Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Salilla käynnissä potuttaa muut ihmiset
...sen vuoksi siellä onkin niiiin mukava käydä öisin.

:D

No, sen suihkuseurapiireilyn lisäksi... mennäänpä salin ulkopuolelle. Jo alkaa potuttaa. Ne helevatan mahorkkaa käryttävät (puhelinmyyjä)valaat siinä ulko-oven edessä seisoskelemassa. Raahautuisivat edes pihan perälle kuolemaan! GRRRRR!!!!!

Vaikka pientä se on erään toisen salin ala-aulan ilmanraikastimina toimiviin kusisiin spurguihin verrattuna.

Toisaalta, kun v-käyrä nousee kunnolla, nousee usein rautakin, ja sekös aiheuttaakin ankaraa antivitutusta, joten ei se salille mennessä välttämättä ole vain huono juttu. Mutta lähtiessä, jösses!

Ärsyttää katsoa kun aina välillä (viimeksi tänään), salille ilmaantuu noita yläaste ikäisiä poikia farkut jalassa karkkia mässyttäen "treenaamaan" -> (Istuvat laitteissa ja juttelevat samalla karkkia syöden). Pistää vituttamaan että miksi sinne pitää ängätä, vaikka ei edes mitään aijo tehdä...

Ärsyttää katsoa kun aina välillä (viimeksi tänään), salille ilmaantuu noita yläaste ikäisiä poikia farkut jalassa karkkia mässyttäen "treenaamaan" -> (Istuvat laitteissa ja juttelevat samalla karkkia syöden). Pistää vituttamaan että miksi sinne pitää ängätä, vaikka ei edes mitään aijo tehdä...
Siinä kyllä treeni motivaatio katoaa helposti, kun jotkut tulevat istuskelemaan. Tulee sellainen fiilis, että olinko nyt salilla vai nuorisotalolla.

niinpä, ja jos joskus saiskin kuunnella räppiä/hip hoppii puntilla. Vituttaa ihan jormana se kun aina puntilla soi joku vitun Guns n Roses tai Metallica. :curs:
Salilla pitää soida jotain raskasta. Oma musiikkimaku on vaihtunut melko radikaalisti punttaamisen aloitettua.

Tuo musiikki on viimeaikoina alkanut vituttamaan. Ensin meni stereot paskaksi ja talkkari toi tilalle mankan, jossa äänentoisto melkoista huttua. Sitten joka vitun salilevy on naarmuilla eikä pyöri soittimessa kun ihmiset eivät millää voi laittaa takaisin koteloihinsa niitä. Oman levyn olen polttanut jokun aika sitten, mutta kerran jätin sen salille että voivat muutkin halutessaan kuunnella, niin seuraavalla kerralla se oli tottakai viety. Nykyään jumpataan yleensä Novan tahdissa.. Tuo oman mp3:sen ottaminen messiin voisi olla hyvä liike

tommosta möykkää kuuntele nyt edes naapurin koirakaan. Metallin tahtiin se rauta nousee.

Salilla pitää soida jotain raskasta. Oma musiikkimaku on vaihtunut melko radikaalisti punttaamisen aloitettua.

Hyvin se ronsteri kyllä rautaa nostelee vaikka Metroflexillä soi aina räppi :evil:

potuttaa ja kyrsii, auto levis ja 2 salireeniä jääny välistä :S taino to ja huominen :/ mutta lenkillä oon kuitenki käyny tälläviikolla sitte useemmin :) mutta silti argh :D

En tykkää kommunikoida treenatessa, vastaan tietty jos joku juttelee, MUTTA jos mi ninulla on mp3 korvilla ja silti pitää tulla höpöttämään, meinaa hermot mennä. :curs:

..ja sitten 12 wee junnut jotka tekevät liikkeet väärin, tärkeintä vain on kokeilla kuinka monta kiloa milläkin laitteella jaksaa edes hiukan nostaa!!!! Olen kyllä ehdottanut salilleni edes 16vuoden ikärajaa. :(

ANGS!

Nooh .. pieraset kerran kunnon herapierut niiden edessä ni eiköhän tuu tilaa :eek:

Koulun salilla sama ongelmana aina toisinaan kans noi karkkia mäyssyttävät mlkerot:jahas:... ja sit on ne leijat jotka vetää ''isoilla'':jahas: painoilla farkut jaloissa pelkkää penkkiä ja kun ite vetää selkää ja jalkaa naama irveessä niin vieressä naureskellaan :curs:PRKELE OTTAA PANNUUN:curs:
Ja kyl sie salilla pitää hevi soida:rock:

Ihmiset, jotka laittautuu salille tullessa. Siis lippis rennosti lippa sivulle kääännettynä, housujen toinen lahje polveen asti käärittynä.

"Pitää näyttää että nostaa paljon" -ihmiset. Jos vedät kyykkyä 100kg , niin eikö voi laittaa 2x 20kg kummalekin puolelle kun niitä 20kg painoja siellä on vaikka muille jakaa? Ei. Pitää pistää 20+10+10 että näyttää hienommalta.:curs:

Ihmiset, jotka laittautuu salille tullessa. Siis lippis rennosti lippa sivulle kääännettynä, housujen toinen lahje polveen asti käärittynä.

"Pitää näyttää että nostaa paljon" -ihmiset. Jos vedät kyykkyä 100kg , niin eikö voi laittaa 2x 20kg kummalekin puolelle kun niitä 20kg painoja siellä on vaikka muille jakaa? Ei. Pitää pistää 20+10+10 että näyttää hienommalta.:curs:
Ite teen myös noin. En siksi, että näyttäisi hienommalta vaan siksi, että lämmittelyn jälkeen en jaksa ruveta vaihtamaan tuota kymppiä kakskymppiseks.

Itsellä on esim. mavessa, kyykyssä, scot hauksessa, ranskalaisessa punneruksessa aina pari pienti pääsä esim. kympit tai parit vitoset koska se paljon helpompi siitä alkaa tiputteleen kun vaihtaa aina kaikki painot

Kiitos sinä peräkammarinpoika, joka tänään kävelit kumoon juomapulloni salin lattialle, etkä viitsinyt nostaa sitä pystyyn. Ymmärrän, että vahinkoja sattuu, mutta tuommoinen ignooraminen osoittaa suurta junttimaisuutta. Varsinkin, kun juomapullon omistaja on siinä vieressä. Viittä vaille, etten kysynyt "meinaatko nostaa itse, vai pitääkö mun näyttää kädestä pitäen?"

Saatana! Seuraavan kerran pujotan 1,25kg purkulan sen perssilmästä läpi.

Musiikki kyllä potuttaa välillä, mutta genrellä ei ole mitään väliä. Kunhan se on voimakasta, innostavaa, pulssia nostattavaa tai jotain. Samalla lailla metallissa on paljon paskaa kuin räbässäkin.

...kaikkein eniten potuttaa radiojuonnot. Tyhjää lässytystä monta minuuttia ennen kuin pääsee kuuntelemaan ärsyttäviä mainoksia ja kanavan omaa "logo"ääntä pariin kertaan. Sitten vihdoin tulee joku biisi.

Ite teen myös noin. En siksi, että näyttäisi hienommalta vaan siksi, että lämmittelyn jälkeen en jaksa ruveta vaihtamaan tuota kymppiä kakskymppiseks.

Sama juttu. Turhaa valittamista tommosesta imo. Ei kaikki aloita heti sillä suurimmalla painolla..

Ja mun mielestä 2x20kg näyttää isommalta kun 20+10+10 ;)

Mä aiheutan todennäköisesti syvää paheksuntaa salilla, kun kyykyssä ja penkissä tulee usein lätkittyä pelkkiä 15kg levyjä tankoon. Se nyt vaan sattuu olemaan sopiva korotus, eikä noita jaksa alkaa edes takaisin säätään. Eipä siinä mitään, yleensä mun treenit potuttavat mua itteenikin... :)

Back
Ylös Bottom