Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mjaah, ei tollasesta kannata välittää. Mua ei ainaskaa haittaa jos joku vikan toiston jälkeen tiputtaa, eri juttu sit jos joka toiston jälkee tiputtaa vapaapudotuksel rinnalta.Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa?? Eikös punttisalille kuulu semmonen pieni painojen kilistely. Alkaa vaa itteeki sitten vituttamaan aivan saatanasti ku vetää hyvää reeniä ja sit tämmönen ukko tulee aukoo turpaansa niin turhanpäiväsestä asiasta..
Mulle tuli joskus salinomistaja valittamaan siitä, kun kulmasoudussa vikan toiston jälkeen tiputin kässärin lattialle noin 15cm korkeudesta. Tulee kuulemma lattiaan reikiä.Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa?? Eikös punttisalille kuulu semmonen pieni painojen kilistely. Alkaa vaa itteeki sitten vituttamaan aivan saatanasti ku vetää hyvää reeniä ja sit tämmönen ukko tulee aukoo turpaansa niin turhanpäiväsestä asiasta..
Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa?? Eikös punttisalille kuulu semmonen pieni painojen kilistely. Alkaa vaa itteeki sitten vituttamaan aivan saatanasti ku vetää hyvää reeniä ja sit tämmönen ukko tulee aukoo turpaansa niin turhanpäiväsestä asiasta..
Eiköhän ne oo just niitä trendisaleja, jonne ei halutakaan isoja hikisiä äijiä ja amatsooneja murisemaan ja kolistelemaan painoja. Ja sotkemaan tankoja magnesiumilla, siitähän pian menee etuflippisankarien 50 euron trendipaidat sotkusiks. Eli jos jossain salilla ei saa käyttää mankkua, niin se on luultavasti ilmapiiriltään ja muutenkin niin paska paikka, ettei siellä haluaiskaan käydä.Sit sitä ihmettelen ku joillaki saleilla on Magnesiumin käyttö kielletty? :o Sehän on aivan pakollista joissakin liikkeissä kun on esim paskoja tankoja ja ote lipsuuu..
Laitetaanpa vaikka tänne että mistä tämmöinen johtuu:aina kun on tehny vipareita ni seuraa niin kova päänsärky+huono olo ettei pysty tekemään mitään ja olen pariin otteeseen ollut sairaalassaki moisen takia.Saattaa kuulostaa hullulta mutta näin oon havainnu että aina ku viparit tulee tehtyä ni seuraa tämmöstä.Oon tehny pystypunnerrusta niiden sijaan ni niistä ei tule mitään tommosta.meneekö mulla sitten hartiat niin jumiin?
1. Läskit jotka luulee olevansa kehonrakentajia.
2. Kottikärry kävely.
3. Painojen ylimääräinen heittäminen hirveellä ryminällä.
4. Tullaan salille heittään pelkästään läppää.
5. 3laitteen varaaminen samanaikaisesti
6. Ja ne helvetin painot voi ottaa pois kun lopettaa.
Ja tosiaan sitä hajua voi miettiä. Ei terve ihminen voi haista niin vitun pahalle että vesi lentää silmistä kaaressa. suihkussa voi käydä ja dödöö käyttää jos se ei auta niin äkkiä lääkäriin! Ja nyt ei ole kyse mistään pienestä hajusta!