Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensinnäkin se kun keho (tai pää) ei tunnu joissain liikkeissä järjellistä logiikkaa. Pystypunnerruksen toistomäärät heittelee ihan kummallisesti. Edellisissä treeneissä 40 kilolla sain toistot 4, 4, 0 (failure). Tänään samalla painolla toistot 5, 3, 5. Jokainen aivan taatusti tiukka ja palautuksetkin samaa luokkaa. No, kehityshän on selkeä mutta en ymmärrä. Ehkä usko loppui toisen sarjan kohdalla tai jotain, kun tuo 40 kiloa on aina ollut itselle jotenkin kynnys.
Minä oon huomannu, että se mikä ei mene rutiinilla reenistä toiseen niin pitää vaan tehdä useemmin ja säännöllisesti. Mullakin oli joskus ongelmia mm. penkin kanssa ja inhosin sitä. Nyt menee pystypunnerruksen kanssa rinnakkain oikein mainiosti ja penkki on yks tämän hetken suosikeista. Ehkä siksi kun kehityy taas..Pystypunnerrus kehittyy aivan varmasti jonkun astrologian mukaan. Siinä ei ole mitään järkeä. Mulla on 50 kg ollut sellainen raja. 50 kilolla tulee kaseja helposti (tai tuli sillon, kun sitä tein), mut 52,5 kilolla saattaa saada yhden huonon vitosen. Joinain päivinä 50 kg saattaa taas ollakin ihan hirmusen paljon. Joskus harvoin 55 kiloa ei kuitenkaan paina yhtään mitään. Parhaiten pystäri tuntui menevän, kun sitä teki vain noin kerran kuukaudessa.
Itseä alkaa hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka pitävät suht pitkiä taukoja 2-3 min, ja aina istuvat sarjojen välissä, oli se liike mikä tahansa. Sarja loppuun, istutaan heti johonkin.
Mua alkaa kans hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka jumalauta juovat vettä salilla, saattavat ottaa sarjojen välissä 2-3 kulausta, oli se mikä liike tahansa. Sarja loppuun, juodaan heti vettä.
ööh. jos 2-3min on suht pitkä niin minun 5-10min on sitten pitkä? ja istun aina kun penkki on vapaana ettei kulu turhaan kallista kaloria/energiaaItseä alkaa hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka pitävät suht pitkiä taukoja 2-3 min, ja aina istuvat sarjojen välissä, oli se liike mikä tahansa. Sarja loppuun, istutaan heti johonkin.
Itseä alkaa hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka pitävät suht pitkiä taukoja 2-3 min, ja aina istuvat sarjojen välissä, oli se liike mikä tahansa. Sarja loppuun, istutaan heti johonkin.
ei se väärin ole, ehkä bodausmielessä ja terveyden kannalta mutta ihan hyvä että korjasitIlahduin ku kyykkytulokset noussu koko ajan ja sit huomasin tekeväni liikkeen väärin eli selällä jeesaten. Selkään iski noidannuoli ja ku eilen sain koitettua kyykkyä taas, nyt tein liikkeen vaan jaloilla ni ei vittu eihän mulla oo lihaksia jaloissa koskaa ollukkaa -.-
Mä oon varmaan sit maailman pahin reenaaja, alotan reenin aina hakemalla itselleni ns voimailutuolin johon sarjatauoilla istahdan lepäämään.....