Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ei teille Cipo & Baxxit ole tarjonneet helpotusta elämään? Valikoimasta löytyy välillä ihan suht normifarkun näköstäkin mallia ja mahtuu jalkaan eivätkä ainaskaan aivan täysin ole antifit....tuo fit-tuntuma on tosin täysin subjektiivinen seikka...
Mutta nekin on niin douchebagit koska Jamekset, levikset ja dieselit.

No nää nyt on näitä, josta on edes turha itkeä. Sama homma se on normaaleissa vaatteissakin, että kun se istuu ylhäältä, niin keskivartalosta se on totaalinen teltta. Kyllä niitä vaatteita silti löytää, kun jaksaa etsiä hieman kauemmin.

Kyllä niitä ennen löytyi.

Minä tässä juuri selailin Amazonista Levi'sin farkkuja. http://www.amazon.com/Levis-Mens-56...cp_4_E7AH?ie=UTF8&refRID=0ECZ673D6PXYP3JX3X81

Kommenteissa valitetaan, että leikkausta on muutettu ja nykyään puristavat reisistä. :face: :hyvä:

Ihan loputon suo tämä on löytää sopivia farkkuja. Ihan älytöntä. Ja kun valmistajat eivät edes kerro farkkujensa reidenympärystä, vaikka sen pitäisi minun mielestä olla ihan perusinformaatiota housuja ostaessa.

Minä tässä juuri selailin Amazonista Levi'sin farkkuja. http://www.amazon.com/Levis-Mens-56...cp_4_E7AH?ie=UTF8&refRID=0ECZ673D6PXYP3JX3X81

Kommenteissa valitetaan, että leikkausta on muutettu ja nykyään puristavat reisistä. :face: :hyvä:

Ihan loputon suo tämä on löytää sopivia farkkuja. Ihan älytöntä. Ja kun valmistajat eivät edes kerro farkkujensa reidenympärystä, vaikka sen pitäisi minun mielestä olla ihan perusinformaatiota housuja ostaessa.

Joo ei vaatteita nykyään enää kannata tilata mistään, ellei kyse ole treenitrikoista

Jos jollain farkut mahtuu jalkaan, niin suosittelen kävelemään lähimmän peilin luokse ja katsomaan itseäsi syvälle silmiin ja kysymään "do you even?"

On muuten mielenkiintoista, että bodareille tehdään varta vasten maailman douchebageimmän näköisiä farkkuja. Ei vaan voi tehdä pikkaisen reisistä isompia tapered farkkuja ilman, että pitää tunkea jotain taskuja sisäreiteen.
Tehdäänhän niitä. Mulla on tällä hetkellä jalassa Gazokset missä ei ole mitään ihmeellisyyksiä. Ihan tavalliset farkut mutta vähän väljemmät. Toisaalta ei mua hävetä myöntää että tykkään silti noista "douchebag-farkuista" ja on mulla muutamat sellaisetkin. Ei kylläkään ihan pahimmasta päästä.

Mutta nyt kun oli vaatteista puhe niin mua vituttaa ne myös. Housut ja paidat lähinnä ja jotkut takit. Normifarkut ei mahdu enää jalkaan. Reidet ja perse kiristää niin kovaa että ei ole enää mukavaa. Lisäksi persjalkaisena kääpiönä mulle sopivia farkkuja ei ole edes olemassa vaan puntit on joko käätärittävä tai sitten lyhennettävä. Ja tämä sama heijastuu paitoihin. Suhteessa pitkä selkä ja leveät hartiat = Jotkin muuten sopusuhtaiset paidat on liian lyhyitä ja toisaalta jotkut joustamattomat paidat ei kyllä mahdu päällekään. Just luovuin muutamasta kauluspaidasta kun kädet ei yksinkertaisesti mahdu hihoihin.

Jotkut nyt tietysti nauraa että voi vittu kun on pöksyllä taas ongelmat ja täällä se pönkittää paskaa egoaan höpöttämällä miten ei vaatteet mahdu päälle, mutta kyllä se kuulkaa on niin että se alkaa vähitellen vituttaa kun vaatteita täytyy etsimällä etsiä eikä voi vaan ostaa jotain mikä näyttää kivalta.

Kun aloitti syksyllä salitouhun niin ensin meinasi housut kiristää reisistä mutta kun tavoitteena ollut saada hieman fläsää pois ja lihasta tilalle niin onkin housut väljistynyt.
Kohta saisi alkaa jo reidet turpoamaan tai sitten alkaa harmittamaan.

Yksi asia on alkanut potuttamaan itseä salilla käynnissä, jännittäminen, en tiedä mistä hitosta sekin on tullut mutta jotenkin aivan täpinöissään ja kun miettii paljonko saa tällä kertaa lisättyä rautaa/toistoja niin alkaa jännittämään. Vaikea selittää asiaa.

En nyt ihan samoissa mittakaavoissa pysty allekirjoittamaan asiaa, mutta tosiaan farkkujen ostaminen on todella hankalaa. Omistan todella lyhyet jalat, joten ilman lyhentämistä en pysty farkkuja ostamaan. Onneksi vielä löytyy liikkeitä, mitkä tarjoavat lyhennyksen kaupan päälle. Itse pidän vähän slimmeistä farkuista (ei kuitenkaa aivan hulluja pillifarkkuja), jolloin suurimmaksi ongelmaksi muodostuvat pohkeet, mitkä eivät tuppaa mahtua lahkeisiin. Ja kun meikällä reidet hinkkaat suht tehokkaasti yhteen niin farkkujen käyttöikä tuntuu luvattoman lyhyiltä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mulla on niin iso muna, että on tosi vaikea löytää mitään sopivaa pantavaa.
Aika harvoin saa sanoa kellekään näin osuvasti, että vedä käteen.

Mutta tuo mainittu housujen rikkoutuminen haaroista on hyvin perseestä. Just heitin pois kahdet niistä harvoista mitkä mulle vielä sopii kun oli räjähtänyt sieltä.

Mua vituttaa koska kehitys on niin hidasta. Sitten myös vituttaa ihmisten pahat katseet jos hikoilee ja lattialle tippuu muutama tippa hikeä ja porukka katsoo kuin mut pitäisi kivittää ja polttaa. Eikö salilla vittu pitäisikin hikoilla ja kuntoilla, onko se niin paha asia jos vähän hikoilee tai kolistelee painoja perkele. Muija asuu toisessa kaupungissa, ja käyn sielä viikonloppuisin, matkaa n.14km. Siellä on kylän oma sali missä näitä hessuja just käy. Onneks omalla paikkakunnalla on kuitenkin vanhanliiton hc-sali missä ketään ei kiinnosta vaikka hikoilisit litran salin lattialle. Eikä sieltä emännältä viitsi ajella 14km reenaamaan omalle salille ja mennä sitten takaisin toiset 14km.

Mutta tuo mainittu housujen rikkoutuminen haaroista on hyvin perseestä. Just heitin pois kahdet niistä harvoista mitkä mulle vielä sopii kun oli räjähtänyt sieltä.

Joo, tää on kyllä tosi typerää. Puolessa vuodessa menee farkut varmaan keskimäärin rikki. Ja sitte uusien löytäminen on pirun vaikeaa.

Ei ole treenaamisen takia tarvinnut garderobia uusia, mutta sopivien farkkujen löytäminen on muutenkin tuskaista. Ilmeisesti on täysin mahdoton ajatus että joku voi olla vähän pidempi, mutta ei tikkulaiha tai "iso poika" (kuten asia jossain vitsikkäästi ilmaistaan). Tähän kun yhdistetään paksut reidet ja se että en tykkää pillifarkkutiukkuudesta (enkä enää tällä vuosituhannella kulman kundit-lökäreistä), niin alkaa potentiaaliset housut vähenemään. En myöskään halua tummansinisiä Matti Nykäsiä saati ylivarusteltuja Major Doucheja. Onneksi en onnistu hajottamaan farkkuja koskaan ja jalat ei tosiaankaan paisu.

Toisaalta, tilasin postimyynnistä reisarit jotka istuivat täydellisesti vaikka asiakkaiden kommenteissa valitettiin että lahkeissa on liikaa tilaa ;)

Jotkut nyt tietysti nauraa että voi vittu kun on pöksyllä taas ongelmat ja täällä se pönkittää paskaa egoaan höpöttämällä miten ei vaatteet mahdu päälle, mutta kyllä se kuulkaa on niin että se alkaa vähitellen vituttaa kun vaatteita täytyy etsimällä etsiä eikä voi vaan ostaa jotain mikä näyttää kivalta.

Amen, veli. Tähän vielä rajallinen vaatebudjetti, niin kyllä prkl on elämä ankeeta. Etenkin kun töiden merkeissä pitäisi lähes ihmiseltä näyttää, niin ei viiti edes douchebageja vetää jalkaan kun kekkuloi tuolla pukumiesten yms. neropattien ja villaneuleukkojen seassa.

Ei ole treenaamisen takia tarvinnut garderobia uusia, mutta sopivien farkkujen löytäminen on muutenkin tuskaista.

Oma garderoobi on pitänyt uusia pariin kertaan viimeisen vuoden aikana, kun läskiä lähti enemmissä määrin. Hieman vituttaa kun syksyllä dieetin päätteeksi ajattelin ostaa vähän paremman kauluspaidan (petrifunia dressmanin sijaan :) ) ja se on nyt turhan väljä. Farkkuja mennyt kahdet isoksi viimeisen vuoden aikana. Jälkimmäisiä näistä kehtaa vielä vyöllä kiristää eikä ole liian ghettoa. Kaikki puvutkin mielettömiä telttoja ja ennen joulua semmoista kun tarvitsi, niin taas paloi rahaa uutta ostaessa. Ei tämäkään tilanne nyt kovin kauaa voi kestää.

Hyvänä puolena toki se, että ensimmäistä kertaa varmaan koskaan voin mennä mihin vain kauppaan ja jotain sopivaa löytyy. Ennen oli hirvittävä etsiminen, että löysi sopivat housut.

Mutta nyt kun oli vaatteista puhe niin mua vituttaa ne myös. Housut ja paidat lähinnä ja jotkut takit. Normifarkut ei mahdu enää jalkaan. Reidet ja perse kiristää niin kovaa että ei ole enää mukavaa. Lisäksi persjalkaisena kääpiönä mulle sopivia farkkuja ei ole edes olemassa vaan puntit on joko käätärittävä tai sitten lyhennettävä. Ja tämä sama heijastuu paitoihin. Suhteessa pitkä selkä ja leveät hartiat = Jotkin muuten sopusuhtaiset paidat on liian lyhyitä ja toisaalta jotkut joustamattomat paidat ei kyllä mahdu päällekään. Just luovuin muutamasta kauluspaidasta kun kädet ei yksinkertaisesti mahdu hihoihin.

Käykää teettämässä nii farkkuja tai kauluspaitoja, ei tää oo niin vaikeeta. Farkut saa teetettyä ihan suomessa noin satasella, kauluspaidat maksaa noin satasen kanssa. Lisäksi ulkolaisista mestoista saa ihan ok laatusia kauluspaitoja jollain viidellä kympillä, jostain kiinalaisista salee halvemmalla, mutta laatu saattaa olla mitä on. Ja siis tarkotin mittafarkkuja/kauluspaitoja, en mitään räätälin vartavasten ompelemia.

Tästä oli juttua jossain toisessakin ketjussa mutta päivitellään tänne lisää. Ei perkele löytynyt kuin yhdet sopivat farkut koko ostoskeskuksesta, tosin budjetti vähän rajoitti parin mallin sovittamista. Yhdessä liikkessä myyjäkin totesi lopussa hieman huvittuneena mutta samalla turhautuneena että" en mä tajua mille pillijaloille näitä nykyään tehdään":D.

Ostan kaikki vaatteeni kirpparilta ja uffista :D Viimesin löytö oli lähes uusi GGW:n takki koko S 16€ (ovh 65) ja Cipo&Baxx Farkut 12€ (ovh 80).
Farkut muuten ok mutta vyötäröstä isot. Eli reisistä sopivat. "sopivat" farkut ei tosiaan mahdu reisistä/perseestä.

En tiedä vituttaako tämä salilla käynnissä, muta on se vähän hankalaa :C

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom