Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aikalaillahan porukka tänne on näitä asioita laittanutkin, joten nyt laitetaan omakin lista mitkä vituttaa:

- Testo ja Raudo ja niitten kaveri, jotka treenaa samalla salilla kuin minä. Vittu kun ME treenataan, niin täällä on kaikki vaan tiellä ja ihan helvetin heikkoja.

- Kaikki jotka kyylää joko suoraan tai sitten jonkun peilin kautta.

- Ihmiset jotka tuo neljävuotiaat muksunsa sinne salille temmeltämään ja leikkimään.

- Ihmiset jotka jättävät painot laitteisiin.

- Ihmiset jotka kantavat sitä perkeleen puhelinta mukanaan ja sitten kun se sattuu soimaan, niin hölöttävät siellä salilla vartin puhelimessa kovaan ääneen.

- Salilla soiva musiikki, jos sitä aina voi musiikiksi kutsua. Tänään soi joku MetroFm tai vastaava ja sieltä Mombasaaaan..

- Se että omalla salilla ei käy enää oikeastaan ketään ketkä treenaisivat tosissaan esim. kisoihin tai vastaavaa.

- Se ettei salilla käy yhtään hyvännäköistä naista.(ainaskaan ei ole samaan aikaan sattunut ikinä)

- Se että itsellä painoa alle satakiloa.(ei ole enää kauaa alle)

Siinähän niitä tuli. Voi toki olla, että osa hyvinkin tärkeistä asioista jäi tähän luettelematta, mutta lisätään kun tulee mieleen. Ismon sanoin:Vittu että vituttaa!!:curs:

- Käytöstaidottomat kanssatreenaajat
- yläastelaiset
- isot treeniporukat(liittyy yleensä yläastelaisiin)
- treenaajat, joilla ei ole intoa touhuun
- hieman liian pieni sali
- kesken treenin puhelimessa turhuuksia puhuvat ihmiset

Ynnä ylempi viesti. :)

Salille lähteminen on joskus vaikeaa, kun löytyy muutakin muka-tärkeää tekemistä, kuten netissä riekkuminen ja kavereiden kanssa kaffettelu. Onneksi mä yleensä tajuan tehdä oikein eli lähren podaileen.

ei onnistunu laittaa editillä joten laitanpa uuteen paikkaan.

-se että joku vanhempi henkilö tulee kesken raskaan sarjan siihen viereen juttelemaan että miten paska sali se on ja mitä uutta sinne pitäis saaha.
-musa ei oo vituttanu ku kerran. seki oli silloin ku yläastelaiset soitti porukalla schnappia varmaan 10 kertaa peräkkäin, ja volumi tietenkin täysillä :wall:

Se että saa liian vähän rautaa liikkeelle.
Sitä että meiän salilla on naisten puoli erikseen :D
Se että kaikki junnut tuntuvat menevän ohi 6kk salitreenillä :rolleyes:
Se että hyvän treenin jälkeen on paikat kipeänä :hyper:

-ehkä eniten vituttaa ettei mulle oo koskaan tullut mitään "alkupyrähdystä" niinku kaikille tuntuu tulevan. "joo nous esimerkiks penkkitulos 25kiloo ja paino 10kiloo kahes kuukaudes". Ehkä treenan ja syön vaan päin vithua :D

-sitte tietty painoja tankoihin jättävät tyypit (tosin oon kerran vaan törmänny)

ikäryhmä 15 ja alaspäin.yleensä pojat.tai yleensäkin se että sinne salille tullaan istumaan laitteissa(penkillä) ja puhumaan paskaa.koskee kaikkia ikäryhmiä,useimmiten tähän syyllistyvät mainittu ikäryhmä sekä naiset all ages.
ihmiset,jotka kyylää(hankin t-paidankin,jossa lukee "Ei saa kyylätä",mutta eipä auttanut,päinvastoin :D )

EDIT: tottakai vituttaa myös huonosti menevät treenit,sekä se ettei ole lajiin minkäänlaisia lahjoja.plus se että on kovasti yrityksestä huolimatta vieläkin ihan vitun heikko

EDIT2:vanhemmat jotka ottavat lapsensa mukaan salille.tarkoittaen lapsia,sanotaanko nyt vaikka 10 vuodesta alaspäin.

Snoopie sanoi:
Minua myös potuttaa tyypit, joilla on naama koko ajan norsunvitulla eivätkä tervehdi salille tullessaan. Eivät myöskään tervehdi, jos heitä tervehtii.
hmmm...itse syyllistyn tähän mutta eipä mulla ole syytä tervehtiä täysin tuntemattomia ihmisiä..no,kyllä mä tervehdin takas jos joku mua sattuu tervihtimään mutta sitä sattuu onneksi harvoin...

Eki88 sanoi:
-ehkä eniten vituttaa ettei mulle oo koskaan tullut mitään "alkupyrähdystä" niinku kaikille tuntuu tulevan. "joo nous esimerkiks penkkitulos 25kiloo ja paino 10kiloo kahes kuukaudes".
Kunhan Eki täytät 18 ja saat mennä keskusteleen tonne doping/antidoping -osiolle niin sielä isot pojat kertoo sulle mistä tollaset kuvaamasi kasvupyrähdykset johtuu. ;)

Mut aiemmassa "ärsyttää" -postissani unohdin mainita sellaset reenarit joilla ei ole ns salietiketti hallussa. Eli sitä seisoskellaan käjet taskussa sarjaa tekevän tyypin ja peilin välissä vaikka ei tuottas mitään ongelmaa ottaa askelta takavasemmalle.

Kännykät salilla.
Oma selkä paskana -tullut ilmeisesti jäädäkseen, eli ei voi treenata selkää lainkaan -vituttaa!!
Tuijottajat (yleensä naispuolisia).
Siinäpä ne!

1) Aamutreeneissä se, että treenikamat jää sitten mätänemään auton taakse ~12h työpäivän ajaksi. Toisaalta kun sali aukeaa seiskalta, ja duunissa pitäisi olla jo kasilta, niin kovin märiksi ei ehdi tulla muu kuin pyyhe. Illallakaan ei voi käydä, koska usein sali jo mennyt kiinni ennen kuin pääsee töistä :D

2) Aamutreeneissä joskus siivooja (naispuolinen) on edelleen puhdistamassa suihkutiloja silloin kun itse on jo menossa peseytymään :eek:

3) Silloin kun arkipyhinä (esim. pyhäinpäivä, itsenäisyyspäivä) ollaan päästy näistä 12h työpäivistä eroon ja olisi parasta treeniaikaa - sali kiinni. Toki näiden muutamien päivien merkitys kokonaisuudelle on minimaalinen, mutta vaikutus fiilispuolella aika merkittävä :jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jugetsi sanoi:
- Testo ja Raudo ja niitten kaveri,
vituttaa!!:curs:

Megaman? heh...

En oikeasti ymmärrä sitä, että jotkut voivat kuvitella määräävänsä salin musiikista. Vituttaa ihan Saatanasti, kun joku mr. mäoonkohtakisoissa150kgripped- mulkku menee kylmästi vaihtamaan KESKEN KAPPALEEN musiikin omaan suosikkiinsa, joka yleensä on vielä sitä taattua Rammstein-laatua.
1. Kaikki kovaa treenaavat eivät kuuntele saksalaista
2. Vaikka kuuntelisivatkin, ei heillä sittenkään ole oikeutta määrätä musiikista.
3. Vaikka olisikin, kai sitä nyt voisi jotain muutakin levyä soittaa?

Tervetuloa TTY:n alasalille reenaamaan. Vaihdan sinne joskus Proteuksen tai Neonin soimaan, turpaan tullee mutta on se sen arvoistakin.

Kaikki muut vitutuksen osa-alueet on sentään jotenkin omassa kontrollissa...

Olinkohan ensimmäinen, mua ei vituta mikään. Autotallissa on mukava treenata. :)

Big Evil sanoi:
mulkku menee kylmästi vaihtamaan KESKEN KAPPALEEN musiikin omaan suosikkiinsa, joka yleensä on vielä sitä taattua Rammstein-laatua.
2. Vaikka kuuntelisivatkin, ei heillä sittenkään ole oikeutta määrätä musiikista.

Tervetuloa TTY:n alasalille reenaamaan. Vaihdan sinne joskus Proteuksen tai Neonin soimaan, turpaan tullee mutta on se sen arvoistakin.

Heh, onhan siellä soinut viimeiset pari viikkoa system of a down:nin uus levy, eestaas :D

ei maar, levy vaihtuu kun se loppuu, tai jos paikalla on sopivan vähän jengiä ja viitsii kysyä sopiiko jos vaihdan nyt.

Kertaalleen menin sanomaan eräälle että sopii, tuloksena jotain ambient pimputusta ja kilkutusta ja hurinaa :jahas:

1. Ottaa päähän semmonen keski-ikäinen ukkeli joka treenaa ruskeat miesten nahkakengät jalassa. Se laittaa painot punnerruspenkkiin, jalkaprässiin, hauispenkkiin ja ties mihin. Sitten tää kaveri kiertelee ympäri salia tehden sitä sun tätä ja aina välissä käy nylkyttämässä näitä "varaamiaan" laitteita.

2. Ottaa päähän myös eräs toinen kaveri jolle salin seinillä olevat laput "Hyvä magnesiumin käyttäjä, siivoathan jälkesi" ei ole mennyt jakeluun.

3. Ottaa myös päähän se, miksi ne levyt pitää kasata telineeseen niin että aivan viimeisenä on joku 5 kg:n kiekko, sen jälkeen vaihtelevasti 20 ja 25 kg:n kiekkoja joiden välissä jotain pienempiä.

4. Myös se ottaa päähän, että roudataan puolet levypainoista toiselle puolelle salia jotain erikois-David-Copperfield-alakainalo-liikettä varten, ja jätetään ne sinne.

Kaiken tuon ärsytyksen jälkeen nousee aina ennätysmäärä rautaa ja ärsytys katoaa :)

Yleisesti ottaen salilla käy kyllä todella ystävällistä ja hyvin käyttäytyvää porukkaa.

Big Evil sanoi:
Megaman? heh...

En oikeasti ymmärrä sitä, että jotkut voivat kuvitella määräävänsä salin musiikista. Vituttaa ihan Saatanasti, kun joku mr. mäoonkohtakisoissa150kgripped- mulkku menee kylmästi vaihtamaan KESKEN KAPPALEEN musiikin omaan suosikkiinsa, joka yleensä on vielä sitä taattua Rammstein-laatua.

Kaikki muut vitutuksen osa-alueet on sentään jotenkin omassa kontrollissa...

Hankkikaa hyvät ihmiset niitä mp3 soittimia,ovat jopa puoli-ilmaisia nykyään,ellei ole pakko saada markkinoiden parasta superhyperlaatukalleinta mallia.voi kuunnella ihan mitä ikinä haluaa eikä mene kukaan vaihtamaan biisiä.:kippis1:

Riese sanoi:
Mitä ärsyttävää tuossa oikein on? Vaikka sanoisi just aloittaneensa yleensä kuitenkin laitteissa tehdään vain 2-4 sarjaa, eikä sillon tarvii kauaakaan odotella laitteen vapautumista.

Eihän siinä tietysti tarvitse kokoajan aivan vieressä kytätä kun toinen tekee, mutta ei siinä mun mielestä ole mitään erikoista odottaa vieressä että joku laite vapautuu.
Kyllä mua ainakin ottaa päähän kun se sitten siinä kyttää ja odottelee sen näköisenä että painu nyt siitä jo helvettiin että mä pääsen, ja mulla on monta sarjaa tehtävänä vielä. Tekis saatana jonkun muun liikkeen siinä sillä aikaa.

Grohe sanoi:
Tekis saatana jonkun muun liikkeen siinä sillä aikaa.

Mitäs jos jollain on vaikkapa niin "tarkkaan" suunniteltu treeniohjelma ettei liikejärjestyksen muuttaminen onnistu. Jos tuo nyt niin paljon häiritsee, voit seuraavalla kerralla sanoa että " katso muualle, muuten mä en pysty" :rolleyes:

Itse olen sitä mieltä että joka laitteeseen mahtuu 2-3 kaveria tekemään, paitsi jos joku tekee ultralyhyitä palautuksia. Treenarit niitä sarjataukoja tarvii ei laitteet.

tubbi sanoi:
Hankkikaa hyvät ihmiset niitä mp3 soittimia,ovat jopa puoli-ilmaisia nykyään,ellei ole pakko saada markkinoiden parasta superhyperlaatukalleinta mallia.voi kuunnella ihan mitä ikinä haluaa eikä mene kukaan vaihtamaan biisiä.:kippis1:

Minulla on jo...
Eri asia on, viitsinkö tuhota korviani soittamalla päälle vitun kovaa, koska se salin musiikkikin on perkeleen kovalla...

Muuten ovat kyllä hyviä pelejä...

Salilla käymisessä ei potuta juuri mikään, paitsi se, jos salille joutuu tulemaan kiireessä. :curs: Jatkuva kellon vahtaaminen vituttaa ihan kiitettävästi! Tää on tätä nyky-ihmisen stressaamista... :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom