Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ainii, ja eniten vituttaa urpoille & läskeille suunnitellut dietti/light tuotteet sun muut. ''Megasuperdupermammuttikolossiteragigamega pekonihelvetti hampurilaisateria kiitos!''. ''Ainii ja light cola''.
Porukka vetää jtn kammottavia light tuotteita(ja jälleen, vaikka muu ruokavalio on tasoa haudattu ennen 30 ikävuotta), koska niis ei oo sokeria. Eikä kaloreita, eli juot käytännös ilmaa & kenties jtn myrkkyjä, millä ne sokerit on korvattu. Ketä sä huijaat ;;;D?
Ainaki sokeria kittaamal tiiät suunnilleen, mitä systeemiis päästät. Fuck it, luovutan.
Ei kannata ressata ja murehtia muiden tekemisistä, tulee mahahaava ja peräpukamat vaikka kuinka elät paremmin ku muut...

Itsehän juon pepsi maxia sen takia koska normi pepsi nyt maistuu vaan niin jumalattoman paskalta.
Sama. Tuskin sokerimallin kittaaminen kohtuudella vaikuttaa negatiivisesri terveyteen, kuten ei sokerittomankaan. Ja jätän colan kohdalla sen ylimääräsen parisataa kaloria ottamatta mieluusti. Toivottavasti burgerijonossa olijat selviävät vitutuksestaan. Harmittaa jos mun ostoksista tulee jollekin kovin paha mieli, niin kovi paha mieli :(

Mua ei kauheesti vituta paitsi se ku joutuu oottelee jonkin laitteen, penkin yms vapautumista ku pitäs enkkaa mennä yrittämään musiikki täysillä ja adrenaliinin päihdyttämänä. Ironisesti kuitenkin olen se jätkä joka varaa taljan, penkin tai leukatangon siksi 20-30 minuutiksi. Tosin töitä teen enkä vaan röhnötä siinä kännykkä kädessä.

Sit lisäks se ku lisäpainovyön ketjujen reikien läpi ei aina kunnolla mahu se kiinnitin ni joutuu sitä hikisenä rassaamaan.

Ainii, ja eniten vituttaa urpoille & läskeille suunnitellut dietti/light tuotteet sun muut. ''Megasuperdupermammuttikolossiteragigamega pekonihelvetti hampurilaisateria kiitos!''. ''Ainii ja light cola''.
Porukka vetää jtn kammottavia light tuotteita(ja jälleen, vaikka muu ruokavalio on tasoa haudattu ennen 30 ikävuotta), koska niis ei oo sokeria. Eikä kaloreita, eli juot käytännös ilmaa & kenties jtn myrkkyjä, millä ne sokerit on korvattu. Ketä sä huijaat ;;;D?
Ainaki sokeria kittaamal tiiät suunnilleen, mitä systeemiis päästät. Fuck it, luovutan.
Harvinaisen typerä kommentti taas... Niin sun mielestä pitäs siihen päälle juoda vielä lisää sokeria..? Kukaan tuskin ajattelee, että se jotenkin nollaisi tilanteen, vaan kokonaisuudessa tulee vaan vähemmän kaloreita.

Lightti limut on just hyvä keksintö. Normaalisti niitä käytettynä niistä, kun ei ole mitään haittaa.

Sulla on niin hirveä kiima päästä väitteleen että ihan ymmärrettävä tuo sun vahinkos... heittele vähän sivistyssanoja sekaan niin etköhän saa väittelyn aikaiseksi

Mut turhasta valitus kuuluu ihmisluontoon. Miksi ei ilmaista mielipidettään(lähinnä fakta täs tapaukses), jos jtn sanottavaa on? Turha sitä on muitten persettäkää nuolla, jos on jostain eri mieltä. Elämä o liia lyhyt sellasee. En elä paremmin, ku muut, mut ainaki TIEDÄN, miten elän ja miksi :D. Turhaa tommonen edestakas soutaminen, mikä ei kehitä mitää paitsi harhaluuloja. Tuun aina puuttuun moiseen, vaikkei mun mielipiteitä kysyttäis. Nii livenä, ku internetin palstalla, se harva kerta, ku tähän ketjuun tällasta kirjotan.
Ei tässä kai kukaan persettä käskeny nuolla. Tottaikai saat sanoo asias ja oon jollain tavalla samaa mieltäkin. En vaan käsitä tota mielenpahoitus muiden tekemisestä. Jos kaveri vetää bcaa litkua kurkkuun ja muuten elää einespulilla, niin tietenkin voi valistaa kaveria. Sanomatta jättäminen ei myöskään ole mitään varsinaista perseen nuolentaa..

''Kukaan tuskin ajattelee, että se jotenkin nollaisi tilanteen, vaan kokonaisuudessa tulee vaan vähemmän kaloreita''.

Samantyylisistä aiheista sen verran usein vääntäny, et saanen vakuuttaa, että olet väärässä. Aliarvioit ihmisen tietämättömyyden nyt.
Mulle yks lysti sinänsä, mitä joku tekee, mut turhaa tommonen silti on, ja pitäydyn täs mielipiteessäni vaikka hautaan asti. Kyl se jonkun dietti vaan tulee ihan samanlailla kuseen, vaikka kuinka limut juotaski jatkossa lightina, ku kaikki muu pysyy samana(kulutus, paskan syönti). Jossain rahkas on about sama määrä sokerii, ku 100ml colaa. Meinaatko oikeesti, et noin marginaalisel muutoksel on joku oikee vaikutus?
Ne limsat on yleensä 0,4 tai 0,5 l, mikä tarkoittaa noin 40-55 g sokeria. Se on sun milestöä merkityksetön? Ei ehkä yhdellä kerralla ole väliä, mutta pitkässä juoksussa noistakin tulee iso kasa rasvaa vyötärölle. Ja tuskin siellä kukaan käyvä on dietillä.. Lähinnä mun kommentti oli siihen, kun teilasit kokonaan laittilimut.

Varmasti jotkut noin tietämättömiäkin on, mutta en ymmärrä miten se sua potuttaa. Ennemminkin ehkä huvittavaa.

Onhan tuo light limun ottaminen normaalin sijaan niin pieni harppaus vähempikaloriseen ruokavalioon. Ei tietenkään mitään maatamullistavia juttuja kannatakkaan odottaa tuolla mutta onhan tuo esimerkiksi ihan hyvä alku jos on koko ruokavalio ollut perseellään pidemmän aikaa. Harva pystyy kertaheitolla muuttamaan ruokavaliotaan pidemmäksi aikaa jolloin pienet elämäntapamuutokset kerralla voivat olla avain terveellisempään suuntaan. Koko ”dieetti” on käsitteenä aivan typerä jos puhutaan oikeasti ylipainoisesta ihmisestä koska dieetti kestää vain sen tietyn aikaa. Enemmän kannattaa puhua elämäntapamuutoksesta koska muuten herkästi palaa siihen vanhaan ruokavaliomalliin kun ”dieetti” on ohi. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Väittely on parhaimmillaan ihan viihdyttävää kyllä juu, mut sen ei pitäis olla se olennainen juttu tässä. Sivistyssana syytös oli vaan laiska oletus sulta. Mielellään kuulisin, olitko eri mieltä tost laitti cola yms. hommasta vai et, mut veikkaisin, ettet kykene rationaaliseen(oks tää sivistyssana) ajatteluun, vaan kallistut enemmän siihen tunteikkaaseen puolusteluun. Ei vittuilua tää, mut ota ihan miten haluut. Erittäin yleistä, et ku aihe liippaa esim. läheltä itteä, ni tunteet nousee järjen edelle. Varmaan itelläki välil, mut parhaani mukaan pyrin irtisanoon itteni moisesta.
En ottanut kantaa koko limu asiaan, vaan kommentoin sun käytöstä, kun olet aina jonkun tekemisistä vaahtoamassa. Eikä sivistyssana kommentti ollut laiska oletus vaan ihan vaan toteamus kun sun päivityksiä ihmisten väärin elämisestä lukeneena... mun puolesta jokainen voi juoda ja syödä mitä parhaaksi näkee. Kun tulee perhe, asuntolaina ja ura niin muiden tekemistä ei oikeen jaksa välittää ellei oo tyyli parantaa omaa mieltä muita morkkaamalla.

Tuo on täyttä höpöä, että light-tuotteiden makeutusaineet on myrkkyjä. Tutkittua tavaraa ja niitä saa limusta vielä hyvin pieniä määriä. Ja mitähän haittaa "ilman juomisesta" mahtaisi olla? :) Sokerin kittaaminen taas... mites esim. diabetes, onko tuttu käsite?

Ei, mut netissä oon huomannu, et ihmiset pahottaa mielensä 10000000x helpommin ku livenä. Voi olla, et mun kirjotusasu ei oikeen toimi silleen, miten todellisuudessa tulis suusta ulos, mut ei voi olla ainoo selitys. En mä pahota mieltäni juuri mistään, mut kantaa mä otan lähinnä kaikkeen, jos mul on edes etäisesti jtn sanottavaa. Miksi? Miks ei? En oo ikin osannu olla hiljaa ja pysyy neutraalina, et siinä oot toki oikeessa. Se alkaa vaa olee aika rasittavaa kuunneltavaa pidemmän päälle, ku vaikka joku kaveri valittelee, ku ei oikeen läskit lähe liikkeelle. Sit kerrot hänelle ihan brutaalin totuuden, missä mättää(eka nätisti ja lopulta vähemmän nätisti jos ei mee perille), mut asiaa ei vaan kyetä hyväksyyn ja mikään ei muutu. Silti MÄ oon yleensä se, kenelle tullaan AINA samojen valituksen aiheiden kaa jatkossaki.

Kuten sanoin, ni mä en henk. koht tue tollasta toimintaa. Se o ikuinen kierre, jos aina jää tekeminen ajatuksen tasolle.
Ollaan samoilla linjoilla asiasta, suhtaudutaan hieman erilailla närkästyttävyyteen ja saadaan eri tuloksia. En kommentoi jokaista virhekäsitystä, ihan vaan siks, että saa reenata rauhassa. Magneettirannekkeisiin ja valokorvanappeihinkin mielipidettä kysyttäessä en jaksa yleensä aikaani käyttää. Tota se just on jatkuvaa luuppia.

En ottanut kantaa koko limu asiaan, vaan kommentoin sun käytöstä, kun olet aina jonkun tekemisistä vaahtoamassa. Eikä sivistyssana kommentti ollut laiska oletus vaan ihan vaan toteamus kun sun päivityksiä ihmisten väärin elämisestä lukeneena... mun puolesta jokainen voi juoda ja syödä mitä parhaaksi näkee. Kun tulee perhe, asuntolaina ja ura niin muiden tekemistä ei oikeen jaksa välittää ellei oo tyyli parantaa omaa mieltä muita morkkaamalla.
Sit alkaa taas uudella kiepillä ku jää eläkkeelle :D

Se potutti että tein reenille mukaan normi bcaa juomat ja palkkarit ja jostain helevatun syystä bcaa jäi himaan ja tuli tyhjä shakeri vaan mukaan. Onneksi sentään oli palkkarit mukana :D Aivot vissiin pumpissa jo ennen reeniä kun ei ajatus kulje..

Ymmärrän mitä Vaginaattori tarkotti giphy.gif
Edit: Eniten ärsytti tännään ku piti kamalalla kiireellä käyä salilla.

Light limut on hyvä keksintö. Itse niitä juon ja osana muuta ruokavalion järkeistämistä on 13 kiloa pudotettu tässä reilun puolen vuoden elämänmuutoksen aikana :D Niillä on yllättävän suurikin vaikutus, moni ihminen ei liho syömällä joka päivä pussin sipsiä ja perhepizzan vaan pitkällä aikavälillä syömällä vähän liikaa. Sen takia jo yksi annos vaikka joka toinen päivä voi vaikuttaa paljon.Lisäksi lähes ainoita harvoja "herkkuja" jotka maistuu hyvälle muttei sisällä kaloreita. Esim viikonloppuna mukava ottaa edes pepsi maxia saunan päälle jos ei olutta sovi juoda.

Sitä en kyllä tiedä että vaikuttaako oikeasti johonkin rasvan varastointiin tai näläntunteeseen jos makeutusaine huijaa kroppaa luulemaan että se saa sokeria. Kyllä minä olen saanut pudotettua ihan rehellisellä kalorien laskemisella oli light juomia seassa tai ei.

Ärsytykseksi sanotaan että sali sais olla 247 auki niin vois käydä vaikka yöllä paukuttamassa rautaa. Muutenkin itsepalvelusali johon kortilla sisään niin mitä se haittaisi pitää yöt auki.

Johtuu siitä, et mä taas EN jaksa ihmetellä sitä, ku joku tekee salilla jtn 1/100 liikeradan kyykkyjä tai vastaavaa perus spedeilyä, mikä on ihan liian arkipäivästä ja toistuvaa, jotta ansaitsis mun huomion. Sä jaksat, niinku oot tänneki tai salikomediaa ketjuun kirjotellu, että ''lol joku teki prässiä, mut ei käyny pohjassa''. Sun mielestä se on tarpeeks jännä juttu pakkikselle jaettavaks, mun mielestä tämä oli. Sä oot sä, mä oon mä. ''Sivistyssanoista'' yleensä valittaa vaan, ne jotka ei oo tarpeeks sivistyneitä mun kokemuksen mukaan. Ite pyrin aika tarkasti kirjottaan samaan malliin, miten livenä asian esittäisin, ettei voi vaan piileskellä nimimerkin takana. Selkeesti epäonnistun tässä monesti, koska netin ulkopuolella en aiheuta yhtä suurta kohua, vaikken sitä perseennuolentaa tosiaan harrasta edes vähäsen :D.
Näin mä kuitenki puhun hyvin pitkälti, ja varmaan sit käytän näitä sun tuhannen dollarin sanojas.

Perheestä, asuntolainoista, valkosesta pihaaidasta, ja kultasista noutajista mä en tiedä yhtikäs mitään, enkä hyvin suurella todennäkösyydellä tuu ikinä ottaan selvääkään(never say never). Selkeesti oot mut jo nettikirjotteluiden perusteella profiloinu jonkun sortin narsistiksi, mikä on sinällään ikävää, mutten aio kyllä sun mieltäs muuttaa, koska elämä on yhä liian lyhyt. Mun puolest jokainen voi myydä vaikka sielunsa paholaiselle, mut se ei ihan hirveesti vaadi multa efforttia, että esitän mielipiteeni, ku tilaisuus siihen ilmaantuu. Tällanen mä vaan oon. Niin hyvässä, ku pahassa. Jotkut arvostaa, ku sanoo miten asiat näkee, suurin osa ei. Ei mee mun yöunet, enkä odota yhtää mitää keneltäkää.

Toi on muuten aika ärsyttävää ja turhaa myös, et alat miettiin mun agendoja(sori, must tää ''sivistyssana'' vaan sopi tähän parhaiten), sen sijaan, et ottaisit kantaa ite aiheeseen :rolleyes:. Voin olla vaikka se sun vuosisadan narsistis, minä mut oletettavasti näet, mut jos mun sanoissa oli edes vähän perää, ni ehkä keskittyisit siihen mieluummin? Mul on kyl susta varmasti ihan samanlailla ennakkoluuloja, niinku kellä tahansa, mutten anna niitten sumentaa mun arvostelukykyä, jos satut vaikka puolvahingossa kirjottaan jtn järkevää tänne pakkikselle.
Hienoa että jaksoit jälleen käydä selailemassa mun postailu historiaa :konsta: Ei susta narsista kuvaa saa millään, ylimielinen, koppava ja outo mutta ei se ketään narsistiksi tee... Lopetan tämän keskustelun aikasempaan kommenttiini. Eli annan ihmisten syödä, juoda ja elää miten parhaaksi näkevät koska kaikki asiat ei vaan mene niin kuin sinun mielestä pitäisi mennä, joten turha niistä on murehtia, ressata tai mieltään pahoittaa tulee vain niitä mahahaavoja. peace love and rock and roll :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom