Raksalla oltu 10 vuotta ja kädet jo niin kovat joka puolelta ettei tuu rakkoja eikä känsät repee vaikka kuinka hikoilis tangos! :D kämmenetki on pelkkä yks iso känsä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo hanskat mitkä mainitsin niin pitävät ainakin itsellä todella hyvin myöskin 50kilon lisäpainoleukojen aikana.Johtuu just tosta. Hanskojen grippi on erittäin hanurista ja liukuu huomattavasti. Ainaki jokaikinen hanska mitä oon ikinä kokeillut.
Ei suuri ongelma jos tekee vaikka kehonpainolla leukoja. Vaikka 50kg vyöllä, ni kyl mä todellaki haluun, et se ote tuntuu kaikin puolin pitävältä. Kaikissa liikkeis huomaan, et jos paska puristus siihen nostettavaan esineeseen, ni voimantuotto kärsii välittömästi paljon. Ei sinänsä vaadi ruudinkeksijää ymmärtään, mistä johtuu, mut huomaan, et itellä toi on ihan crucial at all times.
No voi vittu nyt taas, penikoitten äijäilyä. Mikä tuossa nyt on hirveetä jos noilla käsiään säästää? Ennen käytin, mutta nykyisin vaan grippereitä isommilla painoilla, onko mullakin pimppi? Niin ja rannetukiakin ja kyynärpäälämppäreitäkin vielä.Kannattaa ostaa sellaiset hanskat että ne on samaa väriä sun hameen ja käsilaukun kanssa.
![]()
![]()
Kaikki muu paitsi atlaskivien nostelu munasillaan on pillullisten pelleilyä.No voi vittu nyt taas, penikoitten äijäilyä. Mikä tuossa nyt on hirveetä jos noilla käsiään säästää? Ennen käytin, mutta nykyisin vaan grippereitä isommilla painoilla, onko mullakin pimppi? Niin ja rannetukiakin ja kyynärpäälämppäreitäkin vielä.
No voi vittu nyt taas, penikoitten äijäilyä. Mikä tuossa nyt on hirveetä jos noilla käsiään säästää? Ennen käytin, mutta nykyisin vaan grippereitä isommilla painoilla, onko mullakin pimppi? Niin ja rannetukiakin ja kyynärpäälämppäreitäkin vielä.
Kannattaa ostaa sellaiset hanskat että ne on samaa väriä sun hameen ja käsilaukun kanssa.
![]()
![]()
Itse tein tänään mavea rannesiteillä. Vittu mikä pumppi...Hikinauha jäi kotiin niin en uskaltanut maksimeja kokeillaAion tänään kulmasoutaa kumihanskat kädessä
Hyvä muisti^Onko ressiä? Etkös sä ollu lanssari vai sekotanko mä johonki?
Mulla sukeltaa tulokset aina, ku on vähän intensiivisempi jakso töissä tai jotain omia tuloksia. Tuntuu, että ne ei oo mitenkään sidoksissa ruokailuihin tai treenien sisältöihin edes. Kaikki on tahmeeta ja aaltoilevaa.