Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mitä kuumuudesta. Ei tartte nääs turhia lämmitellä. Se ennemminkin risoo, kun ei meinaa ehtiä salille niin usein kuin haluaisi!

Eipä tuo kuumuus paljoa haittaa, vähän mehuja viepi mutta tulee joskus edes hiki ;) Maksaminen salilla käynnistä vituttaa enemmän :D

Tuollainen ongelma on melko helposti korjattavissa. Jos et vielä keksinyt, niin salinvaihto voisi auttaa?

Hahee, olisikin täällä jumalan selän takana joku toinen sali. Lähimmät on sitten parin kymmenen kilometrin päässä joten ei oikein houkuta kun pyörällä liikun.

Koittaa keskittyy johonkin tekemiseen ni kaverit höpisee vieresse jotain olematonta. Saa sarjan tehtyä, istun alas lepäämään ni ei hetken rauhaa ku jo ollaan jotai kysymässä.

Eipä tällä hetkellä oikeastaan muu kuin se, jos joku sattuu juuri menemään vaikka kyykky- tai penkkipaikalle kun itsekin on aikeissa tehdä juuri ko. liikettä.

Eniten ottaa päähän nähdä, että joku tekee liikettä väärin. Se on kamalaa ja kipeää katseltavaa.

Eniten ottaa päähän nähdä, että joku tekee liikettä väärin. Se on kamalaa ja kipeää katseltavaa.

Miksi et käy ystävälliseen sävyyn vinkkaamassa tahi ohjeistamassa vähän jos se häiritsee. Tosin ymmärrän senkin, että jotkut voi siitä kiskoo herneen nenään, mutta oma on häpeä. Jos ite rinpuilen miten sattuu ni olisin vallan kiitolline jos joku ystävällinen sen mulle neuvois siten, että menee oikein.

No tuol meidän salilla tollane yks takatukka paiskoo ovea ihan helvetisti, meinannut jo pari kertaa jäädä alle ni ei ole hirveen mukavaa.

Taidat käydä samalla salilla, koska minunkin mielestä tuo kyseinen henkilö paiskoo ovea vähän turhan terhakkaasti :david:

Salilla taitaa ärsyttää kanssa, kun jotkut nostaa salikassinsa esim penkkipunnerruspenkin päälle, vaikka itse tekee jossain muualla, ja myös se ettei laita painoja pois.

Miksi et käy ystävälliseen sävyyn vinkkaamassa tahi ohjeistamassa vähän jos se häiritsee.

Juu, usein käynkin :) En vain tajunnut sitä tuohon ilman huomautusta mainita.

käyn heti koulun jälkeen treenaamasa koulun salilla yleensä siellä ei ole ketään mikä on hyvä juttu mutta joskus tulee lauma kynäniskoja kokeilemaan jokohan sais sen 50 kiloa siinä sitten kyyläävät kun hikipäässä vedän jotain tiukkaa sarjaa häiritsee ihan sairaasti. niin suht sekaisin koko sali ja painot jätetään tankoon...

Minua taas ottaa päähän nämä tekniikan hifistelijät, jotka kyttäävät ylimielisinä toisten tekemisiä. Ihan aikuisten oikeesti sillä semipaskalla, mutta kontrolloidulla tekniikalla voi saada jotain aikaiseksikin ja omien kokemusten nojalla voin sanoa että huomattavasti paremminkin kuin ultrapuhtaalla nysväämisellä.
Tietty nyt jotkut penkit, mavet ja kyykyt kannattaa tehdä hyvällä ja optimaalisella tekniikalla, varsinkin jos on voimapuolen treenailija (itselleni neuvot näissä tarpeen...), mutta naurettavaa on inistä jostain täysin triviaalista hauiskäännön tai ylätaljan renkuttelusta. Eikä se nyt niin vaarallista ole jos se perse siinä penkissä vähän nousisikin, kunhan nyt ei aina nouse eikä varsinkaan sitten kisoissa.

Meidän salilla nyt ei tätä ongelmaa ole, mutta jossain muualla jos treenailee näin perusaeropikkaajaa lihaksikkaampana ja vahvempana, niin oletuksena on että on joku BF tai vastaavaa ja jotenkin sitten tuntuu olevan vaikea älytä, että nainenkin voi haluta treenata ihan puhtaasti voimailupohjalta. Tällä forumillakin on aina ajoittain joittenkin asenteissa nähtävissä tämä. Tietty noissa lajeissa onkin enemmän naisharrastajia, mutta kuitenkin... Ärh.

Minua taas ottaa päähän nämä tekniikan hifistelijät, jotka kyttäävät ylimielisinä toisten tekemisiä. Ihan aikuisten oikeesti sillä semipaskalla, mutta kontrolloidulla tekniikalla voi saada jotain aikaiseksikin ja omien kokemusten nojalla voin sanoa että huomattavasti paremminkin kuin ultrapuhtaalla nysväämisellä.
Tietty nyt jotkut penkit, mavet ja kyykyt kannattaa tehdä hyvällä ja optimaalisella tekniikalla, varsinkin jos on voimapuolen treenailija (itselleni neuvot näissä tarpeen...), mutta naurettavaa on inistä jostain täysin triviaalista hauiskäännön tai ylätaljan renkuttelusta. Eikä se nyt niin vaarallista ole jos se perse siinä penkissä vähän nousisikin, kunhan nyt ei aina nouse eikä varsinkaan sitten kisoissa.

Meidän salilla nyt ei tätä ongelmaa ole, mutta jossain muualla jos treenailee näin perusaeropikkaajaa lihaksikkaampana ja vahvempana, niin oletuksena on että on joku BF tai vastaavaa ja jotenkin sitten tuntuu olevan vaikea älytä, että nainenkin voi haluta treenata ihan puhtaasti voimailupohjalta. Tällä forumillakin on aina ajoittain joittenkin asenteissa nähtävissä tämä. Tietty noissa lajeissa onkin enemmän naisharrastajia, mutta kuitenkin... Ärh.

Törmäsin samaan ilmiöön taas eilen, kun aloin tekemään normaali kyykyn perään vielä zercher-kyykkyä. Tietenkin joku asioista hirveästi mielestään tietävä tuli selittään miten etukyykkyä kuuluu tehdä. :wall: No ystävällisesti selitin kaverille, että tämä on erilainen liike kuin etukyykky ja hieman häpeissään hän häipyi sitten paikalta. Onhan se hyvä, että joku katsoo kyykyssä esim. syvyyden (vaikka se ei minulla ole ongelma koskaan ollutkaan) ja huutaa vieressä jotain viisasta tyyliin: "POLVIA SIVUILLE! POLVIA SIVUILLE!". Jos asista siis jotain tietää ja näkee toisen tekevän liikkeen väärin niin itse menen ainakin sanomaan suoraan.

Mua potuttaa se että vakiosalille (joka on mulle ilmainen ja muuten hyvä) on hankittu ihan hyvä potkunyrkkeilysäkki viimeisimpään ahtaaseen nurkkaan jossa on seinä säkin kolmella puolella. Siitä johtuen siihen ei mahdu potkimaan. Eteen/taakse liikkumissuunnat on ainoat mahdolliset eli kulmaamisista yms. ei tarvi edes uneksia.

Rasittaa ihan täysillä kun ei osata sijoittaa laitteita oikein. :curs: Olis sitten jättäny koko säkin asentamatta. Samaa asennetta olen nähnyt muillakin saleilla nyrkkeilysäkin suhteen. Sama kun ruuvaisi penkin seinään kiinni.

Hyvällä salillahan(vakisalini) ei esiinny juurikaan mitään potuttavaa, mutta jos muilla saleilla joskus käy..

Potutuksen aiheet:
-Radio Nova(ei onneksi usein)
-Niiden laitteiden varaaminen joihin minun pitäisi mennä.
-Lapset, jotka kiipeilee laitteissa.
-Vanhemmat, jotka eivät komenna lapsiaan olemaan kunnolla.
-Hyvän penkin/Kyykkytelineen yms. puuttuminen.
-Useat turhat laitteet liian pienessä tilassa.
-Liian tuttavalliset ihmiset, jotka alkavat paasata joutavia.
-Liian ohut leuanvetotanko.
-Liian matalalla oleva leuanvetotanko.
-Juomapisteen puuttuminen.
-Ympäri salia eri telineisiin satunnaisesti ripotellut painokiekot.

Tietysti potutus on vain hyvästä, painot nousee paremmin kun on kunnon aggre päällä.

Back
Ylös Bottom