Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua alkoi vituttaa sun puolesta. Mikään ei vituta enemmän kuin timmiperseiset muijat!:curs:Vituttaa yks muija mikä treenaa samalla salilla. Sillä on niin timmi PERSE, että järki lähtee.:curs:
Itse pidän treenipäiväkirjaa kännykässä. Moni saattaa luulla naputteluani tekstiviestin kirjoittamiseksi. En kyllä ymmärrä miten se voi ketään häiritä.Ja sitten joku porukasta tai parhaassa tapauksessa kaikki kuljettaa kännykkää laitteesta toiseen ja soittelee ja tekstailee kesken kaiken!!
Pyllistyskyykyt on tosi ärsyttävän näköisiä! Ja sitten jotkut naiset tekee penkkii silleen, että laskevat vaan johonkin puoleen väliin!
sitten kirjoittavat treenipäivyriin kyykky 3*10*100, vaikka kyseessä on pelkkä niiaus.![]()
Jep, varmaan kaikki ne tytöt jotka tuota vääntää 30 kg:lla ihan ojentajia tarkoituksella noin treenaa. IMO muutenkin tuollaiset osatoistot kannattaisi tehdä ennemminkin lankulta tai lattiapenana. Mutta kukin tyylillään :DOjentajia voi treenata laskemalla tanko penkissä puoleenväliin. Muuten tod hyvä liike!
Ei noitten kanssa kannata alkaa vänkäämään! Lopputulos on vielä suurempi v*tutus.
Itse tyydyn olemaan hiljaa ja odotan että lähettyvillä olevat mieshenkilöt torpedoi salitietäjän viisastelut :jahas:
Jep, varmaan kaikki ne tytöt jotka tuota vääntää 30 kg:lla ihan ojentajia tarkoituksella noin treenaa. IMO muutenkin tuollaiset osatoistot kannattaisi tehdä ennemminkin lankulta tai lattiapenana. Mutta kukin tyylillään :D