Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

tuo painojen laitteisiin jättäminen.

Mä en kauheasti dikkaa että painot jätetään laitteisiin, kertoo paljon ihmisestä. Vahinkoja toki sattuu että ajatuksissaan ne sinne unohtaa, mutta itse otan sen treenin kannalta. Olen ottanut asenteen, että jos joku hermottoman kokoinen kaappikello alkaa itkeä että painot jätetty koneeseen, niin yleensä kysyn että onko ne painot liian raskaita tulenko auttamaan? "itse olen tälläinen kynäniska" yleensä porukka menee vähän itseensä.

Itsellä ei saleilla oikeestaan muu ärsytä kun se jos joku tulee aukomaan päätään kun nostelee sarjoja. esim. ekkö sä nyt enempää painoja laita? mitä nostelemista tuo tollanen on. Tälläisissä tilanteissa yleensä etsin salilta sen pienimmän kiekon eli 0.25kg lyön kiinni tankoon ja jatkan sarjoja vittumainen hymy kasvoilla :dance2:

Oikeasti mitä helvettiä? :-D
EDIT: lainaus massfuturen treenipäivyristä eräältä toiselta foorumilta.

Joo, taidanpa tietää foorumin. Karmean näköinen kuvakin avana siellä, jos oikein muistelen. Aivan ihmesakkia, ilmeisesti kaveri on oikeasti jossain huippusuosiossa siellä. Sick. Jatkossa pysyttelen kyllä poissa...

Tuohon kyräilyyn, voisi luulla et osuit samalle salille eilen merri. :D Kaverilta tulee melkoista angstisaarnaa, kun joku hieman enemmän aloittelija tekee karmeilla tyyleillä. Tuskin kuitenkaan olit se tyyppi, niin yksi tättäräinen makoili jonkun hikipatjan päällä puolikuolleena. Varmasti jopa viisi-kymmenen minuuttia ja oikeasti siinä piti oikein katella, että ollaanko edes elossa. Sitten se lähti siitä "perus naisasenteella" riisuten jokaisen katseellaan, että ilmeisesti tehtiin jotain hienoja syvähengitysharjoituksia alitajuntaisesti tai muuta pilatespaskaa. :lol2:

Niinjuu, samana päivänä joku vanhempi mieshlö väänsi hauista laitteessa, tiedä oliko tarkoitus mikä, mutta tyyli oli jotenkin outo. Käsi koko ajan koukussa, ja etuolkapää ja suurin piirtein selkä tekee työn. Ja koko pakalla... :worship:

Penkkihauisvatsa kaverit.. Ei vittu kun koulun salilla käy aina -91 syntyneitä kavereita reenaamassa. En oo kertaakaan nähny että ne ois tehny muuta. Tästä porukasta se vahvin, kovistelee ja kävelee niinku ois just tehny 800kg yhteistulokseksi. Kaverin reeni metodin on että penkkiä 8x10 ja tai vähän enemmän toistoja mutta failureen saakka kummiskin. Lämmittely on niinkin pitkä kuin tangolla se 20 kertaa ja sitte heti poikien sarja painot eli 75kg. Sitten hauista runkataan samat sarjat ja toistot..

Kyllä sitä ihmeellisistä syistä hermostuu :D

Salilla jossa käyn on todella ahtaat pukutilat. Jurppii ahdata itsensä sinne sekaan, ja kun kumartuu solmimaan kengännauhoja on naama jo jonkun perseessä :( Lisäksi potuttaa ne hikimulkut, jotka eivät voi kuivata itseään pesutilan puolella vaan pitää kastella koko lattia vettä valuvana.

Jane O .. olet perushintti. Jos oikeasti treenaa niin ei tuommosia huomaa sarjan aikana. Ja saakelisoikoon mun potutuksen aihe on nää pakkiksen vätykset. Peruslaiskoja vieläpä- Tuommonen potutus ja vätystely laskee salikansan moraalia! vai oliko se moreemia.. ö öhöm :D

Tarkoitat varmaan sit et lesbo :rolleyes: :D. Mut ehei, ihan perusheteronainen olen ;). Ja näköjään keskittymiskyvytön sellainen :D.

Mut joo, eikös se nyt kuulu hyviin tapoihin odottaa, että toinen saa sarjan tehtyä loppuun ennen kuin tulee höpöttelemään/huutelemaan mitään. Se on sitä kunnioitusta muita kohtaan. Ei taida kunnioitus kuulua Rodleyn sanavarastoon/käytöstapoihin...

Siis vittu, nää oikeesti kyllä pistää vituttamaan.

Kerran näin -92 syntyneen salilla, teki mieli mennä vetämään turpaan.

Et kai ole tosissas? Eikö jokaisella luulis olevan oikeus treenata tavalla jolla haluaa, ilman että joku "Vetää turpaan"?.

16-17 Vuotias nyt luulis olevan tarpeeks kypsä jo tekemään oman valinnan, ilman että sun täytyy siihen nyrkein puuttua?

Et kai ole tosissas? Eikö jokaisella luulis olevan oikeus treenata tavalla jolla haluaa, ilman että joku "Vetää turpaan"?.

16-17 Vuotias nyt luulis olevan tarpeeks kypsä jo tekemään oman valinnan, ilman että sun täytyy siihen nyrkein puuttua?

Voi härregud. Lueks vitsikirjaaki niinku raamattua? "Saatanan Pikku-Kalle, ei kukaan nyt vaan voi olla noin tyhmä." :rolleyes::jahas::rolleyes:

Mua ärsyttää tuolla meidän salilla nykyään käyvä "bodari". Aina kun se tekee liikkeitä niin aina pitää huutaa tai ähistä niin perkeleen lujaa. Vaikka ite teen itselle isoilla painoilla niin ei mun oo mikään pakko huutaa että se rauta nousee. Ärsyttävää! Ja se muutenkin tuntuu keräävän huomioo kun aina liikkeen jälkeen sen täytyy tehdä jotain dramaattisia liikkeitä. Jalkakyykyssä täytyy aina pudota polvilleen sarjan jälkeen ja esittää kuin olis kuolemassa. Tai vaihtoehtoisesti muita tämmöisiä ihme ylidramatisoituja eleitä. Ihme pelle.

Ainiin, painot pitää AINA pudottaa. Kohta se varmaan teippaa majakan päähänsä jotta se varmasti huomataan :rock:

Mua ärsyttää tuolla meidän salilla nykyään käyvä "bodari". Aina kun se tekee liikkeitä niin aina pitää huutaa tai ähistä niin perkeleen lujaa. Vaikka ite teen itselle isoilla painoilla niin ei mun oo mikään pakko huutaa että se rauta nousee. Ärsyttävää! Ja se muutenkin tuntuu keräävän huomioo kun aina liikkeen jälkeen sen täytyy tehdä jotain dramaattisia liikkeitä. Jalkakyykyssä täytyy aina pudota polvilleen sarjan jälkeen ja esittää kuin olis kuolemassa. Tai vaihtoehtoisesti muita tämmöisiä ihme ylidramatisoituja eleitä. Ihme pelle.

Ainiin, painot pitää AINA pudottaa. Kohta se varmaan teippaa majakan päähänsä jotta se varmasti huomataan :rock:

Joo.. Hän varmaan reenaa täysillä!!! =). Itsellä ei kyllä myöskään riitä ymmärrys tälläisille OIKEILLE botareille, on sitä voimaa nii paljon että se pitää tuoda kaikkien tietoisuuteen.

ärsyttävää on myös se että varataan joku paikka ja sitten mennääki tekee paria muuta liikettä johonkin aivan muualle , se käy pännimään :curs::curs:

Ei nyt potuta vaan huvittaa lähinnä nämä yleensä varsin aloittelevat potarit, jotka nitkuttaa helkkarin pienillä painoilla ja kailottaa suureen ääneen, että käytetyllä painolla ei oo yhtään mitään merkitystä kun kasvatetaan lihasta!

Potareissa on näköjään järkevien treenaajien lisäksi kaksi koulukuntaa; ne jotka nitkuttavat pienillä painoilla em. syistä, tai sitten brassailevat ja mäiskivät "isoja" painoja, että varmaan kaikki näkee :lol2:

Ei nyt potuta vaan huvittaa lähinnä nämä yleensä varsin aloittelevat potarit, jotka nitkuttaa helkkarin pienillä painoilla ja kailottaa suureen ääneen, että käytetyllä painolla ei oo yhtään mitään merkitystä kun kasvatetaan lihasta!

Potareissa on näköjään järkevien treenaajien lisäksi kaksi koulukuntaa; ne jotka nitkuttavat pienillä painoilla em. syistä, tai sitten brassailevat ja mäiskivät "isoja" painoja, että varmaan kaikki näkee :lol2:

Mä nitkutan pienillä painoilla... :itku:

Ei riitä potku isoihin :(

Eläs nyt mussukkaiseni itke, ei se mikään häpee oo, kunhan et vaan ala perustelemaan sitä sillä että olet POTARI ja POTARI ei mitään voimia tarvitse. :D

edti: alla olevaan viestiin. Meiän salilla en oo KENENKÄÄN nähny kuljettavan salin puolella pyyhettä mukana!

Viimeksi muokattu:
1. Jostain syystä mua vituttaa ihmiset jotka puhuu kännykkään salilla :D en tiedä miks.
2. Ihmiset jotka ei käytä salipyyhettä. Se on vitun kiva kun laitteet on likomärkiä käytön jälkeen. Nää on useimmiten n. 40-50v miehiä jotka ei edes varsinaisesti oo mitään bodareita.
3. Pääasiassa oman ikäset jätkät jotka kattoo alaspäin ihmisiä jotka tekee pienemmillä painoilla kun ne itse. Jokanen on joskus alottanu salilla käymisen.
4. Omalla tavallaan "säälittää" ne ihmiset jotka ei koskaan kehtaa mennä salille juuri ton edellisen takia.

tosta pudotuksesta, kun vääntää jotain pystypunnerusta kässäreillä että on ihan loppu ojentaja ja olkapäät niin ei niitä jaksa niin kevyesti laskea alas että pienen matkan päästä joutuu tipauttaa..
ei nyt kuitenkaan sentään mistään reilun metrin korkeudesta mutta kuitenkin :D

Back
Ylös Bottom