Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Joo, no ei sitä luottoa kamalasti ole omaan tekemiseen, jos vasta noita perusliikkeitä harjoittelee :D Mulla on kuitenkin oma kaveri siinä kyyläämässä ihan sitä, että menee tekniikka ok, ja on myös varmistamassa, joten ei siihen muita pällistelijöitä oikeastaan tarvitse. Nykysellä salilla ei onneksi tuota ongelmaa ole, niin on päässyt jo kivasti näiden liikkeiden makuun :) Tokihan joku saattaa vilkaista, mutta se ei ole sellaista kyyläämällä kyyläämistä.

Tokihan moinen on hyvin sali/ihmiskohtaista kyllä, eivät kaikki sitä tee, ainakaan sillä lailla häiritsevästi. En ole luonteeltani mitenkään ujo, mutta jostain syystä treenaaminen on mulle jokseenkin "intiimi" asia, varsinkin uuden opettelu. Tottumiskysymys varmastikin.
Keskityn kyllä täysillä siihen treeniini, enkä silloin kylläkään huomaa, jos joku katsoo, mutta palautustauoilla sitten kyllä näen, jos sillonkin jonkun on vielä pällisteltävä... Tai kuten eräskin kerta vanhalla salilla jonkun äijän oli pakko päästä siihen taakse about metrin päähän venyttelemään, kun tein kulmasoutua käsipainoilla, vaikka muuallakin olis ollut hyvin tilaa :wtf: Poikakaverin kanssa katseita vähän vaihdettiin, kun hän toisella puolella salia kattoo että MITÄH :eek:
Siskokaan ei ole halunnut tolle salille mun kanssa lähteä muutamaa kertaa enempää :hyvä:

En tiedä meneekö tää kyyläämisen kategoriaan, mutta tänään oli mennä hermot yhteen paviaaniin jolla näytti olevan hauskaa kun seurasi meikäläisen intervallitreeniä juoksumatolla. Joo kyllähän tällainen 190cm/78kg pulkannaru on hauskaa katsottavaa missä tahansa, mutta vituttaa silti. Laski varmaan alleen aina siinä vaiheessa, kun meikä pomppas aina vedon päätteeksi pois matolta. No myönnetään sen verran, että ei ollut aina kovin sujuvaa poistuminen maton sivutukien varaan, mutta se vaan kummasti tuo maitohappo ja 180 sykkeet vaikuttaa sulavuuteen... Ja jos mulla on niin hyvä säkä, että tämä koomikko tunnistaa itsensä tuosta edellisestä, niin terkkuja vaan. Yritän saada paremmat geenit seuraavaan elämään, niin en enää pilaa treenejäsi naurattamalla sinua typerilllä juoksumattotreeneilläni.

Joo oli ihan turha vuodatus, mutta ei vaan aina jaksa noita ääliöitä, joilla tuntuu aikaa riittävän noin paljon muiden seuraamiseen. No joku junnuhan tuo oli, eli menköön nuoruuden piikkiin tällä kertaa.

Ainahan noita kyylääjiä tuntuu olevan salilla kun salilla. Kun kävin ekoja kertoja pitkän tauon jälkeen salilla, kaikki tuntui kyyläävän mua ja mua ujostutti ihan hulluna tarttua taljoihin yms. Sitten älysin olla itse katselematta ympärilleni ja keskittyä omiin tekemisiini, niin johan "loppui" tuijottelu ja kyttääminen (jos ei loppunut, en enää huomannut niitä). Myönnän että mä kattelen liian usein ympärilleni ja "tarkkailen", katsooko joku mua. Sit ku katsoo mua ja mä huomaan, niin oon ihan että "voi vitjake ku kaikki kyylää...!". Todennäköisesti se mua kyyläävä ajattelee samoin, että mä kyylään sitä :)

No, se mikä mua siis ärsyttää salilla on se, että kamat on miten sattuu. Miten voi olla niin hankalaa viedä ne takaisin paikalleen?

Nyt lähinnä se, että ei voi tehdä täysillä treenejä polven hajoamisen takia. Käsiä voi treenaa kyllä täysiä, mutta muissa täytyy vähän kikkailla.

Tänään salilla pyöri ilman valvontaa tusinan verran alle kymmenvuotiaita lapsia.vitutti.

Vituttaa ku treeni ei luista..

Jep ja vielä tarkentaen sillä tavalla, ettei luista asia, joka on kuitenkin peruskauraa. Tämä on ylivoimaisesti pahin ärsytys salilla. Muuten on aina mukava mennä jumpalle.
Toinen juttu mikä riepoo välillä on se, ettei ihmiset aina tiedä mitä kiekkoja käyttää. Minun salilta löytyy siis levypainot voimanostajille sekä painonnostajille. Painonnostokiekkoja, eli bumper-kiekkoja ei kuitenkaan ole hirveästi jaettavaksi ja vituttaa kun joku käy napsimassa kiekot penkkiin tai haukan tekemiseen. Onhan se 10kg iso kiekko kivannäköinen tangon päässä, mutta perhana. Ongelmaa ei onneksi ole silloin kun käy seurojen kanssa samaan aikaan jumpalla, mutta toisinaan kun yksin käy nuorempien kanssa samaan aikaan niin saattaapi käydä näin.

Jep ja vielä tarkentaen sillä tavalla, ettei luista asia, joka on kuitenkin peruskauraa. Tämä on ylivoimaisesti pahin ärsytys salilla. Muuten on aina mukava mennä jumpalle.
Toinen juttu mikä riepoo välillä on se, ettei ihmiset aina tiedä mitä kiekkoja käyttää. Minun salilta löytyy siis levypainot voimanostajille sekä painonnostajille. Painonnostokiekkoja, eli bumper-kiekkoja ei kuitenkaan ole hirveästi jaettavaksi ja vituttaa kun joku käy napsimassa kiekot penkkiin tai haukan tekemiseen. Onhan se 10kg iso kiekko kivannäköinen tangon päässä, mutta perhana. Ongelmaa ei onneksi ole silloin kun käy seurojen kanssa samaan aikaan jumpalla, mutta toisinaan kun yksin käy nuorempien kanssa samaan aikaan niin saattaapi käydä näin.

Meillä yks heppu tekee hauikset aina, ihan joka vitun kerta, sellaisella kumitetulla alueella suoralla tangolla Leokon 5kg:n levyillä (joita ihan muutama salilla). Siinä ihan vieressä on kuitenkin pari mutkatankoa ja pienempiä kiekkoja, mut eihän siinä voi tehdä kun se ei näytä niin macholta. Sen tangon heittely, ananakset kainalossa -kävely ja sarjojen välissä ilmaan potkiminen kuuluvat myös asiaan.. Omaan treeniin kuitenkin koitan keskittyä ja muiden tekemiset ei kyllä ihan kauheasti kiinnosta, mut jotenkin ärsyttää mua se hemmo

Meillä yks heppu tekee hauikset aina, ihan joka vitun kerta, sellaisella kumitetulla alueella suoralla tangolla Leokon 5kg:n levyillä (joita ihan muutama salilla). jotenkin ärsyttää mua se hemmo
Meiän salilla sellane sankari kuka tunkee hirveet painot joka liikkeeseen, ja sitten hengittää toistojen läpi kun olis justiisa synnyttämässä! Sitä ei oikeesti voi kuvitella ennenku sen näkee, sellasta hirveetä puuskutusta niin alas kun ylös mentäessä, ei ainuttakaan kertaa ota happea sisään. Kyllä se pikkuhiljaa alkaa häirittemää omaa reeniä vaikka kuinka yrität keskittyä :rolleyes:

Avauduin tänne jo aikaisemmin omista antipatioistani saliin liittyen, mutta tänään se valkeni mikä potuttaa ENITEN salilla:
Nuoret hyvännäköiset mimmit, voi huoh. Ihan vihaksi pistää kun menee treeni fiilis kokonaan.
Kaikella kunnioituksella nuoria hyvännäköisiä tyttöjä kohtaan.

Avauduin tänne jo aikaisemmin omista antipatioistani saliin liittyen, mutta tänään se valkeni mikä potuttaa ENITEN salilla:
Nuoret hyvännäköiset mimmit, voi huoh. Ihan vihaksi pistää kun menee treeni fiilis kokonaan.
Kaikella kunnioituksella nuoria hyvännäköisiä tyttöjä kohtaan.
Homo?

1 lapsen isä 4 vuotta parisuhteessa ja 2 vuotta naimisissa:nope.
Aloitin käymään salilla ensimmäistä kertaa säännöllisesti kun löysin salin jossa ei naarasväki pyöri, 8kk myöhemmin unelmani äijäpainotteisesta salista romahti :'(
Kyllä se on liikaa vaadittu treenata naisväestä huolimatta normaalisti.
Tai sitten hulkki oli oikeassa näin vapaasti lainaten: treenitehoissa on jotain perustavanlaatuista vikaa jos niitä tyttöjä kerkeää katselemaan.
Tosin lankomiehen kanssa ollaan samoilla linjoilla kyseisen ongelman kanssa, en ole yksin :D
Keskittymishäiriöisenä kaipaisin vain rauhaa.. Ja rautaa.

Kyyläminen on tosiaan ehkä eniten ärsyttävä asia. Aikaisemmin tällä viikolla oli tassupäivä, ja siirryin sitten tekemään askel- ja muita kyykkyjä erilliseen huoneeseen, jossa olin yksinäni. Tämän ja toisen huoneen välissä on pieni ikkuna, ja peilin kautta sitten huomasin, kun yksi jätkä kyyläilee ikkunan kautta pyllyäni sen minkä omilta treeneiltään ehtii. Sitten kun oli venyjen vuoro, kyseisen herran kaverikin kuikuili aina omalla vuorollaan. Olen aina ollut venyvää sorttia, joten perusvenytyksiin kuuluu kaikkea maan ja taivaan väliltä, kuten esimerkiksi spagaatit. Mahtoi olla pojilla hauskaa!

Nyt en ihan ymmärrä, että miten ne kauniit pyllyt siellä salilla *ottaa päähän* tai *häiritsee* treenaamista? Vilkaisee kerran pari, toteaa mielessään "kylläpä näyttää hyvältä" ja jatkaa siinä omaa treeniään? Kotonahan pyllyä ja tissejä näkee tarpeeksi muutenkin, joten luulisi että naimisissa oleva kaverikin on noita kyllästymiseen asti nähnyt, ellei vaimo ole levinnyt joka suuntaan...

^
Pieni sali ja peilit joka seinällä melkein, ei sitä voi olla huomaamatta. Eikä sitä kehtaa samanlaista ääntä treenatessa kuin normaalisti-> normaalisti tuntuu tänne päätyvän jo salikomedia ketjun puolelle pelkästä yhdestä vilkaisusta ja vingahduksesta. Ehkäpä vain olen outo :) vaimo kyllä hoitaa silmänilot kotona kun sattuu olemaan tiukemmasda kunnossa kuin koskaan :)

No mutta, uskotaan. Siitä että vaimo on tiukassa kunnossa :rock:. Itselläkin oli projektia aikoinaan saada oma vaimo tarttumaan painoihin (yyyy, tulee isot lihakset yms. perushuttua).

Hjoo, suurin ongelma onkin vaimolla se kun "hyväkroppainen" imo kynäniska pt tehnyt ohjelman ni sitä pitää sokeasti seurata kauhean pelon kanssa ettei vaaaan tulisi isot lihakse VAHINGOSSA.. Toisin sanoen "luuletko tietäväs paremmin ku semmonen jolla on kunnon koulutus asiaan" ärsyttää.
Vähän offtopic avautuminen, pahoittelen.
Tuttujuttu siis, tosin vaimo omatoimisesti suunnisti rautaa kohden :)

Viikonloppuna ilmestynyt nokkosihottuma ärsyttää. Varmaan liiasta saunomisesta tuli. Näyttää törkeeltä kun olkavarret ja sisäreidet täynnä punaisia patteja. :(

Back
Ylös Bottom