Kun "herrasmies" tulee huomauttelemaan käytetyistä painoista. Siinä olin ihan omaa treeniäni tekemässä, käsipainoilla, koska niitä tykkään käyttää, niin tämä "herrasmies" tulee mutisemaan, että teen kuulemma liian isoilla painoilla. Ihan kohteliaasti kysyin tältä, että onko tekniikassani jotain valittamista. Ei ollut, painot oli vain liian isot koska olen niin pieni. Vakuutin kyllä, että jos tekniikka on kunnossa niin ei näissä painoissa pitäisi olla mitään haittaa. Ei, pitäisi kuulemma ottaa pienemmät, koska naiset tekee pienemmillä painoilla... Ihmisenä jonka saa kiihtymään nollasta sataan sillä että sanoo pieneksi ja heittää jotain "naiset sitä ja tätä" läppää, niin vitutuskäyrä kyllä ampaisi samantien kattoon. Lykkäsin painot herran käteen ja sanoin "Jos sinä niin kovasti nämä painot haluat niin ole hyvä." Sitten marssin painotelineelle ja otin kiloa isommat käsipainot, ja jatkoin treeniä. Olisi pitänyt kiittää herraa vielä aiheuttamasta vitutuksesta, koska treeni kulki sen voimalla loistavasti.
Ja onneksi olin vain tustumassa, koska muistin taas miksi treenaan mieluummin kotona. Ne muut ihmiset.
Ja onneksi olin vain tustumassa, koska muistin taas miksi treenaan mieluummin kotona. Ne muut ihmiset.