Eniten vtuttaa kaikki "supersarjojen" tekijät. Varsinkin ne, jotka jättää superfitness-juomaputelinsa yhdelle puolelle salia, ovat itse toisella puolella heiluttelemassa käsiä, henkinen olemus on kolmannella puolella, ovat kohta matkalla neljännelle puolelle salia ja mieli on jo viidennellä puolella, ja kun minä yritän mennä johonkin väliin tekemään jotain, niin olen tiellä kun "anteeks mulla on siinä sarja kesken". Supersetit on fine, samoin giantit ja kaikki muutkin, kunhan vaan ymmärretään ettei siellä salilla olla yksin.
Toisekseen vtuttaa myös ihmiset, jotka eivät osaa korjata jälkiään, eli yleensä painojaan, takaisin paikoilleen. Kiva tulla salille, jossa 4 tankoa ja kahdeksat käsipainot ovat "varattuja", ja joudut jokaiselta treenaajalta kysymään, että mahtaakohan nää olla sun.
Kolmanneksi, ei vtuta vaan lähinnä ihmetyttää sama mitä joku aiempi täällä jo puhui, eli ihmiset jotka tekevät liikkeet aivan päin mehtätaloutta. Pieni perehtyminen liikkeisiin ennen niiden tekemistä olisi oikeasti suotavaa jokaiselle treenaajalle, vaikkei tarkoitus olisikaan saada 50kiloa lihaa runkoon.