Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Se ärsyttää suunnattoman paljon kun menee sisälle ja on vinguttamassa lätkää koneeseen, niin huomaa ettei koko lätkää ole edes mukana. Siinä vähän aikaa paikoillaan miettii maksaako tämän kerran vai lähteekö hakemaan lätkää kotoa. Matkaa on hurjat 2,5km mutta tuntuu kymmeneltä kilometriltä siinä vaiheessa.

Stalkkeri. Vitun ärsyttävä kyyläävä nuija joka apinoi mun treeniä. Asuu viereisessä talossa ja varmaan kyttää ikkunasta millon lähen salille kun se mystisesti vähän liian usein pölähtää aina ~30min mun jälkeen sinne. Jopa viikonloppuisin, oli kello 06:00 tai 10:00. Tekee kaiken päin helvettiä ja jos mä satun vielä jäämään kun se poistuu paikalta niin saattaa välillä vielä kyyläillä ulkoa mitä mä teen.

Jos on rumat?

Jos viittasit tisseihin, niin tissit ne on silti, oli ne "rumat" tai ei. Mutta jos on itse sitä mieltä, niin voi olla parempi, ettei ihan joka paikassa niitä ala esittelemään julkisesti.

Vastataan vielä ketjun aiheeseenkin, ettei mene täysin offariks, niin mua potuttaa tällä hetkellä eniten se, että jotenkin on vähän sekasin tuosta kellonajan siirtämisestä. Väsyttää vitusti koko ajan. Tai sit tää on jotain kevätväsymystä tai mitä lie, mutta ei oikeen saa ittestä parhaita tehoja irti salilla. Tekis mieli välillä jättää sarjakin kesken (hui). Ei oo koskaan aikasemmin vaikuttanu tuo asia. Kai tässä on tulossa vanhaksi, kun musta tuntuu, että sielä salillakin käy melkein pelkästään vaan huumeiden käyttäjiä nykyään. Tiedättekö semmosia nuoria miehiä, jotka pitää hattua sisälläkin!

Ei nyt niinkään potuta, mutta edelleen jaksaa ihmetyttää henkilöt salilla, jotka tekee ja heiluu ihan miten sattuu ja välillä näyttää, että kohta sattuu ynnä muuta tekniikat vähän enemmänkin hakusessa jne. Onko ihmiset niin välinpitämättömiä ettei niitä kiinnosta edes sen vertaa tutkia tai paneutua asiaan, että vähän ottaisivat selkoa vaikka sitten videoista tai muista, että miten tää nyt kuuluisikaan tehdä?

Itse ainakin nuorempana kun aloin käymään kuntosalilla ihan säännöllisessä mielessä niin imin tietoa itseeni mahdollisimman paljon, niin ravinnosta kuin liikkeistä ja tekniikoista. Oppiminen on jatkunut tähän päivään saakka ja toivottavasti jatkossakin opin lisää!

Ei nyt niinkään potuta, mutta edelleen jaksaa ihmetyttää henkilöt salilla, jotka tekee ja heiluu ihan miten sattuu ja välillä näyttää, että kohta sattuu ynnä muuta tekniikat vähän enemmänkin hakusessa jne. Onko ihmiset niin välinpitämättömiä ettei niitä kiinnosta edes sen vertaa tutkia tai paneutua asiaan, että vähän ottaisivat selkoa vaikka sitten videoista tai muista, että miten tää nyt kuuluisikaan tehdä?
Tänään joku insinöörin näköinen TosiMies™ teki scott-hauiskääntöä scott-penkissä 3 x 10 kilon limput molemmissa päissä. Näytti siltä niin kuin kenguru yrittäisi perseraiskata sarvikuonoa. Ja kyseinen herra näytti enemmän tavalliselta perheenisiltä kuin woemabodarilta.

Varmaa moni meistä aktiivi treenaamista on samaa mieltä. Keväällä salille tulevat "kesä kuntoon" treenaavat.
Menee 2 viikkoa ni penkkiä ja vatsaa vääntäneet nitkuttelijat on onneks jo kadonneet :)

Tänään viikon tauon jälkeen kun viime viikko meni flunssan kanssa taistellessa, painot tuntuivat taas pirun raskailta. Treenin lopussa alkoi vielä heikottamaan ja nyt istun kotona ja kärvistelen kipeän vatsan kanssa.

Varmaa moni meistä aktiivi treenaamista on samaa mieltä. Keväällä salille tulevat "kesä kuntoon" treenaavat.
Menee 2 viikkoa ni penkkiä ja vatsaa vääntäneet nitkuttelijat on onneks jo kadonneet :)

Missä vaiheessa vuotta salilla käynti sitten olisi suotavaa aloittaa? Pakkisraatia kun tuntuu ketuttavan tammikuussa tulevat uudenvuodenlupaajat, keväällä kesäkuntoon yrittävät ja ilmeisesti myös syksyllä kesäpötsiä karistavat.

Tungos potuttaa kyllä itseänikin mutta ihan samahan se on onko suorituspaikan varannut tavis vai glorious gym master racen edustaja :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Missä vaiheessa vuotta salilla käynti sitten olisi suotavaa aloittaa? Pakkisraatia kun tuntuu ketuttavan tammikuussa tulevat uudenvuodenlupaajat, keväällä kesäkuntoon yrittävät ja ilmeisesti myös syksyllä kesäpötsiä karistavat.

Tungos potuttaa kyllä itseänikin mutta ihan samahan se on onko suorituspaikan varannut tavis vai glorious gym master racen edustaja :)

Tossa oot kyllä oikeassa. Ei tommoset aikaa katso. Toivosin vaan että jengi tulee salille koska ne haluaa ja on päättäny omasta tahdostaan tulla sinne. Eikä siks että "luin artikkelin Me naisista" (Ja ennen ku alotat, me naiset ei vaikuttanu mun päätökseen :D ) Mut varmaan ymmärrät mitä tarkotan?

Jep! Vaikka salilla on kivaa ni kaikki vihaa jonottamista, missä ikinä se tapahtuukaan! :D

Täydellinen salietiketin uupuminen, etenkin vanhoilla naisilla. Esimerkiksi supersarjojen tekeminen on mahdotonta. Kun laite missä teit kaksi sekuntia sitten ja meinaat tehdä minuutin päästä uudestaan ja olet pari sarjaa jo tehnyt niissä laitteissa, varataan saman tien. Ja kun käyt kysymässä voitko tehdä välissä vielä yhden sarjan, alkaa mussutus siitä että "minä nyt tässä olen tekemässä ja ei näitä laitteita voi varata".
Jos minä nyt perkele sen yhden lyhyen sarjan teen tässä välissä niin voit sitten ihan rauhassa jatkaa sitä istumista ja jalkojen heilutusta siinä helvetin laitteessa!!
*mussun mussun* "minä menen sitten tekemään jotain muuta"
Halvasta salihinnasta kärsii kyllä muissa asioissa..

^^on kyllä uskomatonta käytöstä jossei anneta välissä tehdä... :O Ite en kyllä kunnioita yhtään kenenkään supersarjoi tai vastaavia, eihän sitä voi aina seurata milloin ketä tekee mitäkin, mutta tyhmäähän se on jossei saa välissä tehä, oli se sit supersarja tai ei.. :D Eli jos näkee vapaan laitteen, oli se sitten just ollu käytös tai ei, niin meen siihen jos tahdon, mut en kyl ite varaa sitä myöskään sen enempää ku sarjan tekemises kestää. En jää edes ikin istuskelee mihinkää laitteisiin vaan käyskentelen siinä lähistöllä ja annan toki tehdä välis jos aion siinä samas vielä tehdä ja joku tulee kysyy, et teenkö vielä.

Dieetti ei ylläripylläri tuota tulosta (muuta kuin nälkää ja vitutusta) kun syö dieettiruokien lisäksi mm. suklaata. :whip: Pitäisköhän siirtyä sovinnolla massankasvatukseen...

Dieetti ei ylläripylläri tuota tulosta (muuta kuin nälkää ja vitutusta) kun syö dieettiruokien lisäksi mm. suklaata. :whip: Pitäisköhän siirtyä sovinnolla massankasvatukseen...

Takaisin ruotuun :face: ! Vatsalihakset ja biitsikondis ei tule suklaalla vaan kovalla työllä. :puntti:

Takaisin ruotuun :face: ! Vatsalihakset ja biitsikondis ei tule suklaalla vaan kovalla työllä. :puntti:

Niin no ongelma on oikeestaan siinä etten tiiä kiinnostaako mua yleensäkään dieetata. Aattelin vaan kokeilla josko helpolla lähtis pari kiloa läskiä pois painamasta. Mutta tosiaan ongelmaksi tulee heti miinukselle mennessä nälkäisyys ja makean/napostelun himo. :wtf:

Niin no ongelma on oikeestaan siinä etten tiiä kiinnostaako mua yleensäkään dieetata. Aattelin vaan kokeilla josko helpolla lähtis pari kiloa läskiä pois painamasta. Mutta tosiaan ongelmaksi tulee heti miinukselle mennessä nälkäisyys ja makean/napostelun himo. :wtf:

Kromi saattaa auttaa makean himoon :)

Syö hedelmiä, auttaa molempiin.

Kunto loppu totaalisesti kesken lenkin puolessa välissä:( Taidan pitää pari huilipäivää ja tankata vähän hiilaria kehoon...

Suositut

Back
Ylös Bottom