Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

:lol2:

eiks kukaan muu saa käyttää räkkiä reenaamiseen kun sie? :D
Saa, mutta joskus mietityttää, pitääkö sitä fuckin' lattiapenkkiä tehdä just kun olisi itsellään eniten tarvetta? Hirvee hinku kyykätä ja sitten...Toisekseen, onko se lattiapenkki oikeasti, siis oikeen oikeasti, niin välttämätön? Turhauttavaa...

Seuraavalla kerralla menen kostoksi muille vääntämään penkkipunnerruspaikalle hauiskääntöä penkkitangolla. :curs::D

Paskaset kalsarit pukuhuoneen naulakossa roikkumassa! Varsinkin siinä pään korkeudella. Seon kiva tulla pukuhuoneeseen, löytää tyhjä paikka sit kun laittaa kassin siihen penkille ja nostaa päätä niin hyi helvetti jonkun kalsarit jarruraidalla varustettuna se siinä nenän edessä pilkottaa.:urjo:
Välil tekis mieli ottaa mukaan salille wc-paperi rulla ja laittaa se sinne kalsareihin et kaveri vois edes seuraavalla kerralla harkita sitä perseen pyyhkimistä. Eikä niitä alushousuja muutenkaan niihin koukkuihin tarvis jättää roikkumaan, vaikka kuinka puhtaat olisikin.

mulla ainakin jarrujäljet tulee märistä pieruista, että ei välttämättä se rulla auttas sitä tajuumaan.

Eniten vituttaa oikeastaan se, jos ei oikein ole fiilistä treenata, ja treenit menee sellaiseksi apaattiseksi touhuksi. Mikään muu ei oikeastaan potuta nykyisellä salilla, kun suurin osa samalla salilla kävijöistäkin on asiallisia tyyppejä ja puitteet treenaamiseen on kunnossa.

Omat treenipainot vituttaa eniten :david:

Räppärit ny on vaa isompia ku metallinarut.
:david: joo niinhän ne näköjään on

FatJoe_275_060619.jpg

Vituttaa ne pellet jotka käy vaihtamassa 2pacin pois mankasta.

niinpä, ja jos joskus saiskin kuunnella räppiä/hip hoppii puntilla. Vituttaa ihan jormana se kun aina puntilla soi joku vitun Guns n Roses tai Metallica. :curs:

joo niinhän ne näköjään on :david:

Onhan se nyt tosiasia että suurin osa räppäreistä on 100x kovemmassa kunnossa kun kynis rockstarat sun muut tukanheiluttajat

imgnegative.jpg
:hyper:

shrinker465.php

Rokkarit on niin tikkuja, koska niiden aika menee siihen, että ne tekee musiikkia. Räppäreille on taas tärkeetä näyttää ganstalta ja vähän lausua runoja.

Rokkarit on niin tikkuja, koska niiden aika menee siihen, että ne tekee musiikkia.

tai sitte niiden rokkareiden aika menee huumeiden ja viinan vetämiseen.

Fifty vetää horkkaa, so what? Ei mun kunnioitus artistia kohtaan nouse lihasmassan mukaan. Mulle on aivan se ja sama kuinka kynis esim. Scott Weiland on, jos musiikki uppoaa.

Muutenkin, mikä vitun lapsellinen vääntö tämäkin on? Rokkareilla on narukädet. SIIS OMFG!!! EI KAI?!!!

Mun iskä onkin teidän iskää vahvempi.

Loppuu se OT nyt.

Salilla käynnissä potuttaa muut ihmiset

Back
Ylös Bottom