Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Johtuu just tosta. Hanskojen grippi on erittäin hanurista ja liukuu huomattavasti. Ainaki jokaikinen hanska mitä oon ikinä kokeillut.
Ei suuri ongelma jos tekee vaikka kehonpainolla leukoja. Vaikka 50kg vyöllä, ni kyl mä todellaki haluun, et se ote tuntuu kaikin puolin pitävältä. Kaikissa liikkeis huomaan, et jos paska puristus siihen nostettavaan esineeseen, ni voimantuotto kärsii välittömästi paljon. Ei sinänsä vaadi ruudinkeksijää ymmärtään, mistä johtuu, mut huomaan, et itellä toi on ihan crucial at all times.
Nuo hanskat mitkä mainitsin niin pitävät ainakin itsellä todella hyvin myöskin 50kilon lisäpainoleukojen aikana.

Meillä käytetään töissä perusmallin pintanahka hanskoja jotka muuten kyllä kestää hyvin mutta yleensä sormista kuluu puhki niin voisi alkaa leikkaamaan niistä sormiosat käytön jälkeen pois ja myymään salihanskoina?
Oikein pro touhua jos olisi niin jollain tervalla värjäis mustaksi mutta onhan tuo valkoinenkin ihan jees.

Kannattaa ostaa sellaiset hanskat että ne on samaa väriä sun hameen ja käsilaukun kanssa.

FZHyemj.png

77323979-d264-42b9-b93c-8700238c4fb2

Kannattaa ostaa sellaiset hanskat että ne on samaa väriä sun hameen ja käsilaukun kanssa.

FZHyemj.png

77323979-d264-42b9-b93c-8700238c4fb2
No voi vittu nyt taas, penikoitten äijäilyä. Mikä tuossa nyt on hirveetä jos noilla käsiään säästää? Ennen käytin, mutta nykyisin vaan grippereitä isommilla painoilla, onko mullakin pimppi? Niin ja rannetukiakin ja kyynärpäälämppäreitäkin vielä.

No voi vittu nyt taas, penikoitten äijäilyä. Mikä tuossa nyt on hirveetä jos noilla käsiään säästää? Ennen käytin, mutta nykyisin vaan grippereitä isommilla painoilla, onko mullakin pimppi? Niin ja rannetukiakin ja kyynärpäälämppäreitäkin vielä.
Kaikki muu paitsi atlaskivien nostelu munasillaan on pillullisten pelleilyä.

Jepjep..."akka" on sellainen, joka ei vähääkään välitä, mitä muut ulisee vaan käyttää hanskoja tai on käyttämäti oman mielensä ja selkärankansa mukaan. "Tosiäijä" on sellainen, joka paskoo housuun jo ajatuksesta, että joku toinen "tosiäijä" sanoo, et sullon vagina ku hanskat ja lampaana on käyttämättä sitten niitä hanskoja.
Tällaisia on suomalaiset "tosimiehet"!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ottakaa ny ensiksi kumisaapas pois päästä! Happi kulkee paremmin ja sitä kautta ajatus. Maailma näyttää kirkkaammalta. Päänsisäinen ummehtuneisuuskin helpottaa.
Hyvää pääsiäistä kaikille kakkapyllyille! (y):ROFLMAO:

Nämähän on kaikki kirjoitettu otsa kurtussa ;) Ei ainakaan täällä. Hyvät pääsiäiset vaan kaikille hanskojen käyttäjille ja hanskattomille sekä myös muiden varusteiden kannattajille ja vastaan väittäjille, niin ja kaikille niillekin joita ei kiinnosta paskaakaan.

Vituttaa, kun pyydetään neuvoja ja sit ei kuunnella. Kaveri haluaa lihasmassaa ja treenaamisen pääsyy on ulkonäköön liittyvät jutut. Hinkkaa jotain vitun painonnostoa ja kuntopiiriä. Oon varmaan vuosia sitten ehdottanut, että kokeilis jotain ihan yksinkertasta "voimabodausohjelmaa" muutaman kuukauden ja kattois sit miten käy. Ei vittu mee jakeluun, ku Rich Froningilla on niin hyvät massat. Voi luoja, mä luovutan.

disclaimer: mulla ei oo mitään painonnostoa tai kuntopiirejä vastaan, saati Froningia.

Mikä perkele vaivaa kun sarjapainot voimaliikkeissä vaan laskee vaikka aloin noin kk sitten taas keskittymään ruokavalioonkin kunnolla ja kaikkien tähtien pitäis olla kohdallaan. Vuosi dietistä jonka jälkeen otin n.4kg painoa takas ja sen jälkeen junnannut käytännössä paikoillaan kehonpainossa, koska en ole kaloreita laskenut vaan syönyt tuntumalla. Ennen diettiä otin penkistä 130kg ja kyykystä 2x150kg, mave 200. Dietin jälkeen penkki oli sarjapainoista päätellen 110 luokkaa ja kyykky ehkä 140 luokkaa.
Nyt tammikuussa otin vielä 3x120 penkissä ja 2x140 kyykyssä, sit tuli pari viikon sairastaukoa, nyt noin kuukauden skarpannut syömisessä, kehonpainoa tullut n.0,5kg/vko, mutta kyykky enää 3x120 ja penkki 115 jäi rinnalle vaikka piti tehdä kolmonen, viimereenissä 8x100kg.

^Onko ressiä? Etkös sä ollu lanssari vai sekotanko mä johonki?

Mulla sukeltaa tulokset aina, ku on vähän intensiivisempi jakso töissä tai jotain omia tuloksia. Tuntuu, että ne ei oo mitenkään sidoksissa ruokailuihin tai treenien sisältöihin edes. Kaikki on tahmeeta ja aaltoilevaa.

^Onko ressiä? Etkös sä ollu lanssari vai sekotanko mä johonki?

Mulla sukeltaa tulokset aina, ku on vähän intensiivisempi jakso töissä tai jotain omia tuloksia. Tuntuu, että ne ei oo mitenkään sidoksissa ruokailuihin tai treenien sisältöihin edes. Kaikki on tahmeeta ja aaltoilevaa.
Hyvä muisti :LOL: Opiskelen ensihoitajaksi joo. Eipä oo mun mielestä pahemmin ressiä, päinvastoin oikeestaan, alkuvuodesta oli vielä työharjoittelut, duunit, salit ja kouluhommat päällekkäin, nyt on harjoittelut harjoiteltu ja vain kevyttä opiskelua loppukevät ja satunnaisesti keikkaa viikonloppuisin. Unta tulee keskimäärin yli 9h yössä, kalorit nyt n.500 plussilla, 5 treeniä viikkoon ja sen lisäks on vain n.20-30h kouluviikkoa ja ehkä yks 8h työvuoro viikossa. Luulis kulkevan, mut ei :confused:

Dietillä ja tulokset tippuu. Tiedostan sen, että tulokset tippuu miinus kaloreilla mutta onnistun siitä huolimatta pettymään uudelleen joka kerta salilla. Treenaaminen vituttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom