulee itsellekin sellainen olo että nyt vittu lähtee. Sen sijaan on jotakin trendipellejä, toimistorottia tai mummoja tekemässä rauhallista treeniään hindulaisen lehmän lauhkeudella ja katsovat pitkin nenäänsä minun ärinääni, niin omakin treenimoti kärsii. Punttisali ei ole mikään kirjasto, menkää kirjastoon tai kirkkoon jos haluatte hiljaisuutta ja rauhaa.

Tuossa on ihan faktaakin siitä, miten huutaminen parantaa voimantuottoa: http://ajw.asahi.com/article/sports/topics/AJ201207240015 Tekstissä puhutaan 5-11% parannuksista voimantuotossa, verrattuna siihen että ei huutaisi.

1. Peilailijat, kiiltokuvapojat, kyttääjät, omahyväiset paskiaiset.

3. Teinikakarat penkkihaukka-tyypit ja heidän tiellä olevat kaverinsa (yleensä hihittäviä tyttöjä, usein kuitenkin kiimasennäkösiä=silmän ruokaa, mut tieto siitä että meikin takana on 15v ipana, niin perkele että vituttaa), ja 2 gainomax trippiä treenin päälle.

4. Ulkomaalaset; käyttäytyvät suomalaisia verrattuna usein törkeämmin. Eikä tajua vaikka englanniksi kuin yrittää vääntää, että hei kaveri mulla on siinä sarja kesken!!

Heti tuli mieleen että kirjoittaja kuuluu tuohon #1 sarjaan itse.

Ajatteleekohan kukaan lihaksikas ja kovaa treenaava noin kuin sinä? En tiedä millainen olet, mutta yleensä ne jotka eivät ymmärrä karjahtelua ja kolinaa, ovat kynäniskoja, naisia, vanhuksia tai aloittelijoita.

Joku biatch tuli valittamaan muutama päivä sitten, miten painoni kolahtivat kuin tein maastavetoa failureen. Naurettavaa tulla valittamaan kolahtavista painoista, kun joku tekee failureen. Kertoo vain valittajan omasta asiantuntemattomuudesta ja tyhmyydestä. Myöskin jos se karjahdus tai örähdys pääsee, kyse ei useissa tapauksissa ole mistään esittämisestä tai showsta, vaan aidosta tuskasta ja itsensä psyykkaamisesta. Esim. herra Utti Hietala taitaa ihan normitreeneissä päästää jonkin urahduksen tai ärähdyksen melkein joka sarjassa. Pumping Ironin treeniosuuksissa Arska myös karjahtelee joka toistolla joissakin liikkeissä. Itse saan ainakin viimeisen toiston paremmin irti, kun ärähdän vähäsen. Kyllähän tennispelaajat ja keihäänheittäjätkin karjuvat huipputasolla, pitäisikö heiltä kieltää tämä?

Tuo painojen kolinasta vikiseminen nyt ainakin on niin vammaista, että huh huh. Failure on failure, silloin paino tulee painovoiman vaikutuksesta alas, kun lihas niin sanotusti feilaa. Vähän voi yrittää jarrutella viimeisillä voimilla, mutta joskus vähän pamahtaa, se kuuluu salille. Eri asia on esim. hantteleiden tahallinen paiskominen tai korkealta pudottelu, koska ne voivat vääntyä.

Itse ainakin saan vaan virtaa siitä jos joku pamauttelee painoja ja karjahtelee vähän ja hevi pauhaa salilla. Tulee itsellekin sellainen olo että nyt vittu lähtee. Sen sijaan on jotakin trendipellejä, toimistorottia tai mummoja tekemässä rauhallista treeniään hindulaisen lehmän lauhkeudella ja katsovat pitkin nenäänsä minun ärinääni, niin omakin treenimoti kärsii. Punttisali ei ole mikään kirjasto, menkää kirjastoon tai kirkkoon jos haluatte hiljaisuutta ja rauhaa.

Tuossa on ihan faktaakin siitä, miten huutaminen parantaa voimantuottoa: http://ajw.asahi.com/article/sports/topics/AJ201207240015 Tekstissä puhutaan 5-11% parannuksista voimantuotossa, verrattuna siihen että ei huutaisi.

Kyl mä ymmärrän jos murahtaa tai "juttelee" painoille just vikois kovissa toistoissa, kyllä siit just sen 5% saattaa saadakin. Mut on olemassa niit jotka huutaa ekasta toistosta lähtien niinku sikaa tapettais ja paiskoo JOKA sarjan jälkeen painoja, lyö tangot telineisiin kuin osoittaakseen et "vittu, minä treenaan täysii".

Mua ei se ehkä niinkään vituta, mutta naurattaa usein kun ne huutajat ei aina ole kauheita körmyjä, joihin itse viittaat. Tai ainakin ymmärrän tekstistäsi huutaja-> Kauhee körmy

Täytyy sen verran vetää takaisin tuota, että nimenomaan tarkoitin sellaisia, jotka pitävät hirveätä showta. Tottakai itsekin pudottelen painoja ja kaikennäköisiä ääntelyjä pidän,
mutta siihen on oikeasti hyvä syy, eli tuo kun treenataan oikeasti ja kovaa. Jostain ihmisistä sen vaan tyhmäkin näkee, että huudetaan ja kiroillaan ja käyttäydytään eläimellisesti, vaikka oikeasti edes tunnu missään.

Tosi syviä kyykkyjä ku oli vielä nii kapee asentokin. Onks kyseessä sama eerjo1 joka trollaa parhaat huomautukset ketjuu?

Harvoin salilla ärsyttää mikään, mutta tänään rupesi päätä puristamaan se, kun joku treenaaja haisee paskalta. Ei mikään lievä aromi, vaan puolet salista haisi tämän kaverin hiestä. Oksettavaa.

Mua ei se ehkä niinkään vituta, mutta naurattaa usein kun ne huutajat ei aina ole kauheita körmyjä, joihin itse viittaat. Tai ainakin ymmärrän tekstistäsi huutaja-> Kauhee körmy

Ei kovaa treenaaminen ole körmyjen yksinoikeus. Joku jonka mavemaksimi on 120 voi vetää aivan saatanan kovan mavetreenin, omiin voimiinsa nähden. Silloin se saa karjua ja kolautella, eikä siinä ole minusta mitään väheksyttävää tai nauramisen aihetta. It's not the size of the dog in fight, it's the size of the fight in the dog.

Eniten taitaa ärsyttää teinipoppoot, jotka menevät salille tekemään (yleensä) pelkästään penaa. Varmaan 4-6 jätkää seisoo siinä ympärillä kun yksi punnertaa. Ei siinä mitään, hienoa, että nuoret haluavat kuntoilla, mutta jumalauta kun he varaavat yhtä laitetta puolen tunnin ajaksi, niin alkaa vähän pinna kiristymään. Ja salillani liikkuu myös yksi miesporukka, joka tekee tätä samaa. Tosin heitä on vain 4 siinä porukassa.

Ähisiät ja huutajat eivät minua haittaa. Painojen kolistelijat vähän, mutta se on vain oma probleemani. Meitsi kun ei voi siitä kovia paukahtavia ääniä. Eli ei mikään muu sinänsä häiritse kuin nuo poppookuntoilijat.

Ei kovaa treenaaminen ole körmyjen yksinoikeus. Joku jonka mavemaksimi on 120 voi vetää aivan saatanan kovan mavetreenin, omiin voimiinsa nähden. Silloin se saa karjua ja kolautella, eikä siinä ole minusta mitään väheksyttävää tai nauramisen aihetta. It's not the size of the dog in fight, it's the size of the fight in the dog.

Totta, tuosta quoteen otit nyt vain viimeisen lauseen kommentistani. En tosiaan sano etteikö pienemmätkin tekisi kovia reenejä. Hain itsekin hieman tuota samaa, kun sanottiin että kaikki joita huutaminen ja paiskominen vituttaa on kynäniskoja ja narukäsiä.

Ei vituta huutaminen aiheesta. Mutta koko sarjan ajan kyllä ja useasti aloittelevien Ronniecoleman-videoista treeniopit ammentaneet käyttäytyy salilla juuri täten.

Muut salilla käyvät kaverit jotka harrastavat Ns. "sanatonta" vertailua itseensä..

Esim keskustellessa ihan sama mistä aiheesta tiettyjen tyyppien kanssa jos nyt sattuu olemaan itsellä vain t paita päällä ylävartalon vaatetuksesta niin heti alkaa tuo erittäin kiusallinen ja ärsyttävä vertailu joka tapahtuu about näin:

Kaveri alkaa jännitellä hauistaan ja ojentaan eri asennoissa samalla purustellen sitä toisella kädellään, samalla katsoo ensin sinun kättäsi 1-2 sek sitten omaa kättään sitten taas sinun kättäsi ja jälleen omaansa. Tätä pullistelua, itsensä puristelua sekä vuoroin itsensä vuoroin sinun kätesi tuijottamista jatkuu useita minuutteja putkeen.
Tuo tapahtuu viellä erittäin näkyvästi. :face::face:

Yleensä lääkkeenä tähän toimii löysä pitkähihainen jolloin tuo vertailu ei onnistu.

Ovatko muut pakkislaiset törmänneet tuohon erittäin ärsyttävään tapaan joillakin ihmisillä?

Back
Ylös Bottom