Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Joku oli vienyt kaikki 6kg ketjut salilta. Oli vaan yhdet 4kg ketjut ja sitten niitä valtavia 10,5kg ketjuja, joista tulee niin helvetillisen kova ääni, ettei niitä voi käyttää. Meinasin sitten silti käyttää niitä, koska ei muutakaan ollut, mutta sitten ei löytynyt sopivia semmosia hakoja, joilla oisin saanut ne kiinni. Ja kaikki tämä säätäminen vei vaikka kuinka paljon aikaa – niin paljon, että jouduin välissä lämmittelemään vähän lisää. Enkä lopulta edes päässyt käyttämään ketjuja.

Tällähetkellä potuttaa huolella..
Kiskot pelko perseessä että napsahtaako alataljassa vaijeri..sitten pudotus ja helpottunut fiilis tehdä 15kg kevyemmällä kun ei isommalla katkennu..noh sitten seuraavaks tajuat makaavas lattialla kahva ja vaijerin pätkä kädessä..ehkä nää vaijeri olis syytä tarkastaa ja vaihtaa ennen kun ne napsahtaa..kerran kävi vähän rajumpi vaijerin napsaus tääl..ei mulle onneks..

Olen tänään näköjään harvinaisen ärhäkällä tuulella, kun kirjoitan vain näihin potutus-ketjuihin. Mutta tänään salilla maksimaalista ärtymystä aiheuttivat kaksi jonnea, jotka kukkoilivat salilla kuin euroopan omistajat konsanaan. Jonnet tekivät pudotussarjoja, sen sain hetken kuluttua tietää. Lähtivät liikkeelle jostain kasista, ja tarvivat sen jälkeen kutosia, vitosia ja nelosia ainakin. He eivät olleet kuitenkaan millään muotoa näitä painoja varanneet, saatikka esittäneet mitään muutakaan toivetta tai varoitusta kanssatreenaajille, että saattaisivat painoja kohta tarvita. No, kävin ihan normaalisti hakemassa painot tellingistä omalta paikaltaan ja menin jonnejen vieressä olleelle vapaalle penkille tekemään hauista. Tein hauiskääntöä kutosella (joo, tiedän, tää menis tuohon salikomediaketjuun, he he..) kun yhtäkkiä alkoi kuulua hirvee kalabaliikki: "HEI, MISSÄ KUTOSET ON??! Me tarvittais nyt heti kutosia ku tehään kato pudotussarjoja ilman taukoja." Olin hiljaa, ja tein sarjan loppuun. Sen jälkeen ilmoitin nihkeimmällä äänelläni, että mäkin teen hauistreenini tänään harvinaisen lyhyillä palautuksilla. Mulla on vielä kaksi sarjaa jäljellä, ja sen jälkeen kutosen käsipainot on vapaat. Jonnet pyöritteli silmiään ja siirtyi vitosiin.

MUTTA HEI! Kenenkään treenit ei oo toisten treenejä niin paljon tärkeämpiä, että voi alkaa kesken sarjan kiljua, et painot tänne. Toki kohteliaasti voi toisen lopettaessa kysäistä, saisko tehdä oman sarjan vaikka välissä (ja tähän olisin toki suostunutkin, jos pyyntö olis ollut vähän kohteliaampi..) Tai jos ne tauot on tarkoituksenmukaista minimoida, niin varaa sit vaikka ne painot siihen viereen ja sanoo et sori, meillä on tässä pudotussarjat menossa, eikä oleta toisten treenaajien olevan ajatuksenlukijoita tai niin kovia salikyttiä, että tietävät tasan tarkkaan kaikki treenisi tulevat speksit.

Ärrin murrin ja ugh.

Ei saatana. Voi vittu. Niin saatanan säälittävän kyykkäilyä oli taas, että mä sydämessäni toivon että joku urpo tulee kadulla vastaan ja antaa mulle oikein kunnolla turpaan kun tässä kotio kävelen. Yhdellä lyönnillä sais kanveesiin tiputtaa. Ihan vaan siks, että mun naama ärsyttää jotain deegua niin paljon, että katsoo sen tarpeelliseks. Onneks huomenna saa/ täytyy ottaa kuppia.

Ps. Oli meinaan vihoviimeinen kerta kun mä teen suorin jaloin vedot vasta pitkien prässi-sarjojen jälkeen. Jo lämmittelysarjoissa meinasin joka toistolla tippua perseelleni.

Tldr: mua potuttaa huonot päivät.

Tauon jälkeen paluu salille ja ei hyvää päivää, kun kestää monta päivää toipua, vaikka tekisi alkuun kevyemmin, huh huh. Torstaina salilla kyykkyä puolen vuoden tauon jälkeen ja perjantaina "palauttavana" kolme tuntia lasten kanssa HopLopissa, ei toimi, AUTS! Onneks tää menee ohi, kun pääsee vauhtiin :)

Pohkeiden treenaaminen. Kaikki liikkeet tuntuu vaan jalkapohjien lihaksissa

Itseäni potuttaa, kun olen niin köyhä, etten voi ajaa taksilla salille ja sieltä kotiin, kun on jalkapäivä. Pohkeet aina luonnollisesti viimeisenä liikkeenä ja joka helvetin kerta, kun lähden pois, niin kytkinjalka täräjää niin perkeleesti.

Nimim. Suuret on maailman murheet allekirjoittaneella.

Tein kyykkyä. Joku kävi heittämässä vyönsä kyykkypaikan viereen odottamaan ja lähti juoksumatolle lämmittelemään. Päätti vaan sitä ennen pieraista kyykkypaikalla. Kiitos!

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
:curs:Hel*etin flunssa ja siitä johtuva treenitauko. Ensin kurkku pari päivää kipeä ja nyt kunnon kuume ja räkätauti. Kaikenlisäks sain muutaman viikon keikkasijaisuuden tähän työttömyyden keskelle ja tää tauti pitää alkuviikon kotona ja sairaslomarahaa en tietenkään saa koska keikkalainen.
Pahoittelut osittaisesta offtopicista.

On oikein kiva, kun kokeneemmat neuvovat aloittelijoita, mutta niiden neuvojen tulisi olla myös hyviä. Pikkuveljeni oli tekemässä kyykkyä ja yks iso bodari neuvoi ottamaan leveämmän otteen tangosta jostain syystä. Itse olen taas opettanut ottamaan mahdollisimman kapean otteen, koska sillä saa yläselän selvästi tiukimmaksi. Tanko on hyvin vaikeaa saada fiksusti selkään liian leveällä käsien asennolla, ellei selässä ole sataa kiloa lihaksia.

Toisaalta sitten ei viitsisi mennä väittämään vastaankaan, koska salillahan koko ja voimat merkkaa kaiken. Onneks veli lopetti siinä just, ettei tarvinnut mennä kommentoimaan siihen.

Haisevat ihmiset. Pieni hienhaju nyt on luonnollista saliympäristössä mutta jos haisee siltä, että ei olisi peseytynyt kuukauteen.. Noh, kun tämä hajupetteri oli häippässyt vierestäni siihen parkkeerasi vanhempi hieman tukeva rouva joka oli hajusta päätellen kylpenyt jossain mahdollisimman pistävässä hajuvedessä ennen salille lähtöä. Se oli näin hajusteyliherkälle vielä pahempi kuin paskan ja pistävän hien sekainen haju.. Ja meillä on salin seinällä ihan syystä lappu jossa kehoitetaan olemaan maltillinen hajusteiden kanssa.. Minkä helvetin takia pitää käyttää yli-inhimillisiä hajustemääriä salilla!?!? perkele. :curs:

Se kun osa tuijottaa joka helvetin sarjan minkä teet tai sit sitä vaan kuvittelee?
Jos minulle tulee ennen sarjan tekemistä olo että joku kyttää niin saatan tehdä niin etten pidä mitään kiirettä sarjan aloittamiseen, hidastelen siis tahallani :D

Tyypit jotka ei osaa laittaa painoja paikoilleen ja käsipainotelineessä merkattu 25kg käsipaino 25kg kohdalle..suht saman näkösiä nuo pikkupainot vierekköin rivissä. No nappasin 25kg käsipainot ja tein vipareita makuulteen rinnalle(kuka mitäkin nimeä käyttää liikkeelle)
no sarjan lopussa vähän tuntu oudolta ja toinen olikin 27,5kg paino. Pikkujuttu, mutta ärsyttävä..levypainoillekkin on omat telineet, mutta kummasti osa on pitkin mäkiä.

Voiko vittumainen vetotreeni vetää vatsan veteläksi? Viimeisen vetosarjan vedettyäni vetäydyin vauhdilla vessaan vapauttamaan varpusparvet.

Hienosti pelkillä v-kirjaimella alkavilla sanoilla kirjoitettu :D Eli siis raskas mave aiheutti ripulin. Wtf? :D

Voiko vittumainen vetotreeni vetää vatsan veteläksi? Viimeisen vetosarjan vedettyäni vetäydyin vauhdilla vessaan vapauttamaan varpusparvet.

Hienosti pelkillä v-kirjaimella alkavilla sanoilla kirjoitettu :D Eli siis raskas mave aiheutti ripulin. Wtf? :D

Varmaanki enemmän nestetasapainoon tai ravintoon liittyvää. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom