Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Mua alkaa kans hieman ärsyttää se, kun on sellaisia tyyppejä salilla, jotka jumalauta juovat vettä salilla, saattavat ottaa sarjojen välissä 2-3 kulausta, oli se mikä liike tahansa. Sarja loppuun, juodaan heti vettä.

Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut sinulle tai sielunkumppaneillesi mielipahaa. Silti tulen jatkossakin hörppimään aminoita ja hiilarii suunnillee joka sarjan välillä koska HC-training 4evah!

Eniten potuttaa salilla käynnissä se, ettei siellä ole aikaa käydä päivittäin, ts. treenata "ammattimaisesti". Se taas johtaa siihen, että kohtuu tarkallakin suunnittelulla on aina vähän kiire ehtiä tehdä kaikki, mitä haluaa siihen alle n.75 minuutin treenikertaan saada mahdutettua. Onneksi on viikonloput olemassa.

Hidas kehityskin toki, toisaalta jaksaisko siellä salilla käydä säännöllisesti vuosikausia, jos tulokset tulisivat helposti.

Suunnittelin kevyen viikon täksi viikoksi. Iski sitten kunnon kuumeflunssa. Saa pitää viikon totaalilevon ja toisen viikon kevennettynä -.-

---toisaalta jaksaisko siellä salilla käydä säännöllisesti vuosikausia, jos tulokset tulisivat helposti.
Ekaa kertaa kuulen jonkun ajattelevan asiaa näin päin eikä "miksen nosta heti sata kiloa tyhmä harrastus lopetan kahden viikon jälkeen". Cool! :D

Itseä vituttaa niin suunnattomasti kun jotkut treenaavat kavereidensa kanssa!! jumalauta täytyy huutaa "noni nostas nyt" toiselle kun vikat toistot tekevät tiukkaa. Vittu mitä ääliöitä.

Tämä vituttaa itseänikin että joillain on treenikaveri - nimittäin syystä että "suomalainen kateus". Itselläni ei ole treenikaveria. Joku joka olis about samalla tasolla ja samoilla tavoitteilla voisi meinaa antaa treeniin lisää potkua, ja pystyis tehdä jotkut sarjat paremmin loppuun. :D Toki itsekseen ollessa saa päättää yksin aikataulut.

No vitsit sikseen...

Mutta tosissaan jos miettii, niin jos on liikaa väkeä salilla, se ei varmaan palvele ketään (jonotus). Ehkä suurin mikä nyt itseä potuttaa joskus, jos potuttaa ylipäätään salilla joku, on se, mikäli radiokanavana on Nova tai Iskelmä tms. josta tulee omasta mielestä aika väsynyttä musaa näin treenaamiseen. En saa revittyä noista mitään fiilistä irti. Onneksi olen saanut vingutuksi että soittavat nykyisin Radio Rockia illan vikoina tunteina pyynnöstä kun "kunnan salilla" on tyhjempää. :) Nimim. hyvin vaikea asiakas. Kiitos tietty henkilökunnalle että suostuivat. PS. En tykkää pitää kuulokkeita treenaillessa, en sitten yhtään.

Oli ainakin kepeä tuulahdus, kun puolituttu laitto ainaisen soumipaskan sijaan soimaan kunnon gangstarapit ja volumet kaakkoon :D keski-ikästen paskamahojen ilmeet oli aika priceless.

Joo toi musiikkipuoli on ainut, joka satunnaisesti salilla ärsyttää. Fruittarit laittaa mankasta nrj listashittejä, tarjolla olis kuitenkin useempia levyjä heviä ja trancee mitkä salille paremmin sopii.

Joo toi musiikkipuoli on ainut, joka satunnaisesti salilla ärsyttää. Fruittarit laittaa mankasta nrj listashittejä, tarjolla olis kuitenkin useempia levyjä heviä ja trancee mitkä salille paremmin sopii.

Viittisitkö vähä avata tuota? Mä en esim. itse voi sietää trancea pätkän vertaa, niin miten se nyt sopis treenaamiseen mulle? Juuri tuosta syystä mulla on se pienen pieni soitin ja korvanapit jotta mun ei tarvitse kuunnella trancea tai maailman tylsintä Rammsteinia.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eniten potuttaa samaan aikaan treenaavat kuvottavat ukot, joiden kulttuureista puuttuu naisten kunnioitus. Viimekin viikolla yksi, varmaan 40-50-vuotias isomahainen ja karvainen mies tuijotteli koko treenin ajan. Olin siinä jossain vaiheessa tekemässä kulmasoutua tangolla, ja tämä kyseinen ukko istui penkillä edessäni, ja sarjojen välissä tuijotti taas häpeilemättä. Meni vähän hermo, ja heitin takaisin kysyvän, vittuuntuneen ja happaman katseen. No mikä oli ukon vastaus? Mitään sanomatta nousee ja siirtyy seisomaan itsestäni katsottuna takaviistoon, ja tuijottaa siinä kun teen sarjaa. :urjo:

Jätin sarjan kesken, ja kysyin että "mitä vittua sä siinä tuijotat?". Ukon vastaus oli että "mä katon millä lihaksilla sä ton liikkeen teet".... :jahas:

Kerroin, että ei tarvitse katsoa ja äijä tajusi siirtyä.

Viittisitkö vähä avata tuota? Mä en esim. itse voi sietää trancea pätkän vertaa, niin miten se nyt sopis treenaamiseen mulle? Juuri tuosta syystä mulla on se pienen pieni soitin ja korvanapit jotta mun ei tarvitse kuunnella trancea tai maailman tylsintä Rammsteinia.

En viitsi B)

Eniten potuttaa samaan aikaan treenaavat kuvottavat ukot, joiden kulttuureista puuttuu naisten kunnioitus. Viimekin viikolla yksi, varmaan 40-50-vuotias isomahainen ja karvainen mies tuijotteli koko treenin ajan. Olin siinä jossain vaiheessa tekemässä kulmasoutua tangolla, ja tämä kyseinen ukko istui penkillä edessäni, ja sarjojen välissä tuijotti taas häpeilemättä. Meni vähän hermo, ja heitin takaisin kysyvän, vittuuntuneen ja happaman katseen. No mikä oli ukon vastaus? Mitään sanomatta nousee ja siirtyy seisomaan itsestäni katsottuna takaviistoon, ja tuijottaa siinä kun teen sarjaa. :urjo:

Jätin sarjan kesken, ja kysyin että "mitä vittua sä siinä tuijotat?". Ukon vastaus oli että "mä katon millä lihaksilla sä ton liikkeen teet".... :jahas:

Haha.. :) niin eli osaa ne suomalaisetki
varsinki vanha koulukunta, kun niillä on ikää sen verra tullu jo, että ei vaan kiinnosta :D

Haha.. :) niin eli osaa ne suomalaisetki
varsinki vanha koulukunta, kun niillä on ikää sen verra tullu jo, että ei vaan kiinnosta :D

Siis tämä kyseinen kaiffari ei ollut suomalainen. Löytyy niitä kuvotuksia ihan suomalaisistakin, mutta valitettavasti törkeimmät salituijottelijat tuntuvat löytyvän noista Turkki/lähi-itä -akselilta kotoisin olevista tapauksista. Onneksi heistäkään kaikki ei tuollaisia ole, löytyy tuolta salilta ihan skarppeja ja asiallisiakin kyseisten kulttuurien edustajia.

Jos kyseessä olisi ollut joku nuori ja komea saliuros niin olisiko sama ääni kellossa?

Jos kyseessä olisi ollut joku nuori ja komea saliuros niin olisiko sama ääni kellossa?

Tarvisiko olla? Jos joku omasta mielestä etova tyyppii kyttää kuola valuen niin saa se vituttaa. Taitaa itselläsikin olla ero ajattelutavassa jos joku teurassikaa muistuttava ruho tai se unelmien partneri tulee lääppimään .

mua häiritsi ennen kyttääjät mutta sitten tajusin että miksi edes vaivaan itseäni tämmöisellä pikku asialla. Antaa vaan katsoa, ei kiinnosta paskaakaan.
Kyll se niin menee että mielummin oot katseiden kohteena kuin että jokainen kääntää katseen toiseen suuntaan tyyliin "hyi vittu, tappakaa se tulella".
Tietysti kaikilta ei onnistu ympäristön ulos sulkeminen ja ymmärrän sen

Tietysti kaikilta ei onnistu ympäristön ulos sulkeminen ja ymmärrän sen
Tää sopii tuohon musiikkiasiaankin. Joillekin musiikki on kai tärkeämpää kuin toisille. Itse aika harvoin kuuntelen musiikkia, vaan ainoastaan kuulen sitä siellä sun täällä. On mullakin omat tykkäämisen kohteeni musiikin saralla mutta ei se ole osa päivittäistä elämää. Ei edes viikottaista. Ehkä siksi mulle on ihan sama vaikka salilla radiosta tulisi jotain tanhumusiikkia. Ei vaikuta meikäläisen sarjoihin pätkän vertaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom