Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Nyt potuttaa se ku ei tullu salillakäynnistä mitään, ensinnäkin oli varattu vuoro ku menin sinne (kiitokset kuitenki muille siitä että antoivat mun jäädä sinne, ettei tarvinnu palata takasi) ja ne joitten vuoro siellä oli nii ei halunnu kuunnella musiikkia. Toisekseen, kavereilla on nyt töitä (itellä vasta 4vk päästä), joten aika tylsää yksin treenata.. Ja vielä kolmas asia, lauantaina tuli kallistettua pulloa päättäreiden takia aika lailla, tuntuu vieläki olevan pääkoppa aika tyhjänä, se varmasti vaikutti treeneihinki.. Jaloille en jaksanu tehdä muuta ku reidenojennuksia eli meni siltäkin osin aika paskasti, rintatreenistä ja ojentajatreenistä ei kans tullu mitään.. No, jospa ylihuomenna sujuis vähä paremmin.

Leikkauksen takia vittumainen tauko ja tällä hetkellä ulkonapaahtava helle ja salilla ei ole ilmastointia. Ei jumankauta ku on ihana tuolla +30 asteessa koittaa reenaillakki.

Leikkauksen takia vittumainen tauko ja tällä hetkellä ulkonapaahtava helle ja salilla ei ole ilmastointia. Ei jumankauta ku on ihana tuolla +30 asteessa koittaa reenaillakki.

Hiki valuu ennen kun ehtii edes salille ja sarjoissa senkun lattia kastuu. Hiki tulee myös heti kun pääsee pois suihkusta :jahas:

PS. Nyt kyllä vähän viileni ilmat.

Mikä nyt just ottaa päähän, niin se, että nää 51 dösät ajelee ihan miten huvittaa. Aikatauluilla voi hyvin pyyhkiä perseensä, kun aikataulun mukainen dösä tulee silloin pysäkille, kun siellä pitäis olla jo seuraava eli n. 15 minuuttia myöhässä. Siinä kun oot tsempannu ittes hirveeseen reenihurmokseen, niin tällanen rähädysherkkä kaveri ehtii ajatella kaikenlaista. Ihmisiin en periaatteesta koskaan ilman provosointia käy käsiksi, mutta joskus kyllä tulee potkaistua sitä roskista tai penkkiä tai muuta vastaavaa kun adrenaliini pumppaa muttei pääse salille vielä. On se kumma, että pelkällä kahvilla pääsee lähes hormoniheikin tasolle tuossa käytöksessä ;) vissiin luontaset testot aika hyvällä tasolla..

No tietenkin se reenimusa, se kun sattuu aina olemaan vääränlaista tai liian hiljasella.

Sitten kans ne mopopojat, pari kertaa on sellastakin nähty, että äijät (no joo) tulee punttikselle farkut jalassa ja mopokypärät kädessä?! Siis mitä helvettiä?!!? Sitten kun jaksavat vielä runkata vaan sitä penkkiä sen puoli tuntia vartin tauoilla välillä narukäsiään (kuka minäkin olen sanomaan) peilaillen.
Tähän väliin on hyvä huomauttaa, että urheiluseurojen porukoissa ei mitään ongelmaa ole, kunhan osaavat käyttäytyä asiallisesti, kiva kattoa kun nuorempikin sukupolvi tajuaa hankkia sitä perusvoimaa lajinsa ohella.

niin ja kaverini jonka kanssa pitäis salilla käydä, ärsyttää todella paljon.

käy salilla joskus 4 kertaa viikossa, joskus ei ollenkaan, syö toisena päivänä sipsiä ja vetää kaljaa kun on "massakuurilla" ja toisena syö salaattia kun haluaa polttaa rasvaa.

Ja salillehan se tulee tekemään penkkiä. :thumbs:

Turun Yliopiston Educariumin sali menee kesäks kiinni. Ens viikon perjantai viimenen aukiolopäivä. Vituttaa kun pitää ettiä pariks kuukaudeks uus sali. Se vaikuttaa ainakin mulla aina treenitehoihin vähän... Jos vaikka Kupittaalle suuntais.

Mä varmaa ärsytän siellä salilla aika monia:dance:

-Itellä aina kännykkä mukana. Ei tosin sen takia, että oottaisin jotain puhelua vaan katon sitä sekunttikelloa.

-Hikoilen ihan vi**sti, koska tykkään treenata huppari päällä. Se on jotenkin mukavampaa, kuin lyhythihasessa. Onko siellä nyt mitään väliä, jos treenatessa vähän hiki haiskahtaa. Kuhan ei koko sali haise paskalle.

-Välillä saatan pällistellä esimerkiksi, jos siellä on jokua iso äijä tekemässä kyykkyä ,jotta vois sitten miettiä tekeekö ite sen samalla tavalla. Vai tekeekö ite jotain väärin.

-Jos siellä salilla käy joku aina samaa aikaa totta kai morjestan sille vaikka en muutein olis hirveästi jutellukkaa.

Pääsen kohta varmaa treenaamaa yksin, koska kukaan ei halua olla siellä salilla samaa aikaan. Tai sit tulee tänää turpii siellä.

Itteä ärsyttää ehkä se, että ei pääse aina tekemään sitä mitä haluaa, mutta eihän siitä voi ketään syyttä, jos tekee penkkiä sillon kun munkin pitäis tehä.

Ei sellaisessa vilkaisussa mitään, mutta jos näkee, että toinen oikein tarkasti vahtaa, että mave-tekniikka on virheetön ja että se tanko hipaisee silkinpehmeästi sitä lattiaa toistojen välissä, niin kyllä silloin ottaa pannuun. Se häiritsee jo omaa suorittamista, yleensä kyllä positiiviseen suuntaan, mutta harmittaa silti. Vielä pahempi kyllä se, jos suunnilleen salin joka iikka vahtaa kun teet just jotain tiukkaa hauiskääntöä tangolla, niin voi vaan arvata mitä ne aattelee, kun vikassa mahdollisesti menee selkä kaarelle. Välillä tuntuu, että itte reenaa ja muut vaan kattelee.

Aivan pakko tähän nyt kirjoittaa kun joka kerta sama juttu kun menee salille: kyykkyhäkin SISÄLTÄ otettu tanko muualle, vaikka olisi 2 penkkiä + vinopenkki + erilliset kyykkyraudat josta ottaa se tanko niin aina joku älykääpiö ottaa sen sieltä häkin sisältä -.-. Aivan mahtavaa siirtää aina se tanko sieltä sivulta ja hyppiä varmistusrautojen yli yms. kun ei mistään muualta mahu sinne laittamaan.

Aivan pakko tähän nyt kirjoittaa kun joka kerta sama juttu kun menee salille: kyykkyhäkin SISÄLTÄ otettu tanko muualle, vaikka olisi 2 penkkiä + vinopenkki + erilliset kyykkyraudat josta ottaa se tanko niin aina joku älykääpiö ottaa sen sieltä häkin sisältä -.-. Aivan mahtavaa siirtää aina se tanko sieltä sivulta ja hyppiä varmistusrautojen yli yms. kun ei mistään muualta mahu sinne laittamaan.
Jos se tanko on vaikka siellä karheempi esim sillä on parempi vetää tai kyykätä? tai merkit ovat eri kohdassa kuin muissa tangoissa? tai rullaa paremmin että tekee vaikka voimapyörää, syitä voi kas olla monia.

Ei nyt mitenkään erityisesti potuta, mutta olis ihan kiva olla joku treenikaveri salilla varmistamassa. Oon nyt treenannut tuolla salilla kolmen eri kaverin kanssa ja yksikään niistä ei oo paria kuukautta kauempaa sitä touhua jaksanut. Tai no, pari kaveria niistä kävi kuukauden aktiivisesti ja yks kaveri kävi sitten vuoden, mutta se veti itseään varmaan vähän piippuun treenaamalla 5x viikossa, eikä sitä nykyään kiinnosta punttailu.

Nykyään ei pysty/uskalla nostaa läheskään aina viimeistä hivenen epävarmaa toistoa esim. penkistä, koska jos salilla ei satu muita olemaan sillä hetkellä, niin olisin kohtalaisen pahasti jumissa siellä tangon alla. Toisaalta kyllä mä aina olen saanut jonkun jätkän varmistamaan jos olen kysynyt, mutta ei ketään randomia viitsi aivan joka sarjaan pyytää varmistamaan. Oon myös kyllä huomannut senkin, että kun ite pyydän jotain varmistamaan, niin seuraavan kerran se pyytää mua, joten siitä saa sit hyvän varmistajan. Lähinnä vain maksimikokeiluissa olis hyvä olla sellanen varmistaja, jonka tietäis osaavan homman. Keskiviikkona kun pyysin erästä randomia varmistamaan penkissä, niin tuli kyllä voimaa lisää ties kuinka perkeleesti, koska tämä varmistaja ei tullut ollenkaan seisomaan siihen penkin taakse, vaikka näin oli tarkoitus. Ei siinä paljoa viitsi jättää sarjaa välille, koska joutuis siinä rimpuilemaan sit hetken yksin ennen kuin jätkä tulis jeesaamaan.

-Olin salilla kaverin kanssa ja se veti penkkiä (yllätys, yllätys). No se sitten feilas sen ja olin just autamassa sitä niin siitä parin metrin päästä joku körmy keskeyttää oman sarjansa ja ryntää kauheella metelillä ja vauhdilla auttamaan meitä. Ihan kiva, kun tulee tolleen auttamaan, mutta ei siinä niin paljon painoja ollut etten olis niitä saanu ylös rykästyä.

Tämä siis tapahtui järvenpään uimahallin punttisalilla viime maanantaina, jos luet tätä niin kiitos mutta ei kiitos.

-Ja sitten vituttaa toi äskeinen treenikaveri. Se on nyt about 5 kuukautta vääntäny jo ka liikkeessä 3x10 eikä ees vaiha sarjapainoja kun tyyliin 2 kiloo kuukaudessa. Muutenkin se ei vedä ikinä kyykkyä kun sillä on "polvet paskana", silti vetää mavea (senkin selkä vittumaisesti notkolla) ja prässiä eikä kuulemma ota polviin ollenkaan. Sitten se kattelee kun jätän toistoja varastoon ja kyselee että iks et reenaa kunnolla-.-

Turun Yliopiston Educariumin sali menee kesäks kiinni. Ens viikon perjantai viimenen aukiolopäivä. Vituttaa kun pitää ettiä pariks kuukaudeks uus sali. Se vaikuttaa ainakin mulla aina treenitehoihin vähän... Jos vaikka Kupittaalle suuntais.

Joo educariumin sali o muutenki kökön pieni, vaihda vaan Kupittaalle :thumbs: Ite kävisin mieluiten P&P:llä, mutta se o liian kallis. :( salien hinnat siis potuttaa köyhää opiskelijaa.

Olin salilla treenailee, alus oli mukavaa koska oli vain yks mun lisäksi. Yllättäen sinne pölähti kuin tyhjästä 10 henkilöä lisää ja 5 niistä oli jotai kiekkoilijoita jotka varastivat pelin edusta paikan ja vuorotellen pomppivat niitten tankojen kanssa. Joutui taas odottelemaan milloin sitä pääsee reenaa käsipainoilla kun ne painot on siin pelin edessä:curs:.....onneks sinne tuli myös yksi hemmetin hyvän näkönen muija:kuola:

Back
Ylös Bottom