Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meinasin yrittää mavemaksimia, mutta tyssäskin 200kg... Aattelin, että ois vähintään se 220kg-230 tullut. Toki olin siinä kauheassa norossa just, että voipi selittää.

Ensinnäkin se kun keho (tai pää) ei tunnu joissain liikkeissä järjellistä logiikkaa. Pystypunnerruksen toistomäärät heittelee ihan kummallisesti. Edellisissä treeneissä 40 kilolla sain toistot 4, 4, 0 (failure). Tänään samalla painolla toistot 5, 3, 5. Jokainen aivan taatusti tiukka ja palautuksetkin samaa luokkaa. No, kehityshän on selkeä mutta en ymmärrä. Ehkä usko loppui toisen sarjan kohdalla tai jotain, kun tuo 40 kiloa on aina ollut itselle jotenkin kynnys.

Toinen potutus on sitten se kun olet kyykyssä kyykkytelineiden alla ja mietiskelet syntyjä syviä unohtaen, että yläpuolellasi on sarjapainoihin lastattu tanko. Bumpissa on nyt muun kropan lisäksi myös päälaki.

Ensinnäkin se kun keho (tai pää) ei tunnu joissain liikkeissä järjellistä logiikkaa. Pystypunnerruksen toistomäärät heittelee ihan kummallisesti. Edellisissä treeneissä 40 kilolla sain toistot 4, 4, 0 (failure). Tänään samalla painolla toistot 5, 3, 5. Jokainen aivan taatusti tiukka ja palautuksetkin samaa luokkaa. No, kehityshän on selkeä mutta en ymmärrä. Ehkä usko loppui toisen sarjan kohdalla tai jotain, kun tuo 40 kiloa on aina ollut itselle jotenkin kynnys.

Pystypunnerrus kehittyy aivan varmasti jonkun astrologian mukaan. Siinä ei ole mitään järkeä. Mulla on 50 kg ollut sellainen raja. 50 kilolla tulee kaseja helposti (tai tuli sillon, kun sitä tein), mut 52,5 kilolla saattaa saada yhden huonon vitosen. Joinain päivinä 50 kg saattaa taas ollakin ihan hirmusen paljon. Joskus harvoin 55 kiloa ei kuitenkaan paina yhtään mitään. Parhaiten pystäri tuntui menevän, kun sitä teki vain noin kerran kuukaudessa.

Pystypunnerrus kehittyy aivan varmasti jonkun astrologian mukaan. Siinä ei ole mitään järkeä. Mulla on 50 kg ollut sellainen raja. 50 kilolla tulee kaseja helposti (tai tuli sillon, kun sitä tein), mut 52,5 kilolla saattaa saada yhden huonon vitosen. Joinain päivinä 50 kg saattaa taas ollakin ihan hirmusen paljon. Joskus harvoin 55 kiloa ei kuitenkaan paina yhtään mitään. Parhaiten pystäri tuntui menevän, kun sitä teki vain noin kerran kuukaudessa.
Minä oon huomannu, että se mikä ei mene rutiinilla reenistä toiseen niin pitää vaan tehdä useemmin ja säännöllisesti. Mullakin oli joskus ongelmia mm. penkin kanssa ja inhosin sitä. Nyt menee pystypunnerruksen kanssa rinnakkain oikein mainiosti ja penkki on yks tämän hetken suosikeista. Ehkä siksi kun kehityy taas..
Pystypunnerrus voi nykyisinkin mennä joskus heikommin, mutta se johtuu yleensä että painopiste karannut penkin puolelle ja ei ole ehtinyt palautua tjsp.

Nyt potuttaa alakropan liikkeet. Ei vaan kulje

Just kun luulin että tää välilevytyrä ois rauhottunut ja monta kuukautta mennyt ilman sen suurempia kipuja, särkyjä yms. niin eiköhän se sitten saatana ärsyyntynyt muutamasta juoksu-askeleesta. Tärähti vissiin sen verran, että
nyt ei saa taas sukkia jalkaan ja 5minsan kävelymatkaan meneekin nyt sit 20min. Ja oli myös ihan helvetin hyvä treeniputkikin päällä kun omat enkat paukkuu melkein kaikessa. **TTU.

Ekaa liikettä tehdessä alko lievä pyörrytys-huono-olo joka jatkukin sitten koko reenin ja vielä pukkarin puolelle. Eipä oo näin nihkeetä ollu vähään aikaan, mutta prkl tein koko setin. :puntti: Pitäs vissiin käydä hierojalla että kiertäis taas veri päässä. :face:

Itseä alkaa hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka pitävät suht pitkiä taukoja 2-3 min, ja aina istuvat sarjojen välissä, oli se liike mikä tahansa. Sarja loppuun, istutaan heti johonkin.

Jumalauta toi on kyllä paha! 2-3 min taukoa ja vielä kehtaa istua! Missä tommosia mulkkuja käy?

Kävitkö ekaa kertaa salilla ku tommonen ärsytti vai mitenkä nyt noin nakertaa?

Mua alkaa kans hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka jumalauta juovat vettä salilla, saattavat ottaa sarjojen välissä 2-3 kulausta, oli se mikä liike tahansa. Sarja loppuun, juodaan heti vettä.

Sangen pöyristyttävää! Itsenä lähtökohtaisesti eniten vituttaa salilla, ne henkilöt kellä ei tunnu olevan muuta tekemistä, kuin vahtia kanssa treenaajien jokaista liikettä, kuin vahtikoiran ja kotkan sekoitus parhaimmillaan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Itseä vituttaa niin suunnattomasti kun jotkut treenaavat kavereidensa kanssa!! jumalauta täytyy huutaa "noni nostas nyt" toiselle kun vikat toistot tekevät tiukkaa. Vittu mitä ääliöitä.

Itseä alkaa hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka pitävät suht pitkiä taukoja 2-3 min, ja aina istuvat sarjojen välissä, oli se liike mikä tahansa. Sarja loppuun, istutaan heti johonkin.
ööh. jos 2-3min on suht pitkä niin minun 5-10min on sitten pitkä? ja istun aina kun penkki on vapaana ettei kulu turhaan kallista kaloria/energiaa :)

Joo itsekin tuossa perusvoimakauden päättyessä otin 8*5*90% kyykyssä ja heitin sarjatauoilla (5-10 min) kärrynpyöriä. Jos ei ollut tilaa niin kävin prässiä ja ojennuksia pumppaamassa. Ei olisi tullut mieleenkään istahtaa alas...

Ilahduin ku kyykkytulokset noussu koko ajan ja sit huomasin tekeväni liikkeen väärin eli selällä jeesaten. Selkään iski noidannuoli ja ku eilen sain koitettua kyykkyä taas, nyt tein liikkeen vaan jaloilla ni ei vittu eihän mulla oo lihaksia jaloissa koskaa ollukkaa -.-

Ilahduin ku kyykkytulokset noussu koko ajan ja sit huomasin tekeväni liikkeen väärin eli selällä jeesaten. Selkään iski noidannuoli ja ku eilen sain koitettua kyykkyä taas, nyt tein liikkeen vaan jaloilla ni ei vittu eihän mulla oo lihaksia jaloissa koskaa ollukkaa -.-
ei se väärin ole, ehkä bodausmielessä ja terveyden kannalta mutta ihan hyvä että korjasit :)

Suosittelen, että istut nyt pöntölle 2-3 minuutiksi ja päästät sen pahan olon tuhkaluukusta pois. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom