Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Nuorten tyttöjen joukkueurheilujoukkue. Kukaan ei osaa minkäänlaista salietikettiä, aina ollaan tiellä (tullaan esim. peilin eteen tai levitetään vaikka ihan kyykkytelineeseen kiinni jumppamatot. Kysyn vaan, missä on valmentaja?

Se tunne kun lasket kuinka monta sarjaa kapeaa penkkiä tuulen nussima jalkapalloilijanuori meinaa tehdä salin ainoassa "kunnon" penkissä.

5x8 kohdalla vanne kiristää. Vaihdan grind coreen. Se rauhoittaa.

8x8 muuttuu kovaksi seiskaksi. Halleluja! Ilopissa tirahtaa treenihousuihin. Haju sekoittuu hikeen ja kyynisyyteen. Ei haittaa.

Pudotussarja!?! Menetän toivon. Lovecraftilainen dystopia. Haluan huutaa, mutta suuni on muurautunut kiinni. Pelottaa.

10x8. Pelkkä tanko.

Se on ohi.

Omat treenit menivätkin sitten ihan perseelleen viikon loman takia.... Loma. Se potuttaa salilla eniten.

Eilen potutti kun joku päätti lämmitellä soutulaitteessa hurjat 30 sekunttia, jotta ehti vallata salin ainoan penkin itselleen. Itsellähän oli rintapäivä.

Siis tekiks toi ronaldinho 23 sarjaa pelkkää penkkiä ;;D? Toi tauon pitäminen on kans aivan järkyttävää PASKAA. Varsinki jos on yhtä heikko luonnostaan ku minä, eli kaikki se suht vähä mitä on, on ollu keskivertoo suuremman vaivan takana ja katoo yhtä nopee ku on tullu, jos oikeen alkaa tauko muuttuun kuukausiks :rolleyes:. Viikkoa pidempää taukoa en tuu enää KOSKAAN pitään ilman hyvää syytä.
Ei, kun 10

Ainoo miks mainitsin tän oli se, että aiemmin täällä jotkut on munahuurussa pätenyt, kuinka puhelimen tuominen salille olis muka joku kuolemansynti.
Muiden ihmisten ajan vieminen omilla puheluillaan on kuolemansynti olit kokouksessa, koulussa tai salilla. Muiden ihmisten ajan vieminen turhan perseilyn takia on kuolemansynti ilman puhelintakin.

Se tunne kun lasket kuinka monta sarjaa kapeaa penkkiä tuulen nussima jalkapalloilijanuori meinaa tehdä salin ainoassa "kunnon" penkissä.

5x8 kohdalla vanne kiristää. Vaihdan grind coreen. Se rauhoittaa.

8x8 muuttuu kovaksi seiskaksi. Halleluja! Ilopissa tirahtaa treenihousuihin. Haju sekoittuu hikeen ja kyynisyyteen. Ei haittaa.

Pudotussarja!?! Menetän toivon. Lovecraftilainen dystopia. Haluan huutaa, mutta suuni on muurautunut kiinni. Pelottaa.

10x8. Pelkkä tanko.

Se on ohi.

Omat treenit menivätkin sitten ihan perseelleen viikon loman takia.... Loma. Se potuttaa salilla eniten.

Eikö sitä voi kysyä, että "moi, sopiiko tehdä välissä" tmv. eikä vaan kyylätä?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kyllä taas on jollain pikkurahasta ja/tai salietiketista pulaa....
Miksi ei voi pyyhkiä treeninsä jälkeen hikilammikoita penkistä? Laiskuus? välinpitämätttömyys? Toisten huomiotta jättäminen?
:eek:
Pieni käsipyyhe mukana .... sillä sipasu...

Flunssa ottaa päähän. Torstaina vielä hyvällä fiiliksellä vääntämässä ojentajia mut sit perjantaiaamuna pää niin jumissa ettei kärsi edes päätä kääntää. Hengittämään pystyy vaan suun kautta mut sekin tuntuu kurkussa niin maan perkeleesti... no ei auta, höyryhengitystä ja vitamiineja nii kyllä se siitä lähtee :D

Se että joku tekee power rackissa liikettä, jota voisi tehdä muualla, koska ei käytä edes varmistusrautoja kun vieressä odottaa kyykkäämään pääsyä. Käynyt useasti ja eihän se ole kuin lyhyt hetki, mutta silti.

Se että joku tekee power rackissa liikettä, jota voisi tehdä muualla, koska ei käytä edes varmistusrautoja kun vieressä odottaa kyykkäämään pääsyä. Käynyt useasti ja eihän se ole kuin lyhyt hetki, mutta silti.

Itseäni ärsyttää sama asia, kun joku veivaa siellä powerrackissa hauiksia ja kyykkäämään pitäisi päästä. Yleensä en jaksa odotella, vaan menen sinne ja sanon, että sä et varmaan tarvi tätä räkkiä, kun tuun tekeen kyykkyä. Yleensä tajuavat häipyä.

Ite teen pystärin rakin ulkopuolella etei tarvi nakata tankoa maasta, rakkiin saa mennä jos ei mun touhut haittaa ja jos haittaa niin saa odotella sit

Eräs sankari veivaa näitä power rackissa joka toinen kerta kun kyykkäämään suuntaan:

Ei se kauaa odotuta, mutta olisi sillä power rackilla parempaakin käyttöä. Esimerkiksi hauiskääntö tangolla...

Pitää varmaan huolestua, kun toista kertaa viikonsisällä tälle palstalle kirjoittelee :D Tälläkertaa ärsyttää se, ettei olkapäät ota kasvaakseen :mad: En tiedä missä vika, treenissä vai levossa. Muualla liha tuntuu turpoavan mutta olkapäät on samanlaiset kuin 2 tyhjää ilmapalloa...

Juuh. Tein tuossa mavea melko raskailla painoilla 10x3 oli tarkotus.

Viidennellä sarjalla 3 nosto. Tällanen salibimbo kävelee mua päin ja heittää mun pään ohi sellasen vitun tankopehmusteen. No väsyneenä automaattisesti väistän yläasennossa pari markkaa tangossa sitä vitun pehmustetta ylhäällä. Mitä vittua sen ämmän päässä liikku, kun heittää moisen paskan mun naamaa päin mun takana olevaan laatikkoon ei helvetti teki mieli kuristaa se ämmä.

Noh vähän juilas selästä, mutta onneksi selvittiin sillä...

Juuh. Tein tuossa mavea melko raskailla painoilla 10x3 oli tarkotus.

Viidennellä sarjalla 3 nosto. Tällanen salibimbo kävelee mua päin ja heittää mun pään ohi sellasen vitun tankopehmusteen. No väsyneenä automaattisesti väistän yläasennossa pari markkaa tangossa sitä vitun pehmustetta ylhäällä. Mitä vittua sen ämmän päässä liikku, kun heittää moisen paskan mun naamaa päin mun takana olevaan laatikkoon ei helvetti teki mieli kuristaa se ämmä.

Noh vähän juilas selästä, mutta onneksi selvittiin sillä...
Varmaan menossa puolen vuoden treenillä ensimmäisiin Body Fitness kisoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom