Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Se harmittaa ettei edes pääse pajalle. Koko alkuvuosi on ollut kyllä yhtä vuoristorataa. Silloin kun harvakseltaan salille pääsee niin "feeling stronger than ever" ja hetken päästä täytyykin pitää jo pakkolepoa kun olkapää hajosi. Ja kyllä, kiertäjänkalvosimet tulee lämmiteltyä aina.

ainakin salilla jossa itse käyn pystärit täytyy tehdä joko kyykkypaikassa tai vetolavalla, eli kumpi sattuu olemaan vapaana eli jos ei ole miestä kysymään että voiko kyykätä tai vetää välissä niin sit joutaa odottamaan :)

Meilläpäin on pystäriä varten ihan omat paikat ja jos ei varsinaisesti ees käytä painoja ni siinähän on hyvä alkaa veivaa joka sarjan välissä kyykkyraudat uudestaan tankoon ja sit pois että yks saa puskee tyhjää tankoa kohti kattoa.

Meilläpäin on pystäriä varten ihan omat paikat ja jos ei varsinaisesti ees käytä painoja ni siinähän on hyvä alkaa veivaa joka sarjan välissä kyykkyraudat uudestaan tankoon ja sit pois että yks saa puskee tyhjää tankoa kohti kattoa.

Niin siis en käytä telinettä pystärissä, ainoastaan paikan valtaan eli voi kyykätä vaikka olenkin siinä tai siirryn jos lava on vapautunut...

Ahaa OK, et ole tainnut saada nauttia enterorokon runtelemasta olotilasta...

Vesirokon koin 14v ja luulin et se on paha kun vähän kutittaa. Viime syksynä enterossa piti jo mieleen että Oispa vesirokko... Tätä Kelailin tökkiessäni nuppineulalla umpimähkään pitkin kämmen selkää, kun se kipu oli ainoa asia joka vei edes hetkeksi sen saatanan anaalista olevan kutinan pois...

Vesirokon koin 14v ja luulin et se on paha kun vähän kutittaa. Viime syksynä enterossa piti jo mieleen että Oispa vesirokko... Tätä Kelailin tökkiessäni nuppineulalla umpimähkään pitkin kämmen selkää, kun se kipu oli ainoa asia joka vei edes hetkeksi sen saatanan anaalista olevan kutinan pois...

Ja syöminen, hiukankin karkeaa tavaraa niin oli kuin siili olisi vastakarvaan vedetty kurkusta alas, jalkapohjat niin kipeinä ettei pystynyt kunnolla kävelemään.
Itsellä oli pari vuotta sitten ja hupaisinta enterossa että kantoja on useita jolloin siihen voi sairastua useasti... nam.

Ekaa kertaa otin sumomavea videolle. Yksi kova toistomaksimisarja, 6 toistoa. Samoin ekaa kertaa sitten ikuisuuden meni jotain selästä vituiks. Jumalauta, kun olis selkä voinut kestää vaikka ensi viikkoon, niin olisin tiennyt vähentää kuormaa ja siivota tekniikkaa. Tehdessä ei huomaa mitään, mutta videolta huomaa selvästi että selkä pyöristyy. Lievästi, mutta pyöristyy kuitenkin.

Saatanan turhauttavaa kun jannut ketkä dokaavat kahtena päivänä viikosta, treenaavat aina joskus ja syövät miten sattuu menevät ohi kehityksessä ja kireitäkin kun perkeleet (muhun verrattuna).
Tarvis vissiin alkaa dokaan ja syömään eineksiä että joskus edes itse huomaisin ulkomuodostani treenaavani ja syöväni terveellisesti. Tällä hetkellä ulkomuoto muistuttaa lähinnä lihavaa nörttiä.

Saatanan turhauttavaa kun jannut ketkä dokaavat kahtena päivänä viikosta, treenaavat aina joskus ja syövät miten sattuu menevät ohi kehityksessä ja kireitäkin kun perkeleet (muhun verrattuna).
Tarvis vissiin alkaa dokaan ja syömään eineksiä että joskus edes itse huomaisin ulkomuodostani treenaavani ja syöväni terveellisesti. Tällä hetkellä ulkomuoto muistuttaa lähinnä lihavaa nörttiä.

Jaan tän tunteen..

Pätee muuten myös naisiin. Tiedän lukuisia kimuleita, jotka on joka viikonloppu ties missä namuissa ja allasbileissä ja vähän jumppaavat viikolla. Vatsalihakset silti piirtyy hiukan esiin ja on pyöreät pyllyt ja kiinteät reidet. Itse otan alkoa joskus ja jouluna, lasken pääasiassa kalorit ja treenaan niin paljon kuin mahdollista eli heti kun yksi lihasryhmä palautunut edellisestä reenistä. Löysää piisaa eli syöty on, mutta lihaskasvua ei juuri näy, kesä tulossa ja toivottomalta näyttää.. huoh [emoji20]

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pätee muuten myös naisiin. Tiedän lukuisia kimuleita, jotka on joka viikonloppu ties missä namuissa ja allasbileissä ja vähän jumppaavat viikolla. Vatsalihakset silti piirtyy hiukan esiin ja on pyöreät pyllyt ja kiinteät reidet. Itse otan alkoa joskus ja jouluna, lasken pääasiassa kalorit ja treenaan niin paljon kuin mahdollista eli heti kun yksi lihasryhmä palautunut edellisestä reenistä. Löysää piisaa eli syöty on, mutta lihaskasvua ei juuri näy, kesä tulossa ja toivottomalta näyttää.. huoh [emoji20]

ihan samaa kaavaa menee täälläkin vaikkakin tähän omaan statukseen löytyy kyllä syitä omista valinnoista myös... itse ajattelen näiden fitistikis bilehile roskaruokaeinespaskaa syövien kohdalla et katotaan 10v päästä, kuka sitten on ja missä kunnossa :puntti: ok ne todennäiköisesti on silloinkin paremmassa kunnossa mut jollain sitä pitää itseään lohduttaa ja stempata

Geeneissäkin voi olla syy :D eikä näille "parempikuntoisille" kateellinen kannata olla kun luultavasti ne bilettäjät ja roskaa mussuttavat kärsii siitä myöhemmässä vaiheessa :)

Jännä. Mulla ei ole tuota tiettävästi ikinä ollut enkä tiennyt mikä tuo on, joten googletin. Joissakin lähteissä sanottiin että toisin kuin vesirokko, enterorokko ei yleensä aiheuta kutinaa. Sä et sitten ollut se "yleensä". Paska säkä. Kai niitä on eri kantoja ja eri yksilöillä erilaisia oireita.

En tiedä turrikan esimerkin kavereita, joten tämä nyt ei ole turrikalle, mutta tuntuu monella täällä olevan käsitys, että kova työ tuo tuloksia. VÄÄRIN. Progressiivisuus, ja tekemällä asiat paremmin tuo tuloksia. Muutenkin täällä aina itketään paskoja geenejä, jos ei hommat pelitä, tai joku muu on paremmassa kondiksessa vaikka treenais vähemmän, tai "lepsummin", kuin itse.

Ekaa kertaa otin sumomavea videolle. Yksi kova toistomaksimisarja, 6 toistoa. Samoin ekaa kertaa sitten ikuisuuden meni jotain selästä vituiks. Jumalauta, kun olis selkä voinut kestää vaikka ensi viikkoon, niin olisin tiennyt vähentää kuormaa ja siivota tekniikkaa. Tehdessä ei huomaa mitään, mutta videolta huomaa selvästi että selkä pyöristyy. Lievästi, mutta pyöristyy kuitenkin.

Ilmeisesti kävi tuuri, tai sitten intensiivinen kylmähoito auttoivat, koska tänään ei ole tavanomaisia domseja kummempia tuntemuksia! Ilon ja onnen päivä! Seuraavat mavetreenit fiksummin sitten.

En tiedä turrikan esimerkin kavereita, joten tämä nyt ei ole turrikalle, mutta tuntuu monella täällä olevan käsitys, että kova työ tuo tuloksia. VÄÄRIN. Progressiivisuus, ja tekemällä asiat paremmin tuo tuloksia. Muutenkin täällä aina itketään paskoja geenejä, jos ei hommat pelitä, tai joku muu on paremmassa kondiksessa vaikka treenais vähemmän, tai "lepsummin", kuin itse.

Juurikin näin..
Ja sitten kun tänne kirjottaa siitä mitä on ite saanu aikaan niin aletaan ulista että ei noin voi tehdä ja tuo on väärin, kusetat saatana
Esimerkkinä mun massankeruu-urakkani 52kg>100kg kahteen vuoteen

Ja ei, en edelleenkään horkkaa, perkele

no näinhän se asia menee että kortit on jaettu ja kaikki pelaa omilla miten parhaaksi näkee, joillan vaan aloitus käsi on parempi eikä sille mitään voi(paitsi valittaa asiasta pakiksella)

- - - Updated - - -

Juurikin näin..
Ja sitten kun tänne kirjottaa siitä mitä on ite saanu aikaan niin aletaan ulista että ei noin voi tehdä ja tuo on väärin, kusetat saatana

olikos tästä sun massaus urakasta ennen-jälkeen kuvia olemassa? en väitä että kusetat tai olisit tehnyt väärin mut kyllähän tuollainen muodon muutos herättää mielenkiinnon!
itse keräsin aikanaan vuodessa +20kg mut sitä kutsuttiin lihomiseksi..

Juurikin näin..

Alkoiko sulla murrosikä ton sun muutoksen aikana? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
En sano ettenkö usko ja etteikö olisi mahdollista mutta kyllä kiinnostaisi nähdä esim tää sun 30*50 kp kulmasoutu sarja. Hienoa tulos ja hattua nostan.

Kehittyhän mullakin kulmasoutu jotain tyyliin 3*6*50-3*8*120 alle vuodessa mutta sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä selän treenaamisen kanssa.

Alkoiko sulla murrosikä ton sun muutoksen aikana? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
En sano ettenkö usko ja etteikö olisi mahdollista mutta kyllä kiinnostaisi nähdä esim tää sun 30*50 kp kulmasoutu sarja. Hienoa tulos ja hattua nostan.

Kehittyhän mullakin kulmasoutu jotain tyyliin 3*6*50-3*8*120 alle vuodessa mutta sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä selän treenaamisen kanssa.

Taispa se alkaa
Kuvia ei erityisemmin löydy, pitää kaivella sitten jos joskus oon sen verran iso että huomais eron (tämä vastauksena ylempään viestiin, olen laiska)

Et sä sitä kehitystä huomais sillonkaan vaikka dokaisit kuinka paljon ja olisit kireämpi kuin sun kaverit. Sillon olisit kateellinen vain entistä kireämmille kavereille ja kovemmin dokaaville, jotka ovat joka tapauksessa kovemmassa kunnossa kuin sinä. Joku laihempi kaveri vois pitää tota sun selkääki tavoittelemisen arvoisena ja miettii miten vois tehdä asiat yhtä hyvin ku sä. Se on ihan mihin näitä vertailee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom