Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa yks muija mikä treenaa samalla salilla. Sillä on niin timmi PERSE, että järki lähtee.:curs:

Ärsyttää sellaiset lukioikäiset teinit, jotka ei tee oikeasti mitään! Ne tulee sinne niiden poikaystävän kanssa ja KUTEE LAITTEISSA!!! Ja sitten joku porukasta tai parhaassa tapauksessa kaikki kuljettaa kännykkää laitteesta toiseen ja soittelee ja tekstailee kesken kaiken! Ei hyvää päivää!! Se ottaa mua niin aivoon!!

Itseä vituttaa eniten henkilöt, joilla on kyykyssä kans perkeleesti rautaa mutteivät tee kun sitä 10cm liikerataa. Ja toinen asia joka ottaa päähän on sellaiset jotka eivät tee kuin rintaa ja hauista.

Mua vituttaa salilla eniiten mun heikkous.. vittu et vituttaa vääntää jotai kyykkyyki ku peilejä joka kulma täyn.. sitte tietenki siitä johtuen kaikki kyylää viel ja mutisee "vittu tuoki kynäniskä joutas pesee mun bemarii pihale siks aikaa ku tosi äijjä reenaa satan!" noh tottahan tuo on :D

huomasin tänään että mua otti aivoon yli kaiken yks jätkä jolla oli ihan normikuteet päällä salilla. Farkut, joku t-paidan ja kauluspaidan yhdistelmä ja sukat pelkästään. Sitte tuntu että se tuli mun peräs koko aika. en tienny että mua vituttais noin paljo tommoset :hyvä:

Tänään vitutti niin saatanasti ku kaks muijaa leiriyty yhelle laitteelle ja sitte vaan rupatteli siinä. Viiden minuutin välein tekivät muka jotain ja suu kävi koko ajan... :curs:

Tullut syötyä huonosti kun ollut kiirettä ja menoja, treenatakkaan ole ehtinyt kuin kerran viime viikolla... Vituttaa aika armottomasti mutta eikait se auta kuin toivoa että isoa rappiota tuloksissa ei ole ehtinyt tulla ja ajatella ettei tuollainen notkahdus tunnu pitkässä juoksussa juuri missään jos vaan bodyelämäntapa ei kuse pitemmäksi aikaa.

Vituttaa yks muija mikä treenaa samalla salilla. Sillä on niin timmi PERSE, että järki lähtee.:curs:
Mua alkoi vituttaa sun puolesta. Mikään ei vituta enemmän kuin timmiperseiset muijat!:curs:

Ja sitten joku porukasta tai parhaassa tapauksessa kaikki kuljettaa kännykkää laitteesta toiseen ja soittelee ja tekstailee kesken kaiken!!
Itse pidän treenipäiväkirjaa kännykässä. Moni saattaa luulla naputteluani tekstiviestin kirjoittamiseksi. En kyllä ymmärrä miten se voi ketään häiritä.

Salilla vituttaa se kun KAIKKI on isompia,voimakkaampi ja pienmmissä rasvoissa. Heh vimeksi kun kävin nii vatsapenkkin oli joku jättänyt 50kg kiekon ei stna että kiehu. Magneesiumilla sotkeminen kans ketuttaa.
Nytten vitutaa vieläkin enemmän se että on kuumetta,yskä,räkätauti ja paskakin huilaa... Saa nähdä millon sitä etes pääsee salille majavan häntiä lettuuttaan.

Itteäni vituttaa se, että ei voida pitää niitä painoja oikeilla paikoillaan ja käsipainot pitää laittaa sekalaiseen järjestykseen.

Dieetillä vähän vituttaa ku ei lihas kasva vaikka kuinka siellä salilla ravaa. Ei kuitenkaan paljon tuo vituta. Enemmän vituttaa se kun muutan työn perässä paikkakunnalle, jonka sali on todella paljon alkeellisempi, kuin se missä tällä hetkellä treenailen. Onneksi kaikki pääliikkeet onnistuu, mutta laitteet on perseestä, eikä niitä paljoa edes siellä ole:(. Toinen vaihtoehto olisi ajaa yhteensä 50 kilsaa päivässä naapuripaikkakunnan hyvälle salille, mutta siinä ei olisi mitään järkeä.

Pyllistyskyykyt on tosi ärsyttävän näköisiä! Ja sitten jotkut naiset tekee penkkii silleen, että laskevat vaan johonkin puoleen väliin!

sitten kirjoittavat treenipäivyriin kyykky 3*10*100, vaikka kyseessä on pelkkä niiaus. :david:

Ojentajia voi treenata laskemalla tanko penkissä puoleenväliin. Muuten tod hyvä liike!

no semmosta vois laittaa että jonku aikaa täs tuli treenailtua pitkää samalla (alipainolla) ja sillo ei oikee mitää kehitystä ollu havaittavis mut nyt tullu kiloja lisää niin pääsee taas vähän itekki näkee tuloksia =P

Nyt on pakko sanoa, että tää nyt ehkä jakaa mielipiteitä taas pariinkin eri leiriin - mutta omalle kohdalle kun sattuu, niin kyllä vituttaa. Lisäksi tästä tekee erityisen vaikeaa se, etten mä haluais valittaa asiasta salille, jossa käyn, mutta vissiin se on pakko...

Eli eilen siinä aamupäivästä menin salille ennen duuniin menoa ja ryntäsin energiaa pursuen spinning-saliin yksinäni spinnaamaan. Siellä sen 45min hikoiltuani kävin vielä puntilla ja riuhtasin vielä kunnon vatsalihastreenin lopuksi, jonka jälkeen olinkin ihan kiitettävästi hikoillut ja hyvinkin valmiina suihkuun ja siitä duuniin sitten. No, tämä ei käynytkään laatuunsa. Salillemme on tullut näemmä uusi, miespuolinen ja ulkomaalaissyntyinen siivooja, joka oli ilmeisesti vasta aloittanut sen naisten pukuhuoneen siivoamisen. Kuvittelin, että kyllähän se siitä mun tieltä väistyy, lähtee pois ja palaa taas kun on tyhjää, mutta näin ei suinkaan käynyt.

Jos salilla on niin hiljaista päivisin, että sinne voidaan ottaa miespuolinen siivooja huolehtimaan myös naisten pukuhuoneesta, niin kumpi väistää; maksava asiakas vai työtään tekevä siivooja?

Kun salillamme oli naispuolinen siivooja, hän poistui miesten pukuhuoneesta aina miesten sinne tultua peseytymään jne, ja teki jotain muuta sillä välin, kunnes pukkari oli taas tyhjä. Tää on tietysti varmasti monen mielestä hyvinkin kakspuolinen juttu - mut oikeesti, mä odotin hikisenä siellä 20-30minuuttia päästäkseni pesulle ja lähtemään töihin. Onneksi mulla ei ole kellonaikoja, jolloin töissä pitäisi olla, mutta oli se mun palkasta silti pois. Siivooja kommunikoi espanjaksi, mitä minä en yllättäen osaa. Kohteliaskin hän oli ja teki perusteellista jälkeä kyllä. Ei siinä mitään. Ei mitään moitteen sanaa työstä itsestään. Mutta ehkä salilta voisivat ohjeistaa siivousfirmaa tässä asiassa jotenkin?

Vai onko se oikeasti minun mokani, jos satun treenaamaan vaan samaan aikaan kuin siellä siivotaan? Jotenkin todella vittumainen maku jäi suuhun tosta. :arvi:

Mua vituttaa se että saan joka saatanan kerta sähkärit pukuhuoneen ovesta kun meen salinpuolelta sinne. Voi jossaki vaiheessa herättää ihmetystä muissa salilla olijoista kun nykyään allekirjoittanut ajelee päin ovea kyynärpää ylhäällä.

Salilla on eräs "kaikki tietävä" tyyppi joka tulee joka helvetin kerta ja ku g6:ses pitäis vetää sellaisilla painoilla et vikan toiston vikat toistot menee just ja just niin olin just lopettamassa ja ihan pää punasena niin se vaa et "ei sun kannata tehä noin isoilla painoilla ku et oikeen jaksa":curs: Joka kerta joka asiasta tulee nipottaa.:arvi:

Ehkä sun pitäis sitte selittää sille miten asia on? :D Itteä ei oikeen vituta salissa mikään, paitsi että polvet vois olla paremmassa kunnossa ja voimaa pikkusen enemmän

Ei noitten kanssa kannata alkaa vänkäämään! Lopputulos on vielä suurempi v*tutus.

Itse tyydyn olemaan hiljaa ja odotan että lähettyvillä olevat mieshenkilöt torpedoi salitietäjän viisastelut :jahas:

Ojentajia voi treenata laskemalla tanko penkissä puoleenväliin. Muuten tod hyvä liike!
Jep, varmaan kaikki ne tytöt jotka tuota vääntää 30 kg:lla ihan ojentajia tarkoituksella noin treenaa. IMO muutenkin tuollaiset osatoistot kannattaisi tehdä ennemminkin lankulta tai lattiapenana. Mutta kukin tyylillään :D

Ei noitten kanssa kannata alkaa vänkäämään! Lopputulos on vielä suurempi v*tutus.

Itse tyydyn olemaan hiljaa ja odotan että lähettyvillä olevat mieshenkilöt torpedoi salitietäjän viisastelut :jahas:

Jep, varmaan kaikki ne tytöt jotka tuota vääntää 30 kg:lla ihan ojentajia tarkoituksella noin treenaa. IMO muutenkin tuollaiset osatoistot kannattaisi tehdä ennemminkin lankulta tai lattiapenana. Mutta kukin tyylillään :D

Ne osatoistot tulevat tod. näk. bodypumpista jossa siis tehdään "penkki" laskemalla kyynärpäät ysikympin kulmaan ja sieltä ylös. Harmi ettei kukaan ole salilla sitten opettanut että penkkiä voi tehdä kunnollakin. :(

Back
Ylös Bottom