@Vaginaattori tarkotin lähinnä tota faarao-otetta jne variaatioita, en tota sun nykystä tyyliä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kisanostoissa joo. Maksimipainoissa.Katselepa vaikka painonnostajia, niin useimmilla ote aukeaa käännön yhteydessä, tanko otetaan montussa olkapäille sormien tai sormenpäiden varaan ja vasta etukyykyn lopussa tankoa pompautetaan rinnalta sen verran, että siinä saadaan kämmenet taas tangon alle ylöstyöntöä varten. Ammattilaisistakin aika harva pystyy siis luontevasti pitämään tangon nyrkeissä käännön ja allemenon ajan ja tulemaan montusta ylös kämmenet koko ajan tangon alla eli en ehkä sotkisi sitä riveen millään tavalla, että sen oppimiseksi pitäisi heti alkaa tekemään etaria vaikeimmalla mahdollisella tavalla.
Sehän tässä on, kun mä oon tehnyt kaikkea uutta ja ihmeellistä nyt viikon, mutta kun ei nappaa yhtään, koska tähän aikaväliin on vaikea keksiä mitään oikeasti järkevää ja jos se taas ei ole järkevää, niin musta tuntuu että se on täysin yhdentekevää.Kokeile jtn uutta & erilaista, mitä et oo aiemmin tehny? Ethä sä oo, ku 35. Kyl sun pitää saada leikkiä :Dd.
Tai neulominen tai palapelien kokoaminen. Tiedä vaikka niihin olisi edes lahjoja.Alota vesijuoksu!![]()
Kokeile painonnostoliikkeitä, jos et ole niitä vielä kokeillut tai jos olet, niin yritä saada niissä uusia ennätyksiä. Tai ota priorisaatiojakso jollekin liikkeelle (voima) tai lihasryhmälle (bodipilningi). Tee maksimiykkösiä lempiliikkeissä monta kertaa viikossa... Tai tee noi kaikki! Kolmessa viikossa ei varmaan saa itseään ihan hirveään ylirasitustilaankaan, vaikka hulluttelisi volyymin ja intensiteetin suhteen oikein kunnolla. Hyvä overreaching ja siihen päälle tuo loma...Tässä on nyt kuukauden verran aikaa ennen kuin pääsee aloittamaan seuraavan kunnon ohjelman ja tässä välissä pitäis jotain höntsäillä. Ja se, että ei ole tarkkaa ohjelmaa ja tavoitteita, vetää mulla mielenkiinnon nolliin ja ei kiinnosta sitten tippaakaan lähteä sinne salille.
Kuukausi sen takia, että vanha ohjelma loppui juuri ja sit taas vajaan kolmen viikon päästä lähden puolentoista viikon lomalle ulkomaille, eikä tässä välissä ole järkeä lähteä tekemään mitään tavoitteellista. Normaalisti ajoitan treenit niin, ettei tule tällaisia kausia, mutta nyt tuli niin äkkiä tämä ettei ohjelmaa voinut enää muuttaa.
Overreachingiä mä tässä yritän juuri tuon loman takia. Ykkösiä ei viitsi kun ne ei oikein palvele overreachingiä ja piikkaus oli juuri se mikä tuossa päättyi. Voimatasot vain tippuu jos vielä jatkaa. Kyllä mulla on siis tavallaan ihan selvät sävelet mitä teen, mutta se ei auta mua motivoitumaan. Se tässä on ongelma. Pitkälle suunniteltu ohjelma missä on kaikki volyymit, intensiteetit ja periodit mietitty, on paljon helpompi kuulalle kun tietää tasan mitä pitää tehdä ja antaa sille kaikkensa.Kokeile painonnostoliikkeitä, jos et ole niitä vielä kokeillut tai jos olet, niin yritä saada niissä uusia ennätyksiä. Tai ota priorisaatiojakso jollekin liikkeelle (voima) tai lihasryhmälle (bodipilningi). Tee maksimiykkösiä lempiliikkeissä monta kertaa viikossa... Tai tee noi kaikki! Kolmessa viikossa ei varmaan saa itseään ihan hirveään ylirasitustilaankaan, vaikka hulluttelisi volyymin ja intensiteetin suhteen oikein kunnolla. Hyvä overreaching ja siihen päälle tuo loma...
Ootko @Powerhousu insinööri? :D
No sitten junttibodausta! Kympin sarjoilla ja übervolyymillä lihat turvoksiin ja lihaskasvua ei voi estää! Weiderin tekniikka! 3 vk päästä olet SUPERMASSIIVINEN!Overreachingiä mä tässä yritän juuri tuon loman takia. Ykkösiä ei viitsi kun ne ei oikein palvele overreachingiä ja piikkaus oli juuri se mikä tuossa päättyi. Voimatasot vain tippuu jos vielä jatkaa. Kyllä mulla on siis tavallaan ihan selvät sävelet mitä teen, mutta se ei auta mua motivoitumaan. Se tässä on ongelma. Pitkälle suunniteltu ohjelma missä on kaikki volyymit, intensiteetit ja periodit mietitty, on paljon helpompi kuulalle kun tietää tasan mitä pitää tehdä ja antaa sille kaikkensa.
Voi perkele. Onko se noin läpinäkyvää? No joo, mä teen yksinkertaisista asioista vaikeita ja ylisuunnittelen kaiken.
Ehtisit just vetää penkille Smolov Jr:n. Sit viikon deload ja reissun jälkeen räjäytät sun penkkituloksenSehän tässä on, kun mä oon tehnyt kaikkea uutta ja ihmeellistä nyt viikon, mutta kun ei nappaa yhtään, koska tähän aikaväliin on vaikea keksiä mitään oikeasti järkevää ja jos se taas ei ole järkevää, niin musta tuntuu että se on täysin yhdentekevää.
Ei enää. Just vedin kaksi sykliä sitä läpi ja siihen toi piikkaus päälle. Ei kyllä varsinaisesta räjähdyksestä voi senkään kanssa puhua. Hyvin minimaalinen oli hyöty.Ehtisit just vetää penkille Smolov Jr:n. Sit viikon deload ja reissun jälkeen räjäytät sun penkkituloksen
Sormilukon tarrat ei petä ikinä ;).
Oisko btw nestemäinen mankku uhka vai mahdollisuus?
Oisko btw nestemäinen mankku uhka vai mahdollisuus? Tympii käyttää mankkua kun koen suurta henkistä painetta aina siivota sotkut (ja siivoankin) eikä mua nyt maailman eniten kiinnostais salilla luutun kans heilua.
Iteltähän alkoi tukka lähteä 22-vuotiaana, eikä vituttanu viikkoa kauempaa. Sen yhden kerran vähän kirpas kun joutu leikkaamaan metrin verran tukkaa pois.Älä selitä :D. Ihan selkeesti omakuva tossa. Se on surun hetki, ku hiustenkasvu loppuu :(. R.I.P
Ite käytin kaljuuntumisen esto shampoot yhes vaihees, ku on tota ennenaikasta kaljuuntumista. Toimi ;D!