Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Skolioosi ja sen aiheuttamat selkä/niskakivut. Kyykyn huono liikkuvuus on myös vituttanut mutta päivä päivältä vähemmän kun tehnyt duunia sen parantamiseksi.

Turhasta hedelmien syömisestä ei oo iloa, fruktoosia täynnä mokomat. Tulee kaloreitakin niin pirusti.

Nälkään tottuu ja alku on dieetissä pahin. Syöt järkevästi niin se nälkä ei välttämättä edes piinaa. Myös napostelu ja makeanhimo menee parissa viikossa ohi. Kysymyshän on tottumuksesta :)

Ei kai hedelmien syöntiä pidä varoa? Esimerkiksi omenan enrgiasisältö 33 kcal / 100g. Ei ole hirveä energiapommi ja kuitenkin siitä saa muita terveyttä edistäviä aineita.

Mulla on näköjään isoja, vielä tiedostamattomia, ongelmia...
...koska on alkanut sapettapaan aivan tautisesti se, että salilla jotkut laittavat karbiinihakaset väärinpäin taljoihin. En tarkoita oikea / vasen, vaan ylösalaisin. Niin että hakanen ensiksi kiinni kahvaan ja sitten taljaan.

Mulla on näköjään isoja, vielä tiedostamattomia, ongelmia...
...koska on alkanut sapettapaan aivan tautisesti se, että salilla jotkut laittavat karbiinihakaset väärinpäin taljoihin. En tarkoita oikea / vasen, vaan ylösalaisin. Niin että hakanen ensiksi kiinni kahvaan ja sitten taljaan.

Tähän vaivaan on ihan oma ammattikunta oliko se nyt psykiatri tai joku sellainen :)Ihmisen romahtaminen lähtee aina jostain vähäpätöisestä tai siis muiden mielestä vähäpätöisestä asiasta ;)

Tähän vaivaan on ihan oma ammattikunta oliko se nyt psykiatri tai joku sellainen :)Ihmisen romahtaminen lähtee aina jostain vähäpätöisestä tai siis muiden mielestä vähäpätöisestä asiasta ;)

Hoitoon se vissiin häätyy mennä, tuntuu että aivot nyrjähtää kun tiskikoneeseen on laitettu lusikat yms. työkalut sekaisin samaan lokeroon.

Silmät potuttaa.
Siis omat silmät jotka on kyllä jopa omasta ja muidenkin mielestä ihanan siniset mutta helvetti kun ne vaeltelee aina ja jokakerta tuijottelemaan naisia.
Mä en todellakaan halua luoda mitään mielikuvaa irstaasta äijästä naisille mutta kun ne on vaan niin nättejä että silmät toimii ihan autonimisesti enkä mahda sille mitään, anteeksi.

Ei nyt voisi sanoa, että potuttaa kun eihän siitä itselle haittaa ole. Mutta jotenkin harmittaa nähdä, että nuori mies pilaamassa terveyttään. Väksinkin pistänyt silmään suht lihaksikas noin 10% rasvoissa oleva kaveri kun pitkän aikaa suunnilleen samoihin aikoihin käy salilla. Ihan selvästi kunnon "roid gut" kehittynyt kaverille. Paisunut palikkamaha pullottaa vähän kuin raskaalla olevalla naisella. Alkanut nyt viimeaikoiana pistämään silmään kun vaikka on löysä treenipaita niin näyttää kuin se maha olisi vain suurentunut viimeisen kuukauden aikana. Ei tää touhu voi noin vakavaa olla, että sen vuoksi pitää vetää jotakin myrkkyä joka saa sisäelimet paisumaan. Varmaan noin 30v kaveri niin kohta on sisäelimet paskana.

Mäkin ilmottaudun mukaan. Kysymys kuuluukin siis mistä tiedät että kyseessä on roidgut tällä nuorella kaverilla?

Esim.Olen itsekin alle kympin rasvoissa ja kyllä mullakin treenin aikana maha pullottaa. Roidgutista se ei johdu vaan siitä että nestettä mulla uppoaa treenin aikana aina vähintään 2-3l. Jalkatreeneissä saattaa helposti mennä 4l.

Silmät potuttaa.
Siis omat silmät jotka on kyllä jopa omasta ja muidenkin mielestä ihanan siniset mutta helvetti kun ne vaeltelee aina ja jokakerta tuijottelemaan naisia.
Mä en todellakaan halua luoda mitään mielikuvaa irstaasta äijästä naisille mutta kun ne on vaan niin nättejä että silmät toimii ihan autonimisesti enkä mahda sille mitään, anteeksi.

Narunpätkä, mä olen sun naispuolinen vastine. Yritän tuijottaa sarjojen välissä lattiaan, mutta välillä on pakko vilkaista toisenkin kerran kun hyvännäköisen miehen hyvännäköiset lihakset työskentelee :face: Anteeksi kaikki miehet!

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se potuttaa kun meet oman muijan kanssa salille ja sit ku se tulle pukkarista trikoot päällä ja sanot että sulla paistaa hieman toi kamelinvarvas niin muija ei suostu tekemään asialle mitään.

tarkoituksellahan se on vaatteensa valinnut että voi näyttää mitä haluaa. Siellä on joku jonka se toivoo kurkkivan sinne. Voit ruveta samantien miettii salinvaihtoa, on meinaan vittumaista katsoa kun joku toinen salimake käy siellä sun muijan kaa jatkossa, ja sit ei enää kamelinvarvas paista.

tarkoituksellahan se on vaatteensa valinnut että voi näyttää mitä haluaa. Siellä on joku jonka se toivoo kurkkivan sinne. Voit ruveta samantien miettii salinvaihtoa, on meinaan vittumaista katsoa kun joku toinen salimake käy siellä sun muijan kaa jatkossa, ja sit ei enää kamelinvarvas paista.

Melko suoraa puhetta mutta täysin totta.

Narunpätkä, mä olen sun naispuolinen vastine. Yritän tuijottaa sarjojen välissä lattiaan, mutta välillä on pakko vilkaista toisenkin kerran kun hyvännäköisen miehen hyvännäköiset lihakset työskentelee :face: Anteeksi kaikki miehet!

Minulla olisi hyvä ratkaisu asiaan, mennään yhdessä salille niin voidaan tuijotella toisiamme pitkät päällä :)
Tosin mä olen niin pieni ettei minussa taida olla juurikaan tuijoteltavaa...

Eniten harmittaa vasemman olkapään AC-nivel ongelmat. Onneksi aika paljon pystyy tehdä työntäviäkin, mutta silti homma on melkoista satujumppaa. Homma oli jo melkein kunnossa, mutta sitten duunissa piti tulla pieni tapaturma ja kaikki on taas päin helvettiä. No kolmen kuukauden päästä pääsee toivottavasti jo paremman reenin makuun. Onneksi voi paukutella jalkoja ja yläkropan vetäviä aika huolella.

Eniten harmittaa vasemman olkapään AC-nivel ongelmat...No kolmen kuukauden päästä pääsee toivottavasti jo paremman reenin makuun.
Same here. Tosin sillä erotuksella, että sen 3 kk tauon jälkeen syyksi osoittautuikin nivelrikko siinä nivelessä, että se sitten niistä penkkauksista ja sillee :( Toivottavasti itselläsi käy parempi viuhka.

Kyllä tässä meinaa vituttaa vatsan kiinnikkeet ja vähä väliä leikattavana oleminen! Marraskuu -13, heinäkuun loppu -14 ja ny sit perjantaina vetästii illalla vatsa auki. Onneks kerkes taas maksimit ottaa, jos pääsis vähän kovempaan kuntoo enne seuraavaa leikkausta... Eipä tarvi voimanoston SE tuloksista taas vähää aikaa haaveilla, taitaa aika loppua junnujen osalta kesken tällä menolla.

Tänään vitutti joku haisuli salilla. En tiennykkään että ihminen voi haista niin pahalle... Lisäksi ottaa päähän ku vapun jälkeen treenit menny päin persettä ja laiskuuskin on iskenyt. Aamulla ei jaksa nousta salille ja yrittää uskotella itselleen "jos mää nyt nukun pitkään ja iltavuoron jälkeen meen salille"... Aina on virhe ajatella noin, vielä vaikeempaa raahata ittesä salille iltavuoron jälkeen.

Onneksi katse ei tapa, tai no...

Tein tänään reiden ojennus hipsuttelua, olin tietysti säätänyt sen aparaatin omien mittojeni mukaan. Kun sitten jatkoin seuraavien aktiviteettien pariin, peri sellainen about oman ikäiseni blondi sen ojennusvekottimen. Jumalauta sitä mulkoilua kun se rupesi säätämään sitä itselleen, oli kai sitten ne säätöjutut liian tiukalla, kun arvasin mikä on ongelma ja lähdin kävelemään auttaakseni, niin tottakai se sai sen säädön auki. Arvatkaa huomasiko se sitä että olin tulossa auttamaan? No, nyt olen sitten varmaan virallisesti se meidän salin mulkku.

Täytyy varmaan alkaa lopettaessa myös aukomaan ne säädöt. Joo.

Suositut

Back
Ylös Bottom