Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua alkaa kans hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka jumalauta juovat vettä salilla, saattavat ottaa sarjojen välissä 2-3 kulausta, oli se mikä liike tahansa. Sarja loppuun, juodaan heti vettä.
Ekaa kertaa kuulen jonkun ajattelevan asiaa näin päin eikä "miksen nosta heti sata kiloa tyhmä harrastus lopetan kahden viikon jälkeen". Cool! :D---toisaalta jaksaisko siellä salilla käydä säännöllisesti vuosikausia, jos tulokset tulisivat helposti.
Itseä vituttaa niin suunnattomasti kun jotkut treenaavat kavereidensa kanssa!! jumalauta täytyy huutaa "noni nostas nyt" toiselle kun vikat toistot tekevät tiukkaa. Vittu mitä ääliöitä.
Joo toi musiikkipuoli on ainut, joka satunnaisesti salilla ärsyttää. Fruittarit laittaa mankasta nrj listashittejä, tarjolla olis kuitenkin useempia levyjä heviä ja trancee mitkä salille paremmin sopii.
Viittisitkö vähä avata tuota? Mä en esim. itse voi sietää trancea pätkän vertaa, niin miten se nyt sopis treenaamiseen mulle? Juuri tuosta syystä mulla on se pienen pieni soitin ja korvanapit jotta mun ei tarvitse kuunnella trancea tai maailman tylsintä Rammsteinia.
Haha..Eniten potuttaa samaan aikaan treenaavat kuvottavat ukot, joiden kulttuureista puuttuu naisten kunnioitus. Viimekin viikolla yksi, varmaan 40-50-vuotias isomahainen ja karvainen mies tuijotteli koko treenin ajan. Olin siinä jossain vaiheessa tekemässä kulmasoutua tangolla, ja tämä kyseinen ukko istui penkillä edessäni, ja sarjojen välissä tuijotti taas häpeilemättä. Meni vähän hermo, ja heitin takaisin kysyvän, vittuuntuneen ja happaman katseen. No mikä oli ukon vastaus? Mitään sanomatta nousee ja siirtyy seisomaan itsestäni katsottuna takaviistoon, ja tuijottaa siinä kun teen sarjaa. :urjo:
Jätin sarjan kesken, ja kysyin että "mitä vittua sä siinä tuijotat?". Ukon vastaus oli että "mä katon millä lihaksilla sä ton liikkeen teet".... :jahas:
Kerroin, että ei tarvitse katsoa ja äijä tajusi siirtyä.
Haha..niin eli osaa ne suomalaisetki
varsinki vanha koulukunta, kun niillä on ikää sen verra tullu jo, että ei vaan kiinnosta :D
Eniten potuttaa samaan aikaan treenaavat kuvottavat ukot, joiden kulttuureista puuttuu naisten kunnioitus. Viimekin viikolla yksi, varmaan 40-50-vuotias isomahainen ja karvainen mies tuijotteli koko treenin ajan. Olin siinä jossain vaiheessa tekemässä kulmasoutua tangolla, ja tämä kyseinen ukko istui penkillä edessäni, ja sarjojen välissä tuijotti taas häpeilemättä. Meni vähän hermo, ja heitin takaisin kysyvän, vittuuntuneen ja happaman katseen. No mikä oli ukon vastaus? Mitään sanomatta nousee ja siirtyy seisomaan itsestäni katsottuna takaviistoon, ja tuijottaa siinä kun teen sarjaa. :urjo:
Jätin sarjan kesken, ja kysyin että "mitä vittua sä siinä tuijotat?". Ukon vastaus oli että "mä katon millä lihaksilla sä ton liikkeen teet".... :jahas:
Kerroin, että ei tarvitse katsoa ja äijä tajusi siirtyä.
Jos kyseessä olisi ollut joku nuori ja komea saliuros niin olisiko sama ääni kellossa?
Tää sopii tuohon musiikkiasiaankin. Joillekin musiikki on kai tärkeämpää kuin toisille. Itse aika harvoin kuuntelen musiikkia, vaan ainoastaan kuulen sitä siellä sun täällä. On mullakin omat tykkäämisen kohteeni musiikin saralla mutta ei se ole osa päivittäistä elämää. Ei edes viikottaista. Ehkä siksi mulle on ihan sama vaikka salilla radiosta tulisi jotain tanhumusiikkia. Ei vaikuta meikäläisen sarjoihin pätkän vertaa.Tietysti kaikilta ei onnistu ympäristön ulos sulkeminen ja ymmärrän sen