Vai oisko ollu ironiaa?jos joku käyttää laitetta yli 3min niin vituttaa sua? Huh?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai oisko ollu ironiaa?jos joku käyttää laitetta yli 3min niin vituttaa sua? Huh?
Kyllä itse kutsuisin tuota enemmänkin sarkasmiksi.Vai oisko ollu ironiaa?
LOOOL!Kyllä itse kutsuisin tuota enemmänkin sarkasmiksi.

Ei se itse prässin purkaminen, mutta se että jalkatreenissä sitä tavaraa joutuu purkamaan aika helvetisti koko treenin aikana. Etenkin jos selkä tykkää alkaa vihoittelemaan, niin on siinä irvistelemistä. Jaloista vaan reilusti joustaen selkä suorana painot paikoilleen sitten :D Itse säästän nostokertoja kiikuttamalla aina 2 levyä kerralla veks siitä - ellei puhuta 2 *50 kilosta.
Mulla on tapana ku vedän rinnallevetoa niin ainva vikan noston jälkeen pudotan painot lattialle. Nooh kerran sitten semmonen elämäänsä kyllästyny keski-ikänen ukko tuli vittuilemaan mulle ja meinas vetää turpaan ku sitä otti niin paljon päähän ku pudottelin painoja lattialle. Sellasta vaan kysyn että ketä oikeasti häiritsee painon lattialle pudottaminen niin paljon että tulee aukomaan turpaansa??

Salilla soivat samat levyt vituttaa suunnattomasti. Ja varsinkin kun joku peelo kääntää nupit kaakkoon, ettei kuule omaa musaa mp3:sesta. Ei muuten, mutta kohta osaan jo tiettyjen pehmometallibändien lyriikat ulkoa.
Minä olen antanut jo suosiolla periksi ja kuuntelen vaikka Iskelmää, mikäli joku sen kanavan vaihtaa. Aivan turha niitä laitteita on säädellä, kun joku tulee kohta ja vetäisee omat spesiaalinsa masiinaan ja samassa rytinässä volat kaakkoon. Mulla kun on jo korvissa nykyäänkin pientä tinnitusta, niin en viitsi kuunnella meluisissa paikoissa napeilla musiikkia, koska volumen olis oltava aika kovalla. Toisaalta salilla tulee yleensä melkein aina joku juttelemaan, niin ei niiden nappien läpi meinaa mitään kuulla.Sama juttu täällä, jumalauta jotain rajaa sen volyymin kanssa.