Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Juurikin näiden puolesta... onhan se harmi että aikuisilla ihmisillä on niin huono itsetunto että pitää sen takia nostaa loukkaantumis riskiä ettei luonto anna periksi penkata alle satasella ja uskoisin noiden surkeiden tekniikoiden tuhoavan myös mahdollisen kehityksen mikä sinällään selittää miksi sillä 80kg painolla ei kyykyssä niiausta kummempaa saada aikaiseksi. Potenttiaalia ois mut menee hukkaan

Se nyt vaan on niin, että nämä kaverit eivät kummemmin panosta siihen hommaa, eivät hanki tietoa ja oppia siitä miten treenataan "oikein", ja sitten harjoittele sitä hommaa, se on heidän ongelmansa, jos nyt on edes mikään ongelma, niin kauan kun eivät riko itseään. En minä niitä harmittele enkä mieti, että tossa kaverissa ois potentiaalia jos joku neuvoisi ja ottaisi onkeensa. Niin varmaan olisikin mutta mitä sitten? Jos ei halua käyttää aikaa ja rahaa opetteluun niin sitten tekee päin vittua, antaa tehdä. Tavoitteita toki on erilaisia, mutta jos ei liikkeitä osaa suorittaa niin kyllä sen sivusta katsoen näkee. Jos joku osaa homman ja tietää mitä tekee, niin kyllä sen näkee vaikka tekisikin 10 cm liikettä, jos taas ei osaa vaan tekee päin vittua, niin senkin näkee.

Se nyt vaan on niin, että nämä kaverit eivät kummemmin panosta siihen hommaa, eivät hanki tietoa ja oppia siitä miten treenataan "oikein", ja sitten harjoittele sitä hommaa, se on heidän ongelmansa, jos nyt on edes mikään ongelma, niin kauan kun eivät riko itseään. En minä niitä harmittele enkä mieti, että tossa kaverissa ois potentiaalia jos joku neuvoisi ja ottaisi onkeensa. Niin varmaan olisikin mutta mitä sitten? Jos ei halua käyttää aikaa ja rahaa opetteluun niin sitten tekee päin vittua, antaa tehdä. Tavoitteita toki on erilaisia, mutta jos ei liikkeitä osaa suorittaa niin kyllä sen sivusta katsoen näkee. Jos joku osaa homman ja tietää mitä tekee, niin kyllä sen näkee vaikka tekisikin 10 cm liikettä, jos taas ei osaa vaan tekee päin vittua, niin senkin näkee.
Ennemminkin harmittaa kuin potuttaa nuo egopainoilijat mutta tulee itsekkin joskus tehtyä etureisille ihan tarkoituksella lyhyttä liikettä mutta olen samaa mieltä että sen näkee ketkä tekee tarkoituksella ja ketkä vain siksi että saisi pirusti malmia koneeseen.

Jalkapäivän lopuksi vedin jalan ojennukset ekaa kertaa kunnolla loppuun, rest pauset kehissä ja tarkoitus kokeilla josko lihat kipeenä seuraavana päivänä... noh, ei mitään kipuja reiskoihin tullut. Taitaa olla turha liike...

Eipä oikeastaan vetuta mikään. Käyn yleensä uttimaisesti keskellä yötä tai aikaisin aamulla jolloin ei paljoa ketään näe. Tällöin ainakin välttynee mahdollisilta urpoilta.

Jalkapäivän lopuksi vedin jalan ojennukset ekaa kertaa kunnolla loppuun, rest pauset kehissä ja tarkoitus kokeilla josko lihat kipeenä seuraavana päivänä... noh, ei mitään kipuja reiskoihin tullut. Taitaa olla turha liike...

Vaihdetaan, 4x10 kyykkyä ja vielä kolmantena päivänä joutuu kävelemään kuin vankilassa yllätysseksiä saanut Aku ankka.

Se kun tulokset ei nouse lineaarisesti, aina ajattelee että nyt nostan painon X 12 kertaa kun viimeksi se nousi X10 ja loppujen se nouseekin vain sen 8 kertaa.
Mutta tähän on minulla yksi poikkeus, pohkeet.
Jotain helvetin pohkeita kun tekee niin joka ainoa kerta, joka saakelin kerta saa latoa lisää rautaa tai tulee lisää toistoja ja olenkin miettinyt pitäisikö samaa 15-20 toiston metodia koittaa muissakin lihasryhmissä??

Se potuttaa ku 3viikkoo sit olin kuumees ja kaks viikkoo kerkes treenata suht kovaa nii iski oksennustauti ja hirwee ripuli ja taas salista muutama päivä taukoo :(

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mä oon tosi lepposa kaveri mutta tänään mua vähän ihmetytti salilla. Mulla oli siinä vetotreeni kesken ja joku kaveri tuli tiedustelemaan josko hän voisi tehdä välissä. Koska salilla oli ruuhkaa ja oon hyvä äijä niin suostuin tietenkin. Mulla oli tossa vaiheessa tangossa muistaakseni 150-170kg. Tää kaveri otti pois kaiken ja iski femman levyt tangon päihin.

Sit alkoi helvetinmoinen vemputus rinnalleveto+pystypunnerrus+kyykky+soutu-komboa jota kesti 3 minuuttia ja 22 sekuntia siitä lähtien kun aloin kiinnittämään huomiota siihen että vittu tässä on mennyt kauan. Kun kaveri oli valmis se kiitti kohteliaasti ja lähti menemään tekemättä elettäkään auttaakseen mua lastaamaan tankoa.

Mä en yleensä jää hiljaa ihmettelemään noissa tilanteissa mutta jotain tässä oli mikä sai mut epäilemään että mä oon piilokamerassa tai jotain. Mulla on vähän hidas sytytys mutta nyt jälkeenpäin mua vituttaa, toi äijähän oli täys mulkku.

Hahah kuulostaa kyllä piilokameralta ilman sitä kameraa.Mutta aika usein täällä saa paskaa niskaansa kun ottaa muut huomioon.Voi olla että juuri nämä saako tehdä välissä vemputtajat ovat tietynlaista ihmistyyppiä.Muuten koskaan ei ole kukaan hyvissä lihoissa ja treenaamiseen kunnolla keskittyvä tullut pyytelemään väliottoja.Taitaa osata paremmin järjestellä reeninsä.

Tuossa noin vuosi sitten vähän aikaan mun salilla kävi 2 muidua, ne pisti ärsyttämään melkosesti, koska eivät tehneet mitään muuta kuin juorusivat ja kikattelivat siellä ja istuivat laitteissa eikä tehneet mitään siellä, heidän reeneistä ei muutenkaan tullut yhtään mitään ja aina kännykät kädessä siellä(esim. tökeröitä hauiskääntöjä ja toisella kädellä selasivat puhelinta). Hohhoijaa ihme touhua, ottaa päähän näin jälkeenpäin etten mennyt sanomaan ikinä niille, että mahdatteko olla nyt oikeassa paikassa, salilla reenataan eikä pidetä mitään marttakerhoja. Noh mikäs siinä jos haluaa maksaa sen 40-50e kuukaudessa, että pääsee juorumaan salille... Eipä ole sen koommin enää näkynyt, pari kuukautta ne siellä tais käydä.
Yleensä en salilla muihin kiinnitä huomiota, mutta noihin kiinnitti väkisinkin ku koko sali raikasi heidän nauruista ja juoruista.

Muuten salilla välillä ottaa päähän, jos joku on jo varannut laitteen tai painot mitä mun pitäs seuraavaksi käyttää. :D

Ihan saatanan pahalle haisevat ihmiset. Voi jumalauta niitä treenivaatteita on ihan suotava joskus pestä ja iteki voi käydä juoksemassa ympyrää suihkun alla. Hyi perkele. Happi loppu ja oksetti. Eikä mulla tietenkää ollu boollseja sanoo äijille, että henkkoht hygienia ois aika påp.

Ihan saatanan pahalle haisevat ihmiset. Voi jumalauta niitä treenivaatteita on ihan suotava joskus pestä ja iteki voi käydä juoksemassa ympyrää suihkun alla. Hyi perkele. Happi loppu ja oksetti. Eikä mulla tietenkää ollu boollseja sanoo äijille, että henkkoht hygienia ois aika påp.

Päivänä eräänä melkein uskalsin sanoa yhdelle että jos haisee noin pahalle jo ennen salia niin olisiko syytä käydä suihkussa.
Tämä kuuluisi melkein salikomedian puolelle mutta taannoin eräs herra puhui puhelimessa kovaan ääneen, liikettä tehdessä ja vielä kahteen eri kertaan. On kyllä muutenkin sellainen salirambo ettei yllätä yhtään.

Potuttaa oma käytös. Ärsyynnyin tässä taannoin jo lämmittelyjä tehdessä treenikaverille, ja sitten koko lopputreeni meni vittuuntuneessa fiiliksessä. Mitään syytähän tähän ei ollut, paitsi hormoonit. Pirkuleen kaverit kun eivät malta kestää aisoissa! Meinasin tirskahtaa itkuunkin kun ärsyynnyin itseeni siitä että olin inhottava toiselle. Puf. Onneks näin ei käy usein. Toivottasti.

Asiaan: Se tunne kun vedät hyvän treenin mutta v-käyrä koholla koska verensokerit alhaalla ja palkkarit ovat levinneet laukkuun. Voi juukelispuukelis kun harmitti niin vietävästi. Samalla reissulla melkein kadotin puhelimenkin.

Potuttaa oma käytös. Ärsyynnyin tässä taannoin jo lämmittelyjä tehdessä treenikaverille, ja sitten koko lopputreeni meni vittuuntuneessa fiiliksessä. Mitään syytähän tähän ei ollut, paitsi hormoonit. Pirkuleen kaverit kun eivät malta kestää aisoissa! Meinasin tirskahtaa itkuunkin kun ärsyynnyin itseeni siitä että olin inhottava toiselle. Puf. Onneks näin ei käy usein. Toivottasti.

Luin jo, että oliko joku meiltä pimeältä puolelta tullut tavisten joukkoon avautumaan. Olitkin nainen ja ymmärrän nyt-

Keskivartaloni on nyt just huonon paksuinen, kun jos laittaa vyön "parhaisiin" reikiin, on se hiukan liian löysällä, mut yhtä kireemmällekään en sitä saa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom