Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kyllä minä ainaki varastan saippuat ja muut tavarat salilta kotiin. Säästyy ainaki rahat ku ite ei tarvi ostella.

Tämä varmaan oli läpällä heitetty, mutta mä toivoisin että salilla otettaisiin sellainen kulttuuri, että jos jäät kiinni pöllimisestä niin sitten kokeillaan miltä tuntuu vähintään 5 kg levypaino hanurissa. Loppuu ehkä mielenkiinto varasteluun nopeasti...

Toivottavasti tuokin oli yksittäistapaus, mutta todellakin ihan vitun nolo sellainen.

Tämä varmaan oli läpällä heitetty, mutta mä toivoisin että salilla otettaisiin sellainen kulttuuri, että jos jäät kiinni pöllimisestä niin sitten kokeillaan miltä tuntuu vähintään 5 kg levypaino hanurissa. Loppuu ehkä mielenkiinto varasteluun nopeasti...

Toivottavasti tuokin oli yksittäistapaus, mutta todellakin ihan vitun nolo sellainen.

Näinpä. On noita nähty ihan lähiaikoinakin ja pahimmat tapaukset on, kun otetaan muitten treenaajien tavaroita...

Näinpä. On noita nähty ihan lähiaikoinakin ja pahimmat tapaukset on, kun otetaan muitten treenaajien tavaroita...
Eräs XXL koon herra alkoi päivitellä jokin aika sitten kun oli treenipaita viety (kuulemma aivan tavallinen t-paita). Löysin sitten paidan tyhjästä pukuhuoneesta suihkussa käydessäni ja vein infoon. Tiedä sitten varastinko vai palautinko paidan. Aika paljon nykyään "varastetaan" tavaraa..

Mr. Boner
Olen nimittänyt erään salilläkäviän Mr. Boneriksi, sillä hänellä on aina erektio kun salilla on. Asiaa ei auta että hänellä on päällä uimashortsimaiset lyhyet housut joista tämä erektio näkyy oikein selvästi. Välillä hän saattaa julkisesti räpläillä kullinnuppiaan housujen läpi yrittäen hieman peitellä kankea, mutta turhaan...

Alussa kyseinen kaveri aiheutti huvittuneisuutta/sääliä personal traineria kohtaan jonka kanssa hän aina treenaa(PT on nainen), mutta nykyään koko mies lähinnä aiheuttaa suunnatonta vitutusta mikäli ilmestyy samaan aikaan salille.

Toinen asia mikä aiheuttaa suunnatonta ihmetystä on että iso osa miehistä käy suihkussa alusvaatteet päällä.

ps. maa ei ole suomi

Nää stanan vihkoihin kirjoittelijat salilla alkaa vituttamaan. Keskittyisivät siihen saatanan treenaamiseen, sen sijaan että pitää kirjoittaa kaikki liikkeet ja toistot siihen vammaiseen vihkoon. Samanaikaisesti täytyy tietysti räplätä jotain mp3 soitinta ja viedä sitä aikaa joltain laitteelta turhanpäiväisellä toiminnalla. Ugh..

Nää stanan vihkoihin kirjoittelijat salilla alkaa vituttamaan. Keskittyisivät siihen saatanan treenaamiseen, sen sijaan että pitää kirjoittaa kaikki liikkeet ja toistot siihen vammaiseen vihkoon. Samanaikaisesti täytyy tietysti räplätä jotain mp3 soitinta ja viedä sitä aikaa joltain laitteelta turhanpäiväisellä toiminnalla. Ugh..

täytyy aika robotti olla jos vetää hst syklin ulkomuistista:wtf:

1) se ei ole turhaa
2) se ei vie kenenkään aikaa

90% näkemistäni vihkoihin kirjoittajista treenaavat kovaa ja kunnolla, jolloin aikaa ei juuri tuhlaannu. Toki jos salillasi pyörii jotain artisteja, jotka eivät löydä penaaleistaan sopivaa värikynää, niin ymmärrän.

Niinkuin varmaan olet jo epäillytkin niin ne tyypit seuraa sua vaivihkaa ja tekee merkintöjä sun käyttäytymisestä niihin vihkoihin. Myöhemmin sitten salaisessa kohtauspaikassa vertaillaan havaintoja susta. Ole varuillas!

Mä taas oon huomannut että vihkoihin kirjoittelijat ovat aina niitä jotka treenaavat tavoitteellisesti, eli "kovaa". Ite merkkailen nykyään pääliikkeiden painot vihkoon, helpottaa pysyä kärryillä kun tekee 6 treeniä viikkoon.

Mä oon salilla kantanut 10 vuotta vihkoa mukana ja kannan jatkossakin. Jos se jotakuta vituttaa niin...suksikoot vittuun sitten mun puolesta. Ehkä tämä on sama asia sitten kun joidenkin mielestä salilla ei tarvitte tervehtiä toisia tai vaihtaa ajatuksia. Mielipide on kuin persereikä, jokaisella on sellainen.

Se vaan ei mennyt jakeluun, että miten se treenipäivyrin pitäminen vie kenenkään aikaa? Sarjapalautustauoilla itse siihen kirjottelen? Mitä mun pitäs tehdä? Raapia muniani? Viekö munien raapiminen vähempi aikaa laitteelta? Kiihottaako se? Sitähän sää kysyit...

Pysy vaan siellä helvetin elixiassa vemputtamassa samoja romulaitteita samoilla painoilla vuodesta toiseen.

Itsehän merkkaan joka sarjan toistot ja painot vihkoon heti kun näkee muutakin kuin tähtiä.

Itsellä lähti tulokset nousuun, kun aloin kirjoittamaan vihkoon ylös. Pysyi progressio paremmin, kun kaikki löytyi tarkalleen vihkosta eikä ole tarvetta muistella.

Itsellä lähti tulokset nousuun, kun aloin kirjoittamaan vihkoon ylös. Pysyi progressio paremmin, kun kaikki löytyi tarkalleen vihkosta eikä ole tarvetta muistella.

Tämä. Aloitin kirjaamisen ja samalla otin aikoinaan tuon G6 kokeiluun, niin tuli "kehitystä" huomattavasti nopeammin. Aina jos jokin ei kulje (kirjaan siinä järjestyksessä, kuin myös teenkin), niin pystyi nopeasti kattelee esim. et ojentajien jälkeen ei kulje penkki samaan tyyliin jne. Jos jotakuta vituttaa se, että salilla käydään sen vuoksi, että halutaan *kehittyä*, niin voi tosiaan mennä sinne hinttarisaleille takaisin vemputtamaan koneita.

Back
Ylös Bottom