:face: ei saatana mikä kommentti..Pysy vaan siellä helvetin elixiassa vemputtamassa samoja romulaitteita samoilla painoilla vuodesta toiseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:face: ei saatana mikä kommentti..Pysy vaan siellä helvetin elixiassa vemputtamassa samoja romulaitteita samoilla painoilla vuodesta toiseen.
Pysy vaan siellä helvetin elixiassa vemputtamassa samoja romulaitteita samoilla painoilla vuodesta toiseen.
Itsehän merkkaan joka sarjan toistot ja painot vihkoon heti kun näkee muutakin kuin tähtiä.
Haha, ei tietenkään pysty. Siellä heilutellaan vain niitä 2kg pinkkejä käsipainoja vuosi toisensa jälkeen.Niin, kerkesin vain sen 9 vuotta treenaamaan Elixiassa. Eihän siellä tietenkään voi kovaa treenata, kovaa voi treenata vain jossain kuselta haisevassa kellerissa...
Eikö ihmiset muista enää kotona noita sarjoja, jos ei heti salilla merkata niitä ylös? Kai se on se, että itse teen vaan 3-6 liikettä per treeni niin on suht helppo muistaa.
Eikö ihmiset muista enää kotona noita sarjoja, jos ei heti salilla merkata niitä ylös?
Haha, ei tietenkään pysty. Siellä heilutellaan vain niitä 2kg pinkkejä käsipainoja vuosi toisensa jälkeen.
No ei, ihan tarkoituksella heitin tuon kommentin reippaasti yli kun pisti silmään toi aikaisempi kommentti. :D Elixia nyt vaan tuli ekana mieleen.
Eikö ihmiset muista enää kotona noita sarjoja, jos ei heti salilla merkata niitä ylös? Kai se on se, että itse teen vaan 3-6 liikettä per treeni niin on suht helppo muistaa.
Tämä. Nyt on ajan kanssa alkanut muistamaan, koska homma menee melko tutulla kaavalla, mutta vieläkin tulee joskus kotiin päästessä mietittyä "hetkonen... siis teinkö 4x6 vai 3x8?" Eipä sillä, että merkitys olisi elämää suurempi, mutta onhan se hyvä sinne vihkoon merkkailla jos ei muisti pelaa. Nykyään kun tuntuu olevan joka sarja dieetillä eläimellisen tiukka, niin sitä saattaa mennä koko salitreenin ihan horroksessa keskittyen vain tekniikkaan ja tekemiseen. Kyllä tuosta vihkosta on oikeasti apu sitä tarvitsevilleMunakas sanoi:Mulla on nyt muutaman kerran käynyt niin, että sarjan jälkeen hetken aikaa henkeä vedeltyäni en enää muistanut, kuinka monta toistoa tein.

Välillä ottaa päähän esimerkiksi maastavetoa tehdessä kun limppuja on "paljon" niin et vaan yksinkertasesti osaa laskea montako kiloa siinä oikeen on. Ei vaan pää osaa laskea kun jotenkin on raivo ja treeni fiilis päällä.
Mä en aina edes vaivaudu laskemaan niitä. Mitä väliä sillä on kuinka monta numeroinen kilomäärä siinä tangossa on, kunhan vaan on raskasta ja tuntuu hyvälle. Okei, aika harvoin käy niin, että en laske painoja ja sillonkin jälkeenpäin lasken ne. Loppujen lopulta ne painot on helppoa laskea, kun tietää että jos tangossa on esim. kaks 20kg levyä per puoli ni se on sata kiloa. Yks kakskymppinen per puoli on 60kg ja yks 15kg on 50kg.
Se jurppii kun kädet ei vaan millään kehity.:( Rinta kehittyy ja jalat, mutta kädet vaan junnaa paikallaan......