Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseäni ärsyttää eniten jos treeni ei yksinkertaisesti kulje. Tekee välillä mieli pistää pillit pussiin jo treenin puolivälissä. Sit saattaakin tulla viimesessä liikkeessä enkka. Eli onneks en ole vielä kertaakaan luovuttanu.
kyllähän se saattaa vähän komedialta näyttää jos siellä teet kaikki liikkeet päin persettäSellaset tyypit jotka rupeavat nauramaan jos salille tulee treenaamaan joku uusi jolla ei vielä sitä lihasta ole, eikä tiedä oikein mitä tehdä. :arvi:
mutta muuten itse en kyllä erityisesti ole kyseistä ongelmaa huomannut. Itsellä lähinnä ahistaa semmonen enemmänkin kun salille tulee jotain turhanpäiväsiä pumppailijoita jotka ei tiedä yhtään mitä ne tekee, eivätkä ees treenaa tosissaan vaan huvinvuoksi.Joo munkin mielestä se on hirveää, jos joku treenaa huvin vuoksi, eli siksi, että pitää treenaamisesta. Treenaamisen kuuluu olla kamalan kurjaa ja koko ajan salilla pitää vituttaa. Tämän takia salilla ei saa puhua mitään, paitsi korkeintaa huutaa ja karjua painoja nostellessaan. Jos jollakin on treenatessa kivaa, se ei selvästikään treenaa HC-TOSISSAAN-PERKELE-KOVAA, eikä siten voi ikinä kehittyä. Itse asiassa sen pelkkä oleminen salilla estää kaikkia muitakin kehittymästä.kyllähän se saattaa vähän komedialta näyttää jos siellä teet kaikki liikkeet päin persettämutta muuten itse en kyllä erityisesti ole kyseistä ongelmaa huomannut. Itsellä lähinnä ahistaa semmonen enemmänkin kun salille tulee jotain turhanpäiväsiä pumppailijoita jotka ei tiedä yhtään mitä ne tekee, eivätkä ees treenaa tosissaan vaan huvinvuoksi.

Täysin samaa mieltä.Ne päivät, jollon pitäs saaha jotain aikaseksi, mut ei millää kule, vaik fiilis on kohillaa..
:lol2:Ja joskus pikkasen kyrsii, kun on kyykkypäivä ja joku pelle vääntää kahdeksan sarjaa lattiapenkkiä rackissä. :jahas: