Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

10pv totaali tauon jälkeen salille ja kyykyssä kummatkin taka reidet vetivät täysin jumiin niin että ei päässyt enään ilman painojakaan kyykky asentoon lopulsi .. Ensi kerralla paljon enemmän venyttelyä ja lämppäri sarjoja peliin siis.

Lisäksi sali oli aivan liian täynnä! Huhuh mikä meno siellä on loppuviikosta kun nyt jo oli jengiä liikaa..

Salilla on niin levee kyykkyhäkki että painot osuu siihen. Ja häkin ulkopuolellakaan ei mahdu kyykkäämään jos joku tekee mavea. :curs:

Vituttaa homot. Mulle sinänsä ihan sama jos joku haluaa tuijottaa kun treenaan mutta jos katson takaisin niin apinat vaan tuijottaa ja hymyilee homosti. No ainakin saa treenimotivaatiota kun vituttaa tollaset homppelit.

Olin just tulossa postaamaan saman :hyvä:

Kerkesitte ennen mua :D Joo vois ihan suosiolla lopettaa sen treenaamisen, ennenku kerkee ees alottamaa :D Se loppuu kumminki..

- - - Updated - - -

Vituttaa homot. Mulle sinänsä ihan sama jos joku haluaa tuijottaa kun treenaan mutta jos katson takaisin niin apinat vaan tuijottaa ja hymyilee homosti. No ainakin saa treenimotivaatiota kun vituttaa tollaset homppelit.

Se vaan haluis yhtyy suhun eläimellisesti salin pukkkarissa. En nää tässä mitään väärää. 2 aikuista miestä vaan tyydyttäis toistensa himot ja voi veljet sitä motivaatiota noitten hommien jälkeen!:pano::puntti:

Se vaan haluis yhtyy suhun eläimellisesti salin pukkarissa. En nää tässä mitään ihmeellistä. 2 aikuista miestä tyydyttäis toistensa salaiset himot ja voi veljet sitä treenimotivaatiota kunnon perspanon jälkee! :pano::puntti:

Täällä noita uudenvuoden lupauksien vitutuksia jokunen jo löytyykin. Eilinen oli salilla kyllä aivan uskomaton päivä, menin illalla seiskalta ja normaalisti taitaa löytyä 6-10 paria kenkiä eteisestä tuohon aikaan. Eilen oli porukkaa niin helvetisti, ei varmaan 30 riittänyt. Äijät kessien kanssa käsipainopaikalla tekemässä haukkaa ja ristitaljassa ähisemässä, siiderivalaat istuskeli laitteitteissa ja katseli telkkaria crossareissa.

Onneks on kaks salia täälläpäin, toinen semmone fitness-sali ja kunno luola missä on kunno vehkeet niin on satavarma että kaikki uudenvuodenlupaukset eksyy tonne fitness-salille : )

Itse jotenkin ajattelin, että tuo uudenvuodenlupausrumba on vaan urbaania legendaa, mutta heti pukuhuoneessa kaappien toiselta puolelta kuului "en oo puoleen vuoteen käyny mutta nyt pitää taas kokeilla jos jaksais". Sitten salin ovesta sisään ja joka ikinen laite varattu. :( Ja minulle tuo kello 16 on melkeinpä ainoa sopiva treeniaika. Menkää kausitreenaajat kotiinne, ette jaksa kuitenkaan!

Ja aina noista kausitreenaajista jokunen prosentti jatkaa hyvää harrastusta hamaan tappiin saakka,
joten itse näkisin hyvänä ilmiönä tuon vaan kun ihmiset yrittää ryhdistäytyä ja saada kadottamastaan kuntoilukipinästään kiinni..

Joskus itsekin paussin jälkeen aloitellut, ja taas kohta jo muutaman vuoden yhtäjaksoisesti treenannut.. Tsemppiä vaan kaikille aloittaneille, älkääkä luovuttako, ensimmäisten kuukausien jälkeenhän se homma vasta alkaa, ja samoin nautinto tekemisestä ja salille lähtemisen "helpottumisesta" kasvaa.

Ja ne joilla on treenitaustaa alla, niin voi sitä lihasmuistin aiheuttamaa riemua kun painot ja tulokset nousee
kuin puberteetti-ikäisellä! :D

Vituttaa se että loman jälkeen koulun alkaessa unirytmi menee ihan sekaisin ja treeni ei kulje. Toissa yönä nukuin vain 2-3 tuntia, edellisyönä 6-7 tuntia ja sen huomasi tänään salilla kun aloitin uuden treeniohjelman ja painot valitsin tarkoituksella vähän alakanttiin että on varaa nostaa seuraavaan treenin mutta eipä ollut voimaa tehdä tavoite sarjoja....

Se hyvä puoli sentään että kyseessä on 1 jakoinen koko kroppa treeni ja pian pääsee taas treenaamaan samat lihasryhmät uudelleen, toivottavasti paremmalla menestyksellä.

Vähän vajaa parin viikon lomailun jälkeen raahauduin salille ja ensimmäisten työsarjojen(kulmasoutu) jälkee löi forkut aivan lukkoon. Joutu kituuttelemaan koko treenin vetoremmien avustuksella, joka sekin tuotti vaikeuksia kun ei nyrkkiin meinannu saada kättä.

Back
Ylös Bottom