Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa potuttaa ihme oireet liikkeissä kyykky, mave, prässi... Muutama viikko sitten maastavetäessä iski toisellepuolelle päätä kauhea kipu ja se alkoi jostain kallonpohjan tuntumasta ja treenit jäi siltä kertaa siihen. Viikkoa myöhemmin kokeilin uudestaan ja silloin jo lämmittely painoilla alkoi silmissä väpättämään, naama puutui ja tuli verenmaku suuhun. No taas jäi treenit siihen. No nyt sitten alkoi kyykätessäkin huimaamaan joten siirryin prässiin. Toisen kevyen sarjan jälkeen alkoi kieli puutumaan ja taas se verenmaku tuli suuhun. Paperiin sylkäisin niin vertahan sieltä tuli vähäsen syljen mukana. Muissa liikkeissä ei tämmöisiä oireita ole ilmaantunut.
Itse menisin lääkäriin, itselläkin kovissa sarjoissa pää menee ihan omituisen tuntuiseksi ja alkaa huimaamaan, mutta jos kieli ja naama puutuu niin varmaan se olis hyvä selvittää mistä johtuu.

Itse menisin lääkäriin, itselläkin kovissa sarjoissa pää menee ihan omituisen tuntuiseksi ja alkaa huimaamaan, mutta jos kieli ja naama puutuu niin varmaan se olis hyvä selvittää mistä johtuu.
Joo niin täytyy mennä jos ei ala helpottamaan. Ajattelin nyt eka kuitenkin hierojaa kokeilla kun en ole koskaan aiemmin hierojalla käynyt.

Kannattaa lukea ponnistuspäänsärystä. Menee tod näk ohi ku maltat viikon pari olla rauhassa. On ollu kerran ja tuntuu ihan vitun pahalta varsinkin ku ei sillon tienny mitä tapahtuu.

Edit: en jostain syystä noteerannu tota sun verenvuotoa, joten lue varauksella toi mun neuvo :D

Oma maksuton sali menee talvi vkloppusin iltapvl kiinni jo, mistä en pidä. Tykkään nukkuu vkloppusin pitkään, eikä muutenkaan oo paras vire treeniin, ennen ku 7-8 maissa yleensä.

Kyllä kai tuossa ehtii treenaamaan jos sali menee iltapäivällä kiinni ja sulla on jo klo 7 paras treenivire päällä.

Takakyykyst kuukaus taukoo. En muista enää ees syytä. Ei mitään pakottavaa ainakaan. Tänään palasin tän pariin, ja on kyl aina yhtä vaikeeta. Niin lyhyt tauko, mut heti tekniikka ihan kateissa. Huojuu, symmetrian kaa tarkkaa, pistää forkut heti tukkoon(ranteet suorana kyl, ja ihan niinku pitääki), vaikee hengittää, polvet meinaa vähän karata, ja ylipäätänsä pieniki rauta jännittää :(. Ja joka kerta sama kaava, jos pitäny ees paljo lyhyemmänki tauon---> vikalla vitun sarjalla homma alkaa tuntuu etäisesti oikeelta ZzZzZz. Mikää muu liike ei katoo mielestä yhtä nopee.
Tuttua mullekin(y) Näköjään on parasta kyykätä aina kokoajan elämän loppuun asti. Kuukauden kyykkytauko on kyllä hirrrrvittävän pitkä. Vaikka etukyykkäisi 3x viikossa ja jättää takakyykyn pois, silti tavan kyykystä lähtee kiloja ja tatsi.

Tänään potutti yks jantteri joka päätti tehdä egohcdedikeissönsäkrifeissöntrainstation-vipareita ketjuilla. Ihan jäätävä meteli ja muutama muukin pyöritteli päätään että mitähän vittua.
Pukuhuoneessa sit jauhoin hetken paskaa erään toisen salillakävijän kanssa. Kerroin mm. tapaturmistani niin kolmas hlö tässä pukuhuoneessa alkoi myhäilemään ja naureskelemaan mun kertomuksille hyvin ylimielisesti. Samainen tapaus kyllä tuntuu muutenkin olevan vähän mulkuhko tapaus, mut ois nyt ees yrittänyt pitää pokerinaaman niin kauan kunnes mä poistun paikalta.
Muuten treeni meni oikein hyvin ja oli mukavata.

Jahans. Salilla on sitten alkanut taas käymään joku vitun vajakki joka ei ymmärrä siivota jälkiään. Joka kerta kun sinne menee, niin siellä on painot tangossa, levyt ympäri lattiaa ja muuta sekalaista tavaraa siellä täällä. Onkohan tuo tyhmyyttä, välinpitämättömyyttä vai puhdasta kusipäisyyttä?

Tänään joku jonne päätti jättää painot lukkoineen tankoon ja lähteä pois. Salin ainoalle peiliselle kyykkypaikalle, se pisti vihaksi... :cautious:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Se vituttaa, että lääkäri epäilee välilevyn revenneen. Ja vituttaa sekin, että oikeassa jalassa on armoton hermosärky joka helkkarin paikassa.

Ihmiset jotka ei ota juomapulloja mukaan vaan ryystävät jatkuvasti vettä hanasta josta muiden pitäisi täyttää omat pullot. Ällöttävää. Toisilla saleilla tämä sentään kiellettyä.

Ihmiset jotka ei ota juomapulloja mukaan vaan ryystävät jatkuvasti vettä hanasta josta muiden pitäisi täyttää omat pullot. Ällöttävää. Toisilla saleilla tämä sentään kiellettyä.
Itellä muutaman kerran unohtunu pullo kotia, niin kyllä se silloin vituttaa siinä jatkuvasti rampata ryystämässä kun muovikertsekäkään ei enää saa missään olla.. Mutta että suoraan hanasta ryystää, wtf??? :woot:

Eniten kyllä vituttaa kanssatreenaajat, jotka ei tajua laittaa painoja takaisin. Parina viime kertana just ne sopivat käsipainot ollu ties missä. Ja levypainot jätetään tankoon kun lopetetaan :mad:

Kyllä! Siitä suoraan imevät!

Minä en ole edes kovin pöpökammoinen mutta tuo vaan on ällöttävää.

Oon nähny kun pukkarin lavuaarissa pestään jalkoja ja toisella kertaa boksereita niin ei kyllä tulis mieleenkään ottaa juomavettä siitä millään tyylillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom