Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kun on läski sika eikä oo enää niin mukavaa kattoo itteesä peileistä, ennen se oli salilla kivaa.
Varmaan moni muukin tykkää sivusilmällä tsiigailla itteesä peilistä.

Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa?? Eikös punttisalille kuulu semmonen pieni painojen kilistely. Alkaa vaa itteeki sitten vituttamaan aivan saatanasti ku vetää hyvää reeniä ja sit tämmönen ukko tulee aukoo turpaansa niin turhanpäiväsestä asiasta..

Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa?? Eikös punttisalille kuulu semmonen pieni painojen kilistely. Alkaa vaa itteeki sitten vituttamaan aivan saatanasti ku vetää hyvää reeniä ja sit tämmönen ukko tulee aukoo turpaansa niin turhanpäiväsestä asiasta..
Mjaah, ei tollasesta kannata välittää. Mua ei ainaskaa haittaa jos joku vikan toiston jälkeen tiputtaa, eri juttu sit jos joka toiston jälkee tiputtaa vapaapudotuksel rinnalta.

Mulle tuli joskus salinomistaja valittamaan siitä, kun kulmasoudussa vikan toiston jälkeen tiputin kässärin lattialle noin 15cm korkeudesta. Tulee kuulemma lattiaan reikiä.

ei ton pitäisi vituttaa jos isot painot tiputtaa tollai... Mutta tää ainakin vitutti mua, kun salilla joku n. 15v nuori tiputti 10kg tankoa maahan AINA kun hauissarja oli tehty (n. 10 toistoa ja aina maahan olkapäiden korkeudelta). Sitte samalla salilla käy kans joku n. 15v ulkomaalaistaustainen, toooosi langanlaiha, mutta lihaksia vähäsen ja niitä pullistelee joka tilanteessa kun mahdollista (Kantaa kassin mukaan puntille ja jännittää käsiä, peilailee yms.!)

niin no siinähän välttää vaa loukkaantumis riskiä jos pudottaa painot lattialle, mistä sitä tietää mitä notkahduksia voi tulla vaikka selkään jos laskee lattialle RV:n vikan toiston jälkeen.. Tota mietin että mikäs punttisali se semmonen on mihin lattiaan tulee reikiä :D Sit sitä ihmettelen ku joillaki saleilla on Magnesiumin käyttö kielletty? :o Sehän on aivan pakollista joissakin liikkeissä kun on esim paskoja tankoja ja ote lipsuuu..

Paskana päivänä itteäkin vähä ärsyttää mutta rajansa kaikella :D

Sit sitä ihmettelen ku joillaki saleilla on Magnesiumin käyttö kielletty? :o Sehän on aivan pakollista joissakin liikkeissä kun on esim paskoja tankoja ja ote lipsuuu..
Eiköhän ne oo just niitä trendisaleja, jonne ei halutakaan isoja hikisiä äijiä ja amatsooneja murisemaan ja kolistelemaan painoja. Ja sotkemaan tankoja magnesiumilla, siitähän pian menee etuflippisankarien 50 euron trendipaidat sotkusiks. Eli jos jossain salilla ei saa käyttää mankkua, niin se on luultavasti ilmapiiriltään ja muutenkin niin paska paikka, ettei siellä haluaiskaan käydä.

Laitetaanpa vaikka tänne että mistä tämmöinen johtuu:aina kun on tehny vipareita ni seuraa niin kova päänsärky+huono olo ettei pysty tekemään mitään ja olen pariin otteeseen ollut sairaalassaki moisen takia.Saattaa kuulostaa hullulta mutta näin oon havainnu että aina ku viparit tulee tehtyä ni seuraa tämmöstä.Oon tehny pystypunnerrusta niiden sijaan ni niistä ei tule mitään tommosta.meneekö mulla sitten hartiat niin jumiin?

Kyllä siellä potuttaa ne amikset jotka liikkatunnilla seisoo penkin ympärilla 1,5h kun ite pitäis sinne päästä. :D

Ja tottakai vituttaa jos ei saa itsestään kaikkea irti... Kerran vitutti ku unohtu shortsit himaa ni joutui reenaamaan farkut jalassa :down::jahas:

Laitetaanpa vaikka tänne että mistä tämmöinen johtuu:aina kun on tehny vipareita ni seuraa niin kova päänsärky+huono olo ettei pysty tekemään mitään ja olen pariin otteeseen ollut sairaalassaki moisen takia.Saattaa kuulostaa hullulta mutta näin oon havainnu että aina ku viparit tulee tehtyä ni seuraa tämmöstä.Oon tehny pystypunnerrusta niiden sijaan ni niistä ei tule mitään tommosta.meneekö mulla sitten hartiat niin jumiin?

Tämä on mutuilua mutta lottoaisin että joku hermojuttu niskan seudulla aiheuttaisi sen.

Kokeile pystysoutua, se on hyvä korvaavaksi liikkeeksi. Itse tykkään tehdä sitä etenkin alataljankahvalla ristitaljassa mikä tuntuisi olevan ranneystävällisempää kuin tangolla teko. Heti pystypunnerruksen jälkeen toiseksi paras olkapääliike jos minulta kysytään. :4:

Yleensä olen suhtautunut melko neutraalisti ulkomaalaisiin, mutta äsken alkoi salilla kasvamaan otsaan sellainen miehinen elin joka alkoi olla pahasti jo näkökentän tiellä.. Kaksi jotain 20-25 v. turkkilaista/albaania tmv. oli sitten "treeniensä" jälkeen pesulla, ja luonnollisesti kamat levitelty eripuolille pitkin pukkaria, kaikki 3 suihkua auki vaikka jamppoja oli vaan kaksi. Kamala molotus ja kiljunta päällä ja yhtäkkiä toinen vetää jonkun saatanan sotahuudon siellä suihkussa. Henkilökuntakin kuuli ilmeisesti tuon, koska kävivät kurkkimassa ovenraosta luulivat kait että joku on kuolemaisillaan..

No aikansa hilluttuaan tulivat veke suihkuista ja samointein peilin eteen kimpassa hauista mittailemaan, aika vaikuttava näky 185cm/60kg.. saivat kuteet niskaan ja toinen munanaama päätti alkaa sitten pelaamaan jalkapalloa siinä 10 neliön pukkarissa. :curs: Voi helvetti. Puolet pukkarista veden vallassa, käsipaperit pitkin lattiaa, perkele sukatkin kastelin vaatteita vaihtaessani. En löydä sanoja..:down:

Tänään joku vitun idiootti oli mitä ilmeisemmin kussu saunan kiukaalle, niin kitkerä kusen haju oli että oksetti. Mitä vittua tollasten ihmisten päässä oikeen liikkuu? Just oli tarkotus mennä saunaan lepäilemään rankan jalkatreenin jälkeen, kyllä vitutti.

Joo noi sauna yllärit on kaikkein parhaimpia... varsinkin kun jalat aivan muusina ja sit pitäs vauhdilla lähtee helkkariin :D :D :D

1. Läskit jotka luulee olevansa kehonrakentajia.
2. Kottikärry kävely.
3. Painojen ylimääräinen heittäminen hirveellä ryminällä.
4. Tullaan salille heittään pelkästään läppää.
5. 3laitteen varaaminen samanaikaisesti
6. Ja ne helvetin painot voi ottaa pois kun lopettaa.

Ja tosiaan sitä hajua voi miettiä. Ei terve ihminen voi haista niin vitun pahalle että vesi lentää silmistä kaaressa. suihkussa voi käydä ja dödöö käyttää jos se ei auta niin äkkiä lääkäriin! Ja nyt ei ole kyse mistään pienestä hajusta!

1. Salin omistaja jampat, joiden äiti keittänyt liian laihaa puuroa aamuisin arvostelemassa toisten kehonmuotoa(pönkittämässä omaa egoaan) + heidän arvostevat mulkoilut ja puheet selvästi halveksien!
2. hugo boss salilla.
3. Voimaton olo sarjan jälkeen, jolloin ei vaan jaksa+ muut huomaa sen(tuijotus ilmeellä : Et vittu rymistele mun salilla!!!)
4. Salakuunnellaan kaikki puhe jotka sarjanvälissä treenikaverin kans on.
5. laitteen käyttö yli kolme minuuttia kun minä nyt siinä halusin tehdä! (saatana, minun sali!)
6. Saatanan painot kun ne levitellään pitkin salia, toisaalta saapa lämmön niitä hakiessa.

Ja on se ihme homma. Jampat mäkisee hien hajusta kun itse on sen 20cm hauiksensa hikoiluttanu säbä mailan varteen ja sitten tullaan maailman paraskuntoisimpana urhelijana salille tekemään 200x200 sarjoja ja pullistellaan sinistä lakunauhaa kun se nyt niin vitun komiasti siitä 20cm hauiksen päällä pullottaa! Jokainen salilla käyvä ihminen varmasti käypi suihkussa kun on saanut treeninsä tehtyä. Itse henkilökohtaisesti haisen sianvitulta salilla ja en aivan varmasti ala Calvin Kleiniä ruiskuttelemaa sarjojen välissä! Lääkäri varmasti kehottais aeroobista liikuntaa+ painon pudotusta:dance: (lue: tarpeen olisi) :hyper:

Phuuh! joha helepotti!

jos joku käyttää laitetta yli 3min niin vituttaa sua? Huh?

Back
Ylös Bottom