Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Eniten potutti eilen, kun joku vitun ääliö yritti pölliä mun omaisuutta, ja luuli että ei jää kiinni. Olin tyyppiä vastassa kun tämä hiipi pukkarista, siinä sitten änkyttävien selitysten jälkeen meni pukkariin kaivamaan repustaan mun kamat. Iso kiitos skarpille naiselle, joka auttoi tän kleptomaanin käräyttämisessä.

Eniten potutti eilen, kun joku vitun ääliö yritti pölliä mun omaisuutta, ja luuli että ei jää kiinni. Olin tyyppiä vastassa kun tämä hiipi pukkarista, siinä sitten änkyttävien selitysten jälkeen meni pukkariin kaivamaan repustaan mun kamat. Iso kiitos skarpille naiselle, joka auttoi tän kleptomaanin käräyttämisessä.

Voi prkl että ihmiset voi olla röyhkeitä. Mä oisin varmaan tirvassu turpaan. Ja toivottavasti toi ääliö sai porttikiellon.

Väenpaljous, 1,25kg:n levyjen puute, radio nostalgia, oletettua painavampi rauta, tasannevaiheet, varusteiden- ja shakerin pesu, matka salille, satunnaiset tekniikkaongelmat sekä muistin pätkiminen sarjoja/toistoja laskiessa. Eniten vituttaa siis lähes kaikki, mutta onhan tämä silti ihan kuningasharrastus (ja kasvattaa ainakin luonnetta jos ei sitten muuta). :)

Wrangen 1,25 kilon levy maksaa 4,50 €. Hae kaupasta kaksi ja heitä treenikassiin.

Sulla on tosi pienet nousut painoissa sarjojen välillä. Ei mikään ihme, että voi seuraavalla kerralla mennä heikommin kuin aiemmalla kerralla. Jos tavoite on esimerkiksi seuraavassa treenissä nostaa 3x107 kg uudelleen, niin nouse siihen painoon eri tavalla. Esimerkiksi 3x90 kg, 3x100 kg, 3x107 kg, niin et väsytä itseäsi liikaa aiemmissa sarjoissa. Voihan tietysti olla, että on kevennetyn treenikierron paikka, jos on paikat jumissa? Kyllä se siitä. Miksi muuten teet penkkiä laitteessa, etkä vapailla painoilla?

No ensinkin, maksimivoima kaudella treenaa 6*3 toistoa, en 3*3, minun tavoite ei ole ykkös-maksimi penkin tulos.
Minun tavoite on nostaa voimatasoja monipuolisesti/joka osa-alueella eli kuten olen sanonut, minulla on kesto/perus/maksimivoima-kaudet.
Nämä maksimit ja varsinkin pena, ovat vain semmoisia jotka yleensä bundaajia kiinostaa,ei paljonko menee 3*20 toistoa jossain.
Ei penkki ykkös-maksimi (eikä minkään muukaan liikkeen) ole minulle mikään itseisarvo, tärkein asia.
(varsinkaan kun taas jatkoin potkunyrkkeilyä, mutta eipä muutenkaan).

Toiseksi, kuten olen sanonut, pakko tehdä laitteessa, kun ei ole vapaita painoja.

Mutta kiitos kysymästä ja "ohjeista" vaikkei ne nyt minun tarkoituksiin sovikkaan.

Tänään potutti salin pukkarissa n. 5 sekuntia se, että treenihousut oli unohtunu kotiin. Eikä kyl huvittanu suorissahousuissakaan lähtä kyykkäilemään.

Tänään potutti kun meni enemmän voimavaroja oksennuksen sekä paskan pidättelyyn, tunnetusti salillamme ei ole yleensä paskapaperia. Eiliset pitsat ja oluet eivät tehneet hyvin...

Onka vakiosalillasi mahdollisuutta laittaa omia tavaroita lukkojen taakse treenin ajaksi? Minun vakiosalillani on niin isot lukolliset kaapit, että laitan takkia lukuunottamatta kaikki omat tavarani lukkojen taakse treenin ajaksi, jopa lievästi rikkoontuneet halvat lenkkarit. Varastaminen on tietenkin väärin ja mielestäni jokaisella on oikeus omaisuutensa koskemattomuuteen, mutta itse käytän lukollisia kaappeja säälittä hyväkseni, koska luottamustasoni muihin ihmisiin on todella heikko.

^Yhdellä mun käyttämällä salilla ihan lappujen kanssa kehotetaan laittamaan kenkiä myöten kaikki kamat lukon taakse kaappiin, kun joitan kenkiä on sieltä hävinnyt.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kyllä on salilla mahdollisuus käyttää kaappeja ja lukita kamat sinne niinkuin teenkin. Joskus on kuitenkin käytössä ns.treenin apuvälineitä, esim.vyö, remmit tms. jotka kulkee mukana vaikka niitä ei koko treenin ajan käytä.
Onka vakiosalillasi mahdollisuutta laittaa omia tavaroita lukkojen taakse treenin ajaksi? Minun vakiosalillani on niin isot lukolliset kaapit, että laitan takkia lukuunottamatta kaikki omat tavarani lukkojen taakse treenin ajaksi, jopa lievästi rikkoontuneet halvat lenkkarit. Varastaminen on tietenkin väärin ja mielestäni jokaisella on oikeus omaisuutensa koskemattomuuteen, mutta itse käytän lukollisia kaappeja säälittä hyväkseni, koska luottamustasoni muihin ihmisiin on todella heikko.

Kai tuollainen kaveri sairas on. Mitä niin arvokasta salilla käydessä on mukana, että varastamisessa olisi mitään järkeä?

Oma tyhmyys. Ensimmäiset pari treenivuotta tuhlattiin siihen, että ruokailuun ei panostettu yhtään ja tulokset nousi helvetin hitaasti. Nyt alkanut syömään kunnolla niin tulokset on kerrassaan räjähtäneet nousuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom