Olen tänään näköjään harvinaisen ärhäkällä tuulella, kun kirjoitan vain näihin potutus-ketjuihin. Mutta tänään salilla maksimaalista ärtymystä aiheuttivat kaksi jonnea, jotka kukkoilivat salilla kuin euroopan omistajat konsanaan. Jonnet tekivät pudotussarjoja, sen sain hetken kuluttua tietää. Lähtivät liikkeelle jostain kasista, ja tarvivat sen jälkeen kutosia, vitosia ja nelosia ainakin. He eivät olleet kuitenkaan millään muotoa näitä painoja varanneet, saatikka esittäneet mitään muutakaan toivetta tai varoitusta kanssatreenaajille, että saattaisivat painoja kohta tarvita. No, kävin ihan normaalisti hakemassa painot tellingistä omalta paikaltaan ja menin jonnejen vieressä olleelle vapaalle penkille tekemään hauista. Tein hauiskääntöä kutosella (joo, tiedän, tää menis tuohon salikomediaketjuun, he he..) kun yhtäkkiä alkoi kuulua hirvee kalabaliikki: "HEI, MISSÄ KUTOSET ON??! Me tarvittais nyt heti kutosia ku tehään kato pudotussarjoja ilman taukoja." Olin hiljaa, ja tein sarjan loppuun. Sen jälkeen ilmoitin nihkeimmällä äänelläni, että mäkin teen hauistreenini tänään harvinaisen lyhyillä palautuksilla. Mulla on vielä kaksi sarjaa jäljellä, ja sen jälkeen kutosen käsipainot on vapaat. Jonnet pyöritteli silmiään ja siirtyi vitosiin.
MUTTA HEI! Kenenkään treenit ei oo toisten treenejä niin paljon tärkeämpiä, että voi alkaa kesken sarjan kiljua, et painot tänne. Toki kohteliaasti voi toisen lopettaessa kysäistä, saisko tehdä oman sarjan vaikka välissä (ja tähän olisin toki suostunutkin, jos pyyntö olis ollut vähän kohteliaampi..) Tai jos ne tauot on tarkoituksenmukaista minimoida, niin varaa sit vaikka ne painot siihen viereen ja sanoo et sori, meillä on tässä pudotussarjat menossa, eikä oleta toisten treenaajien olevan ajatuksenlukijoita tai niin kovia salikyttiä, että tietävät tasan tarkkaan kaikki treenisi tulevat speksit.
Ärrin murrin ja ugh.