Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Jätin maitotuotteet kokonaan pois testiksi, jos sais ton selän aknen sillä rauhottumaan, ja täähän ei oo yhtään kivaa. Koitin tehdä nyt puuroa veteen, ja joka lusikallisen jälkeen harkitsen itsemurhaa yhä enemmän.

Jätin maitotuotteet kokonaan pois testiksi, jos sais ton selän aknen sillä rauhottumaan, ja täähän ei oo yhtään kivaa. Koitin tehdä nyt puuroa veteen, ja joka lusikallisen jälkeen harkitsen itsemurhaa yhä enemmän.
No miksi pitää syödä puuroa, jos se maistuu paskalta? Vedäpäs huomenna aamulla ihan normaali ruoka. Tai sitten syöt munakkaan.

No miksi pitää syödä puuroa, jos se maistuu paskalta? Vedäpäs huomenna aamulla ihan normaali ruoka. Tai sitten syöt munakkaan.

Halusin kokeilla. Leipää, kananmunia ja tonnikalaa oon nyt lähinnä syönyt välipaloina. Puuroa söin vaan maidon kanssa paljonkin niin piti kokeilla pitkästä aikaa, miten se toimiikaan veteen.

Kokeile soijamaitoon tehtynä? Tai vaikka mannapuuroa?

Mua vitutti salilla ku voimat lopu kesken ja rupes heikottaa, tajusin et eilen söin iha liian köykäsesti ja aamupalaki oli aika surkee verrattuna normaaliin (oon ollu reissussa). Huomen uus yritys :)

Vaihdoin juuri isosta ketjukeskuksesta pienelle salille ja jo eilen tuli ikävä takas entiselle. Pikkusali on ihan viihtyisä, ei kauheaa ruuhkaa varmaan ikinä. Mutta eilen vitutti kun ei päässyt tekemään TRX-soutuja (koska siellä ei ole niitä remmejä) eikä avustettuja leuanvetoja (en saa ilman apuja edes puolikasta joten oon tykännyt tehdä vastapainolaitteella jota uudella salilla ei ole tai kumpparilla jota uudella salilla ei saa mitenkään fiksusti siihen "kahvatankoon" kiinni). Ei vaan kehtais palata 1,5 VIIKON jälkeen takas vanhalle salille ja maksella tuplana salimaksuja kuukauden verran. :(
Uudella salilla ei saa myöskään tehtyä mun lempparipakaraliikettä vinopenkillä koska siellä ei ole tarpeeksi tilaa penkin takana että saisin jalat ojennettua suoraksi penkin taakse. Ärgh.

Vanhalla salilla vitutti vessajonot (naiset jää synnyttää sinne vessaan....) ja arki-iltojen ruuhkat.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mutta eilen vitutti kun ei päässyt tekemään TRX-soutuja (koska siellä ei ole niitä remmejä) eikä avustettuja leuanvetoja (en saa ilman apuja edes puolikasta joten oon tykännyt tehdä vastapainolaitteella jota uudella salilla ei ole tai kumpparilla jota uudella salilla ei saa mitenkään fiksusti siihen "kahvatankoon" kiinni).

Voit kompensoida avustettuja leuanvetoja antamalla vauhtia jaloilla joko ihan ponnistamalla pohkeilla kevyellä pompulla tai kippileuanvetoina heilauttaen jalat takaa eteen ylös antamaan vauhtia. Myös hitaat, tai vähän nopeammat, mutta kuitenkin vastustellut, laskut kevyin lisäpainoin ylhäältä alas helpottavat ensimmäisen puhtaan vetämistä. Pumppailun voi hoitaa ylätaljassa ennen kuin ensimmäinen leuanvedot vaikka kipaten alkavat sujua. TRX-soutua voi tehdä vaikka smithissä, mikä useimmilta pikkusaleiltakin löytyy.

Mikähän mua potuttas salilla käynnissä? Edelleen hidas tai yksipuolinen kehittyminen treenistä riippuen.

Joo smith on kätevä, sitten enää vituttaa se että se on salin ruuhkaisin vekotin jonne joutuu jonottamaan. :D Kyl tää pistää miettimään pitäiskö sittenkin maksaa se reilu 2x enemmän isosta keskuksesta (no okei, mun jäsenyydellä on kaikki Suomen keskukset käytössä tohon ketjuun) että saa enemmän vekottimia käyttöön vai tyytyä käymään yhdellä pikkusalilla jossa on tosi suppea valikoima mutta ei käy niin paljoa porukkaa. On tää (vekottimista tykkäävän naisen) elämä niin vaikeeta. :rolleyes:

Tai tekee niinkuin minä: maksat alle 2/3 ketjusalin hinnasta ja saat treenata kunnon salilla missä on 1. Paremmat laitteet 2. Hyvää jengiä 3. Kovaa treeniä...

Mua vituttaa jatkuvasti kipuilevat olkapää... Onneks mun treeni on tällä hetkellä jalkojen priorisointia niin olka ei rasitu niin pahasti ja voi välillä treenata kunnolla yläkroppaakin

Joo smith on kätevä, sitten enää vituttaa se että se on salin ruuhkaisin vekotin jonne joutuu jonottamaan. :D Kyl tää pistää miettimään pitäiskö sittenkin maksaa se reilu 2x enemmän isosta keskuksesta (no okei, mun jäsenyydellä on kaikki Suomen keskukset käytössä tohon ketjuun) että saa enemmän vekottimia käyttöön vai tyytyä käymään yhdellä pikkusalilla jossa on tosi suppea valikoima mutta ei käy niin paljoa porukkaa. On tää (vekottimista tykkäävän naisen) elämä niin vaikeeta. :rolleyes:
Onko siellä power rackia? Siihenkin voinee tuon soudun viritellä. Tai sit vain hyväksyy kohtalonsa ja vaihtaa liikettä. Avustetun leuanvedon voi hoitaa niin että tuo penkin siihen leuanvetotangon alle ja ottaa siitä jaloilla tukea ja avittaa juuri niin paljon kuin on kulloinkin tarve.

Parantuneiden vammojen jälkeen kun taas alottaa, tulokset at an (almost) all time low.. Onneks (kestävyys)kunto on sentään kova.

Se ärsyttää, kun monet jäävät treenin jälkeen pukuhuoneeseen näpräämään kännyköillään. Ja totta kai joka kerta sen kännykännäprääjän pitää istua just siinä vastapäätä, missä itellä on kamat. Tosi kiva vaihtaa vaatteita, kun toinen istuu kirjaimellisesti kahdenkymmenen sentin päässä siinä. Pukuhuoneessa vaihdetaan vaatteet mahdollisimman nopeasti, ei muuta.

Salin paskatangoista yksi on erityisen paska, jossa toisenpään holkki on sen verran ohuempi ettei jousilukko pysykkään paikoillaan. Sitten kun kyykätessä vähän horjahtaa niin helvetti on valmis.

Se ärsyttää, kun monet jäävät treenin jälkeen pukuhuoneeseen näpräämään kännyköillään. Ja totta kai joka kerta sen kännykännäprääjän pitää istua just siinä vastapäätä, missä itellä on kamat. Tosi kiva vaihtaa vaatteita, kun toinen istuu kirjaimellisesti kahdenkymmenen sentin päässä siinä. Pukuhuoneessa vaihdetaan vaatteet mahdollisimman nopeasti, ei muuta.

Paitsi jos pitää juoda palkkari ennen kun lähtee ajamaan pyörällä. Silloin on pakko istahtaa hetki samalla (ei mene ykkösellä alas sorry) ja siinä sivussa voi vaikka näprätä kännykkää.

Paitsi jos pitää juoda palkkari ennen kun lähtee ajamaan pyörällä. Silloin on pakko istahtaa hetki samalla (ei mene ykkösellä alas sorry) ja siinä sivussa voi vaikka näprätä kännykkää.

Sen ehkä voi tehdä, mutta ei siihen kyllä puolta minuuttia kauempaa silti pitäis mennä. Sitä paitsi ainakin meidän salilla on mukavat sohvat siellä salin puolella, jossa palkkarin juominen kannattaa ennemmin hoitaa.

Mä tykkään jähitellä saunan tai kuivatella suihkun päälle, ettei tarvitse nihkeälle iholle vetää vaatteita. Jos siis ihmisten ilmoille olen salin jälkeen menossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom