Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri tuon takia käynkin yksin vaikka joku on joskus koittanut kysellä kaveriksi.
Vaikka kaverista on hyötyä niin yksin treenatessa saa oikeasti tehdä eikä lässyttää eikä koskaan tarvitse murehtia toisen aikatauluja, itsellä on vielä työ ja perhe sovitettavana aikatauluun niin ei kiitos.
(sun piti varmaan kohdistaa tuolle toiselle tuo viestisi kun minulla ei ole mitään ongelmia tuon asian suhteen)
Ei tää kyllä akuutisti potuta, muistelen vaan niitä kertoja kun on näin käynyt. Ehkä sitä joskus voi vie koittaa, kun ruuhkavuodet helpottuu.

Sillon sanotaan ainaki, ettei olla tulossa, koska ei oo sun juttus. Ei jossitella, ja keksitä ärsyttäviä tekosyitä vuodesta toiseen. Ite en tollast kattele missää asiassa, ja ilmotan, et tehäänpä kuule sillee, et soitat ihan ite, jos asia X alkaa kiinnostaa.
Kaverin kaveri on joku 3 vuot keksiny näit aivan vitun raivostuttavia tekosyitä(''juu tulin vissii spitaaliseks eilen, ni ei pysty''). Kaveri hyväuskosempana pitkään uskoki, et kyl se nyt tulee ku lupas, mut eihä se asia mihkää kehittyny luonnollisesti.
Sit tää jossittelija on viel ihan munahuurus alkamaks joksku personal raineriks ja kovat puheet kaikin puolin. Ihan mukava muuten, mut vihaan kyl ite puhujia. Tykkään tekijöistä & rehellisyydestä.

Tuskinpa oikeet kaverit sylkee toistensa päälle, jos paljastuuki, et joku asia ei oo yhteistä heille ;D.
Ite ainaki sanon ihan reilusti, jos joku asia ei oo mun ajan arvosta. Jossei uskota, ni sanon, et ''asiaha on niin, että mä en saa tästä mitään nautintoa, ja tää on kaikinpuolin perseestä''. Lainaus, koska vois olla suora lainaus multa. Simppeliä, eikä jätä mitää arvailun varaan. Kaikkee kokeilen silti vähintää kerran, ennen ku tuomitten.
Ihme homma et kaverin menetys pelottaa. Katkolla se on ollu pienemmästäkin, jos syyksi riittää se etteivät molemmat tykkää lentopallosta :D

Ite kyllä selitän myös, ei oo tekosyitä, vaikka jollekin kuulostaa siltä. Esim. kaikista joukkuelajeista kieltäydyn vammautumisriskin vuoksi. Tietty osasyy on se, etten muutenkaan niistä välitä. Sen verran monta kertaa oon kolonu itteni jutuissa missä on muita ihmisiä liikkessä ympärillä.

Emmä tolle muutakaa selitystä keksi. Esim. mun periaatteisiin kuuluu, etten käy baarissa, ellen vähintään voi juoda parit tai lätkiä bilistä. Eli jos ei oo rahaa messissä, ja joku haluu baaris kävästä(mitä muutenkaa en liian suurena viihteenä pidä), ni 99% ajasta ilmotan, että joo jos tarjoot ;). Erittäin random juttu tää, mut en keksiny parempaa just nyt ;d. Mulle toi olis erittäin tylsää istuskelua muuten, ja vihaisin joka hetkeä, joten sanon ei oikeen mielelläni. Plus kännisiä ihmisii en jaksa katella, ellen oo ite edes pienissä. Jep tosi random esimerkki tää, mut joo...
Toinen esimerkki on faija, joka haluis lähtee ''katteleen maisemia'' Suomenlinnaan. Kerran olin messissä ton ikuisuudelta tuntuvan reissun, ja yhä nään painajaisia siitä, kuinka pitkäveteistä se oli. Joudun siis sanomaan jatkossa ei, koska ei sitä jaksa jtn asiaa kauheen montaa kertaa tehä, vaan toista miellyttääkseen.

Vammautumisriski on ihan hyvä syy kieltäytyä mun mielestä, jos se on realistinen, eikä epänormaalia pelkoa huonoista kokemuksista.
Oisko sit niin, ettei ne kaverit kehtaa olla niin rehellisiä mitä vois olla. Kyl se baarissa selvinpäin olo on persiistä :D

Varmaan siinä voi olla molempia. Sellasia vaivoja vaan on mitkä kertoo kuulumisistaan yllättävissä liikkeissä yms. Tästä syystä lensi rullaluistimet hiuksista vittuun ja suksia en hommaa vaikka mukavaa se hiihtäminenkin olisi. Normitilanteessahan noissa ei oo mitään, mut joku kaatuminen tai käännös yms. irrottaa tod.näk niveliä, ni ei viitti koittaa edes.

Juu ite tiiät toki parhaiten. Monet on vaan aika arkoja muutenki, jos jtn uutta pitäis kokeilla, mis ei välttämät ookaan heti maailmanmestari kertaheitolla, ni siltä kantilta ajattelin. Esim. tossa kaverin kaverin tapauksessa on JUST siitä kyse. Helevetin kovat puheet salin ulkopuolella, mut salille ku raahautunu sen n. 3x 3 vuoden sisällä, ni oltu aika hiljasta & nöyrää poikaa. Ymmärrän toki, et tollanen voi jännittää yms.(en tosin samaistu, koska itelle ei alotellessa ollu ongelma, vaikka olin koko salin pahin 50-kilonen siimakäsi), mut en ite kyl sillon hirveesti egoiliskaa. Kaveri on diagnosoinu tän jossittelijan, että hän kärsii ''lihaskateudesta'' :Dd, jonka takia homma kusee. En osaa saanoo juuta, enkä jaata, mut termi joka naurattaa yhä.

Noi kovat puheet ei olis lainkaan nii ärsyttäviä, jos ne olis ees puoliks läpällä heitettyjä. Siis klassinen ''Jos mä alkaisin treenaa, ni menisin sust ohi kuukaudes'', mitä on esim. heittäny ihan tosissaan kaverille, joka treenannu n. 10 vuotta.
Mäki oisin ammattilaulaja, ellen kuulostais haavottuneelta pesukarhulta, ja oisin saanu kohdust asti kunnon opettajat :rolleyes:. Kätevää tollanen jos, kun, ehkä, kenties. Baareist löytyy muuten näit paljo, jotka ois tehny keihäänheiton maailmanennätyksen, mut alkoki heittää keittoo naamaa ja muodostaa uraa keskikehonrakentajana.
Jotku tuntuu muodostavan isomman asian päässään koko hommasta, ennekuin edes tietää mitä sie oikeen tehään. Isommat respektit niille kellä suu soi vaikka kuukauden reenin jälkeen.

Juu se on jännä kuunnella legendaa tuopin äärestä, paljon on lupauksia tässäkin maassa :cool:

Osa on niin kovia jätkiä etteivät käytä mitään homoja turvarautoja. Niin kovia että tiputtavat mieluummin tangon naamalleen kuin näyttävät että ovat jotain vitun nössöjä jotka käyttää turvarautoja.

Joskus otin pois ku tuntu että tanko tulee niin alas, että kolahtaa rautoihin ja se häiritsi. Enää ei oo kyllä ollu tarvetta ottaa niitä pois, oon joko kasvanu tai sitte oppinu säätämään niiden korkeutta. :D

Joskus otin pois ku tuntu että tanko tulee niin alas, että kolahtaa rautoihin ja se häiritsi. Enää ei oo kyllä ollu tarvetta ottaa niitä pois, oon joko kasvanu tai sitte oppinu säätämään niiden korkeutta. :D
Itse säädän korkeuden niin, että rinnan kohdalla ei tanko koske rautoihin, mutta kun tangon siirtää sitten kaulan kohdalle niin voilà.

Itse säädän korkeuden niin, että rinnan kohdalla ei tanko koske rautoihin, mutta kun tangon siirtää sitten kaulan kohdalle niin voilà.
Olen miettinyt, että eikö ihmiset tajua, että näin niitä käytetään? Vai onko oikeasti mahdollista, ettei silti raudoille löydy sopivaa korkeutta?

Herätyksestä asti vitutti mm. kaikki. Salille lähteminen tökki ja salille päästyä tökki vielä enemmän. Kuntopyöräkin vittuili takas (omistaja ei vaivaudu siis vaan korjaamaan noita vehkeitä). Sit kun siinä alko tulemaan alkulämpän aikana vähän jano niin tuumasin että otampa huikan intraa. Niin olin täyttäny paskasen sheikkerin vedellä. Siinä vaiheessa mä vaan totesin että ei tänään ja lähdin takasin kotiin nukkumaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ai mikä potuttaa salilla käymisessä eniten?
V: Yötyö!!!
Ylivoimaisesti raskain ja vaikein asia reenaamisessa. Teen yleensä kolme yötä putkeen, joten olen poissa salita aina 3-4 vuorokautta. Yöputken jälkeen olo on aina semmonen, niin kuin ei olisi ikinä puntilla käynytkään. Väsyttää, heikottaa ja ketuttaa. Koita nyt siinä sitten tehdä jotain järkevää 1,2 tai 3-jakoista. Mut itepä oon tieni valinnut. Tyhmä mikä tyhmä.

Jos JOTAIN hyvää, niin usein on useamman päivän paussi töistä, jolloin kerkee jumpata, ja öissä kerkeää ainakin palautumaan.

Ai mikä potuttaa salilla käymisessä eniten?
V: Yötyö!!!
Ylivoimaisesti raskain ja vaikein asia reenaamisessa. Teen yleensä kolme yötä putkeen, joten olen poissa salita aina 3-4 vuorokautta. Yöputken jälkeen olo on aina semmonen, niin kuin ei olisi ikinä puntilla käynytkään. Väsyttää, heikottaa ja ketuttaa. Koita nyt siinä sitten tehdä jotain järkevää 1,2 tai 3-jakoista. Mut itepä oon tieni valinnut. Tyhmä mikä tyhmä.

Jos JOTAIN hyvää, niin usein on useamman päivän paussi töistä, jolloin kerkee jumpata, ja öissä kerkeää ainakin palautumaan.
Onko niin pitkiä vuoroja sitten?? Ite kyllä meen ihan yövuoissakin jumpalle, Ei se toki aina ole ne tehot sitä mitä pitäisi mutta huonokin jumppa on parempi kuin ei mitään. Lähinnä tottumiskysymys ollu ainakin mulle.

Yövuoro 20:50-7:05
Ajomatka kotiin 35min
Nukkuessa 08:30-15
Zombikoomassa perheen kanssa + ruoka15-17
Iltaunet 17-19
Zombikooma, ruoka, suihku 19-20
Työmatka 20-20:40
Ja tämä yleensä kolmesti pötköön.
Jotkut pystyy harrastamaan jotain öiden välissä, mä oon ihan kuutamolla ja tarvin paljon unta. Päivällä nukuttujen unien laatu on välillä vähän semmosta ja tommosta.

Ja onko käynyt mielessä vaihtaa yötyöt ihmisten vuoroihin? On. Ihan muutaman kerran.

Kyl mäkin talvella saatan käydä yövuoron jälkeen treenaamassa ja mun yövuorot on 00.30-14:00. Ja noita saattaa olla ihan siis monta viikkoa putkeen, riippuen siitä miten tulee lunta ja on liukasta jne. Tosin mulla ei oo perhettä eikä muuta elämää :D

Yövuoro 20:50-7:05
Ajomatka kotiin 35min
Nukkuessa 08:30-15
Zombikoomassa perheen kanssa + ruoka15-17
Iltaunet 17-19
Zombikooma, ruoka, suihku 19-20
Työmatka 20-20:40
Ja tämä yleensä kolmesti pötköön.
Jotkut pystyy harrastamaan jotain öiden välissä, mä oon ihan kuutamolla ja tarvin paljon unta. Päivällä nukuttujen unien laatu on välillä vähän semmosta ja tommosta.

Ja onko käynyt mielessä vaihtaa yötyöt ihmisten vuoroihin? On. Ihan muutaman kerran.
Mulla toki helpompaa, kun ei ole perhettä, mutta mulla on aina 5pv yövuoroja eli aikataulu menee aikalailla tälleen 22-10 töissä. Nukkumassa klo 11. Herätys 19.05. Salilla klo 19.45 ja treeni, josta suoraan töihin. Treenaan joka pv noina päivinä.eli ihan normi kierron mukaisesti.

Saanko tarpeeksi unta tai lepoa noina päivinä?? En saa, mutta ei se ole kehityksen este, se on vaan epämukavuutta useinkin. Myös täytyy olla hieman hereillä sen kanssa mitä kroppa kertoo kevennyksestä ja siitäkin voi joutua tinkimään miten sen treenin painaa läpi. Se pään hakkaaminen seinään ei kannata, että jos tuntuu siltä että tänään ei ole se päivä kun painetaan oksennukset lentäen ja paska housuissa #whateverittakes asenteella niin sitten se vaan otetaan rauhallisemmin.

Uimassa käydessä vitutti saunassa kun oli jotain lähi-idän miehiä jotka olivat tehneet pefleteistä turbaanit sukukalleuksien ympärille ja lähtiessään jättivät istumapaikoille. Myöhemmin vitutti kun oli sauna täynnä lukiolaisia jotka molottivat kovaan ääneen joutavuuksia ja hautoivat löylyvettä eivätkä heittäneet kertaakaan

Itse perisuomalaiseen tapaan en sanonut tietenkään tilanteessa mitään vaan menin suihkun puolelle jupisemaan itsekseni :D Jos joku on tarpeeksi typerä roskatakseen ympäriinsä niin todennäköisesti se on niin typerä että asiasta saa sen kanssa myös tappelun aikaiseksi, en jaksa

Huhhuh. Pukkas niin hirveen selkäkrampin/jumin päälle aamulla salilla että oksat pois. Tossa yläselässä vasemman lavan ja rangan välissä puristaa nyt niin ettei meinaa henki kulkea. Ja ite ei saa tota muljautettua nyt millään auki. Muuten oli kyl kiva satujumppa kun sai olla yksikseen. Onneks sai viel hätäajan hierojalle parin tunnin päähän.

Jalkapäivänä olin iloisena menossa kyykkäämään. No, joku helvetin sankari teki kyykkypaikalla hauiskääntöä. Ei siinä, hetkeksi polkemaan fillaria, mutta tämä sankari heilui kyykkypaikalla tehden "hauiskääntöä" 15 minuuttia!! Perkele!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom