Skolioosi ja sen aiheuttamat selkä/niskakivut. Kyykyn huono liikkuvuus on myös vituttanut mutta päivä päivältä vähemmän kun tehnyt duunia sen parantamiseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Skolioosi ja sen aiheuttamat selkä/niskakivut.
Turhasta hedelmien syömisestä ei oo iloa, fruktoosia täynnä mokomat. Tulee kaloreitakin niin pirusti.
Nälkään tottuu ja alku on dieetissä pahin. Syöt järkevästi niin se nälkä ei välttämättä edes piinaa. Myös napostelu ja makeanhimo menee parissa viikossa ohi. Kysymyshän on tottumuksesta![]()
Mulla on näköjään isoja, vielä tiedostamattomia, ongelmia...
...koska on alkanut sapettapaan aivan tautisesti se, että salilla jotkut laittavat karbiinihakaset väärinpäin taljoihin. En tarkoita oikea / vasen, vaan ylösalaisin. Niin että hakanen ensiksi kiinni kahvaan ja sitten taljaan.
Tähän vaivaan on ihan oma ammattikunta oliko se nyt psykiatri tai joku sellainenIhmisen romahtaminen lähtee aina jostain vähäpätöisestä tai siis muiden mielestä vähäpätöisestä asiasta ;)
Ei nyt voisi sanoa, että potuttaa kun eihän siitä itselle haittaa ole. Mutta jotenkin harmittaa nähdä, että nuori mies pilaamassa terveyttään. Väksinkin pistänyt silmään suht lihaksikas noin 10% rasvoissa oleva kaveri kun pitkän aikaa suunnilleen samoihin aikoihin käy salilla. Ihan selvästi kunnon "roid gut" kehittynyt kaverille. Paisunut palikkamaha pullottaa vähän kuin raskaalla olevalla naisella. Alkanut nyt viimeaikoiana pistämään silmään kun vaikka on löysä treenipaita niin näyttää kuin se maha olisi vain suurentunut viimeisen kuukauden aikana. Ei tää touhu voi noin vakavaa olla, että sen vuoksi pitää vetää jotakin myrkkyä joka saa sisäelimet paisumaan. Varmaan noin 30v kaveri niin kohta on sisäelimet paskana.
Silmät potuttaa.
Siis omat silmät jotka on kyllä jopa omasta ja muidenkin mielestä ihanan siniset mutta helvetti kun ne vaeltelee aina ja jokakerta tuijottelemaan naisia.
Mä en todellakaan halua luoda mitään mielikuvaa irstaasta äijästä naisille mutta kun ne on vaan niin nättejä että silmät toimii ihan autonimisesti enkä mahda sille mitään, anteeksi.
Kuulostat mun vaimolta.Hoitoon se vissiin häätyy mennä, tuntuu että aivot nyrjähtää kun tiskikoneeseen on laitettu lusikat yms. työkalut sekaisin samaan lokeroon.
tarkoituksellahan se on vaatteensa valinnut että voi näyttää mitä haluaa. Siellä on joku jonka se toivoo kurkkivan sinne. Voit ruveta samantien miettii salinvaihtoa, on meinaan vittumaista katsoa kun joku toinen salimake käy siellä sun muijan kaa jatkossa, ja sit ei enää kamelinvarvas paista.
Narunpätkä, mä olen sun naispuolinen vastine. Yritän tuijottaa sarjojen välissä lattiaan, mutta välillä on pakko vilkaista toisenkin kerran kun hyvännäköisen miehen hyvännäköiset lihakset työskentelee :face: Anteeksi kaikki miehet!
Same here. Tosin sillä erotuksella, että sen 3 kk tauon jälkeen syyksi osoittautuikin nivelrikko siinä nivelessä, että se sitten niistä penkkauksista ja sillee :( Toivottavasti itselläsi käy parempi viuhka.Eniten harmittaa vasemman olkapään AC-nivel ongelmat...No kolmen kuukauden päästä pääsee toivottavasti jo paremman reenin makuun.