Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei helvetti sentään meinas mennä treeni pilalle tännää.. Salilla oli sinne mennessäni 2 aivan uskomattoman kuumaa naista. Onneksi lähtivät 10min siitä kun olin saapunut. Menin tekemään dippejä niin ne treenas kontillaan siinä vieressä jotain ihme naisten liikkeitä ja hetken päästä siirtyivät ikään kuin tahallaan vähän eteenpäin mattoineen että näkisin heidät paremmin, perseet pystyssä... :OOO ja vittu mitkä kropat ja perseet.
Varsinkin blondi jolla oli muhkea perse, hiukset ponnarilla ja kunnon rinnat vielä siihen :pano: Nuo vaaleat hyvät kroppaiset blondit on mun suuri heikkous.. Ei mulla muuta.

Joskus kivannäköset naiset salilla on ihan mukavia vaan. Esimerkiks on se ihan mukavaa juosta juoksumatolla kun edessä menee joku hyväperseinen tyttönen crosstrainerilla. Mutta jos on ite tekemässä peilin edessä jotain, sanotaan vaikka hauiskääntöä, ni ei siitä kyllä mitään tuu jos saman peilin edessä on joku hyvätissinen nainen. Vaikee keskittyä omiin sarjoihin.

Joskus kivannäköset naiset salilla on ihan mukavia vaan. Esimerkiks on se ihan mukavaa juosta juoksumatolla kun edessä menee joku hyväperseinen tyttönen crosstrainerilla. Mutta jos on ite tekemässä peilin edessä jotain, sanotaan vaikka hauiskääntöä, ni ei siitä kyllä mitään tuu jos saman peilin edessä on joku hyvätissinen nainen. Vaikee keskittyä omiin sarjoihin.
Se on juuri näin

Nyt täytyy kyllä ekaa kertaa postata tähän threadiin. Vituttaa suunnattomasti, kun eräs mieshenkilö treenaa niin vitun pienissä verkkareissa, että perse paistaa toisellepuolelle salia asti jos herra vähänkään sattuu kyykistymään. Ei sillä, että seuraisin herran persettä, mutta se nyt vaan osuu silmiin aina kun verkkarit puolessa välissä persettä loikkii salilla :face: Nyt annan hyvän brotipin, jos sattuu pakkista lukemaan, osta pliis isommat housut tai nosta edes välillä nykysiä ;)

Nyt täytyy kyllä ekaa kertaa postata tähän threadiin. Vituttaa suunnattomasti, kun eräs mieshenkilö treenaa niin vitun pienissä verkkareissa, että perse paistaa toisellepuolelle salia asti jos herra vähänkään sattuu kyykistymään. Ei sillä, että seuraisin herran persettä, mutta se nyt vaan osuu silmiin aina kun verkkarit puolessa välissä persettä loikkii salilla :face: Nyt annan hyvän brotipin, jos sattuu pakkista lukemaan, osta pliis isommat housut tai nosta edes välillä nykysiä ;)

Tämä on kyllä niin rasittavaa. Samoin myös se toinen versio, jossa munat näkyy liian pienien shortsien lahkeista. Jälkimmäinen tuntuu tapahtuvan varsinkin lihavilla miehillä.

Tämä on kyllä niin rasittavaa. Samoin myös se toinen versio, jossa munat näkyy liian pienien shortsien lahkeista. Jälkimmäinen tuntuu tapahtuvan varsinkin lihavilla miehillä.

Tai käytetään niin tiukkoja trikoohousuja (tai pyöräilyshortseja), että sen vehkeen erottaa sieltä selkeästi vaikka yrittäisikin olla katsomatta.

Mun treenishortseissa tulee sellanne ryppy munien kohalle ja näyttää etä ne pullottaa koko ajan. Pyydän kaikilta anteeksi tätä julkisen siveellisyyden rikkomista.

Oon ja käytän vieläkin. Tosin ne kun nostaa tarpeeks ylös ja kiristää vyöllä, muuttuu pullotus cameltoeksi :D
Mutta tilasin ihan better bodiesin salipöksyt, loppuu se pullottelu.

Se, kun pierettää salilla ja olis kyykkyä tai vetoa tiedossa. Viime viikolla oli juurikin vetopäivä ja vähintään kerran sarjan aikana tuli kunnon fartti ilmoille. Vaikeaa pitää kasetti kasassa, ettei rupea naurattamaan ja täysi keskittyminen pysyisi päällä. Ja tietysti yks kaveri hääräili jotain omia kulmasoutujaan siinä ihan takana. Henkinen valmistautuminen seuraavaan sarjaan kärsii, kun tietää, että on tulossa reilu satsi ilmaa pihalle ja kuuluvasti :D Noh, ihan hyvin ne sarjat meni, mutta se välillä voi aavistuksen vituttaa.

Tai tekemässä SJMV:tä, meinaa kyllä mennä pasmat sekasin aina pahemman kerran. Mutta aina yhtä mukavaa silti, vaan turhan harvinaista. Elixialla tätä taphtui useammin.

Kämmykkää räpläävät kaverit joilla sarjatauko 5 min menee näyttöä taputellessa

No 5 min on ihan normitauko voimatreeneissä ainakin. Vittuako sillä on väliä vaikka pallejaan näpräisi sen aikaa?

Asiasta viidenteen: se vituttaa, että varsinkin penkissä vasta ensimmäisen kovan sarjan jälkeen alkaa kulkemaan hyvin. Esim tänään kun tein 4 nelosen sarjaa samalla painolla niin toinen ja kolmas oli paljon kevyempiä.

vanhanliiton nivelrikkoiset eläkeläiset, tulee neuvomaan että tee näin ja näin ja sit näin. ihan kiva alkuun mutta sitten ruvetaankin jo valittaa kun on sitä ja on tätä paikkaa sökönä ja kun ei treenikään enää kulje. sillonku mä olin nuori!

Back
Ylös Bottom