Tarkoitat varmaan sit et lesbo:D. Mut ehei, ihan perusheteronainen olen ;). Ja näköjään keskittymiskyvytön sellainen :D.
Mut joo, eikös se nyt kuulu hyviin tapoihin odottaa, että toinen saa sarjan tehtyä loppuun ennen kuin tulee höpöttelemään/huutelemaan mitään. Se on sitä kunnioitusta muita kohtaan. Ei taida kunnioitus kuulua Rodleyn sanavarastoon/käytöstapoihin...
Täällä kaikki tyypit näköjään ottavat kaikki todesta, mutta tää on erikoistapaus. Kunnioitus kuuluu mun käytöstapoihin, mutta kohtelias olen ihmisille, jotka oikeasti tunnen eikä esim. näitä foorumilla olevia höyrypäitä kohtaan, jotka niinkuin tahallaan ottavat itseensä ja rupeavat vittuilemaan, että "oletpas tyhmä ja huonompi kuin toiset"
Yleensä on joskus jopa hauska pilallaan vittuilla isoilla foorumeilla, jossa modet ei ehi valvomaan kaikkea, mitä kirjoitellaan, mutta sitten taas on paha, jos henkilöstä, josta ei kukaan oikeasti tiedä mitään niin lähettävät jo huhuja ja niitä on enää vaikea estää leviämästä.
Oikeastaan yksi potutuksen kohde on myös henkilöt, jotka eivät minusta oikeasti tiedä mitään ja rupeavat vittuilemaan, se on todella raukkamaista, vittuilkaa sitten, kun tunnette minut kunnolla. Ja minua potuttaa myös treenaajat, jotka räiskivät painot lattialla, varaavat seuraavan paikan mihin oon menossa tai jättävät painoja lattialle ihan vitulleen, ja ärsyttää myös ne farkkujalkaset armeijaheput, jotka penkkaavat joka sali kerta 6*6*90kg ja sitten tekevät hauista ja vatsoja. Minua ärsyttää myös tyypit, jotka tiputtavat maastavedossa tahallaan isot romut lattialle. Yksikin tyyppi sitten koki mitä tapahtuu, 2 kuukautta treenitaukoa välilevyn pullistuman takia ja se vielä repesi :/
Ja nyt pahoittelen aiempaa käytöstäni ja toivottavasti ette pidä minua mitenkään tynnyrissä asuvana, aina ei vain ehdi ajatella, mitä kirjoittaa ja sitten saa tuotettua väärän kuvan itsestään. Olen ihan päinvastainen normielämässä, kuin mitä kirjotukset tuovat mieliinne.
:D. Mut ehei, ihan perusheteronainen olen ;). Ja näköjään keskittymiskyvytön sellainen :D.