Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Kun "herrasmies" tulee huomauttelemaan käytetyistä painoista. Siinä olin ihan omaa treeniäni tekemässä, käsipainoilla, koska niitä tykkään käyttää, niin tämä "herrasmies" tulee mutisemaan, että teen kuulemma liian isoilla painoilla. Ihan kohteliaasti kysyin tältä, että onko tekniikassani jotain valittamista. Ei ollut, painot oli vain liian isot koska olen niin pieni. Vakuutin kyllä, että jos tekniikka on kunnossa niin ei näissä painoissa pitäisi olla mitään haittaa. Ei, pitäisi kuulemma ottaa pienemmät, koska naiset tekee pienemmillä painoilla... Ihmisenä jonka saa kiihtymään nollasta sataan sillä että sanoo pieneksi ja heittää jotain "naiset sitä ja tätä" läppää, niin vitutuskäyrä kyllä ampaisi samantien kattoon. Lykkäsin painot herran käteen ja sanoin "Jos sinä niin kovasti nämä painot haluat niin ole hyvä." Sitten marssin painotelineelle ja otin kiloa isommat käsipainot, ja jatkoin treeniä. Olisi pitänyt kiittää herraa vielä aiheuttamasta vitutuksesta, koska treeni kulki sen voimalla loistavasti.

Ja onneksi olin vain tustumassa, koska muistin taas miksi treenaan mieluummin kotona. Ne muut ihmiset.

Kun "herrasmies" tulee huomauttelemaan käytetyistä painoista. Siinä olin ihan omaa treeniäni tekemässä, käsipainoilla, koska niitä tykkään käyttää, niin tämä "herrasmies" tulee mutisemaan, että teen kuulemma liian isoilla painoilla. Ihan kohteliaasti kysyin tältä, että onko tekniikassani jotain valittamista. Ei ollut, painot oli vain liian isot koska olen niin pieni. Vakuutin kyllä, että jos tekniikka on kunnossa niin ei näissä painoissa pitäisi olla mitään haittaa. Ei, pitäisi kuulemma ottaa pienemmät, koska naiset tekee pienemmillä painoilla... Ihmisenä jonka saa kiihtymään nollasta sataan sillä että sanoo pieneksi ja heittää jotain "naiset sitä ja tätä" läppää, niin vitutuskäyrä kyllä ampaisi samantien kattoon. Lykkäsin painot herran käteen ja sanoin "Jos sinä niin kovasti nämä painot haluat niin ole hyvä." Sitten marssin painotelineelle ja otin kiloa isommat käsipainot, ja jatkoin treeniä. Olisi pitänyt kiittää herraa vielä aiheuttamasta vitutuksesta, koska treeni kulki sen voimalla loistavasti.

Ja onneksi olin vain tustumassa, koska muistin taas miksi treenaan mieluummin kotona. Ne muut ihmiset.

Mitä v........... :) Ei tuollaisia ole olemassakaan.Saisi muuten hyvän komedia sarjan joka sijoittuisi salille ja täältä käsikirjoitus aihioita :)

Jalkapäivänä olin iloisena menossa kyykkäämään. No, joku helvetin sankari teki kyykkypaikalla hauiskääntöä. Ei siinä, hetkeksi polkemaan fillaria, mutta tämä sankari heilui kyykkypaikalla tehden "hauiskääntöä" 15 minuuttia!! Perkele!
Jos olen menossa itse kyykkäämään, niin sanon noille sankareille kyllä ihan samantien, että mees muualle tekee haukkaas, ku tähän ollaan tulossa kyykkäämään.. Ihan suosiolla on aina kaikki lähtenyt anteeks pyydellen.

Mua vähän ärsyttää ihmiset, jotka treenaa vaan ulkonäön(tai egon) vuoks. Siks, koska tuntuu, et hyvin harva treenaa oikeesti esim. voimaa, suorituskykyä, tai terveydellisistä syistä, yms keho on mun temppeli shittiä, mitkä taas itelle on ne pääasialliset syyt.
Vaikee pukee sanoiks mitä meinaan, ilman, et tulee TAAS väärä käsitys. Mun väite on, että suurin osa alotti treenaamaan, koska A) halus kasvaa vitun isoks lihavuoreks & pistää jauhot suuhun kiusaajilleen B) Kohentaa itsetuntoa, koska peilikuva vitutti & puheenlahjat on tasoa yläaste C) jtn noiden kahen väliltä. En sano, et noi on vääriä syitä, mut henk. koht en samaistu ollenkaan, ja noi heikkoudet tuskin katoaa fyysisellä kehityksellä, vaik itelleen uskottelis. Tuli vaan mieleen, ku melkeen kenelle tahansa sanoo, että treenaat voimaa(vaikket oo voimanostaja) & selität omia tavotteita, ni vastauksena tulee jtn tasoa: ''No mut miks sul on noin pienet pohkeet'' :D. Yleensä vastaan sit jtn, että ''miks sul on noin massiiviset kädet, mut häviit silti mun siimoille asiassa X ?'' ;).

Mun keho on ainaki tehty tekemään, eikä näyttään hienolta koristeelta :D. Ja mikä tärkeintä, suoriutumaan mahollisimman pitkään, kunnes luonnon lait tulee kuvaan. Ite treenaan & urheilen kuitenki lähinnä siks, että se on tyydyttävää & hauskaa. Eli kai ne kiksit on kuitenki se tärkein asia loppuje lopuks. Oli se oman peilikuvan ihailua, tai rekan raahausta, köysi kyrpäänsä sidottuna tai dgjdflgfjdfgldfgldfkgdfgdfg mitä tahansa.
Jokainen saa tehä ihan mitä huvittaa, mut tällasii on vaa mielenkiintosta analysoida. Jos kuulen mun pohkeista viel yhenki heiton, ni sit on painin aika xD.
Täytit kohdat a, b c tekstilläsi. Diagnoosina akuutti calvesminimussimus, lääkkeeksi kovaa reeniä ja kaloreita yli kulutuksen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei perkele irtoo ku ennen! Vertailukohtana ajat reilu 10v. sitten+ aika kullannut muistot. Vaan valokuvia kun kattelee niin on sitä jonkinlaisessa kondiksessa ollut, ihan ilman lääkkeitäkin. Nuoruuden innolla ja testotasoilla perkele. Vaan eihän nää buusteritkaan ole sitä luokkaa kun joskus 20v. sitten. MW:n stack2 niin kyllä mentiin kovaa ja pikkasen sekasi päästö jos parikin tyhjään mahaan nappas. Sitten oli se yks myrkky mistä oli treenissä ja sen jälkeen niin pumped,hyper ja in zone että treenin jälkeen kun veti röökin niin laatta lensi. Kaveri vieresdä kehul kuinka kovas menee ja millä sykkeellä. Tämä buusteri homma nyt ei ole kuin marginaalista, jos niiden vaikutusta miettii suhteessa niihin valokuva kondiksiin. Ehkä on sitten kuitenkin hyvä että niitä mömmöjä ja pulvereita ei enää ole. Pumppu parka ja kyllä ne loppupeleissä kävi mulla vähän psyykkeenkin päälle. Oli kuitenkin semmotteita kapseleja parikin laatua millä teki vähän rahaa jne. kun kävi raveissa, porukka otti niitä ihan viihteen vuoksi... Mut nyt meni mun juna aika metsään kun treenamisesta piti puhua.

Just tää muuten ärsyttää kanssa, unohin vaa lisätä :D. Erittäin olennainen osa oikeestaan sitä, mistä puhun. Porukka olettaa oikeesti, et siihen liittyy automaattisesti jtn tällasta katkeruutta, ja mikään muu vaihtoehto ei oo mahollista.
Se on vaan joku ihan täysin mahdoton yhtälö, jossei palvo Arskaa, vaan vaikka ihan jtn. Tero Pitkämäkeä :D. Okei en palvo kumpaakaan, mut mieluummin Pitkämäkeä. Fysiikan osalta siis. Arskan menestyksen & varat valitsisin mieluummin luonnollisesti.
No katkeruushan tossa paistaa risukasankin läpi, en sitte tiiä, että ootko, mutta siihen toi teksti vahvasti viittaa.

Tuommoista puhetta tulee niiltä jotka eivät ole saaneet lihaksiaan kasvamaan.
Kuten myös nää sunnuntaikehonrakentajat joilta kuulee "voimaryskääminen on läskien egoilua"-tyypit on niitä, joilla on tullut saavillinen paskaa housuun smolov juniorin ekan viikon puolivälissä ja sitten on kätevästi "löydetty se oma juttu" tuntumabodaamisesta.

Aika monilta eristävälaitevitkutushinkkaustuntumalihaksellamitäväliivoimatasoista-tyypeiltä tuntuu myös unohtuvan se, että ei isoja massoja oikeesti rakenneta ilman vähintään kohtalaisia voimatasoja.

Kuinka moni iso bodari on heikko? Ei yksikään.

Vaikka se hehkulampun vaihtaminen kattoon polttaa olkapäissä, niin ei sillä lihaa rakenneta. Sama pätee johonkin sekavaan harvajakoiseen kikkailuohjelmaan jossa ei ole minkäänlaista sarjapainoprogressiota isoissa perusliikkeissä, jos työn alla on vasta ne treeniuran noviisivuodet (alle viis vuotta aktiivista punttia). Kyllähän se joo varmaan TUNTUU VITUN HOOSEELTA tehdä viikon ainoana jalkapäivänä reidenojennukset failureen sen sijaan, että tylsästi kyykkäis hyvällä tekniikalla nousujohteisesti rautaa pari kertaa viikkoon.

En tietenkään sano, että kehonrakentajan pitäisi treenata kuten voimailija. Sen sijaan siitä oon aivan varma, että pelkän lilliputtilaitepaskan ja giant settien parissa viihtyvän, nelijakoisella lihat kerran viikkoon treenaavaan aloittelevan naturaalin on turha haaveilla niistä isoista lihoista vaikka kuinka oltais HC ja mentäis aina failureen.

Bodailu on myös ihan helvetin tylsää pääasias. Kattoo jtn vlogeja, blogeja, dogeja, mitälie nykyää on, ni vajoon koomaan kattoessa, kuinka järkyttävän ykstoikkosta & tylsää se homma on. Jtn laitteita vaan hyvin usein. Ite en nauttis moisesta. itell kyl onneks sopii oikein hyvin, tämmönen ulkopuolisen rooli, massan mukana roikkumisen sijasta(Lol pun not intented).

En mä loppujen lopuks kauheen erilaista treeniä tehnyt kuin nyt. Enemmän erikoistekniikoita, eristäviä liikkeitä ja failurea vaan. Mä luulen, että joillekin vois tehä ihan hyvää vaan ottaa välillä vähän iisimmin ja siistiä tekniikoita. Toisilla taas toisinpäin - painoprogea perusliikkeissä ja vähän dynaamisemmat suoritukset.

Mene ja tiedä, mut kaikista painoilla tehdyistä maan vetovoiman vastaisista liikkeistä tulee hyvä olo, kun niitä tekee sopivasti ja välillä vähän yli. Ihmisiä on kans hauska heitellä, jos on pehmee alusta ja ei riidellä tosissaan. Kannattaa kokeilla avomielisesti vaan erilaisia juttuja. Voi olla, et pohkeetki kasvaa ;)

Aika monilta eristävälaitevitkutushinkkaustuntumalihaksellamitäväliivoimatasoista-tyypeiltä tuntuu myös unohtuvan se, että ei isoja massoja oikeesti rakenneta ilman vähintään kohtalaisia voimatasoja.
Miks pitää aina mennä niihin ääripäihin? EI kai ny kukaan idiootti tee pelkkää eristävälaitevitkutushinkkaustuntumalihaksellamitäväliivoimatasoista.. Ootkos ikinä ajatellut, että bodailla voi ihan muutenkin kuin homoilemalla niitten 5kilon käsipainojen kanssa eristämällä hauista optimaalisessa kulmassa..

Vaikka se hehkulampun vaihtaminen kattoon polttaa olkapäissä, niin ei sillä lihaa rakenneta. Sama pätee johonkin sekavaan harvajakoiseen kikkailuohjelmaan jossa ei ole minkäänlaista sarjapainoprogressiota isoissa perusliikkeissä, jos työn alla on vasta ne treeniuran noviisivuodet (alle viis vuotta aktiivista punttia). Kyllähän se joo varmaan TUNTUU VITUN HOOSEELTA tehdä viikon ainoana jalkapäivänä reidenojennukset failureen sen sijaan, että tylsästi kyykkäis hyvällä tekniikalla nousujohteisesti rautaa pari kertaa viikkoon.
Kuka helvetti treenaa ilman minkään näköistä progressiota, kyllähän se tulee automaattisesti vaikka alottais tekeen 1 kilosilla 50 settejä ja vaikka tekis 10-jakosella.. Ja miks ei sais TUNTUU VITUN HOOSEELTA oma treeni, oli se sitten minkälaista hyvänsä.. Jos treeni maittaa ja se tuntuu hyvältä itelleen niin sillon tulee sitä progressiota ja sillon sitä motivaatiota riittää..

Sen sijaan siitä oon aivan varma, että pelkän lilliputtilaitepaskan ja giant settien parissa viihtyvän, nelijakoisella lihat kerran viikkoon treenaavaan aloittelevan naturaalin on turha haaveilla niistä isoista lihoista vaikka kuinka oltais HC ja mentäis aina failureen.
Siitä sä et voi olla mitenkään varma.. Pelkällä lilliputtilaitepaskan ja giant seteillä 4-jakosella lihat kerran viikkoon voi EHDOTTOMASTI saaha hyvät lihat hommattua ittelleen.. Se, että sulla ei oo siihen lahjoja ei tarkoita, että kellään muullakaan ei voi olla.. Sillä se on varma, että suurin osa tästä bodaamisesta on kyse geeneistä, ja ne kellä niitä on, on huomattavan helppo rakentaa sitä lihaa melkeempä millä tahansa treenillä.

Miks pitää aina mennä niihin ääripäihin? EI kai ny kukaan idiootti tee pelkkää eristävälaitevitkutushinkkaustuntumalihaksellamitäväliivoimatasoista.. Ootkos ikinä ajatellut, että bodailla voi ihan muutenkin kuin homoilemalla niitten 5kilon käsipainojen kanssa eristämällä hauista optimaalisessa kulmassa..

Oon ajatellut ja kokeillutkin bodailua, jopa sillä nelijakoisella. Tosin kovin montaa viikkoa en jaksanut sitä nelijakoista vääntää, vaikka se olikin fiksusti rakennettu (isoja perusliikkeitä painoprogressiolla ja eristävämmät jutut enemmän bodaten päälle, epäsuoraa rasitusta käytetty hyödyksi etc.), koska noh.. Tiheämpään frekvenssiin tottuneena tollanen käy vaan äkkiä todella tylsäksi.

Kuka helvetti treenaa ilman minkään näköistä progressiota, kyllähän se tulee automaattisesti vaikka alottais tekeen 1 kilosilla 50 settejä ja vaikka tekis 10-jakosella.. Ja miks ei sais TUNTUU VITUN HOOSEELTA oma treeni, oli se sitten minkälaista hyvänsä.. Jos treeni maittaa ja se tuntuu hyvältä itelleen niin sillon tulee sitä progressiota ja sillon sitä motivaatiota riittää..

Vastaan, että aika helvetin moni. Usein "progressiomalli" on jotain lapsellista, kuten esim. "kun tulee 3x10 niin levyjä lisää". Ei se vaan kovin pitkälle toimi, jos ei oo tosiaan helvetisti höyryä koneessa ja/tai geenifriikki. Ja vaikka oliskin, niin on vitusti fiksumpia tapoja luoda sitä progressiota.

Pelkällä lilliputtilaitepaskan ja giant seteillä 4-jakosella lihat kerran viikkoon voi EHDOTTOMASTI saaha hyvät lihat hommattua ittelleen.. Se, että sulla ei oo siihen lahjoja ei tarkoita, että kellään muullakaan ei voi olla.. Sillä se on varma, että suurin osa tästä bodaamisesta on kyse geeneistä, ja ne kellä niitä on, on huomattavan helppo rakentaa sitä lihaa melkeempä millä tahansa treenillä.

Juu, geeneillä on ratkaiseva merkitys. Silti jokaiseen treenaajaan pätee se sama karu tosiasia: Jos treenit on kuralla, on tulos sen mukaista. Mitä veikkaat, kasvaako sen lahjakkaan tyypin ojentajat VIELÄKIN isommiks jos se treenaa fiksusti kapeita penkkejä ja dippejä sarjapainoprogressiolla, täydentäen sitä treeniä sit eristävämmillä ranskiksilla ja pushdowneilla vai onko lopputulos identtinen, jos se tekee kickback-pudotussarjoja käsipainoilla kerran viikkoon? Tässä puhutaan siis edelleen treeniuran noviisivuosista.

Mitä tulee omaan lahjattomuuteeni bodauksen suhteen, niin en oo koskaan yrittänyt ulosmitata sitä. Kuten sanoin, oon tehnyt kehonrakennustyyppisempiä syklejä vaihtelun vuoksi, mutta kyllästymisestä johtuen palannut takaisin tiheän frekvenssin voimapainoitteiseen jumppaan hyvin pian. Ihan kohtalaisesti massaa tälläkin systeemillä tulee ja mulle on ylipäätään aina ollut paljon helpompaa saada sivutuotteena lihaa, siinä missä se pääasiallinen tavoite eli voiman hankinta on melko tuskaisaa. Esim. hanskat on kasvanut viimeisen blokin aikana, vaikka en oo tehnyt suoraa hauistreeniä ollenkaan. Pääpaino on ollut leuanvedoilla lisäpainoilla.

Oli miten oli, kannattaa tehdä sitä mistä tykkää ja olla liikaa stressaamatta lahjoista ja lahjattomuuksista. Jokainen voi tavoitteisiinsa sopivalla harjoittelulla tulla paremmaksi ja se on ainoa, millä oikeasti on väliä. Eiks niin?
Älä nyt hernettä nenään vedä, jos joku kirjoittaa vähän karrikoiden. En jaksa luurilla quottailla paremmin, niin vastaan tohon sun viestiin suoraan kappaleiden perään.

Kun kaikissa Arskan kultasessa kutosen liikkeissä tulokset junnaa paikallaan. Aikasemmin aina jossain on tapahtunut edistystä, vaikka muissa on ollut edelliskerran painot, mutta tänään missään ei tullut edistystä. Oon tehnyt pari viikkoo sitä 3 krt/vko, en tiedä pitäskö perjantaina vielä mennä riuhtoon kolmatta kertaa vai odottaisko ens viikkoon...

Kun kaikissa Arskan kultasessa kutosen liikkeissä tulokset junnaa paikallaan. Aikasemmin aina jossain on tapahtunut edistystä, vaikka muissa on ollut edelliskerran painot, mutta tänään missään ei tullut edistystä. Oon tehnyt pari viikkoo sitä 3 krt/vko, en tiedä pitäskö perjantaina vielä mennä riuhtoon kolmatta kertaa vai odottaisko ens viikkoon...
Ei yks kerta vailla kehitystä oo vielä välttämättä mikään tasanne. Kannattaa kuitenkin tiedostaa, että toi Golden Six ei oo mikään kovin kauaskantoinen ohjelma. Se toimii sen (hyvin lyhyen) hetken jonka jälkeen on kateltava uutta ohjelmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom