Johtuu siitä, et mä taas EN jaksa ihmetellä sitä, ku joku tekee salilla jtn 1/100 liikeradan kyykkyjä tai vastaavaa perus spedeilyä, mikä on ihan liian arkipäivästä ja toistuvaa, jotta ansaitsis mun huomion. Sä jaksat, niinku oot tänneki tai salikomediaa ketjuun kirjotellu, että ''lol joku teki prässiä, mut ei käyny pohjassa''. Sun mielestä se on tarpeeks jännä juttu pakkikselle jaettavaks, mun mielestä tämä oli. Sä oot sä, mä oon mä. ''Sivistyssanoista'' yleensä valittaa vaan, ne jotka ei oo tarpeeks sivistyneitä mun kokemuksen mukaan. Ite pyrin aika tarkasti kirjottaan samaan malliin, miten livenä asian esittäisin, ettei voi vaan piileskellä nimimerkin takana. Selkeesti epäonnistun tässä monesti, koska netin ulkopuolella en aiheuta yhtä suurta kohua, vaikken sitä perseennuolentaa tosiaan harrasta edes vähäsen :D.
Näin mä kuitenki puhun hyvin pitkälti, ja varmaan sit käytän näitä sun tuhannen dollarin sanojas.
Perheestä, asuntolainoista, valkosesta pihaaidasta, ja kultasista noutajista mä en tiedä yhtikäs mitään, enkä hyvin suurella todennäkösyydellä tuu ikinä ottaan selvääkään(never say never). Selkeesti oot mut jo nettikirjotteluiden perusteella profiloinu jonkun sortin narsistiksi, mikä on sinällään ikävää, mutten aio kyllä sun mieltäs muuttaa, koska elämä on yhä liian lyhyt. Mun puolest jokainen voi myydä vaikka sielunsa paholaiselle, mut se ei ihan hirveesti vaadi multa efforttia, että esitän mielipiteeni, ku tilaisuus siihen ilmaantuu. Tällanen mä vaan oon. Niin hyvässä, ku pahassa. Jotkut arvostaa, ku sanoo miten asiat näkee, suurin osa ei. Ei mee mun yöunet, enkä odota yhtää mitää keneltäkää.
Toi on muuten aika ärsyttävää ja turhaa myös, et alat miettiin mun agendoja(sori, must tää ''sivistyssana'' vaan sopi tähän parhaiten), sen sijaan, et ottaisit kantaa ite aiheeseen
. Voin olla vaikka se sun vuosisadan narsistis, minä mut oletettavasti näet, mut jos mun sanoissa oli edes vähän perää, ni ehkä keskittyisit siihen mieluummin? Mul on kyl susta varmasti ihan samanlailla ennakkoluuloja, niinku kellä tahansa, mutten anna niitten sumentaa mun arvostelukykyä, jos satut vaikka puolvahingossa kirjottaan jtn järkevää tänne pakkikselle.