Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mulla on ilmainen ja ihan laadukas punttis työpaikalla. firman työntekiöiden kesi-ikä on vaan reippaasti yli 50 niin aina saa käydä treenaamassa yksin. nimimerkillä ei koskaan ketään varmistamassa. :wall:

Mua ärsyttää eniten ne naiset, jotka tulee salille ja vaan istuskelee laitteissa juoruillen toisilleen. Olen itsekkin nuori nainen, mutta ei nyt tulsi mieleenkään mennä salille laiskottelemaan! Toinen asia mikä ärsyttää on tuo painojen jättäminen laitteisiin, se on inhottavaa kun joutuu siirtelemään muiden jättämiä painoja ja tangotkin siinä vääntyy... Mutta kyllä siellä salilla silti on kiva käydä, mitähän sitä ei sietäisi kroppansa ja sen loistavan treenin jälkeisin fiiliksen eteen..? ;)

Mua kyllä ärsyttää eniten tuolla meijän salilla ku ei pääse siihen radioon käsiksi.. Joskus soi joku paska kanava ja nyt tuossa yks päivä ei kuulunu mitään.:jahas: Vois alkaa taas kantaan omia biisejä mukana.:)

ärsyttää kundit kuka luulee että on ihan ok tulla ilman pyytämättä heittämään kaikenlaisia kommentteja tyyliin: "vielä menee, vielä menee!" tai "hirvee haba, mistä ostit?!" tai tulee tarjoamaan neuvoja tyyliin: (tekemässä dippia)"se liike on ilman lisäkiekkoa ihan turhaa" sit katse löytää mun vieressä maassa kettingeissä kiinni olevan kiekon (vaikka se pieni 5 kg onkin) kun tauolla en jostain syystä tykkää vetää sitä vyössä kiinni pitkin poikin salia ja seuraavaks tulee kommenttia "älä nyt liian paljon lisää painoa, ethän sä halua kasvaa isoks kuin joku podari!!!???"
ja sellaisia kommentteja tulee yleensä lihaksikkailta nuorilta kundeilta....
Mä oon yleensä niistä niin ihmeessä että en tajua edes vastata mitään osuvaa.

Aliarvioi näiden nuorten lihakset:) Sanot että ethän sinäkään ole lisäpainoja käyttänyt kun et ole mikään iso bodari...Haban ostoon:ostin alennusmyynnistä,sinä et näköjään ehtinyt hakemaan:) Eiköhän noiden jälkeen pojat mene peilin eteen katsomaan mikä mättää:)

kyylät ja kommentoijat. usein kyseessä ovat viisikymppiset äijät, jotka luulevat olevansa niiiiin hauskoja ja kaikkitietäviä. tekis melkein mieli vaihtaa salia noiden takia.

Yksi ainut mummo ärsyttää kovasti. Hänellä on hirveesti asiaa ja ne asiat tulevat hänelle mieleen juuri kun on tiukka sarja menossa..

Salilla käy uks muija, joka luulee olevansa kaikki tietävä ja kyttää jatkuvasti miten muut tekee ja tulee sitten neuvomaan, että "sun pitäis tehä se liike näin ja näin.." Ihan ensinnäkin tekis mieli kysyy siltä, että "pyysinkö vi*tu neuvomaan??!!" ja toiseksi luulen, että teen liikkeet oikeen, koska olen ne salinomistajan (entinen ammattibodari, joka ihan salettiin osaa hommansa ja tekee ohjelmat yms myös tälle toiselle tytölle) kanssa käynyt läpi ja hän on yleensä itsekin paikalla, joten varmaan tulee sanomaan, jos on jokin tekniikkavirhe.

Aamen;)

Mikään ei ole helpompaa kuin olla noteeraamatta kaikkea mikä salilla "ärsyttää" tai "mättää."
Mutta on aivan totta että henkilöt jotka eivät edes käytä jotain laitteita vaan istuvat ja varaavat niitä ja rupattelevat kavereille.. Hrrh.

Mikään ei ole helpompaa kuin olla noteeraamatta kaikkea mikä salilla "ärsyttää" tai "mättää."
Mutta on aivan totta että henkilöt jotka eivät edes käytä jotain laitteita vaan istuvat ja varaavat niitä ja rupattelevat kavereille.. Hrrh.
Eikö tässä tilanteessa voi sanoa että "voiko vetää välissä?" Näin itse teen, ja aina on päässyt. Menee muuten oma reeni päin reisiä, jos saat venata ja odottaa, kun kaveri istuu ja rupattelee.

Hmm. No, ulkoisista syistä ärsyttää lähinnä kanssatreenaajat, se on kuitenkin ihan jees treenata omassa rauhassa. Minkäs tekee kun on antisosiaalinen muutenkin ;) Noita tarkempia ärsytyksen aiheita on tuolla jo tullut paljon, aika paljon on yhteisiä.

Nuo jotenkin huvittaa että jos miespuolisten keskittymistä hyvännäköiset naiset häiritsee. Tätä ilmiötä olen aina ihmetellyt, oli sitten kyse salista tai muusta. Monesti huomaa kun kadulla, salilla tai koulussa tai missä vaan äijien katseet vaan seurata tuijottaa häpeämättömästi jotain poikkeuksellisen katselukelpoista naisihmistä. Jotain itsekuria kehiin edes, herranjestas :) Kyllähän ne naispuoliset tulee huomattua, mutta ei se tarkoita että niiden pitäisi muuten toimintaan antaa vaikuttaa. Ihan törkeäksi tietysti menee jo sitten tuo Auroran kokema tuolla puolentusinaa sivua sitten, ei voi kuin ihmetellä että kumpihan pää siinä oikeasti tyypin toimintaa ohjaileekaan... No mutta, se siitä semi-off topicista.

Isoimmat ärsytyksen aiheet salilla kuitenkin löytyy omasta itsestä. Tietysti ihan ensimmäisenä on se, että kun on ollut treenaamatta oikeastaan mitenkään lihaskunnon osalta 4 vuotta, ja "kunnolla" (joskaan ei silti pakkotoisto-standardin mukaan) treenaamisesta on lähes kuusi vuotta, niin nyt tietysti suoritustaso on aivan surkea. Sekös ahdistaa. Sitten tietysti ahdistaa ku pitäisi saada salitreeniä samalla tehtyä kun pitäisi melkoisesti laihduttaa, niin on sitten ihme säätöä niitä tasapainottaa, varsinkaan kun ei rahat tahdo tuolla ruokavaliolla kikkailuun riittää mitenkään.

Toinen mikä itsessä harmittaa on fyysiset krooniset vaivat (joiden takia treenaus loppuikin aikoinaan) ja se, että kun tekniikat ovat käytännössä itseopittuja, ei voi aina tietää onko ne miten oikeita, vaikka on yrittänyt kuvasarjoista ym oppia ottaa :(

Vielä tuli mieleen ainakin tämmöinen.

Tuolla salilla missä nyt pitää käydä kevääseen asti on hieman hiostavan kostea tunnelma koska uima-allas on siinä "viereissä huoneessa" ilman että välissä on edes ovea. Ja sitten jos haluaa juoma-automaatille päästä, pitää kävellä altaanviertä pesutilojen läpi pukuhuoneeseen... aika säätämistä. Muutenkin erittäin pieni paikka niin äkkiä tulee ruuhka.

Treenikaveri meni valmistumaan mua aikasemmin ja muutti töiden perään, ja nyt pitää joka ikinen kerta kysyä jotain tuntematonta varmistajaa jos haluaa tehdä sarjat loppuun asti. Muutenkin vaikeempi lähtä salille yksin. vrt jos ollaan kaverin kaa sovittu lähtä treenaa niin sinne sitten myös lähetään.

Kävelymatka salille tuntuu joskus liian pitkältä, melkeen kilometrin sentään :lol2: Ei voi kehittyä kun pitää kävellä niin tolkuttomasti :hyper:

Välillä on kauheasti porukkaa ja tuntuu että puolet äijistä tuijottaa ja laitteisiin saa aina kytätä sen mukaan et mitä tekee seuraavaks et mikä sattus olee vapaana tai vapautumassa :jahas:

Back
Ylös Bottom