Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten vituttaa kaikki ne keiden pitää aina tulla puhuu jotain ku mulla on just tiukka sarja kesken ja ne muutenkin vätystelee siellä salilla. Kun salille mennään niin pitäähän siellä nyt jotain tehdäkkin ja kovaa

Ei salilla niin mikään, mutta se että ei voi lähteä ryyppäämään kun harvoin, jos haluaa kehittyä. Sekä se, että pitää syödä kokoajan. Minne tahansa lähtee niin ruokaa pitää löytyä kokoajan ja tarpeeksi.

Voisin sanoa 99% varmuudella että itse salilla käynti on kaikinpuolin helvetin kivaa, johtuen tietysti reenikavereista ja hyvästa salista! Eipä oo vanhuksia istumassa laitteissa tai muita kavereita ketkä kävelee pilvissä (ns. leijaefekti). Normaalia porukkaa reenaamassa hyvällä fiiliksellä ja muut huomioon ottaen.

Viimeksi muokattu:
Eniten vituttaa ettei voi saatana käydä siellä ko paikat on nii remontissa prkl

Eniten saliharrastuksessa varmaankin vituttaa tällä hetkellä se, että jos haluaa kehittyä niin ruokaa pitää syödä säännöllisesti ja sitä pitää olla joillain reissuilla aina mukana. Joskus ennen tätä harrastusta saattoi painella kylillä menemään ilman että piti ruokaa saada. Nykyään on päivisin takuuvarmasti hirveä nälkä jos on yli kolmen tunnin tauko syömisestä.

Edit: ei siinä, syöminen on ihan kivaa ja ruoka hyvää. Aina ei vaan jaksa. :)

Jalkatreenit ja kun rasvoja tippuu mutta ei tunnu näkyvän missään

Ja treenikaverilta tuntuu aina löytyvän uus syy miksei tänään pysty, no itellä sentään löytyy motivaatiota

Tästä on varmasti joku muukin jo avautunut kerran jos toisenkin, mutta koska oli tänään taas ajankohtainen, niin avaudun taas.

VOI VITTUKUVITUTTAA TOI MUSIIKKI MITÄ NE SALILLA SOITTAA!

Siis; mun Kossit meni paskaksi torstaina ja nyt siis pari treeniä joutunut kuuntelemaan salihumppaa. Voi siis :curs::curs::curs:! Ensinnäkään en tajua, että onko ton salin kävijöistä suurin osa mamuja (ei tod. ole), vai miksi vitussa siellä soi arabialainen dance?! Ja silloinku ei soi arabialainen dance, soi joku vitun hiphopräp. Siis mitvit? Miksi vitussa?! Ymmärtäisin jos sali olisi "harlemissa" tai vaikka edes Myllypurossa, mutta kun tuolla on ehkä 2% kävijöistä etnisiä. Ei mua haittaa ihmisten väri tai kotimaa, mutta mua haittaa se, että mua rääkätään paskalla musiikilla.

Perkele.:curs:

Tästä on varmasti joku muukin jo avautunut kerran jos toisenkin, mutta koska oli tänään taas ajankohtainen, niin avaudun taas.

VOI VITTUKUVITUTTAA TOI MUSIIKKI MITÄ NE SALILLA SOITTAA!

Siis; mun Kossit meni paskaksi torstaina ja nyt siis pari treeniä joutunut kuuntelemaan salihumppaa. Voi siis :curs::curs::curs:! Ensinnäkään en tajua, että onko ton salin kävijöistä suurin osa mamuja (ei tod. ole), vai miksi vitussa siellä soi arabialainen dance?! Ja silloinku ei soi arabialainen dance, soi joku vitun hiphopräp. Siis mitvit? Miksi vitussa?! Ymmärtäisin jos sali olisi "harlemissa" tai vaikka edes Myllypurossa, mutta kun tuolla on ehkä 2% kävijöistä etnisiä. Ei mua haittaa ihmisten väri tai kotimaa, mutta mua haittaa se, että mua rääkätään paskalla musiikilla.

Perkele.:curs:

Yhdyn! Sillon käyn viimestään vääntämässä radion kiinni napista jos pamahtaa joku homotuisku soimaan! Mutta tältä on onneks vältytty usein sillä Iskelmä Radiohan se siellä pauhaa! :curs:

Sarjapainojen ajoittainen hitaampi nousu tietysti potuttaa aina joskus.

Mutta musiikki myös; 95% käynneistäni saan kuulla Ari Koivusta (ellei jopa jokainen kerta...) ja sitten muuta mistä en niinkään pidä. Haluaisin enempi raskaampaa musiikkitarjontaa miesten puolelle. Tähän on tietysti ratkaisu. Oman levyn saa viedä, mutta en nyt ihan joka kerta kehtaa tai jaksa. Kerran vein Ensiferum - Ensiferum ja viime viikolla Amon Amarth - The Crusher -levyn. Melkoinen mättö tämä Crusher... Joku noin mun ikäinen kehukin musiikkia siinä kaverilleen tyyliin "kerranki hyvää musiikkia" :D

Yhdyn! Sillon käyn viimestään vääntämässä radion kiinni napista jos pamahtaa joku homotuisku soimaan! Mutta tältä on onneks vältytty usein sillä Iskelmä Radiohan se siellä pauhaa! :curs:
Voiski napsauttaa "alahakalakaka:n" pois, mutta kun ne soittaa musiikin respasta. Taitaa tulla oikein tietokoneelta jotain soittolistaa. Eli joku on sen paskan sinne oikein valinnu. *tun idiootti.

Tiistaina salilla alko hieman vituttamaan kun olin siinä itekseni ja tällä kertaa olin ottanut mukaani kunnon mättöä, eli Hatebreedin levyn ja sellasella reippaalla volalla kuuntelin, en kuitenkaan älyttömän kovaa.
Siinä pystäriä tangolla tein, oli tauko menossa ja sisään salille astuu eräs vanehmpi, noin 50 v. mies.
Tiedostan että tämän ikäiset eivät sellasta jaksa kuunnella ja oottelin vähän aikaa hänen reagoimista.. sitten sanoin kohteliaasti että "laita vaan pienemmälle sitä, et varmaankaan jaksa kuunnella tällasta", tähän mies vastaa tylysti "joo, kyllä minä pistän vähän pienemmälle!"
ja näitähän riittää täällä paikallisella salilla, eli keski-ikäisiä miehiä, jotka tietävät kaikesta kaiken ja ovat äärettömän vahvoja:rolleyes: tai sitten kuuluu " joo kyllä minäkin sillon parikymppisenä nostelin niitä ja näitä".. tämän kyseisen herra tiistaina oli sitten melko vittuuntuneen näköisenä kun tein pystypunnerrusta hieman pienemmillä painoilla kun hän teki normipenkkiä:david:
En yleistä, on siellä vahvoja, isojakin vanhempia miehiä, mutta näitä löytyy myös näitä urpoja.
Sitten edelleen potuttaa nämä maahanmuuttajanuoret joita täällä on paljon, en ole rasisti, en vain pidä siitä että ne huutaa koko ajan, jättävät painot tankoihin yms. kampaavat tukkaansa suurimman osan ajasta, ovat täysiä rintahauispellejä ja egoilevat jollain tapaa koko ajan.:curs:

Joku muukin on maininnut mutta nyt mainitsen minäkin: Miksi helvetissä kyykkytelinettä pitää varata hauiskääntöön/kulmasoutuun/pystysoutuun/pystypunnerrukseen tai vastaaviin liikkeisiin? Eikö jumalauta 50 kiloa saa nostettua maasta käsin?

Paikalliset nulikat jotka käyttävät salia yleiseen hengailuun. Kaikki käsipainot jäävät käytön lattialle ja raudat tankoihin, siis jos he joku kerta päättävät jotain siellä edes tehdä...:david:

Mua vituttaa erityisesti yks tyyppi, joka on lyhyt, että läski. Tekee ylisuurilla painoilla paskalla ja nopealla tekniikalla ja egoilee sillä...Stana.

Eniten vituttaa sen kävelytyyli, eli kuin olisi heinäseipään niellyt (ryhdin kuuluu olla kunnossa, muttei pollea, melonit kainalossa kävelytyyli, varsinkin kun olet läski etkä puntti).

Miksi sitten tunnen antipatiaa ko. henkilöä kohtaan, vaikkeivät edellämainitut syyt kuulosta kuin katkeran kyniksen puheilta. Ehkäpä viimeinen niitti, niin sanottu käännekohta, oli hänen kaverilleen tokaisema lausahdus "mitä enemmän romua, sitä paremmin ottaa"...Ottaa ottaa, mutta paremmalla tekniikalla sekä hivenen pienemmällä rautamäärällä saa 100 % parempaa tulosta. Ilmeisesti hän luulee kivun olevan kehityksen merkki? Toisin sanoin, jos ei pääse aamulla sängystä ylös, tietää vetäneensä edellispäivänä hyvän treenin. Nou, nou ja nouuuuu.

Kukin tyylillään...

Nyt täytyy sanoa, että se potuttaa kun salilla on jokin pieni joukkio, joka tekee 3-4 liikettä samanaikasesti varaten kaikki levtpainot. Eilen salilla ollessamme tämä joukkio teki 2 tangolla maastavetoa, yhdellä kyykkyä ja lisäksi jyysti jotain vatsalihaskonetta johon tarvitaan painot.
Heillä oli käytössä noin 15 isoa kiekkoa + jotain pikkupainoja. Lisäksi huomasin että kyseiset herrat kasasivat tankoihin 10kg ja 15kg levyjä vaikka 25kg:n painoja oli saatavilla. Onneksi löysimme yhden parin 15kg painoja, joilla saimme naruihin liikettä. :thumbs:

Mua potuttaa se, että osa ihmisistä ei tajua vuorotteluideaa (painopakkalaitteissa on niin helppo vuorotella ruuhkaiseen aikaan). Jos nätisti kysyy, että voiko tehdä välissä, niin heti lähtee tuhisten kokonaan pois, vaikka olis ollu sarja jos toinenkin vielä tekemättä. Osa vaan ei tajuu, että kaikkia ei kiinnosta viettää siellä salilla määräänsä enempää aikaa vaan sen takia, että jonottelee tommosta idioottivarausta. Nykyään käynkin onneksi vain aamuaikaan harjoittelemassa, joten tämä tilanne ei tule enää useinkaan vastaan.

Edit. Eihän mulla nykyään enää taida olla painopakkalaiteliikkeitäkään kuin kaksi koko ohjelmassa, mut joka tapauksessa.

Mua potuttaa se, että osa ihmisistä ei tajua vuorotteluideaa (painopakkalaitteissa on niin helppo vuorotella ruuhkaiseen aikaan).
Ah, muistutit tapauksesta joka kyllä vitutti, mutta onneksi ei tapahdu usein.

Tein ylätaljaa ensimmäistä sarjaa. Sain sarjan päätökseen ja kerkesin nousta pois ja astua puoli metriä taaksepäin kun yksi näistä pipopää-farkku-huppari-linjalla oleva kaveri loikkasi suoraan taljaan istumaan perse minun myyrää hipoen. :hyper:
Vaihtoi tapista pienemmät painot ja alkoi riuhtoa menemään. Itse menin tilanteesta jotenkin niin lukkoon että en osannut kuin seisoa siinä ja tuijottaa monttu auki, eipä tälläistä ole ennen tapahtunutkaan. Jannu sai sarjan loppuun ja poukkasi pois, onneksi siinä vaiheessa sain suuni auki ja totesin että on kohteliasta kysyä voiko tehdä välissä ja laittaa sitten tappi samalle paikalle missä se edellisellä käyttäjällä oli.

Mua ärsyttää se kun tullaan salille lasten kanssa. :curs:
Jos on aivan pakko ottaa ne mukaan nii ottaisi vaikka piirustuskirjan yms mukaan ettei ne juokse, kilju, leiki laitteissa...
pahimmassa tapauksessa jollain äidillä on kolme muksua mukana jotka vallottaa ne kolme viereistä laitetta...

Back
Ylös Bottom