Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Salilla käynnissä vituttaa eniten, kun vuoden treenanneet eivät enää löydä farkkuja normaaleista vaateliikkeistä. PAKKO ostaa sellaset tilkkutäkkifarkut.

Salilla käynnissä vituttaa eniten, kun vuoden treenanneet eivät enää löydä farkkuja normaaleista vaateliikkeistä. PAKKO ostaa sellaset tilkkutäkkifarkut.

On kyllä pakko kyseenalaistaa kaiken maailman Gaspien ja BB:n vaatesuunnittelijoiden mielenterveys, koska niitä reisien ja pohkeiden laajennuksia ei tehdä ihan vain näteillä ja mahdollisimman huomaamattomilla saumoilla, vaan housut tungetaan täyteen taskuja, vetoketjua ja ties mitä hilavitkuttimia.

Mä en oo koskaan ymmärtäny miten ketään voi kiinnostaa jonkun pukeutuminen niin paljon että se vituttaa. Kyllä mun reidet mahtuu varmasti leviksiin tai johonkin muihin perusfarkkuihin mutta mä satun tykkäämään löysällä leikkauksella olevista farkuista oli ne sitten gazozit tai mitkä vain gaspit.
Tosin kesällä ostettuihin gazozin etutaskuun laitoin sonyn z2 luurin ja istuin autoon lopputulos takakuoren lasi aivan pillun päreinä, olis tarvinnu olla vielä löysemmät ;D

Tosin onhan se aika hauskaa jos ne reidet ei mahdu, mun mielestä se on hauskaa eikä kyllä vituta ollenkaan.

Niin, ehkä tässä oli pointtina se, että lähes jokainen mahtuisi Jack & Jones, Diesel yms. merkkien farkkuihin, mutta kun ollaan bodareita, niin niihin ei kuulu mahtua. Ja jo vuoden treenin jälkeen on välttämätöntä ostaa Gaspit tai Gazozit. Toki jokainen saa pitää, mitä haluaa, mutta syynä tuo, että on liian suuret reidet perinteisiin farkkuihin, on naurettava.

Niin, ehkä tässä oli pointtina se, että lähes jokainen mahtuisi Jack & Jones, Diesel yms. merkkien farkkuihin, mutta kun ollaan bodareita, niin niihin ei kuulu mahtua. Ja jo vuoden treenin jälkeen on välttämätöntä ostaa Gaspit tai Gazozit. Toki jokainen saa pitää, mitä haluaa, mutta syynä tuo, että on liian suuret reidet perinteisiin farkkuihin, on naurettava.
Ihan mielenkiinnosta moniko on sanonut että ne reidet ei mahdu normifarkkuihin vai oletatko vain?

Tuppaa noi perus merkkifarkut olemaan suunniteltu tikkujalka läskiperseille. Jos reidistä sopivat niin vyötäröltä liian isot ja sopiva vyötäröinen farkku on liian pienet reisistä. Toisaalta ymmärrän näitä patuja joiden vaatekauppa on prisma, tarjoustalo ja cittari eikä merkillä tai mallilla ole väliä. En taas ymmärrä miksi joku vetää herneet nenään näistä asioista.

Ihan mielenkiinnosta moniko on sanonut että ne reidet ei mahdu normifarkkuihin vai oletatko vain?

Hep! Tai no, kyllä useisiin farkkuihin mahtuu, mutta en halua mitään saatanan tiukkoja farkkuja. Haluan myös, että farkut jalassa pystyy taipumaan esimerkiks sellaseen erikoisasentoon kuin istuminen. Toisaalta haluan myös ihan järkevän näköiset farkut, enkä mitään aivan valtavia pusseja jalkaani. Nyt vielä uutena ekstratoiveena haluan mielellään stretchit, koska ihastuin sellaisiin ihan täysiä.

Sellaisia farkkuja ei vaan löydy – etenkään järkevään hintaan. Ihan sama oonko käynyt salilla viikon vai vuosikymmenen.

Mun mielestä mulla on oikeus harmistua tästä.

Joo todellakin ei tartte olla mikään superbodari, että reidet ei mahdu normi farkkuihin.

Sitä ihmettelen, mitä perkeleen rimppakinttuja nää jätkät on, jotka käy salilla(kin), ja jalat MAHTUU nykyhousuihin helposti? Hemmetti, ihan treenaamattomillakin ihmisillä on nykyään välistä vaikeeta löytää muutaki ko noita katuräppärifarkkuja, joihin mahtuis jalat. Pitäs vissiin olla 190cm pitkä ja paksu ko sähköjohto.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Ei tarvitse olla edes treenannut sitä vuotta. Riittää, että on köyhä paska, joka on joutunut elämänsä aikana jonkin verran liikkumaan polkupyörällä ja tekemään fyysistä työtä. Kun on vielä jäntevä ruumiinrakenne, niin ei mitkään järkevän hintaiset farkut vain enää mahdu päälle. Kuten olen toisessa ketjussa sanonut, niin vielä muutama vuosi sitten Halpa-Hallista sai farkkuja, joiden vyötärönympärys oli 79 senttiä ja reidenympärys 60 senttiä. Hintaa oli 16 euroa farkuilla. Ne mahtuivat hyvin päälle, mutta niitä ei tietenkään ole enää moneen vuoteen saanut. Vaatealalla työskentelevät ihmiset ovat sanoneet, että se muoti nyt vain on sellaista nykyään, että reisien pitää olla aina ohuemmat ja ohuemmat.

Nykypäivänä on hyvä, jos on edes 50 senttiä reidenympärys sellaisissa farkuissa, joiden vyötärönympärys on 80 sentin pinnassa. Tuntuvat nykypäivänä tekevän housut sellaisella kaavalla, että reidenympärys on vyötärönympärys jaettuna kahdella. Eihän kenelläkään terveellä ihmisellä ole sellainen ruumiinrakenne, että sellaisiin vaatteisiin mahtuisi sisään.

ei mulla ole ongelmana se että farkut puristaisivat liikaa reisistä, vaan se että perse on liian iso normifarkuille.

Olen ollut huomaavinani sellaisen muodin, että nykyään pitää MIEHELLÄ olla semmoinen pikkupoikamainen perse (ja hartiat). Jos ette usko, niin kurkatkaa vaikka huviksenne jotain Ylilaudan muoti-aluetta (kyllä, olen muutaman kerran tämän farkkuaiheen tiimoilta vitutuksissani sitä palstaa mennyt lukemaan kun olen ihmetellyt minkä muotoisia vaatteita ihmiset nykyään pukevat) ja katsokaa niitä kuvia siellä ihmisistä, mitä ihmiset pitävät nykyään muodikkaina. Hipsteritkin, nuo muodin edelläkävijät, ovat kaikki niin saatanan laihoja. Ei ihme, että nykyään on hankala löytää enää mieeehen kokoisia vaatteita.

Ihmettelen tosin, että miksi ylipainoisille kuitenkin löytyy niin hyvin vaatteita. Onko sitä kysyntää muka niin paljon enemmän?

Toisaalta, voihan se olla mahdollistakin, kun katsoo näitä tämän jälkiteollisen ajan keskiluokkaistuneen Suomen nuoria miehiä ja vertaa niitä valokuviin, joissa näkyy saman ikäisiä nuoria jostain parinkymmenen vuoden takaa. Ne parinkymmenen vuoden takaiset näyttävät paljon enemmän miehiltä. Ihmisten kunto on huonontunut ja alipainoisten risuranteiden ja ylipainoisten määrä on kasvanut. Nykyään joka paikkaan liikutaan autoilla ja vapaa-aika käytetään älypuhelimen näpräämiseen.

Olen ollut huomaavinani sellaisen muodin, että nykyään pitää MIEHELLÄ olla semmoinen pikkupoikamainen perse (ja hartiat). Jos ette usko, niin kurkatkaa vaikka huviksenne jotain Ylilaudan muoti-aluetta ja katsokaa niitä kuvia siellä ihmisistä, mitä ihmiset pitävät nykyään muodikkaina. Hipsteritkin, nuo muodin edelläkävijät, ovat kaikki niin saatanan laihoja. Ei ihme, että nykyään on hankala löytää enää mieeehen kokoisia vaatteita.

Ihmettelen tosin, että miksi ylipainoisille kuitenkin löytyy niin hyvin vaatteita. Onko sitä kysyntää muka niin paljon enemmän?

johtuu varmaan siitä että vaatteet suunnitellaan lähinnä normikyniksille ja läskeille ja näiden välimuodoille.

On muuten mielenkiintoista, että bodareille tehdään varta vasten maailman douchebageimmän näköisiä farkkuja. Ei vaan voi tehdä pikkaisen reisistä isompia tapered farkkuja ilman, että pitää tunkea jotain taskuja sisäreiteen.

Haluaisin muistuttaa, että ompelijat on keksitty. Vyötärön ja/tai lahkeiden kavennus ei parikymppiä enempää kustanna. Vähääkään atleettisemman yksilön on aika turhaa kuvitella, että vaatteet istuisi samantien kuin hansikas. Rekistä täydellisesti istuvia vaatteita ei kovin moni maailmasta löydä.

Ei teille Cipo & Baxxit ole tarjonneet helpotusta elämään? Valikoimasta löytyy välillä ihan suht normifarkun näköstäkin mallia ja mahtuu jalkaan eivätkä ainaskaan aivan täysin ole antifit....tuo fit-tuntuma on tosin täysin subjektiivinen seikka...

Eihän farkkujen edes kuulu olla mitenkään ihonmyötäiset tai muutenkaan "fitit". Farkkulegginssit on sitten erikseen, mutta ne on naisten juttuja ne. Oikeiden miesten farkkujen kuuluisi olla ainoastaan vyötärön kohdalta sopivan tiukat, etteivät mene mistään kohdasta kaksin kerroin kun kiristää vyöllä. Lahkeiden pitää olla suht väljät kuten työhousuissa muutenkin, koska työhousuiksihan farkut on alun perin suunniteltu. Alkuperäinen oikea 100% puuvillainen denimkangas on myös paksua ja valtavan kestävää, mutta nykypäivänä farkkuja ei enää sellaisesta tehdä, koska ei liene rahallisesti kannattavaa tehdä vaatteita, jotka kestävät käytännössä ikuisesti.

No nää nyt on näitä, josta on edes turha itkeä. Sama homma se on normaaleissa vaatteissakin, että kun se istuu ylhäältä, niin keskivartalosta se on totaalinen teltta. Kyllä niitä vaatteita silti löytää, kun jaksaa etsiä hieman kauemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom