Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Eniten potuttaa minä itse ja oma epävarmuuteni :rolleyes: Tunnepuoli minussa panikoi, että kaikki tuijottavat, kyttäävät ja arvostelevat, että kuvitteleeko tuokin läski jotain täällä tekevänsä. Järkipuoleni siihen taas lakoniseen sävyyn toteaa, että ketään ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa makkaroideni kyttääminen. Ihmisillä on salilla parempaakin tekemistä kuin pyöreän taviksen kyttääminen.
Tästä kun pääsisin eroon, niin ois jees! :)

tarjolla olis kuitenkin useempia levyjä heviä ja trancee mitkä salille paremmin sopii.
Mielestäni mikään musiikkigenre ei sovellu salimaailmaan toista genreä paremmin. Ylipäätään genreajattelu on turhaa ja itse kohdistan musiikinkuunteluni biiseihin jotka kuulostavat hyviltä, siinä vaiheessa kun biisi kuulostaa hyvältä niin sen genre ei kiinnosta. Ja salilla ja urheillessa yleensä tulisi mielestäni kuunnella juuri sitä musaa mistä pitää.

Eniten potuttaa samaan aikaan treenaavat kuvottavat ukot, joiden kulttuureista puuttuu naisten kunnioitus. Viimekin viikolla yksi, varmaan 40-50-vuotias isomahainen ja karvainen mies tuijotteli koko treenin ajan. Olin siinä jossain vaiheessa tekemässä kulmasoutua tangolla, ja tämä kyseinen ukko istui penkillä edessäni, ja sarjojen välissä tuijotti taas häpeilemättä. Meni vähän hermo, ja heitin takaisin kysyvän, vittuuntuneen ja happaman katseen. No mikä oli ukon vastaus? Mitään sanomatta nousee ja siirtyy seisomaan itsestäni katsottuna takaviistoon, ja tuijottaa siinä kun teen sarjaa. :urjo:

Jätin sarjan kesken, ja kysyin että "mitä vittua sä siinä tuijotat?". Ukon vastaus oli että "mä katon millä lihaksilla sä ton liikkeen teet".... :jahas:

Kerroin, että ei tarvitse katsoa ja äijä tajusi siirtyä.

Ei kai sitä nyt vittua tarvitse heti alkaa huutamaan? Aika iso kynnys olisi itselläni alkaa tuolla tavalla huutamaan jollekkin tuijottavalle naiselle (tai miehelle).

Noh, ihmiset ovat erilaisia.

Musiikki salilla keskutelunaiheena potuttaa ihan ketusti. Parempi varmaan olisi, että julkisella salilla ei olisi edes mahdollisuutta soittaa musiikkia. Amyreistä tulisi ainoastaan kuulutuksia, jos vaikka joku toope on jättänyt autoonsa valot päälle. Niin ja palohälyytyksiä; mikään ei kannusta ponnistamaan ennätystä rinnalta kuin pieni kuolemanpelko.

Musiikki salilla keskutelunaiheena potuttaa ihan ketusti. Parempi varmaan olisi, että julkisella salilla ei olisi edes mahdollisuutta soittaa musiikkia. Amyreistä tulisi ainoastaan kuulutuksia, jos vaikka joku toope on jättänyt autoonsa valot päälle. Niin ja palohälyytyksiä; mikään ei kannusta ponnistamaan ennätystä rinnalta kuin pieni kuolemanpelko.

Kanta se on sekin musiikkikeskusteluun ja mieltymyksiin, ettei halua kuulla sitä ollenkaan. :D

Toki ikuinen väittelyn aihe, mutta mielestäni kertoo vaan siitä, että musiikilla melko monelle on merkitystä mm. fiiliksen nostattajana (tai pahimmillaan jopa latistajana). Se että kuinka marginaalinen merkitys sillä on sitten sille, kuinka hyvin saa treenin puristettua itsestään kaiken irti, on asia erikseen. Kyllä ainakin itsessäni olen huomannut että jos taustalla soi tyyliin joku Arttu Viskarin "Mökkitie" tai Laura Närhen "Siskoni" - niin ne latistavat omaa energisyyttä. Seuraavaksi saakin sitten käyttää omaa energiaa niiden poissulkemiseksi mielestä. No jokainen reagoi erilailla musiikkiin ja kaikki ei ollenkaan. Joko ärsyttää tarpeeksi? :hyper:

Musiikista lähtikin pitempi keskustelu käyntiin :), omalla salilla vaihtu itsesäädettävä mankka salin säädettävään joten nyt jopa kuulen musiikin (tuntuu tulevan vieläpä mulle kelpaava radio rokki). Onneksi on uusia asioita mitkä pisti kyrsimään, ei liity suoranaisesti saliin mutta oheistoimintaan koskien dieettiä..jokainen tuntuu tietävän paremmin kuin itse, on tullut ideat kaalikeittodieetistä lähtien päättyen monipuoliseen triathlon-harjoitteluun. Syön liikaa/liian vähän, treenaan liikaa/liian vähän, ei saa olla pelkkää salia/pelkkä sali riittää, hiilari on pahasta/hyvästä, rasva on pahasta/hyvästä.

Jos mulla lähtee puolisen kiloa viikossa sillä mitä teen/syön niin eikö se nyt voisi riittää. Neuvoja kuunnellaan ja otetaan vastaan, mutta jos ne tulee ihmisiltä joiden mielestä kaalikeittodieetti on erittäin hyvä niin tuota..

Editti: viimeisin idea kaalikeittomieheltä oli pelkkää kananrintaa vedessä keitettynä (ei saa maustaa) ja olikohan pinaatinlehtiä, pelkästään.

Ei kai sitä nyt vittua tarvitse heti alkaa huutamaan? Aika iso kynnys olisi itselläni alkaa tuolla tavalla huutamaan jollekkin tuijottavalle naiselle (tai miehelle).

Noh, ihmiset ovat erilaisia.

Joo, pääsi ruma sana mutta ääntä en korottanut :D Kyllä se kirosana vaan tuossa tilanteessa pääsi aika spontaanisti, sen verran törkeäksi tuon tyypin käytös siinä vaan mielestäni meni.

- - - Updated - - -

Jos kyseessä olisi ollut joku nuori ja komea saliuros niin olisiko sama ääni kellossa?

Ei olisi ehkä etonut samalla tavalla mutta en mä siltä komealta saliurooltakaan tuota viimeistä muuvia olisi kyllä yhtään arvostanut. Se oli tunkeilevaa ja epäkunnioittavaa, ja sitä se olisi vaikka olisi kuin komea uros.

Mielestäni mikään musiikkigenre ei sovellu salimaailmaan toista genreä paremmin.

Ei pidä paikkaansa. On tehty tutkimuksia, joiden mukaan metallimusiikki nostaa testosteronitasoja :D
Mut siis itse oon hyvinkin genretietonen ja musiikki on vähän kaikki kaikessa, mutta salille mää meen nosteleen rautaa enkä kuuntelee musiikkia. Jos sarjojen aikana pystyy keskittymään musiikkiin tai ylipäätään kuulemaan sitä niin sillon tekee jotain väärin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eniten potuttaa samaan aikaan treenaavat kuvottavat ukot, joiden kulttuureista puuttuu naisten kunnioitus. Viimekin viikolla yksi, varmaan 40-50-vuotias isomahainen ja karvainen mies tuijotteli koko treenin ajan. Olin siinä jossain vaiheessa tekemässä kulmasoutua tangolla, ja tämä kyseinen ukko istui penkillä edessäni, ja sarjojen välissä tuijotti taas häpeilemättä. Meni vähän hermo, ja heitin takaisin kysyvän, vittuuntuneen ja happaman katseen. No mikä oli ukon vastaus? Mitään sanomatta nousee ja siirtyy seisomaan itsestäni katsottuna takaviistoon, ja tuijottaa siinä kun teen sarjaa. :urjo:

Jätin sarjan kesken, ja kysyin että "mitä vittua sä siinä tuijotat?". Ukon vastaus oli että "mä katon millä lihaksilla sä ton liikkeen teet".... :jahas:

Kerroin, että ei tarvitse katsoa ja äijä tajusi siirtyä.

Mua tuijottelee silloin tällöin sellainen 30-v aasialaismies. Sanaakaan emme ole ikinä vaihtaneet. Monesti lopetettuani sarjan huomaan hänen ilmestyneen aivan viereeni hymyilemään, kuin onnittelemaan hyvästä sarjasta. En oikein tiedä, miten reagoida siihen:

YhI7ULS.gif

Lisää huomiota saan pukuhuoneessa riisuutuessani ja suihkussa. Minua tämä ei ole ikinä ihmeemmin haitannut. Koen tällaisen huomion, vaikka sitten homoilta saatuna, lähinnä imartelevana. Kerran olimme kuitenkin kahden saunassa ja huomasin, että hän selvästi tuskailee 60 asteessa, joten oli ihan pakko heittää kiukaalle kunnon löylyt ja ajaa mies pois lähettyviltä edes hetkeksi.

Toinen asia ovat sitten nämä painojen kolistelua tuomitsevasti tuijottavat kukkahatut. Kerran sellaisen ohi kävellessäni pääsi oikeasti vahingossa mehevä röyhtäys, mutta miksipä sitä ei tahallaankin voisi päästää ilmaa, ylä- tai alapäästä, ärsyttävän tuijottelijan vieressä. Tiedän, tosi kypsää käytöstä, mutta joskus tuijottelijat osaa ärsyttää ja vatsavaivoille nyt ei voi mitään.

Maastavetopäivä ja magnesiumit unohtui kotia. Ei auta, tuli sitten vedeltyä hikoavin käsin viis sarjaa ja otetta piti parannella jokaisessa nostossa.

Syö rotan lailla kun omalla salilla ei oo kunnollista alataljaa! (joo joo tiedän että pitäis vaihtaa salia sen takia mutta kun en jaksa)

Kunnollisen leuanvetotangon puuttuminen salilta, ellei sitten kyykkyhäkin omaa lasketa. Useimmiten nuo random-jampan kyykkyromut sattuvat juuri estämään leukojen tekemisen, joten väliinkään et voi mennä tekemään ellei häkki ole kokonaan vapaana. Siinä vaiheessa siirryn suosiolla tekemään ylätaljaa, mikäli näitä "2h pelkkää kyykkyä 10min tauoilla" -heppuja sattuu treenaamaan samaan aikaan.

Ensimmäisenä hajottaa se, että kroppa on ihan julmetun arkana vähän joka puolelta. Latseihin sattuu niin, ettei tiedä miten päin olisi ja esimerkiksi toinen etureisi on ihan sen tuntuinen kuin sitä olisi lyöty jollain oikein kunnolla pari päivää sitten. Reisi alkoi kipuilemaan jo pari viikkoa sitten ja kipu tuntuu vain yltyvän. Jollei kohta ala helpottamaan, niin pitänee pitää viikon breikkiä kyykkäämisestä. Mutta katsoo nyt mitä tuo tuumaa putkirullasta. Reidet ovat kyllä turvonneet julmetunmoista vauhtia viime kuukausien aikana.

Toinen potutus on vaatteet. Tänään juuri kävin ostamassa kolmet housut kun ylempänä mainitusta syystä housut alkavat käydä ahtaiski. No, se on tietysti tavallaan positiivinen ongelma.

Ei hitto, ei tässä latsit olekaan varmaan kipeät vaan ojentajien kiinnikkeet tuolta olkapäiden takaa. Ojentajien venyttäminen tuntuu hieman helpottavan joten venyttelyä siis.

Ovat kyllä jotenkin luonnottomalla tavalla kipeät. Kun nyt ei vaan mikään olisi tulehtumassa.

Potutti nuoren pojan puolesta kun isänsä kanssa tuli salille ja ei opastanut häntä ollenkaan. Isästä näki että on käyty salilla, mutta silti ei antanut minkäänlaisia neuvoja pojallensa kun tekivät T-kulmasoutua. Selkä selaisella kaarella että kissatkin käyvät kateellisiksi ja selällä ei tehty yhtään töitä, näytti enemmänkin erikoiselta hauis-säädöltä. Vyökin oli vielä pistetty päälle. :face:

Ohjeistakaa hyvät vanhemmat poikianne tekemään ne oikein alusta asti jos kerran yritätte saada niitä treenaamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom