miehiä on taas hauska kattella salilla aina kun ne kyräilee toisiaan (muka salaa), ihan selkeesti arvostelee ja vertailee. aika veijareita.
Näkisit vaa meit tuol suihkun puolel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miehiä on taas hauska kattella salilla aina kun ne kyräilee toisiaan (muka salaa), ihan selkeesti arvostelee ja vertailee. aika veijareita.

Oikeasti mitä helvettiä? :-D
EDIT: lainaus massfuturen treenipäivyristä eräältä toiselta foorumilta.

Siis vittu, nää oikeesti kyllä pistää vituttamaan.Ei vittu kun koulun salilla käy aina -91 syntyneitä kavereita reenaamassa.
oisit ny lukenu koko viestinSiis vittu, nää oikeesti kyllä pistää vituttamaan.
Kerran näin -92 syntyneen salilla, teki mieli mennä vetämään turpaan.
mutjoo imo ei pitäs yleistää iän ynm mukaa 
Jane O .. olet perushintti. Jos oikeasti treenaa niin ei tuommosia huomaa sarjan aikana. Ja saakelisoikoon mun potutuksen aihe on nää pakkiksen vätykset. Peruslaiskoja vieläpä- Tuommonen potutus ja vätystely laskee salikansan moraalia! vai oliko se moreemia.. ö öhöm :D
:D. Mut ehei, ihan perusheteronainen olen ;). Ja näköjään keskittymiskyvytön sellainen :D.Siis vittu, nää oikeesti kyllä pistää vituttamaan.
Kerran näin -92 syntyneen salilla, teki mieli mennä vetämään turpaan.
Et kai ole tosissas? Eikö jokaisella luulis olevan oikeus treenata tavalla jolla haluaa, ilman että joku "Vetää turpaan"?.
16-17 Vuotias nyt luulis olevan tarpeeks kypsä jo tekemään oman valinnan, ilman että sun täytyy siihen nyrkein puuttua?
:jahas:

Mua ärsyttää tuolla meidän salilla nykyään käyvä "bodari". Aina kun se tekee liikkeitä niin aina pitää huutaa tai ähistä niin perkeleen lujaa. Vaikka ite teen itselle isoilla painoilla niin ei mun oo mikään pakko huutaa että se rauta nousee. Ärsyttävää! Ja se muutenkin tuntuu keräävän huomioo kun aina liikkeen jälkeen sen täytyy tehdä jotain dramaattisia liikkeitä. Jalkakyykyssä täytyy aina pudota polvilleen sarjan jälkeen ja esittää kuin olis kuolemassa. Tai vaihtoehtoisesti muita tämmöisiä ihme ylidramatisoituja eleitä. Ihme pelle.
Ainiin, painot pitää AINA pudottaa. Kohta se varmaan teippaa majakan päähänsä jotta se varmasti huomataan![]()
Ei nyt potuta vaan huvittaa lähinnä nämä yleensä varsin aloittelevat potarit, jotka nitkuttaa helkkarin pienillä painoilla ja kailottaa suureen ääneen, että käytetyllä painolla ei oo yhtään mitään merkitystä kun kasvatetaan lihasta!
Potareissa on näköjään järkevien treenaajien lisäksi kaksi koulukuntaa; ne jotka nitkuttavat pienillä painoilla em. syistä, tai sitten brassailevat ja mäiskivät "isoja" painoja, että varmaan kaikki näkee :lol2:
Mua ärsyttää tuolla meidän salilla nykyään käyvä "bodari". Aina kun se tekee liikkeitä niin aina pitää huutaa tai ähistä niin perkeleen lujaa. Vaikka ite teen itselle isoilla painoilla niin ei mun oo mikään pakko huutaa että se rauta nousee. Ärsyttävää! Ja se muutenkin tuntuu keräävän huomioo kun aina liikkeen jälkeen sen täytyy tehdä jotain dramaattisia liikkeitä. Jalkakyykyssä täytyy aina pudota polvilleen sarjan jälkeen ja esittää kuin olis kuolemassa. Tai vaihtoehtoisesti muita tämmöisiä ihme ylidramatisoituja eleitä. Ihme pelle.
Ainiin, painot pitää AINA pudottaa. Kohta se varmaan teippaa majakan päähänsä jotta se varmasti huomataan![]()