Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Nostetaan tämäkin threadi nyt pintaan. Ei suoranaisesti potuta, mutta hävettää välillä toisen puolesta kun pitää rääkäistä kun ois kastraatio meneillään jo sarjan puolivälistä alkaen. Eräs tällainen tapaus teki 30 kg:lla ranskalaista punnerrusta kun itse kyykyn jälkeen prässiä vääntämässä, niin meni niin kerta kaikkisen överiks ne kuolema-huudot että viheltelin vähän sarkastisesti siinä oman sarjan välissä. Todennäköisesti se kaveri ei edes tajunnut, että tämä oli "komplimentti" hänen effortilleen..

Nyt rassaa kun muutamaan viikkoon ei ole saanut itsestään oikein revittyä kaikkea irti treenatessa. Tulokset junnanneet paikoillaan, eikä oikein ole yritystä hommassa. Vikahan on toki omassa päässä, mutta sen korjaamiseen on pirun vaikea löytää oikeita työkaluja.

No, tänään oli jo tuntuvasti parempi meininki hommassa, joten eiköhän tämä muutaman viikon löysäilyn jälkeen lähde taas nousuun. Osittain motivaation puutos kai johtuu siitä kun aikataulullisista syistä ei ole voinut treenata viimeaikoina kuin pari kertaa viikossa.

Nykyään vituttaa melkein eniten jalkaprässin lataaminen ja purkaminen etenkin.. Käy normi käsitreenistä ottaa siitä satojen kilojen limput pois, jos vielä haluais siirtyä seuraavaan treenin vaiheeseen :D

Ei se itse prässin purkaminen, mutta se että jalkatreenissä sitä tavaraa joutuu purkamaan aika helvetisti koko treenin aikana. Etenkin jos selkä tykkää alkaa vihoittelemaan, niin on siinä irvistelemistä. Jaloista vaan reilusti joustaen selkä suorana painot paikoilleen sitten :D Itse säästän nostokertoja kiikuttamalla aina 2 levyä kerralla veks siitä - ellei puhuta 2 *50 kilosta.

Ei se itse prässin purkaminen, mutta se että jalkatreenissä sitä tavaraa joutuu purkamaan aika helvetisti koko treenin aikana. Etenkin jos selkä tykkää alkaa vihoittelemaan, niin on siinä irvistelemistä. Jaloista vaan reilusti joustaen selkä suorana painot paikoilleen sitten :D Itse säästän nostokertoja kiikuttamalla aina 2 levyä kerralla veks siitä - ellei puhuta 2 *50 kilosta.

Niinpä :P Itse olen vielä melkonen hukkapätkä ja etenkin keskipalkista isojen painojen pois ottaminen imee meisseliä, juurikin selässä tuntuu eniten :dance2: Pitänee säästellä painoja :D Tai tehdä paskassa painopakallisessa vaakaprässissä. (not)

Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa??

Joo tästä on enemmänkin väännelty kättä, ja ei mulla mitään tuollaista vastaan ole. Mutta jumalauta kun kolisee joka sekunti niin johan alkaa ketuttamaan, tyyliin painot lentelee huvin vuoksi tai alla olevan esimerkin mukaan..

Siitä päästäänkin aiheeseen. :D Tänään olin vaihteeksi suht aamusalla salilla, oli sitten joku yläaste/mahd. jopa ala-asteen luokka myös (6.lk /5.lk?), tytöt kävelee omalta naisten puoleltaan miesten salin poikki johonkin tietylle kyljen kierto- laitteelle (tms.). Siinä meikäläisen lähellä alataljaa yhdellä kädellä kynkkäävä sokerimahamaalaisjuntti heittää minkä ehtii kolmiokahvaa taljaa päin ja korvat kilisee ja pikkutytötkin huomaa.

Ja ihan oikeasti, se vain viskasi sen sitä laitetta päin, ei ollut edes sarja loppu, otti vain kahvasta kiinni ja heitti (kahva oli kuitenkin kiinni taljassa ja oli jopa jossain vaiheessa tehnytkin...). Pisti hävettämään aika tavalla...

ravintotietämys on kyllä ollu pahasta, se estää treenaamista, koska jos olen ollut laiska paska ja tiedän olevani sitä myöskin loppuillan, elikkä en ole syönyt ja tiedän että en pysty tänäänkään hankkimaan tarpeellista määrää proteiinia niin treenitkin sitten jää kusiseksi johtuen juuri tästä syystä.

on intoa kyllä pumpata rautaa vaikka niinki kovaa että mut pitäisi kantaa ulos salilta, mutta se safkaamispuolen puutos estää tätäkin, tieto että turhaa se on ylikovaa tänään treenaa ku oo tarpeeks syötykää haittaa...

nykyään vaan tuntuu siltä että kehittyis parhaiten ku ei treenaisi ollenkaa ku pysty kattaan sitä kaloreiden kulutusta ja antamaan kropalleen tarpeeks proteiinia kehityymiseen :D

on liian pieni mahalaukku tai jotain.

Tohon ravintopuoleen, niin nopea aineenvaihdunta rasittaa kyl itteäni. En oo mikää iso jannu mut ruokaa tuntuu uppoovan liikaa, ja ku saa mahan täytee ni 20min ja on taas nälkä. :(
Eniten ehkä salilla ärsyttää vesimeloonit kainaloissa kävelevät tyypit ja sitä dödöä voi käyttää suihkun jälkee mut hillitysti. :david:

Se että kaveri joka panostaa treeniin ja etenki syömiseen puolet vähemmän kun minä menee ohi kehityksessä niin että tuuli korvissa suhisee.. Geenit prkl

Takareidet jumissa koko ajan --> pakarat jumissa --> alaselkä jumissa ja sitten taas venytellään ja toivotaan että mavessa pääsee joskus kunnolla tekemään..

Lähes viikon pakkotauko. Oma sali auki vaan 21.00 asti näin kesän alussa, ja kun joutuu itte painamaan 11-14h duunipäiviä sen kuutisen kappaletta - ja pääsee kotiin vasta sillon 21.00 - niin ei oikein enää "ehdi" (lue: jaksa) lähteä rautaa (lue: pinkkejä käsipainoja) nostelemaan.

Alaselkään meikäläinen ainakin suihkuttaa hyvin usein kylmäsprayta, sillä se kipu lähtee ja jos ei lähde niin se on voi voi. Mave vaatii kyllä sisua, kun on paikat jumissa, mutta kyllä se sitten myös palkitsee kun saa ne sarjat tehtyä kunnolla pikkuvaivoista huolimatta.

Salilla soivat samat levyt vituttaa suunnattomasti. Ja varsinkin kun joku peelo kääntää nupit kaakkoon, ettei kuule omaa musaa mp3:sesta. Ei muuten, mutta kohta osaan jo tiettyjen pehmometallibändien lyriikat ulkoa.

Ja ohi mennen sanoen it-nörteille: tuplaydinprosessori ei kuulosta maailman hauskimmalta asialta ulkopuolisen korvin. Eli turvat tukkoon, vittupäät.

Salilla soivat samat levyt vituttaa suunnattomasti. Ja varsinkin kun joku peelo kääntää nupit kaakkoon, ettei kuule omaa musaa mp3:sesta. Ei muuten, mutta kohta osaan jo tiettyjen pehmometallibändien lyriikat ulkoa.

Sama juttu täällä, jumalauta jotain rajaa sen volyymin kanssa.

Sama juttu täällä, jumalauta jotain rajaa sen volyymin kanssa.
Minä olen antanut jo suosiolla periksi ja kuuntelen vaikka Iskelmää, mikäli joku sen kanavan vaihtaa. Aivan turha niitä laitteita on säädellä, kun joku tulee kohta ja vetäisee omat spesiaalinsa masiinaan ja samassa rytinässä volat kaakkoon. Mulla kun on jo korvissa nykyäänkin pientä tinnitusta, niin en viitsi kuunnella meluisissa paikoissa napeilla musiikkia, koska volumen olis oltava aika kovalla. Toisaalta salilla tulee yleensä melkein aina joku juttelemaan, niin ei niiden nappien läpi meinaa mitään kuulla.

Back
Ylös Bottom