Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikki ei välttämättä halua semmoista taskuun putoilemaan tai käteen häiritsemään.
Niin eihän muunlaisia soittimia ole keksitty, kuin taskussa tai kädessä pidettäviä.
Ääriesimerkkinä voit lyödä vaikka peltorit radiolla päähän, eipähän tarvii kuunnella muita ja radiokanavankin voit valita mielesi mukaan.

Riippuu ihan minkälaisia sarjataukoja pitää

Sepä. Tästä oli puhetta tuolla kysymysketjussa myös niin sielläkin ihmettelin meneekö muilla oikeesti näin kauan. Mutta jos tekee vaikka mavea 5x5 niin karkealla arviolla menis ehkä minuutti per sarja plus 2min sarjatauot eli 3min x 5 tekee yhteensä 15min? Ja tähän päälle vielä lämmittelyt tietysti.

Niin eihän muunlaisia soittimia ole keksitty, kuin taskussa tai kädessä pidettäviä.
Ääriesimerkkinä voit lyödä vaikka peltorit radiolla päähän, eipähän tarvii kuunnella muita ja radiokanavankin voit valita mielesi mukaan.

Kädessä pidettävällä tarkoitin semmoista pidikettä ku kaikilla fitness-tytöillä on olkavarren ympärillä. Myös itse kuulokkeet häiritsevät.

Tosin en myöskään vaadi muilta treenaajilta sitä, että tarttis sietää koko ajan täysillä olevaa musiikkia. Itse toki haluaisin, että musa ois kovalla. Sen verran toivoisin kuitenkin ymmärrystä ja sietokykyä muilta, että jos on tekemässä vaikka jotain poikkeuksellisen kovaa kyykkysarjaa, voisi musiikki olla sen sarjan verran kovalla.

Sepä. Tästä oli puhetta tuolla kysymysketjussa myös niin sielläkin ihmettelin meneekö muilla oikeesti näin kauan. Mutta jos tekee vaikka mavea 5x5 niin karkealla arviolla menis ehkä minuutti per sarja plus 2min sarjatauot eli 3min x 5 tekee yhteensä 15min? Ja tähän päälle vielä lämmittelyt tietysti.

Itse oon tehnyt nyt pari kuukautta jalkatreenissä kyykky/mave 5/3/1 systeemillä, eli kolme työsarjaa ja sen jälkeen 5x10 mave/kyykky. Molemmissa liikkeissä toki useampi lämmittelysarja ennen työsarjoja. Tätä ennen oon soutanut 2min, rullaillut jalat, tehnyt heilautuksia 20x/suunta, nopeet venytykset ja availlut/lämpännyt hartioita.

Tähän kaikkeen menee aikaa n. 40-50min.

Kun ei osaa pitää kevyitä viikkoja.
Yritystä on mut silti on pakkomielle runtata joka treeni täysillä.
Aina kaks kertaa vuodes ylikunnossa..

Kaikki ei välttämättä halua semmoista taskuun putoilemaan tai käteen häiritsemään.

VVsxkfd.png

Voin sanoo, että 32g painavaa esinettä ei edes huomaa taskussa. Ja aina on bluetoothmahdollisuus, jos tuokin on liikaa. Jos se musiikki on niin tärkeää, niin sillon treenataan napit korvissa. Mua nyt ei henkilökohtaisesti häiritsis, vaikka joku jumputtais täysillä jotain death metallia, mutta joitain se vituttaa ja ymmärrän heitä. Siinä vaiheessa ei omat sympatiat oo sen jäbän puolella, joka pakottaa muutkin salilla kävijät kuuntelemaan musiikkiaan ihan vaan, koska ei vaivaudu hankkimaan soitinta.

Itseltä löytyy tällaiset: (joista alemmat on itselläni vesitiiviit, joten uidessakin voi kuunnella musiikkia). Ei roiku johdot tiellä.

397491.png

ActionTunes_Waterproof_MP3_Player-e1371047509738.jpg

Ja jotta nyt vähän aiheessakin pysyttäisiin, niin se muuten potuttaa ku soittimesta loppuu akusta virta kesken treenien ja yhtäkkinen hiljaisuus valtaa pääkopan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Itse kiitän Bluetoothia, Jaybird bluebuds- kuulokkeita ja Spotify premiumia, saa kuunnella just sitä mitä on soittolistalleen laittanut ja niin kovaa kun korvat kestää, eikä muuten oo yksiäkään treenejä nappikuulokkeet haitanneet, paitsi silloin kun on unohtanut ladata akun ja se loppuu kesken treenin :itku: Toki jos ei vain halua korvissaan pitää mitään, niin sitten on hankalampi homma sovittaa kaikkien musiikkimaku yhteen niin, että kaikki olisivat tyytyväisiä treenatessaan.

Aiheeseen, jos nyt on sattunut se akku niistä kuulokkeista loppumaan, niin samalla salilla käy eräs purkanmaiskuttaja, joka jäytää sitä purkkaa niin maan antaumuksella. Koko ajan. Kesken "kovimpienkin" sarjojen. Mussutimussutimaiskunmaiskun. Ja välillä ähistään kun niin "kuuluu" tehdä. Tuo maiskutus ärsyttää suunnattomasti. Itse jos koittaisi jäytää purkkaa samalla kun kyykkää, niin varmaan meinaisi tukehtua ensiyrittämällä :rolleyes:

Salila soitettu musa menettelee, kun voimakkuus on sopivan hiljainen. Näin siksi että musa jota siellä soitetaan jostain soittolistoilta on yleensä täyttä paskaa. Varsinkin masentuneena tai ahdistuneena se on ihan myrkkyä. Olisi hienoa jos välillä kuulisi jazzia tai klassista - jopa oopperaa. En kaipaa jumputtavaa tasatahtia treenin tueksi.

Lopetin spinningissä käymisen, koska musiikki jota siellä soitetaan oli tekopirteää roskaa, muka innostamaan treeniä - hah... se saasta tuli korvatulpistakin läpi.

2 viikkoa kestänyt flunssa! Sitä ei terveenä ollessa edes ajattele että tällainen olisi mahdollista. Muutamaan vuoteen ei ole näin pitkää taukoa tullut pidettyä. Turhautuminen...

Riippuu ihan minkälaisia sarjataukoja pitää

Riippuu myös treenaako voimaa vaiko yrittää lisätä lihasmassaa ja missä raudoissa liikkuu. Mavessa esim. +300kg raudoissa ei ole tauot ihan samanlaiset kuin 100kg:ssa. (Joo ja en maveta 300kg, kunhan vain sanoin mielipiteeni)

Vähän meinaa olla haastavaa pitää sarjapainoista kiinni dietin edetessä, kerta kaikkiaan meinaa virta loppua kesken. Mut ompahan reenin jälkeen olo, että tulipahan taas temuttua. Onneksi tämä kiristely joskus loppuu :D

2 viikkoa kestänyt flunssa! Sitä ei terveenä ollessa edes ajattele että tällainen olisi mahdollista. Muutamaan vuoteen ei ole näin pitkää taukoa tullut pidettyä. Turhautuminen...
Mullahan oli vähän yli kuukauden, tiedän tunteen.. Putosi muuten voimat ainaki mavessa mukavasti, varoitan egon latistumista [emoji2]

Se kun tehny liian kauan liian isoilla painoilla kyykkyä ja nyt on selkä pahasti juntturassa. Olis pitäny vaan malttaa ja pitää tekniikka kunnossa. Nyt sit hetkeks saa unohtaa kyykyt ja mavet prkle.

Se kun tehny liian kauan liian isoilla painoilla kyykkyä ja nyt on selkä pahasti juntturassa. Olis pitäny vaan malttaa ja pitää tekniikka kunnossa. Nyt sit hetkeks saa unohtaa kyykyt ja mavet prkle.
Muista lämmitellä kunnolla se sälkäosasto ja keskikropalle vaikka voimapyörää niin pysyy paketti kasassa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom