Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Älä selitä :D. Ihan selkeesti omakuva tossa. Se on surun hetki, ku hiustenkasvu loppuu :(. R.I.P:david:
Ite käytin kaljuuntumisen esto shampoot yhes vaihees, ku on tota ennenaikasta kaljuuntumista. Toimi ;D!

Haha, en olis muuten ees maininnu, mut mulla on sellanen mielikuva, et toi kuvan heppu kirjottelee tänne iteki.
Tukka on mulla valitettavasti vielä päässä, mut se alkaa harmaantua ;D

Se potuttaa et omalla salilla on näitä just 18v teinejä keillä ei käytöstapoja ole ja sotketaa ja riehutaa siellä mis pitäs reenaa ja tukea muita ja jelppii. Nämä jonnet ku on jo kolmen ihmisen salilla käynnin pistäny jäihin menemällä sanomaan et läskit ei kuulu salille ja tehkää nopeemmin et ammatilaiset pääsee tilalle.. Huoh. Stna kaikki on samalla viivalla oli harrastanu 1kk tai sitten 40 vuotta. ei se keho lenkillä tai istumalla kasva..

Se potuttaa et omalla salilla on näitä just 18v teinejä keillä ei käytöstapoja ole ja sotketaa ja riehutaa siellä mis pitäs reenaa ja tukea muita ja jelppii. Nämä jonnet ku on jo kolmen ihmisen salilla käynnin pistäny jäihin menemällä sanomaan et läskit ei kuulu salille ja tehkää nopeemmin et ammatilaiset pääsee tilalle.. Huoh. Stna kaikki on samalla viivalla oli harrastanu 1kk tai sitten 40 vuotta. ei se keho lenkillä tai istumalla kasva..

Wut? Millä salilla on tämmöstä shittiä ja onko noilla teineillä konekiväärit mukana vai miksi vätystelette sen porukan ruoduttamisessa?

Wut? Millä salilla on tämmöstä shittiä ja onko noilla teineillä konekiväärit mukana vai miksi vätystelette sen porukan ruoduttamisessa?

Fitnes24/7 hml no ei kauheesti viitti käydä riveleistä kiinne ku tulee ongelmia respaan jätin kyllä lapun tosta en tiedä onko puututtu ja sit räkivät niitä saatanan nuuska pussejakin vaan sinne käsipainorekin luokke. Joskus kyllä palaa hermo oikeee kunnolla. Onneks ei oo testotasot viel nii korkeella et räjähtäis :D Mullekkin avautuivat et mee läski ensi lenkkeilee töi pötsi pois ku tuut tänne.. Sillee mitä v*ttua yleensähän siellä salilla just treenataa kovaa et tulee kuntoon. kyllähän se läskikin palaa ku rautaa nostaa ja lihakset kehittyy pikku hiljaan.. Mulle ryppyilivät et selaan vaan puhelinta.. Tottakai vaihan biisiä jos siltä tuntuu ku musaa kuuntelee. Toki tollasrt heinäkepit nyt lentäis ku keihäs jos vaa ei tulis sanktioo.. En ihmettele miks monella on se kynnys salille mennä! salilla pitäs just tukee aloittavia ja motivoida ja jeesata!

Fitnes24/7 hml no ei kauheesti viitti käydä riveleistä kiinne ku tulee ongelmia respaan jätin kyllä lapun tosta en tiedä onko puututtu ja sit räkivät niitä saatanan nuuska pussejakin vaan sinne käsipainorekin luokke. Joskus kyllä palaa hermo oikeee kunnolla. Onneks ei oo testotasot viel nii korkeella et räjähtäis :D Mullekkin avautuivat et mee läski ensi lenkkeilee töi pötsi pois ku tuut tänne.. Sillee mitä v*ttua yleensähän siellä salilla just treenataa kovaa et tulee kuntoon. kyllähän se läskikin palaa ku rautaa nostaa ja lihakset kehittyy pikku hiljaan.. Mulle ryppyilivät et selaan vaan puhelinta.. Tottakai vaihan biisiä jos siltä tuntuu ku musaa kuuntelee. Toki tollasrt heinäkepit nyt lentäis ku keihäs jos vaa ei tulis sanktioo.. En ihmettele miks monella on se kynnys salille mennä! salilla pitäs just tukee aloittavia ja motivoida ja jeesata!
Jaaha! Tekis melkein mieli tulla katsomaan mikä on tilanne, kun kerran samalla kylällä ollaan. Väännetään jätkät yhdessä tuumin siltaan jos ei ala käytöstapoja löytyä. Kyllä se vittuilu siitä vähitellen loppuu. Tuollaisetkin apinat on aika hiljaista poikaa jos ne näkee joskus yksin ja käy kysymässä, että mikä juttu. Onneksi siellä missä mä käyn, on fiksua nuorta porukkaa ja fiksua porukkaa muutenkin. Mulla ei nimittäin hermo kestäisi katsella perseilyä ja sen jälkeen tulee sanomista puolin ja toisin.

Mitä helvettiä :D en uskoisi jos et noin kivenkovaa väittäisi. Ei tommosia mulkkuja ylipäätään näy juuri missään mutta kai nekin jossain käy treenaamassa. Pistä musiikit korville ja älä välitä mitä lapset pelleilee. Tommoset ylisuuren egon omistavat omasta mielestään kuolemattomat teinit on kyllä vitun ärsyttävää porukkaa.

Mitä helvettiä :D en uskoisi jos et noin kivenkovaa väittäisi. Ei tommosia mulkkuja ylipäätään näy juuri missään mutta kai nekin jossain käy treenaamassa. Pistä musiikit korville ja älä välitä mitä lapset pelleilee. Tommoset ylisuuren egon omistavat omasta mielestään kuolemattomat teinit on kyllä vitun ärsyttävää porukkaa.

Just näin. Reenaa menemään ja vähät välitä. Osa modernista nuoresta sukupolvesta on pohjimmiltaan äipän tissistä juuri ja juuri irti päässeitä semiautisteja ja -aspergereitä ja kun tuolle sukupolvelle on koko ajan hoettu, että ovat hyviä, kauniita ja voivat olla niiku mitä vaan, lopputulos on juuri tommonen räkänokkasten kekkapellejen, reppahousujen ja vaippaesojen autistilauma pullistelemassa ja raakkumassa paskaa.

Joo siis valehtelemaan en ala en toki käy aina samaan aikaan kun nämä nuoret herrat enkä nimiä tiedä saati paskan vertaa kiinnosta mut kyllä salilla pitäs käyttäytyy eikä olla ku jossai apina laumassa konsanaan.. on ollu mielessä et vaihdan mestaa kun muutenkin vähän alkaa olemaa ahtaat pukutilat muuten ihan jeesh. tosiaa ku 19.90€ ni 24/7 ni välillä pistän yöllä treenaten ni ei paljoo perseilijää näy. mut oli pakko purkautuu koska v*tuttaa suoraa sanoen.

Jaaha! Tekis melkein mieli tulla katsomaan mikä on tilanne, kun kerran samalla kylällä ollaan. Väännetään jätkät yhdessä tuumin siltaan jos ei ala käytöstapoja löytyä. Kyllä se vittuilu siitä vähitellen loppuu. Tuollaisetkin apinat on aika hiljaista poikaa jos ne näkee joskus yksin ja käy kysymässä, että mikä juttu. Onneksi siellä missä mä käyn, on fiksua nuorta porukkaa ja fiksua porukkaa muutenkin. Mulla ei nimittäin hermo kestäisi katsella perseilyä ja sen jälkeen tulee sanomista puolin ja toisin.

Joo no oon katsellu alueen saleja mut hinnat tuupannu olee aika järkyttäviä välillä ja kuntokeitasn laitteet ei mulle sopinu plus siel ne kaikki laitteet on niin et kyykkyä tehdessä on melkee naama toisen perseessä kiinne tai ainaki ennen oli. Uimahalli taas on aivan stna pieni paikka et voit lukee vaikka seiska päivää lehden ennen kö pääset tekee toisen sarjan . :D Tietysti kans treeni kavereita täällä ei oikee tuuppaa oleen ku pk seudulta muutin tänne.

Joo no oon katsellu alueen saleja mut hinnat tuupannu olee aika järkyttäviä välillä ja kuntokeitasn laitteet ei mulle sopinu plus siel ne kaikki laitteet on niin et kyykkyä tehdessä on melkee naama toisen perseessä kiinne tai ainaki ennen oli. Uimahalli taas on aivan stna pieni paikka et voit lukee vaikka seiska päivää lehden ennen kö pääset tekee toisen sarjan . :D Tietysti kans treeni kavereita täällä ei oikee tuuppaa oleen ku pk seudulta muutin tänne.

Kuntokeidas on muuten just rempattu eli uusia kyykkypaikkoja, toinen penkki turvaraudoilla ja paljon uusia laitteita, kantsii käydä testaamassa. Mulle se on kyllä ilmapiirin puolesta ollut melkein parhaita saleja missä oon ollut, saa tehdä rauhassa ja jos ei satu olemaan tällainen semiautisti introvertti, niin halutessa löytyy myös juttuseuraa. Mitään tuollaista meininkiä ku sun salilla ei oo kyllä koskaan osunut vastaan, en tommosessa paikassa kävis vaikka maksettais.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuntokeidas on muuten just rempattu eli uusia kyykkypaikkoja, toinen penkki turvaraudoilla ja paljon uusia laitteita, kantsii käydä testaamassa. Mulle se on kyllä ilmapiirin puolesta ollut melkein parhaita saleja missä oon ollut, saa tehdä rauhassa ja jos ei satu olemaan tällainen semiautisti introvertti, niin halutessa löytyy myös juttuseuraa. Mitään tuollaista meininkiä ku sun salilla ei oo kyllä koskaan osunut vastaan, en tommosessa paikassa kävis vaikka maksettais.

Okei no viimeks oli yhtä vanhat laitteet ku kisahallin salissa helsingissä ja ei kyllä oikee huvittanu yhtään. Toki salilla olis kiva ollakki juttuseuraa tai treenikaveri mut tuolla fitnesillä välillä niin outoo hiihtäjää et huhhuh.. muuten ihan ok

Täysin käsittämätöntä kyl, jos tollast porukkaa löytyy. Viel käsittämättömämpää, ettei kukaan oikeesti ojenna jo tollasia :O.
Tietämättä jo 100% varma, et just sellasii hovinarreja koko porukka, et tulis äitii ikävä, ku joku setä vähän palauttais maailman pinnalle.
Vähän meette vaan muriseen naaman eteen, ni saattaa huuli alkaa väpättää ;D. Tommoset on aina laumaeläimiä, eli ''alfa'' ku nujertuu, ni loput seuraa perässä ;).
Tai otetaa kivekset pois pelistä, ni kyrpä menettää mahtinsa.

Niih no huvittaa ku oon alottanu penkkaamisen vasta 1kk sit ja menee jo 45kg 4x10 sarja puhtaasti ja sit tullaa siihe vieree nauramaan vielä. eniten huvittaa ku pojat nostelee 60-80kg mut perse ei vaan pysy penkissä.. Facepalmn. No en ole itsekkään kun vuosimallia 91 mutta sentään pidän jalat maassa vaikka kehittys mitkä habat tahansa. Ja toinen potutuksen aihe on ku hauis ei kehity. prkl. ei tää pakkis nii huono ole mitä mulle sanotiin. Typot tarjoo oneplussa.

Mikään ei oo viihdyttävämpää, ku nolata toinen suullisesti, jollon tää heikot puheenlahjat omaava henkilö, yleensä LUULEE selviivänsä tilanteesta, kompensoimalla väkivallalla ;D. Erityisesti tollaset henkilöt on täydellisiä uhreja.
Tosta sai kyllä semmosen kuvan, että tykkäät kiusata verbaalisesti lahjattomia ihmisiä ilman syytä :D:D

Oispa mulle tullu joku sönköttää tollasta, sillon ku alotin. Oisin verbaalisesti häpäissyt kyseisen henkilön, ja saanut kiksejä siitä. Mikään ei oo viihdyttävämpää, ku nolata toinen suullisesti, jollon tää heikot puheenlahjat omaava henkilö, yleensä LUULEE selviivänsä tilanteesta, kompensoimalla väkivallalla ;D. Erityisesti tollaset henkilöt on täydellisiä uhreja. Hahhaha voi vittu. Ihan turistipainot viel noillaki siis, mut kehtaa jollekki, joka just alottanu, huudella.
Olis ny ees jtn meriittejä. Ei sillä, et tekis asiasta yhtään hyväksyttävämpää.

Mun kokemuksella tätä foorumii haukkuu vaan ne, jotka on saanu kritiikkiä täällä, jota eivät kestäneet ;). Täähän on meinaan harvinaislaatusen asiallinen foorumi, jos vertaat kaikkeen, mitä netistä löydät.
Hyvin vähän turhaa paskaa, ellei ite ketju sitä hae.

Joo hyvä foorumi tähän menessä ollut tälläselle lukihärön omaavalle noobille ;) Joo just itse alottanu bodaamaan uudestaan vammojen jälkeen ja kovan laihdutuksen ja pikkase tappaa joskus tollanen vittuilu ja naureskelu mut eiväthän he edes tiedä mistä on lähdetty ja mihin tultu. Itse todennut etten viitsi sanoa edes noille mitään koska sitten vaan härnäävät enemmän ja enemmän. itsellä kuitenkin hidas alku mut eihä sitä koskaa pääse takas kuntoo jos ei reenaa :D

En toki. Ainoostaan niitä, jotka sen ansaitsee :D. Timiskan mainitsemista ihmisistä onneks kuulee vaan tarinoita yleensä.
Yleensä tollaset, jotka heikompiaan kiusaa, nälvii, yms. tuppaa hiljenee kovin nopee, ku löytää ees vähän vastusta. 18-vuotias on jo sen verran vanha, ettei ainakaan multa saa mitää armoa iän vuoks.
Ylä-astelaisilta tollasen vois jotenkuten ymmärtää, ku aivot on viel sen verran kehitysvaiheessa.

Mun kirjotustapa on vaan suht agressiivinen, josta saa sen kuvan, et oon pahempi kusipää, mitä todellisuudessa olen :D. Äänensävyä ei täst kuule läpi.

Joo siis en satuile vaan aiheesta vittuuntunut. Toki on noita ennenki ollu mur yleensä säikähtäny jos on karjaissut mut nyt en oo viittiny mtn tehdä ku uus tällä paikkakunnalla

Kuinka monta henkilöä tuohon apinalaumaan kuuluu? Mihin kellonaikaan käyvät treenaamassa? Eli onko respa auki silloin?

Kuinka monta henkilöä tuohon apinalaumaan kuuluu? Mihin kellonaikaan käyvät treenaamassa? Eli onko respa auki silloin?

Useampi niitä on ajoista en muista tarkkaan oon aspaan jo sanonu kerran asiasta lupas tarkailla nyt asiaa tarkemmin koska muutkin on valittanu noista nuuska pusseista

Pitäs kai toi kuntokeidas sit tulla 13.1 katsastamaan että siirtyisikö sinne sitten omalla salilla alkaa vaan loppuu laitteet jo kesken ku liikaa porukkaa. Toki 2kk pitää venata että sais edes irti jäsenyyden

Ei enää. Just vedin kaksi sykliä sitä läpi ja siihen toi piikkaus päälle. Ei kyllä varsinaisesta räjähdyksestä voi senkään kanssa puhua. Hyvin minimaalinen oli hyöty.
No ei sitä sitten. Oliko muuten rankka setti vetää kaksi sykliä putkeen? Nousiko tulos molempien syklien jälkeen? Itekki miettinyt joskus sen vetämistä kahteen kertaan mut ei oo uskaltanut ku yksikin kerta on aika kuormittava?

EDIT: Sori offtopic mut mikään ei potuta salilla tällä hetkellä paitsi kipeä alaselkä.

No ei sitä sitten. Oliko muuten rankka setti vetää kaksi sykliä putkeen? Nousiko tulos molempien syklien jälkeen? Itekki miettinyt joskus sen vetämistä kahteen kertaan mut ei oo uskaltanut ku yksikin kerta on aika kuormittava?

EDIT: Sori offtopic mut mikään ei potuta salilla tällä hetkellä paitsi kipeä alaselkä.
Ei se nyt kovin rankka ollut, vaikka ihan rajoilla lopussa mentiinkin. Ei vain pysty mieltämään penkkiä raskaaksi liikkeeksi sen jälkeen kun on tehnyt kokonaisen ohjelman Smolovia kyykyssä. Tulos nousi penkissä 5 kg per sykli, mutta sillä tultiin vasta tasoihin kaikkien aikojen ennätyksen kanssa, eli siinä mielessä en pidä minään. Tää mun treenaaminen on aina tätä vuodesta toiseen. Välillä tulokset nousee ja välillä ne taas laskee kun sairastun, lomailen, olen ulkomailla töissä jne. Tulokset laskee nopeasti ja nousee hitaasti. Vuositasolla ollaan siis jatkuvasti samassa eikä nettokehitystä tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom