Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei salilla niin mikään, mutta se että ei voi lähteä ryyppäämään kun harvoin, jos haluaa kehittyä. Sekä se, että pitää syödä kokoajan. Minne tahansa lähtee niin ruokaa pitää löytyä kokoajan ja tarpeeksi.

Tästä on varmasti joku muukin jo avautunut kerran jos toisenkin, mutta koska oli tänään taas ajankohtainen, niin avaudun taas.
VOI VITTUKUVITUTTAA TOI MUSIIKKI MITÄ NE SALILLA SOITTAA!
Siis; mun Kossit meni paskaksi torstaina ja nyt siis pari treeniä joutunut kuuntelemaan salihumppaa. Voi siis :curs::curs::curs:! Ensinnäkään en tajua, että onko ton salin kävijöistä suurin osa mamuja (ei tod. ole), vai miksi vitussa siellä soi arabialainen dance?! Ja silloinku ei soi arabialainen dance, soi joku vitun hiphopräp. Siis mitvit? Miksi vitussa?! Ymmärtäisin jos sali olisi "harlemissa" tai vaikka edes Myllypurossa, mutta kun tuolla on ehkä 2% kävijöistä etnisiä. Ei mua haittaa ihmisten väri tai kotimaa, mutta mua haittaa se, että mua rääkätään paskalla musiikilla.
Perkele.:curs:
Voiski napsauttaa "alahakalakaka:n" pois, mutta kun ne soittaa musiikin respasta. Taitaa tulla oikein tietokoneelta jotain soittolistaa. Eli joku on sen paskan sinne oikein valinnu. *tun idiootti.Yhdyn! Sillon käyn viimestään vääntämässä radion kiinni napista jos pamahtaa joku homotuisku soimaan! Mutta tältä on onneks vältytty usein sillä Iskelmä Radiohan se siellä pauhaa! :curs:
tai sitten kuuluu " joo kyllä minäkin sillon parikymppisenä nostelin niitä ja näitä".. tämän kyseisen herra tiistaina oli sitten melko vittuuntuneen näköisenä kun tein pystypunnerrusta hieman pienemmillä painoilla kun hän teki normipenkkiä
Ah, muistutit tapauksesta joka kyllä vitutti, mutta onneksi ei tapahdu usein.Mua potuttaa se, että osa ihmisistä ei tajua vuorotteluideaa (painopakkalaitteissa on niin helppo vuorotella ruuhkaiseen aikaan).